Η προηγμένη σταθεροποίηση εικόνας εξασφαλίζει λήψεις χωρίς θόλωση, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες εγγραφής.
Φορτιζει μεσω usb?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Νέα Digital Videocamera της Sony με οπτικό zoom 30x και 9.2MP για ιδιαίτερη ευκρίνεια. Διαθέτει οθόνη LCD 2,7” και Full HD ανάλυση video για πιστή και ζωντανή περιγραφή.
Η προηγμένη σταθεροποίηση εικόνας εξασφαλίζει λήψεις χωρίς θόλωση, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες εγγραφής.
Το ευέλικτο εργαλείο Highlight Movie Maker απλοποιεί την επεξεργασία βίντεο, καθώς προσφέρει πολλές δυνατότητες εξοικονόμησης χρόνου. Επισημάνετε τις σημαντικές στιγμές κατά την εγγραφή και αφήστε το λογισμικό να συγχρονίσει αυτόματα κάθε μετάβαση με το soundtrack που έχετε επιλέξει.
Το Motion Shot Video αναπαράγει μια ακολουθία εικόνων σε υπέρθεση που καταγράφει την κίνηση σε διαστήματα δεκάτου του δευτερολέπτου, ώστε να μπορείτε να την αναλύσετε λεπτομερώς. Κατά την αναπαραγωγή, μπορείτε να προσαρμόσετε το διάστημα ή να κάνετε παύση για να τραβήξετε και να μοιραστείτε φωτογραφίες.
Το ενσωματωμένο καλώδιο USB που αποθηκεύεται στο λουρί χειρός χρησιμεύει για γρήγορη σύνδεση και φόρτιση σε υπολογιστή, ώστε να μην χρειάζεστε πρόσθετο καλώδιο USB ή προσαρμογέα AC. Για φόρτιση χωρίς υπολογιστή, χρησιμοποιήστε ένα μικρό προσαρμογέα AC-USB (προαιρετικό).
Αυτός ο μεγάλος, υπερσύγχρονος αισθητήρας βελτιώνει την ευκρίνεια εικόνας, μειώνει το θόρυβο σε σκοτεινούς χώρους και επιτυγχάνει απαλή αποεστίαση φόντου.
Το προηγμένο σύστημα επεξεργασίας εικόνας BIONZ X εξασφαλίζει πιο φυσικά ζωντανή και ρεαλιστική ποιότητα εικόνας, καθώς και πιο γρήγορη επεξεργασία.
Έχοντας δεσμευτεί από κοινού για εξαιρετική απόδοση και σχεδίαση, η Sony και η Carl Zeiss συνεργάζονται στην ανάπτυξη φακών για τα μοντέλα Handycam της Sony, οι οποίοι συνδυάζουν τα καλύτερα οπτικά με κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρονικά μέρη και τεχνολογία αισθητήρα.
Σε ορισμένες περιπτώσεις θέλετε απλώς να τραβήξετε μια φωτογραφία. Επιλέξτε την αντίστοιχη λειτουργία της βιντεοκάμερας και απαθανατίστε εκπληκτικές μεμονωμένες εικόνες 9,2 megapixel, όπως ακριβώς θα κάνατε με μια φωτογραφική μηχανή.
Τραβήξτε δύο βίντεο ταυτόχρονα, ένα στο φορμά XAVC S ή AVCHD μέγιστης ποιότητας και ένα στο φορμά MP4. Έτσι, έχετε ένα μικρό αρχείο που μπορείτε να το μοιραστείτε αμέσως και ένα αρχείο επαγγελματικής ποιότητας για περαιτέρω επεξεργασία.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετα απο 13 χρόνια η toshiba μου παρεδωσε πνευμα.Σε αναζητηση νεας καμερας το μονο που ειχα σαν πρωτο κριτηριο ηταν το οικονομικο.Αν θελετε να τραβατε βιντεο και μονο αγοραστε βιντεοκαμερα,δυστυχώς οι φωτογραφικες δεν κανουν για αυτη τη δουλεια ακομα και σε αυτη τη κατηγορια την οικονομικη ειναι πολυ καλυτερα να παρετε βιντεοκαμερα απο dslr.Η καμερα αγοραστηκε απο στοκ γνωστης αλυσιδας με 6 μηνες εγγυηση στα 126€.Δοκιμαστηκε σε εξωτερικο χωρο και μερα και νυχτα.Εχει πολυ καλο σύστημα σταθεροποιησης αρκετες ρυθμισεις και παρα πολυ καλη εικονα τη μερα.Δυστηχώς το βραδυ παρουσιαζει αρκετο θορυβο ,λιγοτερο ευτυχώς απο την παλια μου.Η μπαταρια ανετα τραβαει 2 ωρες με λιγα ζουμαρισματα και για την ωρα για τη δουλεια που τη θελω με καλυπτει,αν και μπορεις να τραβηξεις οσο θες αν συνδεσεις power bank,οποτε νομιζω το θεμα μπαταρια δεν υφίσταται.Ειναι επισης πολυ ελαφρια και με ενα τρυποδακι κανεις τη δουλεια σου τελεια,τα πλαστικα της ειναι τοσο καλα οσο πρεπει για να ειναι ελαφρια,επειδη διαβασα οτι ειναι ψευτικα,αλλο η αισθηση κι αλλο το πως πρεπει να ειναι.Δοκιμαστηκε με 16GB micro sd class10
Είναι η πρώτη videocamera που χειρίζομαι. Σε σχέση με την λειτουργία ποιότητας <<1920x1080 (60fps)>> , των Samsung (Smartphones) ναυαρχίδων* πραγματικά είναι καλύτερη αν και η ίδια δεν φτάνει στην λήψη 60fps αλλά πραγματικά η διαφορά είναι μικρή και ασήμαντη.
