Γενικά κάνει όντως αυτο που υπόσχεται. Υπάρχουν πολλα reviews και στο youtube αν θέλετε να δείτε. Δύο πράγματα ξεχωρίζω σε σχέση με άλλα, παρόμοια εμφανησιακά, προιόντα που μπορεί να βρείτε σε τιμή πολύ χαμηλότερη. Αρχικά ο μηχανισμός κλειδώματος που έχει, αν θυμαμαι καλά έχει πάρει και βραβείο, είναι πραγματικά πολύ ποιοτικός. όοοοσο και να γυρνας τα κλειδιά, και σφηνομένα να είναι δλ. να σκούν πίεση στον μηχανισμό ας πούμε, το κλείδωμα δεν χαλαρώνει ούτε ελάχιστα. εκεί που το κλειδώνεις (γούστο του καθένα, σφιχτο, χαλαρό κλπ) εκεί μένει, τουλάχιστον μερικές μέρες που το χρησιμοποιώ και το έχω τεστάρει και επιτηδευμένα.
Δεύτερον, η πίσω μεριά για να κουμπώσεις π.χ. ένα μπρελόκ με κλειδιά αυτοκινήτου, φαίνεται να είναι πολύ ποιοτικό. Εγώ π.χ. έβαλα και έβγαλα πάρα πολλούς κρίκους (οι οποίοι ήταν καινούριου και πολύ σφιχτοί) μέχρι να αποφασίσω πώς ακριβώς και τί ακριβώς θέλω να έχω πάνω στα κλειδιά, και δεν άφησαν την παραμικρή χαρακιά, χάραγμα/σημάδι ή ξεβάψιμο του ασημένιου χρώματος.
Γενικά η τιμή είναι θεωρώ αρκετά υψηλή, όμως αναφορικά με το τί υπάρχει στην αγορά, η συγκεκριμένη πατέντα είναι σχεδόν μονοπώλειο όπως και να το κάνουμε, άρα δεν έχει ανταγωνισμό. Ουσιαστικά τον πολύ καλό μηχανισμό κλειδώματος πληρώνεις + το γεγονός ότι μπορείς να προσθέσεις και άλλα gadget της εταιρείας όπως πολυεργαλείο ή usb stick, τα οποίο ειναι σχεδιασμένα να μπαίνουν στη θέση δίπλα δίπλα από τα κλειδιά.
Θεωρώ πως είναι κάτι που το αγοράζεις μια φορά και το κρατάς πολλλλααα χρόνια, άρα δεν υπάρχει λόγος να πειραματιστείται με φτηνότερα που πιθανότατα -ακόμα και εμφανησιακά ίδια να φαίνονται- ο μηχανισμός τους θα είναι προβληματικός. Γιατί όπως είπα και έχω καταλάβει εγώ προσωπικά, η τιμή αυτή πρωτίστως στον εξαιρετικά καλόσχεδιασμένο και προσεγμένο μηχανισμό παει, και δευτερευόντως στην εμφάνισει ή στο ποσοτικά μια σταλίτσα δέρμα που έχουν στο λουράκι.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα!