Κανονικη προς στενη εφαρμογή. Για ψηλόλιγνο παιδι ειναι οτι πρεπει το αντίστοιχο νούμερο ηλικιας. Δεν μένει πολυ βρεγμένο μετά την θάλασσα, όχι ότι στεγνώνει αμέσως, αλλα δεν είναι τοσο βρεγμένο όσο άλλα. Είναι σαν διπλό το ύφασμα, μέσα εχει ενα λεπτο ελαφρως διαφανο και απαλο ασπρο εσωτερικο σε όλο το μαγιό κ στα 2 μερη, και απ έξω το χρωματιστό υφασμα με τα σχεδια. Νομίζω οτι αυτο βοηθά στο να είναι πιο στεγνό σε σχεση με αλλες μαρκες. Το κατω μερος ειναι τοσο οσο καλυπτικό, αλλα δεν θα ελεγα οχι να ηταν λιγο ακόμα, δηλ να πιάνει ολο τον ποπο, αν και πιανει μεγαλο μερος, τις περισσότερες φορες δεν φεύγει απ την θεση του να ενοχλεί. Το πάνω μέρος ειναι οτι πρεπει, στέκεται στην θεση του, σε αυτο βοηθανε πολυ οι τιράντες οπως ειναι, δεν πέφτουν οπως γίνεται σε αλλα παιδικα μαγιο. Σίγουρα θα ξαναπροτιμησω την ιδια μαρκα.