(*έχουν περάσει από τα χέρια μου τα
Samsung Galaxy S6 Edge , S7 Edge και S10+)
Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη φθηνή videocamera για αρχάριους. Η ποιότητα του βίντεο είναι φοβερή, σχετικά καλή διάρκεια μπαταρίας, φωτογραφίες όχι τίποτα σούπερ, στο χαμηλό φωτισμό τα χαλάει λίγο, πολύ καλός στρεοφωνικός ήχος, αρκετά γρήγορο focus, πολύ εύκολη στη χρήση και μόλις 200 γραμμάρια. Έχει περιστρεφόμενη οθόνη που αυτό είναι πολύ καλό για vloggers ή για selfies με τη παρέα (ο ευρυγώνιος φακός της σε συνδυασμό με ένα καλό σελφοκόνταρο θα σας δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα)
Αξίζει να την πάρετε εάν:
- Θέλετε να δώσετε μέχρι 250 ευρώ
- Είναι σημαντικό για εσάς να είναι ελαφριά και εύκολη στη χρήση
- Θέλετε να τραβάτε ερασιτεχνικά βίντεο και φωτογραφίες σε καλή ποιότητα
- Θέλετε να ξεκινήσετε βίντεο στο youtube (μαζί με ένα τριποδάκι και καλό φως είστε κομπλέ)
Πολύ καλή κάμερα στα λεφτά της, την συνιστώ ανεπιφύλακτα για ερασιτεχνική χρήση.
Πολύ καλή κάμερα, μικρή, οικονομική, η κατασκευή μοιάζει φθηνή όμως είναι πολύ καλή. Η ποιότητα ήχου επίσης πολύ καλή, γενικά φοβερή επιλογή στα χρήματά της. Την πήρα για την οικογένεια για απλή χρήση και είναι ό,τι πρέπει. Έχει αρκετές επιλογές ώστε αν θέλει κάποιος να ρίξει την ποιότητα για να χωρέσει περισσότερη ώρα κλπ. Ανάλογα με το τι θα επιλέξεις, έχει ανάλυση 720, 1080, και .mp4 και .mts για containers απ' όσο έχω πειραματιστεί.
Αυτό που έχω επιλέξει είναι «XAVC S HD» που έχει την μέγιστη δυνατή ποιότητα. Απλά η συγκεκριμένη επιλογή χρειάζεται Class 10 ή καλύτερες κάρτες. Αν πάρετε μία 64άρα κάρτα δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα αφού όλες πλέον τέτοιες είναι (χρησιμοποιώ μία Kingston U1 και δεν έχω κανένα θέμα). Απλά αν έχετε ξεμείνει με καμία μικρότερη, ίσως να μην μπορείτε να γράψετε στην τέλεια ποιότητα. Στο site η Sony λέει πως υποστηρίζει κάποιες Sony SD κάρτες 128 GB, ενώ στο manual γράφει «up to 64GB».
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/cscs/accessories/compatibility.php?area=gb&lang=en&mdl=HDR-CX405&cat=55&loc=el_GR
Δεν θέλω να ρισκάρω και να αγοράσω μία μεγαλύτερη και να μην την αναγνωρίζει. Εξ' άλλου, σε 64GB χωράνε λίγο παραπάνω από 2,5 ώρες βίντεο στην μέγιστη ποιότητα, και ακόμα περισσότερο αναλόγως πόσο θα ρίξετε την ποιότητα.
ΑΛΛΑ
Η κάμερα δεν γράφει στα 30 ή 60 fps όπως αναγράφεται γενικά στο διαδίκτυο. Αυτό γίνεται στην αμερικάνικη έκδοση. Η ευρωπαϊκή έκδοση γράφει στα 25 ή 50 fps αντίστοιχα, και ας πρόκειται για το ίδιο μοντέλο. Έφαγα αρκετή ώρα στο να ψάχνω την ρύθμιση για τα 60fps, η οποία τελικά δεν υπήρχε. Το επιβεβαίωσα και με υπεύθυνο της Sony.
https://www.sony.gr/electronics/videokameres-handycam/hdr-cx405/specifications
Για εμένα δεν είναι θέμα, μιας και δεν νομίζω πως θα τραβήξω κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε μεγαλύτερο framerate. Ακόμα και στο YouTube να ανεβάσω κάνα βιντεάκι, θα το κάνω downscale στα 30fps. Απλά νιώθεις λίγο άσχημα όταν δεν βρίσκεις κάτι που περίμενες να υπάρχει.
Ο μόνος λόγος που κόβω ένα αστεράκι είναι επειδή δεν το ανέφεραν ξεκάθαρα. Η κάμερα κατά τ' άλλα είναι διαμάντι, απλά το αναφέρω για κάποιον που μπορεί π.χ. να θέλει να τραβάει gameplay από μακριά και θα χάνει frames.
Πολύ καλή ανάλυση βίντεο! Φωτογραφίες όχι τόσο καλές! Υπέροχο focus! Κακή στα σκοτάδια! Το κόστος κατασκευής πολύ φτηνό! ψεύτικο πλαστικο! Καλό ζουμ! Καλό μικρόφωνο! Ιδανικό για Youtubers ή αρχάριους!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
μια χαρα ειναι αν δεν θελεις να ξοδεψεις πολλα χρηματα
Την πήρα και έκανα βίντεο, δείτε το πριν την πάρετε.
https://youtu.be/xL5aUWLGGyg
Υπέροχο προϊόν το συνιστώ απαραίτητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μετα απο 13 χρόνια η toshiba μου παρεδωσε πνευμα.Σε αναζητηση νεας καμερας το μονο που ειχα σαν πρωτο κριτηριο ηταν το οικονομικο.Αν θελετε να τραβατε βιντεο και μονο αγοραστε βιντεοκαμερα,δυστυχώς οι φωτογραφικες δεν κανουν για αυτη τη δουλεια ακομα και σε αυτη τη κατηγορια την οικονομικη ειναι πολυ καλυτερα να παρετε βιντεοκαμερα απο dslr.Η καμερα αγοραστηκε απο στοκ γνωστης αλυσιδας με 6 μηνες εγγυηση στα 126€.Δοκιμαστηκε σε εξωτερικο χωρο και μερα και νυχτα.Εχει πολυ καλο σύστημα σταθεροποιησης αρκετες ρυθμισεις και παρα πολυ καλη εικονα τη μερα.Δυστηχώς το βραδυ παρουσιαζει αρκετο θορυβο ,λιγοτερο ευτυχώς απο την παλια μου.Η μπαταρια ανετα τραβαει 2 ωρες με λιγα ζουμαρισματα και για την ωρα για τη δουλεια που τη θελω με καλυπτει,αν και μπορεις να τραβηξεις οσο θες αν συνδεσεις power bank,οποτε νομιζω το θεμα μπαταρια δεν υφίσταται.Ειναι επισης πολυ ελαφρια και με ενα τρυποδακι κανεις τη δουλεια σου τελεια,τα πλαστικα της ειναι τοσο καλα οσο πρεπει για να ειναι ελαφρια,επειδη διαβασα οτι ειναι ψευτικα,αλλο η αισθηση κι αλλο το πως πρεπει να ειναι.Δοκιμαστηκε με 16GB micro sd class10
Είναι η πρώτη videocamera που χειρίζομαι. Σε σχέση με την λειτουργία ποιότητας <<1920x1080 (60fps)>> , των Samsung (Smartphones) ναυαρχίδων* πραγματικά είναι καλύτερη αν και η ίδια δεν φτάνει στην λήψη 60fps αλλά πραγματικά η διαφορά είναι μικρή και ασήμαντη.
(*έχουν περάσει από τα χέρια μου τα
Samsung Galaxy S6 Edge , S7 Edge και S10+)
Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη φθηνή videocamera για αρχάριους. Η ποιότητα του βίντεο είναι φοβερή, σχετικά καλή διάρκεια μπαταρίας, φωτογραφίες όχι τίποτα σούπερ, στο χαμηλό φωτισμό τα χαλάει λίγο, πολύ καλός στρεοφωνικός ήχος, αρκετά γρήγορο focus, πολύ εύκολη στη χρήση και μόλις 200 γραμμάρια. Έχει περιστρεφόμενη οθόνη που αυτό είναι πολύ καλό για vloggers ή για selfies με τη παρέα (ο ευρυγώνιος φακός της σε συνδυασμό με ένα καλό σελφοκόνταρο θα σας δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα)
Αξίζει να την πάρετε εάν:
- Θέλετε να δώσετε μέχρι 250 ευρώ
- Είναι σημαντικό για εσάς να είναι ελαφριά και εύκολη στη χρήση
- Θέλετε να τραβάτε ερασιτεχνικά βίντεο και φωτογραφίες σε καλή ποιότητα
- Θέλετε να ξεκινήσετε βίντεο στο youtube (μαζί με ένα τριποδάκι και καλό φως είστε κομπλέ)
Πολύ καλή κάμερα στα λεφτά της, την συνιστώ ανεπιφύλακτα για ερασιτεχνική χρήση.
