Γόμα 6/5 αστέρια ποιότητα και απόδοση! Η ξύστρα, αν ξέρεις να δουλεύεις ξύστρες, είναι 4/5. Αν θέλεις και ξύστρα και γόμα μαζί, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω! Η ξύστρα στρίβει κι αυ΄τη σα τη γόμα, για να κλείσει ή να ανοίξει το πορτάκι της. Για να ανοίξει ολόκληρη, για να τη καθαρίσεις από τα ξύσματα, τότε στρίψτε τη, ώστε να μην είναι ούτε στη θέση ανοικτό, ούτε στη θέση κλειστό και τραβήξτε τη προς τα έξω. Τη γόμα, δε θα πρότεινα να τη ξεκουμπώνετε, και για να μη χαθεί αλλά πιο πολύ, για να μη σπάσει το κάτω μέρος της, που είναι από σχετικά λεπτό πλαστικό. Βολικό εργαλείο, που όσο το χρησιμοποιώ, τόσο πιο πολύ μ'αρέσει!! Η Γόμα αποδίδει ακόμα καλύτερα αν δουλευτεί λίγο και φάτε τις γωνίες. Ξύστρα τιμιότατη, γόμα ποιότητα επιπέδου γόμας σχεδίου!!
ΥΓ Αν ψάχνετε τη καλύτερη ξύστρα, τότε οι περισσότερες μπρούτζινες της M+R, είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε ξύστρα.