Η παρακάτω αξιολόγηση προέρχεται από άτομο που χρησιμοποιεί εργαλεία μηχανικών, εργαλεία για συγγραφή κώδικα, 3D Modeling και πολύ ελαφρύ gaming, όλα αυτά εκτός σπιτιού.
Το laptop είναι εξαιρετικό για τη δουλειά που το θέλω. Χρειαζόμουν κάτι με αρκετή επεξεργαστική ισχύ για μια μεγάλη γκάμα προγραμμάτων και εργαλείων, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψω πολλά χρήματα.
Τρέχω dualboot με Windows 11 και Linux χωρίς κανένα πρόβλημα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με τον επεξεργαστή, τη RAM και τον δίσκο (DDR5 16GB 5600Mhz) και (Micron MTFDKCD1T0QGN-1BN1AABLA 1024GB) (Read 3500MB/s και Write 3372MB/s απο benchmark που έκανα). Κάτι που μου άρεσε με το συγκεκριμένο laptop είναι το "Golden Aspect Ratio" της οθόνης (16:10), όπως επίσης και η δυνατότητα αναβάθμισης της RAM (SODIMM). Αρκετά καλή ήταν επίσης και η ενσωματωμένη κάρτα γραφικών που υπάρχει στον επεξεργαστή (Radeon 780M), η οποία ήταν αρκετή για να κάνω απλό Rendering με Cycles στο Blender αλλά και για ελαφριά παιχνίδια. Όσο για την κάρτα δικτύου, η σύνδεση με Bluetooth, τόσο σε Windows όσο και σε Linux, ήταν απροβλημάτιστη, όπως επίσης και το Wi-Fi, που έκανε full saturate την 500άρα γραμμή στο σπίτι (Realtek RTL8852BE).
Στα αρνητικά, η μπαταρία δεν κρατάει πολύ, ειδικά στα Windows 11 (εμένα μου ήρθε με 60MaH μπαταρία). Βέβαια, με τα Linux και το TLP η μπαταρία κρατάει πολύ περισσότερο. Απ' όσο παρατήρησα, με ανοιχτό το VSCode, μέσα σε 2 ώρες (ακριβής μέτρηση) πήγε από 100% στο 78% (η φωτινότητα στα 35% στα Linux). Επίσης, η οθόνη είναι μέτρια, αλλά αρκετά καλή για μια φορητή συσκευή, με ικανοποιητική φωτεινότητα. Τα ηχεία είναι αποδεκτά, αλλά δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει και πολύ για να με νοιάξει. Την κάμερα και το μικρόφωνο δεν τα έχω χρησιμοποιήσει.
Το πήρα στα 720 ευρώ (χωρίς OS) και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος για τις δουλειές για τις οποίες το πήρα.