Πολύ καλή κάμερα, μικρή, οικονομική, η κατασκευή μοιάζει φθηνή όμως είναι πολύ καλή. Η ποιότητα ήχου επίσης πολύ καλή, γενικά φοβερή επιλογή στα χρήματά της. Την πήρα για την οικογένεια για απλή χρήση και είναι ό,τι πρέπει. Έχει αρκετές επιλογές ώστε αν θέλει κάποιος να ρίξει την ποιότητα για να χωρέσει περισσότερη ώρα κλπ. Ανάλογα με το τι θα επιλέξεις, έχει ανάλυση 720, 1080, και .mp4 και .mts για containers απ' όσο έχω πειραματιστεί.
Αυτό που έχω επιλέξει είναι «XAVC S HD» που έχει την μέγιστη δυνατή ποιότητα. Απλά η συγκεκριμένη επιλογή χρειάζεται Class 10 ή καλύτερες κάρτες. Αν πάρετε μία 64άρα κάρτα δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα αφού όλες πλέον τέτοιες είναι (χρησιμοποιώ μία Kingston U1 και δεν έχω κανένα θέμα). Απλά αν έχετε ξεμείνει με καμία μικρότερη, ίσως να μην μπορείτε να γράψετε στην τέλεια ποιότητα. Στο site η Sony λέει πως υποστηρίζει κάποιες Sony SD κάρτες 128 GB, ενώ στο manual γράφει «up to 64GB».
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/cscs/accessories/compatibility.php?area=gb&lang=en&mdl=HDR-CX405&cat=55&loc=el_GR
Δεν θέλω να ρισκάρω και να αγοράσω μία μεγαλύτερη και να μην την αναγνωρίζει. Εξ' άλλου, σε 64GB χωράνε λίγο παραπάνω από 2,5 ώρες βίντεο στην μέγιστη ποιότητα, και ακόμα περισσότερο αναλόγως πόσο θα ρίξετε την ποιότητα.
ΑΛΛΑ
Η κάμερα δεν γράφει στα 30 ή 60 fps όπως αναγράφεται γενικά στο διαδίκτυο. Αυτό γίνεται στην αμερικάνικη έκδοση. Η ευρωπαϊκή έκδοση γράφει στα 25 ή 50 fps αντίστοιχα, και ας πρόκειται για το ίδιο μοντέλο. Έφαγα αρκετή ώρα στο να ψάχνω την ρύθμιση για τα 60fps, η οποία τελικά δεν υπήρχε. Το επιβεβαίωσα και με υπεύθυνο της Sony.
https://www.sony.gr/electronics/videokameres-handycam/hdr-cx405/specifications
Για εμένα δεν είναι θέμα, μιας και δεν νομίζω πως θα τραβήξω κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε μεγαλύτερο framerate. Ακόμα και στο YouTube να ανεβάσω κάνα βιντεάκι, θα το κάνω downscale στα 30fps. Απλά νιώθεις λίγο άσχημα όταν δεν βρίσκεις κάτι που περίμενες να υπάρχει.
Ο μόνος λόγος που κόβω ένα αστεράκι είναι επειδή δεν το ανέφεραν ξεκάθαρα. Η κάμερα κατά τ' άλλα είναι διαμάντι, απλά το αναφέρω για κάποιον που μπορεί π.χ. να θέλει να τραβάει gameplay από μακριά και θα χάνει frames.
Πολύ καλή ανάλυση βίντεο! Φωτογραφίες όχι τόσο καλές! Υπέροχο focus! Κακή στα σκοτάδια! Το κόστος κατασκευής πολύ φτηνό! ψεύτικο πλαστικο! Καλό ζουμ! Καλό μικρόφωνο! Ιδανικό για Youtubers ή αρχάριους!!!
104 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΦορτιζει μεσω usb?
Ναι ο φορτιστής της είναι 5v usb έξοδο και λειτουργεί επίσης και χωρίς μπαταρία μόνο με το ρεύμα ή ένα powerbank πχ δεκάρι. Ετσι με αυτόν τον τρόπο αν την έχεις σταθερή για πολλές ώρες, δεν φθείρεις την μπαταρία
Για καταγραφη ερασιτεχνικων ποδοσφαιρικων αγωνων κανει;;;
Αν ειναι μερα ναι....ακριβη για τα λεφτα της
Υπαρχει τριποδο για την συγκεκριμενη καμερα;;;;;
Η καμερα εχει την κλασικη βιδα απο κατω και δεχεται τα κλασικα τριποδα .
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Νέα Digital Videocamera της Sony με οπτικό zoom 30x και 9.2MP για ιδιαίτερη ευκρίνεια. Διαθέτει οθόνη LCD 2,7” και Full HD ανάλυση video για πιστή και ζωντανή περιγραφή.
Η προηγμένη σταθεροποίηση εικόνας εξασφαλίζει λήψεις χωρίς θόλωση, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες εγγραφής.
Το ευέλικτο εργαλείο Highlight Movie Maker απλοποιεί την επεξεργασία βίντεο, καθώς προσφέρει πολλές δυνατότητες εξοικονόμησης χρόνου. Επισημάνετε τις σημαντικές στιγμές κατά την εγγραφή και αφήστε το λογισμικό να συγχρονίσει αυτόματα κάθε μετάβαση με το soundtrack που έχετε επιλέξει.
Το Motion Shot Video αναπαράγει μια ακολουθία εικόνων σε υπέρθεση που καταγράφει την κίνηση σε διαστήματα δεκάτου του δευτερολέπτου, ώστε να μπορείτε να την αναλύσετε λεπτομερώς. Κατά την αναπαραγωγή, μπορείτε να προσαρμόσετε το διάστημα ή να κάνετε παύση για να τραβήξετε και να μοιραστείτε φωτογραφίες.
Το ενσωματωμένο καλώδιο USB που αποθηκεύεται στο λουρί χειρός χρησιμεύει για γρήγορη σύνδεση και φόρτιση σε υπολογιστή, ώστε να μην χρειάζεστε πρόσθετο καλώδιο USB ή προσαρμογέα AC. Για φόρτιση χωρίς υπολογιστή, χρησιμοποιήστε ένα μικρό προσαρμογέα AC-USB (προαιρετικό).
Αυτός ο μεγάλος, υπερσύγχρονος αισθητήρας βελτιώνει την ευκρίνεια εικόνας, μειώνει το θόρυβο σε σκοτεινούς χώρους και επιτυγχάνει απαλή αποεστίαση φόντου.
Το προηγμένο σύστημα επεξεργασίας εικόνας BIONZ X εξασφαλίζει πιο φυσικά ζωντανή και ρεαλιστική ποιότητα εικόνας, καθώς και πιο γρήγορη επεξεργασία.
Έχοντας δεσμευτεί από κοινού για εξαιρετική απόδοση και σχεδίαση, η Sony και η Carl Zeiss συνεργάζονται στην ανάπτυξη φακών για τα μοντέλα Handycam της Sony, οι οποίοι συνδυάζουν τα καλύτερα οπτικά με κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρονικά μέρη και τεχνολογία αισθητήρα.
Σε ορισμένες περιπτώσεις θέλετε απλώς να τραβήξετε μια φωτογραφία. Επιλέξτε την αντίστοιχη λειτουργία της βιντεοκάμερας και απαθανατίστε εκπληκτικές μεμονωμένες εικόνες 9,2 megapixel, όπως ακριβώς θα κάνατε με μια φωτογραφική μηχανή.
Τραβήξτε δύο βίντεο ταυτόχρονα, ένα στο φορμά XAVC S ή AVCHD μέγιστης ποιότητας και ένα στο φορμά MP4. Έτσι, έχετε ένα μικρό αρχείο που μπορείτε να το μοιραστείτε αμέσως και ένα αρχείο επαγγελματικής ποιότητας για περαιτέρω επεξεργασία.
Μετα απο 13 χρόνια η toshiba μου παρεδωσε πνευμα.Σε αναζητηση νεας καμερας το μονο που ειχα σαν πρωτο κριτηριο ηταν το οικονομικο.Αν θελετε να τραβατε βιντεο και μονο αγοραστε βιντεοκαμερα,δυστυχώς οι φωτογραφικες δεν κανουν για αυτη τη δουλεια ακομα και σε αυτη τη κατηγορια την οικονομικη ειναι πολυ καλυτερα να παρετε βιντεοκαμερα απο dslr.Η καμερα αγοραστηκε απο στοκ γνωστης αλυσιδας με 6 μηνες εγγυηση στα 126€.Δοκιμαστηκε σε εξωτερικο χωρο και μερα και νυχτα.Εχει πολυ καλο σύστημα σταθεροποιησης αρκετες ρυθμισεις και παρα πολυ καλη εικονα τη μερα.Δυστηχώς το βραδυ παρουσιαζει αρκετο θορυβο ,λιγοτερο ευτυχώς απο την παλια μου.Η μπαταρια ανετα τραβαει 2 ωρες με λιγα ζουμαρισματα και για την ωρα για τη δουλεια που τη θελω με καλυπτει,αν και μπορεις να τραβηξεις οσο θες αν συνδεσεις power bank,οποτε νομιζω το θεμα μπαταρια δεν υφίσταται.Ειναι επισης πολυ ελαφρια και με ενα τρυποδακι κανεις τη δουλεια σου τελεια,τα πλαστικα της ειναι τοσο καλα οσο πρεπει για να ειναι ελαφρια,επειδη διαβασα οτι ειναι ψευτικα,αλλο η αισθηση κι αλλο το πως πρεπει να ειναι.Δοκιμαστηκε με 16GB micro sd class10
Είναι η πρώτη videocamera που χειρίζομαι. Σε σχέση με την λειτουργία ποιότητας <<1920x1080 (60fps)>> , των Samsung (Smartphones) ναυαρχίδων* πραγματικά είναι καλύτερη αν και η ίδια δεν φτάνει στην λήψη 60fps αλλά πραγματικά η διαφορά είναι μικρή και ασήμαντη.
(*έχουν περάσει από τα χέρια μου τα
Samsung Galaxy S6 Edge , S7 Edge και S10+)
Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη φθηνή videocamera για αρχάριους. Η ποιότητα του βίντεο είναι φοβερή, σχετικά καλή διάρκεια μπαταρίας, φωτογραφίες όχι τίποτα σούπερ, στο χαμηλό φωτισμό τα χαλάει λίγο, πολύ καλός στρεοφωνικός ήχος, αρκετά γρήγορο focus, πολύ εύκολη στη χρήση και μόλις 200 γραμμάρια. Έχει περιστρεφόμενη οθόνη που αυτό είναι πολύ καλό για vloggers ή για selfies με τη παρέα (ο ευρυγώνιος φακός της σε συνδυασμό με ένα καλό σελφοκόνταρο θα σας δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα)
Αξίζει να την πάρετε εάν:
- Θέλετε να δώσετε μέχρι 250 ευρώ
- Είναι σημαντικό για εσάς να είναι ελαφριά και εύκολη στη χρήση
- Θέλετε να τραβάτε ερασιτεχνικά βίντεο και φωτογραφίες σε καλή ποιότητα
- Θέλετε να ξεκινήσετε βίντεο στο youtube (μαζί με ένα τριποδάκι και καλό φως είστε κομπλέ)
Πολύ καλή κάμερα στα λεφτά της, την συνιστώ ανεπιφύλακτα για ερασιτεχνική χρήση.
Πολύ καλή κάμερα, μικρή, οικονομική, η κατασκευή μοιάζει φθηνή όμως είναι πολύ καλή. Η ποιότητα ήχου επίσης πολύ καλή, γενικά φοβερή επιλογή στα χρήματά της. Την πήρα για την οικογένεια για απλή χρήση και είναι ό,τι πρέπει. Έχει αρκετές επιλογές ώστε αν θέλει κάποιος να ρίξει την ποιότητα για να χωρέσει περισσότερη ώρα κλπ. Ανάλογα με το τι θα επιλέξεις, έχει ανάλυση 720, 1080, και .mp4 και .mts για containers απ' όσο έχω πειραματιστεί.
Αυτό που έχω επιλέξει είναι «XAVC S HD» που έχει την μέγιστη δυνατή ποιότητα. Απλά η συγκεκριμένη επιλογή χρειάζεται Class 10 ή καλύτερες κάρτες. Αν πάρετε μία 64άρα κάρτα δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα αφού όλες πλέον τέτοιες είναι (χρησιμοποιώ μία Kingston U1 και δεν έχω κανένα θέμα). Απλά αν έχετε ξεμείνει με καμία μικρότερη, ίσως να μην μπορείτε να γράψετε στην τέλεια ποιότητα. Στο site η Sony λέει πως υποστηρίζει κάποιες Sony SD κάρτες 128 GB, ενώ στο manual γράφει «up to 64GB».
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/cscs/accessories/compatibility.php?area=gb&lang=en&mdl=HDR-CX405&cat=55&loc=el_GR
Δεν θέλω να ρισκάρω και να αγοράσω μία μεγαλύτερη και να μην την αναγνωρίζει. Εξ' άλλου, σε 64GB χωράνε λίγο παραπάνω από 2,5 ώρες βίντεο στην μέγιστη ποιότητα, και ακόμα περισσότερο αναλόγως πόσο θα ρίξετε την ποιότητα.
