What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
Cool_Clips_Guy

τελικα εχει magnetic switches η οχι, γιατι στο site της ajazz δεν εχει επιλογη για magnetic switches στο ak820 max plus

Username

3 Replies

alexander.antonopoulos

Θα μπεις εδώ https://www.a-jazz.com/en/search.jsp και θα ψάξεις αυτό όπως το γράφω AJAZZ_AK820 MAX&MAX PLUS_Tri-mode_RGB_0.85in ColorScreen_Keyboard Driver_V1.0.0.5 _(984389).zip καταβάζεις και εγκαθιστάς. τα έξι ψηφία στην παρένθεση είναι τα τελευταία έξι του barcode πίσω από το πληκτρολόγιο, θα πρέπει να ταιριάζουν αν είναι το σωστό μοντέλο. Μου πήρε πάνω από μια ώρα για να το βρω. Αισχρή η οργάνωση της Ajazz αλλά ωραία πληκτρολόγια. Οι διακόπτες δεν είναι μαγνητικοί είναι Maillard linear μηχανικοί.

Username
Username
Username