Το έχω δύο μήνες τώρα - αναβάθμισα από Xiaomi Mi 9 (2019). Οι διαφορές ήταν τεράστιες: οθόνη, ηχεία, ήχος στις κλήσεις, δονήσεις, λογισμικό, UX, UI κ.α.
Η φιλοσοφία της Nothing είναι να έχεις ένα κινητό που να το χρησιμοποιείς εσύ και όχι το αντίστροφο. Ο στόχος είναι να μειώσεις τον χρόνο που περνάς στο κινητό χωρίς λόγο. Υπάρχουν ρυθμίσεις για τον χρόνο χρήσης ανά εφαρμογή, με ειδοποιήσεις ή ακόμα και αυτόματο κλείδωμα όταν ξεπεραστεί το όριο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μονοχρωμικά εικονίδια για μια πιο ουδέτερη εμπειρία, που δε σου δημιουργεί την ανάγκη να ανοίγεις τις εφαρμογές με τα έντονα χρώματα "για να τις δεις".
Έχει πολλές επιλογές παραμετροποίησης και customization: widgets, wallpapers και διάφορες ρυθμίσεις. Αν κάτι δε σας αρέσει, μπορείτε να το αφαιρέσετε, να το αλλάξετε ή να το απενεργοποιήσετε (π.χ. Ρυθμίσεις - Special features - Gestures - Tap/Lift to show lock screen, εγώ τα απενεργοποίησα).
Τα ελληνικά και τα αγγλικά λειτουργούν άψογα, επιλέξτε όποια γλώσσα σας βολεύει(το να αλλάξετε από γλώσσα σε γλώσσα είναι επίσης γρήγορο). Δεν έχει διαφημίσεις ούτε bloatware (εκτός από τις υπηρεσίες της Google, αν τις θεωρείτε bloatware).
Είναι εύκολο στην κατανόηση των ρυθμίσεων, έχει ρευστότητα και ομαλότητα στις κινήσεις και εναλλαγές με ωραία animations, δεν κολλάει, και το δακτυλικό αποτύπωμα είναι γρήγορο.
Αν θέλετε τις καλύτερες κάμερες ή παίζετε παιχνίδια στο κινητό, αυτό το κινητό δεν είναι για εσάς. Είναι για όσους θέλουν μια καθαρή εμπειρία και μια πολύ καλή overall συσκευή για καθημερινή χρήση. Τα δυνατά του σημεία για εμένα είναι: οθόνη, ηχεία, ήχος στις κλήσεις, δονήσεις, λογισμικό(ότι αυτό συμπεριλαμβάνει) και τιμή. Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενική υπόθεση. Στην αρχή μου άρεσε πολύ - ήταν ιδιαίτερο και διαφορετικό. Τώρα το έχω συνηθίσει και δεν το παρατηρώ πια τόσο, ούτε με απασχολεί ιδιαίτερα. Παρόλα αυτά, παραμένει όμορφο κινητό και σίγουρα ξεχωρίζει.
Για το Essential Button δεν έχω άποψη - δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα. Έχω ακούσει ότι αρκετοί στην αρχή το πατούσαν κατά λάθος - επειδή ήταν συνηθισμένοι από τα προηγούμενα κινητά τους να πατούν το power button σε εκείνο το σημείο. Εγώ δεν είχα θέμα.
Έχω ακούσει ότι στο μέλλον ίσως γίνει συνδρομητική υπηρεσία (πιθανότατα θα σου δίνει κάποιες χρήσεις τον μήνα και μετά θα πρέπει να πληρώσεις). Το αρνητικό είναι ότι προς το παρόν δεν σου επιτρέπει να κάνεις remap αυτό το κουμπί.
Επίσης, δεν υποστηρίζει eSIM αν σας είναι σημαντικό.
Κατά τ’ άλλα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υποστηρίζεται πλήρως από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, και έχει όλες τις λειτουργίες που χρειάζεται κάποιος: 5G, NFC, Bluetooth, υποστήριξη Google Pay κ.ά.
Θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα overall κινητά που μπορεί κάποιος να αγοράσει στην τιμή του. Σε μερικά σημεία πλησιάζει ή και ξεπερνάει πολύ ακριβότερες επιλογές. Γενικά, η αίσθηση που σου δίνει είναι σαν να χρησιμοποιείς ένα πολύ ακριβότερο κινητό.
Το συνδύασα με φορτιστή Baseus PicoGo 45W και spigen θήκη.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!