ΑΛΛΑ
Η κάμερα δεν γράφει στα 30 ή 60 fps όπως αναγράφεται γενικά στο διαδίκτυο. Αυτό γίνεται στην αμερικάνικη έκδοση. Η ευρωπαϊκή έκδοση γράφει στα 25 ή 50 fps αντίστοιχα, και ας πρόκειται για το ίδιο μοντέλο. Έφαγα αρκετή ώρα στο να ψάχνω την ρύθμιση για τα 60fps, η οποία τελικά δεν υπήρχε. Το επιβεβαίωσα και με υπεύθυνο της Sony.
https://www.sony.gr/electronics/videokameres-handycam/hdr-cx405/specifications
Για εμένα δεν είναι θέμα, μιας και δεν νομίζω πως θα τραβήξω κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε μεγαλύτερο framerate. Ακόμα και στο YouTube να ανεβάσω κάνα βιντεάκι, θα το κάνω downscale στα 30fps. Απλά νιώθεις λίγο άσχημα όταν δεν βρίσκεις κάτι που περίμενες να υπάρχει.
Ο μόνος λόγος που κόβω ένα αστεράκι είναι επειδή δεν το ανέφεραν ξεκάθαρα. Η κάμερα κατά τ' άλλα είναι διαμάντι, απλά το αναφέρω για κάποιον που μπορεί π.χ. να θέλει να τραβάει gameplay από μακριά και θα χάνει frames.
Πολύ καλή ανάλυση βίντεο! Φωτογραφίες όχι τόσο καλές! Υπέροχο focus! Κακή στα σκοτάδια! Το κόστος κατασκευής πολύ φτηνό! ψεύτικο πλαστικο! Καλό ζουμ! Καλό μικρόφωνο! Ιδανικό για Youtubers ή αρχάριους!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
μια χαρα ειναι αν δεν θελεις να ξοδεψεις πολλα χρηματα
Την πήρα και έκανα βίντεο, δείτε το πριν την πάρετε.
https://youtu.be/xL5aUWLGGyg
Υπέροχο προϊόν το συνιστώ απαραίτητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μετα απο 13 χρόνια η toshiba μου παρεδωσε πνευμα.Σε αναζητηση νεας καμερας το μονο που ειχα σαν πρωτο κριτηριο ηταν το οικονομικο.Αν θελετε να τραβατε βιντεο και μονο αγοραστε βιντεοκαμερα,δυστυχώς οι φωτογραφικες δεν κανουν για αυτη τη δουλεια ακομα και σε αυτη τη κατηγορια την οικονομικη ειναι πολυ καλυτερα να παρετε βιντεοκαμερα απο dslr.Η καμερα αγοραστηκε απο στοκ γνωστης αλυσιδας με 6 μηνες εγγυηση στα 126€.Δοκιμαστηκε σε εξωτερικο χωρο και μερα και νυχτα.Εχει πολυ καλο σύστημα σταθεροποιησης αρκετες ρυθμισεις και παρα πολυ καλη εικονα τη μερα.Δυστηχώς το βραδυ παρουσιαζει αρκετο θορυβο ,λιγοτερο ευτυχώς απο την παλια μου.Η μπαταρια ανετα τραβαει 2 ωρες με λιγα ζουμαρισματα και για την ωρα για τη δουλεια που τη θελω με καλυπτει,αν και μπορεις να τραβηξεις οσο θες αν συνδεσεις power bank,οποτε νομιζω το θεμα μπαταρια δεν υφίσταται.Ειναι επισης πολυ ελαφρια και με ενα τρυποδακι κανεις τη δουλεια σου τελεια,τα πλαστικα της ειναι τοσο καλα οσο πρεπει για να ειναι ελαφρια,επειδη διαβασα οτι ειναι ψευτικα,αλλο η αισθηση κι αλλο το πως πρεπει να ειναι.Δοκιμαστηκε με 16GB micro sd class10
Είναι η πρώτη videocamera που χειρίζομαι. Σε σχέση με την λειτουργία ποιότητας <<1920x1080 (60fps)>> , των Samsung (Smartphones) ναυαρχίδων* πραγματικά είναι καλύτερη αν και η ίδια δεν φτάνει στην λήψη 60fps αλλά πραγματικά η διαφορά είναι μικρή και ασήμαντη.
