Αθλητικά Παπούτσια

Duramo Sl 2 Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Λευκό Κωδικός: JS4395

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτά τα adidas running παπούτσια σε στηρίζουν σε κάθε run, καθώς χτίζεις αντοχή και ανεβάζεις ταχύτητα. Είναι ελαφριά και σταθερά, με δροσερό mesh επάνω μέρος και lightmotion ενδιάμεση σόλα σε όλο το μήκος που σου επιστρέφει ενέργεια σε κάθε βήμα. Η ανθεκτική adiwear εξωτερική σόλα σου εξασφαλίζει πρόσφυση καθώς τρέχεις.

  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Mesh επάνω μέρος...
Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 12 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών adidas
45 50
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Cult Shop 5,0 (13)
Ελλάδα
Δες Παπούτσια στη σελίδα του Cult Shop

Αξιολογήσεις (39)

Αξιολογήσεις

  1. 25
  2. 5
  3. 3
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παπούτσι είναι τραγικό. Στενό (ακόμα και στο έξτρα μισό του) και φαίνονται οι κόλλες στις σόλες, ξεκάθαρα επίφοβο να σκιστεί.
    Ακύρωσα την παραγγελία με το που τα δοκίμασα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα χειρότερα παπούτσια που έχω βάλει μου τα χαν κάνει δώρο και τέρας θα πίσω αφού άμα περπατούσα πονούσαν έχουν πολύ χάλια πάτου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάκης Χουρίδης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ήθελα απλώς ένα φτηνό μαύρο παπούτσι για τη δουλειά μου και έτυχε να είναι αυτό που είναι της adidas και γνωρίζω το νούμερο που φορώ σε αυτή την εταιρία και να μη μπλέκω με επιστροφές,μιας και φοράω 44 2/3 στα ultraboost, boston, solar drive, copa mundial, adizero.
    Αμ δε...
    Είναι τόσο μικρότερο που μου πόνεσαν τα πόδια με το που το φόρεσα.
    Αναρωτιέμαι τί στο καλό είχαν στο μυαλό τους αυτοί που το έφτιαξαν μιας και διαβάζω παρόμοια παράπονα και από άλλους.
    Τώρα σχετικά με ποιότητα και τέτοια...παιδιά 39 ευρώ κοστίζει,τί ποιότητα ζητάς σε παπούτσι τέτοιας τιμής,ας είμαστε λιγάκι σοβαροί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dr_JimmyP
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από 25 χρόνια που φοράω αθλητικά adidas 43 1/3 , τα άλλαξα γιατί ήθελα ένα νούμερο μεγαλύτερο το οποίο επίσης είναι οριακό. Πραγματικά μοιάζει σαν να είναι από άλλη εταιρία σε κάθε επίπεδο, φόρμα και ποιότητα. Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bairamidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φοράω εδώ και δύο εβδομάδες. Εξ αρχής φαίνεται ότι δεν είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πχ φαίνεται λίγο η κόλλα στις σόλες αλλά είναι καλά για τα λεφτά τους.
    Τα συνήθισα μια χαρά πράγμα δύσκολο αν σκεφτούμε ότι εχω συνηθίσει να φοράω τα πολύ άνετα Adidas ultra boost 5.
    Το μόνο μου πρόβλημα μέχρι στιγμής είναι ότι γλιστράνε εύκολα με την παραμικρή υγρασία.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggosma
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Καλησπέρα σάς, θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου για το συγκεκριμένο προϊόν Adidas. Τα παπούτσια όπως φαίνεται και από την απόδειξη τα έχω αγοράσει δύο μήνες πριν και κόπηκαν με απλή χρήση τρεξηματος.
    Γενικά ψωνίζω Adidas και δεν έχω κάποιο παράπονο όπως φυσικά δεν έχω παραπάνω και από το service της skroutz. Αλλά η αστοχία του συγκεκριμένου προϊόντος με απογοήτευσε.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aeolosgr
    1
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Δυστυχώς αν και τα πλήρωσα στο Cosmosport στα 65 ευρώ, για να μπορώ να τα δοκιμάσω και να μην έχω επιστροφές κτλ (όντως ήθελα ένα νούμερο παραπάνω για αυτό το μοντέλο, σε σχέση με το νούμερο μου σε adidas) η ποιότητα κατασκευής τους είναι αστεία. Είναι όντως πολύ άνετα και για περπάτημα και για ορθοστασία. Αλλά το να δώσω αυτά τα λεφτά και μέσα σε 3 μήνες από την αγορά τους, να έχει ανοίξει το ύφασμα σε 6 μεριές συνολικά και στα δύο παπούτσια, και οι τρύπες να ανοίγουν όλο και περισσότερο κάθε εβδομάδα το θεωρώ απαράδεκτο. Δεν θα τα ξανα αγόραζα και από ότι βλέπω στις μέρες μας αν δεν δώσεις ένα κατοστάρικο και πάνω δεν παίρνεις παπούτσι, παίρνεις κάτι άλλο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gournis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μέτριο σε όλα του, αλλά το χαμηλό του κόστος/τιμή (αγορά: 45€) το μετατρέπει σε ένα απροβληματιστο «δεύτερο» παπούτσι για άμμο, βροχή κ.ά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    στο ένα από τα δύο παπούτσια ήτανε διαφορετικός η σόλα ο πάτος από μέσα από το παπούτσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι χειρότερο πραγματικά.
    Καμία σχέση με τη προηγούμενη έκδοση duramo .
    Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    αντιντας απο τα λιντλ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Kala papoutsia

