Θετικα:
-Καλη, φωτεινη και όμορφη οθονη
-Στοιβαρο, καλά ισορροπημένο και (για μένα) πολύ όμορφο να το βλέπεις
- Ο τηλεφακός είναι εξαιρετικός για την τιμή του, βγάζει υπέροχες φωτογραφίες η main κάμερα είναι μια χαρά, ο ευρυγώνιος, αναμενόμενος για 8mp
- Το glyph interface παιχνιδιάρικο, και έχει και πρακτικές χρήσεις
- Το nothing ui είναι απλό, αλλά ταυτόχρονα και αρκετά customizable
Αρνητικά:
- Το essential κουμπί μου φάνηκε σαν glorified screenshot, το έκανα remap στο να ανοίγει φακός(θέλει εφαρμογή)
- Μπαταρία περίμενα να βγάζει παραπάνω χρήση, όχι ότι δεν μου φτάνει η δεν μου είναι ικανοποιητική για 1 μέρα χρησης, απλά περίμενα παραπάνω σύμφωνα με τα specs
Γενικά το κινητό αυτό δεν το παίρνεις για τις επιδόσεις, στα ίδια λεφτά βρίσκεις και καλύτερα, αυτό το κινητό το παίρνεις άμα θες κάτι διαφορετικό, έναν υπέροχο τηλεφακο, glyph interface το οποίο μπορεί να είναι αρκετά ενδιαφέρον, και το nothing ui. ένα solid κινητό γενικα, Θα το πρότεινα αν οι προτεραιότητες σας είναι αυτά που ανεφερα
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!