(*έχουν περάσει από τα χέρια μου τα
Samsung Galaxy S6 Edge , S7 Edge και S10+)
Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη φθηνή videocamera για αρχάριους. Η ποιότητα του βίντεο είναι φοβερή, σχετικά καλή διάρκεια μπαταρίας, φωτογραφίες όχι τίποτα σούπερ, στο χαμηλό φωτισμό τα χαλάει λίγο, πολύ καλός στρεοφωνικός ήχος, αρκετά γρήγορο focus, πολύ εύκολη στη χρήση και μόλις 200 γραμμάρια. Έχει περιστρεφόμενη οθόνη που αυτό είναι πολύ καλό για vloggers ή για selfies με τη παρέα (ο ευρυγώνιος φακός της σε συνδυασμό με ένα καλό σελφοκόνταρο θα σας δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα)
Αξίζει να την πάρετε εάν:
- Θέλετε να δώσετε μέχρι 250 ευρώ
- Είναι σημαντικό για εσάς να είναι ελαφριά και εύκολη στη χρήση
- Θέλετε να τραβάτε ερασιτεχνικά βίντεο και φωτογραφίες σε καλή ποιότητα
- Θέλετε να ξεκινήσετε βίντεο στο youtube (μαζί με ένα τριποδάκι και καλό φως είστε κομπλέ)
Πολύ καλή κάμερα στα λεφτά της, την συνιστώ ανεπιφύλακτα για ερασιτεχνική χρήση.
Πολύ καλή κάμερα, μικρή, οικονομική, η κατασκευή μοιάζει φθηνή όμως είναι πολύ καλή. Η ποιότητα ήχου επίσης πολύ καλή, γενικά φοβερή επιλογή στα χρήματά της. Την πήρα για την οικογένεια για απλή χρήση και είναι ό,τι πρέπει. Έχει αρκετές επιλογές ώστε αν θέλει κάποιος να ρίξει την ποιότητα για να χωρέσει περισσότερη ώρα κλπ. Ανάλογα με το τι θα επιλέξεις, έχει ανάλυση 720, 1080, και .mp4 και .mts για containers απ' όσο έχω πειραματιστεί.
Αυτό που έχω επιλέξει είναι «XAVC S HD» που έχει την μέγιστη δυνατή ποιότητα. Απλά η συγκεκριμένη επιλογή χρειάζεται Class 10 ή καλύτερες κάρτες. Αν πάρετε μία 64άρα κάρτα δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα αφού όλες πλέον τέτοιες είναι (χρησιμοποιώ μία Kingston U1 και δεν έχω κανένα θέμα). Απλά αν έχετε ξεμείνει με καμία μικρότερη, ίσως να μην μπορείτε να γράψετε στην τέλεια ποιότητα. Στο site η Sony λέει πως υποστηρίζει κάποιες Sony SD κάρτες 128 GB, ενώ στο manual γράφει «up to 64GB».
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/cscs/accessories/compatibility.php?area=gb&lang=en&mdl=HDR-CX405&cat=55&loc=el_GR
Δεν θέλω να ρισκάρω και να αγοράσω μία μεγαλύτερη και να μην την αναγνωρίζει. Εξ' άλλου, σε 64GB χωράνε λίγο παραπάνω από 2,5 ώρες βίντεο στην μέγιστη ποιότητα, και ακόμα περισσότερο αναλόγως πόσο θα ρίξετε την ποιότητα.
ΑΛΛΑ
Η κάμερα δεν γράφει στα 30 ή 60 fps όπως αναγράφεται γενικά στο διαδίκτυο. Αυτό γίνεται στην αμερικάνικη έκδοση. Η ευρωπαϊκή έκδοση γράφει στα 25 ή 50 fps αντίστοιχα, και ας πρόκειται για το ίδιο μοντέλο. Έφαγα αρκετή ώρα στο να ψάχνω την ρύθμιση για τα 60fps, η οποία τελικά δεν υπήρχε. Το επιβεβαίωσα και με υπεύθυνο της Sony.
https://www.sony.gr/electronics/videokameres-handycam/hdr-cx405/specifications
Για εμένα δεν είναι θέμα, μιας και δεν νομίζω πως θα τραβήξω κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε μεγαλύτερο framerate. Ακόμα και στο YouTube να ανεβάσω κάνα βιντεάκι, θα το κάνω downscale στα 30fps. Απλά νιώθεις λίγο άσχημα όταν δεν βρίσκεις κάτι που περίμενες να υπάρχει.
Ο μόνος λόγος που κόβω ένα αστεράκι είναι επειδή δεν το ανέφεραν ξεκάθαρα. Η κάμερα κατά τ' άλλα είναι διαμάντι, απλά το αναφέρω για κάποιον που μπορεί π.χ. να θέλει να τραβάει gameplay από μακριά και θα χάνει frames.
Πολύ καλή ανάλυση βίντεο! Φωτογραφίες όχι τόσο καλές! Υπέροχο focus! Κακή στα σκοτάδια! Το κόστος κατασκευής πολύ φτηνό! ψεύτικο πλαστικο! Καλό ζουμ! Καλό μικρόφωνο! Ιδανικό για Youtubers ή αρχάριους!!!