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • 0
  • Το παπούτσι είναι τραγικό. Στενό (ακόμα και στο έξτρα μισό του) και φαίνονται οι κόλλες στις σόλες, ξεκάθαρα επίφοβο να σκιστεί.
    Ακύρωσα την παραγγελία με το που τα δοκίμασα.

    0
  • Τα χειρότερα παπούτσια που έχω βάλει μου τα χαν κάνει δώρο και τέρας θα πίσω αφού άμα περπατούσα πονούσαν έχουν πολύ χάλια πάτου

    0
  • Ήθελα απλώς ένα φτηνό μαύρο παπούτσι για τη δουλειά μου και έτυχε να είναι αυτό που είναι της adidas και γνωρίζω το νούμερο που φορώ σε αυτή την εταιρία και να μη μπλέκω με επιστροφές,μιας και φοράω 44 2/3 στα ultraboost, boston, solar drive, copa mundial, adizero.
    Αμ δε...
    Είναι τόσο μικρότερο που μου πόνεσαν τα πόδια με το που το φόρεσα.
    Αναρωτιέμαι τί στο καλό είχαν στο μυαλό τους αυτοί που το έφτιαξαν μιας και διαβάζω παρόμοια παράπονα και από άλλους.
    Τώρα σχετικά με ποιότητα και τέτοια...παιδιά 39 ευρώ κοστίζει,τί ποιότητα ζητάς σε παπούτσι τέτοιας τιμής,ας είμαστε λιγάκι σοβαροί.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτά τα adidas running παπούτσια σε στηρίζουν σε κάθε run, καθώς χτίζεις αντοχή και ανεβάζεις ταχύτητα. Είναι ελαφριά και σταθερά, με δροσερό mesh επάνω μέρος και lightmotion ενδιάμεση σόλα σε όλο το μήκος που σου επιστρέφει ενέργεια σε κάθε βήμα. Η ανθεκτική adiwear εξωτερική σόλα σου εξασφαλίζει πρόσφυση καθώς τρέχεις.

  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Mesh επάνω μέρος από συνθετικό υλικό και ύφασμα
  • Συνθετική και υφασμάτινη επένδυση
  • Lightmotion απορρόφηση κραδασμών
  • Εξωτερική σόλα adiwear
  • Drop ενδιάμεσης σόλας: 9 χιλ. (φτέρνα 33 χιλ. / δάχτυλα 24 χιλ.)

Brand

Κωδικός Προϊόντος
JS4395
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Λευκό
Δημοφιλής Σειρά
Adidas Duramo
Εφαρμογή
Κανονική
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
-
Drop
9 mm
Βάρος
291 gr
Ορθοστασία
-
Ιδιότητες
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (39)

  1. 25
  2. 5
  3. 3
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παπούτσι είναι τραγικό. Στενό (ακόμα και στο έξτρα μισό του) και φαίνονται οι κόλλες στις σόλες, ξεκάθαρα επίφοβο να σκιστεί.
    Ακύρωσα την παραγγελία με το που τα δοκίμασα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα χειρότερα παπούτσια που έχω βάλει μου τα χαν κάνει δώρο και τέρας θα πίσω αφού άμα περπατούσα πονούσαν έχουν πολύ χάλια πάτου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάκης Χουρίδης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ήθελα απλώς ένα φτηνό μαύρο παπούτσι για τη δουλειά μου και έτυχε να είναι αυτό που είναι της adidas και γνωρίζω το νούμερο που φορώ σε αυτή την εταιρία και να μη μπλέκω με επιστροφές,μιας και φοράω 44 2/3 στα ultraboost, boston, solar drive, copa mundial, adizero.
    Αμ δε...
    Είναι τόσο μικρότερο που μου πόνεσαν τα πόδια με το που το φόρεσα.
    Αναρωτιέμαι τί στο καλό είχαν στο μυαλό τους αυτοί που το έφτιαξαν μιας και διαβάζω παρόμοια παράπονα και από άλλους.
    Τώρα σχετικά με ποιότητα και τέτοια...παιδιά 39 ευρώ κοστίζει,τί ποιότητα ζητάς σε παπούτσι τέτοιας τιμής,ας είμαστε λιγάκι σοβαροί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dr_JimmyP
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά από 25 χρόνια που φοράω αθλητικά adidas 43 1/3 , τα άλλαξα γιατί ήθελα ένα νούμερο μεγαλύτερο το οποίο επίσης είναι οριακό. Πραγματικά μοιάζει σαν να είναι από άλλη εταιρία σε κάθε επίπεδο, φόρμα και ποιότητα. Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bairamidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φοράω εδώ και δύο εβδομάδες. Εξ αρχής φαίνεται ότι δεν είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πχ φαίνεται λίγο η κόλλα στις σόλες αλλά είναι καλά για τα λεφτά τους.
    Τα συνήθισα μια χαρά πράγμα δύσκολο αν σκεφτούμε ότι εχω συνηθίσει να φοράω τα πολύ άνετα Adidas ultra boost 5.
    Το μόνο μου πρόβλημα μέχρι στιγμής είναι ότι γλιστράνε εύκολα με την παραμικρή υγρασία.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggosma
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Καλησπέρα σάς, θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου για το συγκεκριμένο προϊόν Adidas. Τα παπούτσια όπως φαίνεται και από την απόδειξη τα έχω αγοράσει δύο μήνες πριν και κόπηκαν με απλή χρήση τρεξηματος.
    Γενικά ψωνίζω Adidas και δεν έχω κάποιο παράπονο όπως φυσικά δεν έχω παραπάνω και από το service της skroutz. Αλλά η αστοχία του συγκεκριμένου προϊόντος με απογοήτευσε.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aeolosgr
    1
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Δυστυχώς αν και τα πλήρωσα στο Cosmosport στα 65 ευρώ, για να μπορώ να τα δοκιμάσω και να μην έχω επιστροφές κτλ (όντως ήθελα ένα νούμερο παραπάνω για αυτό το μοντέλο, σε σχέση με το νούμερο μου σε adidas) η ποιότητα κατασκευής τους είναι αστεία. Είναι όντως πολύ άνετα και για περπάτημα και για ορθοστασία. Αλλά το να δώσω αυτά τα λεφτά και μέσα σε 3 μήνες από την αγορά τους, να έχει ανοίξει το ύφασμα σε 6 μεριές συνολικά και στα δύο παπούτσια, και οι τρύπες να ανοίγουν όλο και περισσότερο κάθε εβδομάδα το θεωρώ απαράδεκτο. Δεν θα τα ξανα αγόραζα και από ότι βλέπω στις μέρες μας αν δεν δώσεις ένα κατοστάρικο και πάνω δεν παίρνεις παπούτσι, παίρνεις κάτι άλλο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gournis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μέτριο σε όλα του, αλλά το χαμηλό του κόστος/τιμή (αγορά: 45€) το μετατρέπει σε ένα απροβληματιστο «δεύτερο» παπούτσι για άμμο, βροχή κ.ά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    στο ένα από τα δύο παπούτσια ήτανε διαφορετικός η σόλα ο πάτος από μέσα από το παπούτσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι χειρότερο πραγματικά.
    Καμία σχέση με τη προηγούμενη έκδοση duramo .
    Κρίμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    αντιντας απο τα λιντλ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Kala papoutsia

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 0
  • 0
  • Το παπούτσι είναι τραγικό. Στενό (ακόμα και στο έξτρα μισό του) και φαίνονται οι κόλλες στις σόλες, ξεκάθαρα επίφοβο να σκιστεί.
    Ακύρωσα την παραγγελία με το που τα δοκίμασα.

    0
  • Τα χειρότερα παπούτσια που έχω βάλει μου τα χαν κάνει δώρο και τέρας θα πίσω αφού άμα περπατούσα πονούσαν έχουν πολύ χάλια πάτου

    0
  • Ήθελα απλώς ένα φτηνό μαύρο παπούτσι για τη δουλειά μου και έτυχε να είναι αυτό που είναι της adidas και γνωρίζω το νούμερο που φορώ σε αυτή την εταιρία και να μη μπλέκω με επιστροφές,μιας και φοράω 44 2/3 στα ultraboost, boston, solar drive, copa mundial, adizero.
    Αμ δε...
    Είναι τόσο μικρότερο που μου πόνεσαν τα πόδια με το που το φόρεσα.
    Αναρωτιέμαι τί στο καλό είχαν στο μυαλό τους αυτοί που το έφτιαξαν μιας και διαβάζω παρόμοια παράπονα και από άλλους.
    Τώρα σχετικά με ποιότητα και τέτοια...παιδιά 39 ευρώ κοστίζει,τί ποιότητα ζητάς σε παπούτσι τέτοιας τιμής,ας είμαστε λιγάκι σοβαροί.

    0
  • Δες τα όλα
45,50 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα