Τοστιέρες

Imetec GL3000 Τοστιέρα Γκριλιέρα με Αποσπώμενες Πλάκες 2000W Inox

Τοστιέρα-ψηστιέρα Imetec GL3000 ισχύος 2000 Watt, για ψήσιμο σαν σε πέτρα, με πλάκες με τριπλή επικάλυψη από τιτάνιο με stone look.

Τοστιέρα-ψηστιέρα Imetec GL3000 ισχύος 2000 Watt, για ψήσιμο σαν σε πέτρα, με πλάκες με τριπλή επικάλυψη από τιτάνιο με stone look.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χωρητικότητα 4 Τοστ
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Τοστιέρα-ψηστιέρα Imetec GL3000 ισχύος 2000 Watt, για ψήσιμο σαν σε πέτρα, με πλάκες με τριπλή επικάλυψη από τιτάνιο με stone look.

  • Ψηστιέρα για ψήσιμο χωρίς λίπη με αποτέλεσμα αντίστοιχο με ψήσιμο σε πέτρα
  • Thermocontrol για ακριβή ρύθμιση θερμοκρασίας μέχρι 240°C
  • Γρήγορη θέρμανση
  • 7 θέσεις λειτουργίας: πλάκες σε επαφή, πλάκες παράλληλες σε 5 διαφορετικές αποστάσεις, πλάκες με άνοιγμα 180°
  • Αποσπώμενο δοχείο περισυλλογής υγρών για την άλλη πλάκα
  • Πλάκες σε κλίση για αποστράγγιση από τα λίπη
  • Αποσπώμενες αντικολλητικές πλάκες stone look με 3 στρώσεις τιτανίου που πλένονται στο πλυντήριο πιάτων
  • Λαβή μασίφ αλουμινίου με θερμομόνωση
  • Ενδεικτική λυχνία λειτουργίας
  • Ενδεικτική λυχνία ετοιμότητας
  • Μήκος καλωδίου 1 μέτρο
  • Διακόπτης On/Off

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2000 W
Χωρητικότητα
4 Τοστ
Είδος Πλακών
Με Ραβδώσεις
Χρώμα
Inox
Ρυθμιζόμενη Θερμοκρασία
Ναι
Κεραμικές Πλάκες
Όχι
Άνοιγμα 180°
Ναι
Ψήσιμο Grill
Ναι
Αποσπώμενες Πλάκες
Ναι
Αντικολλητική Επιφάνεια
-
Κάθετη Αποθήκευση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (25)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 1
  3. 4
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πλήρως αντικολλητικές
  • Ομοιόμορφο ψήσιμο
  • Τραγανά τοστ
  • Καθαρισμός
  • Ταχύτητα ψησίματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αποθήκευση
  • Την αγόρασα στα 120€ γιατί έμοιαζε ανθεκτική. Σε λίγο καιρό χάλασε ο μηχανισμός που συγκρατεί το επάνω μέρος ανοικτό και όρθιο. Μετά από τρία χρόνια άρχισε να μην έχει ένταση στο ψήσιμο, ώσπου έπαψε να ψήνει. Το τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία με έπεισε ότι ήταν λάθος αγορά. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή της και η αντιπροσωπεία δεν την επισκευάζει πλέον. Όταν απευθύνθηκα σε κατάστημα επισκευής ηλεκτρικών ειδών μου ανέφεραν ότι δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικό για τον θερμοστάτη που έχει πρόβλημα. Συμπέρασμα: Μακριά από τα προϊόντα της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Caspian
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρασύρθηκα από την επαγγελματική εμφάνιση της και τις καλές κριτικές και θεώρησα πως και με αυτήν την τιμή θα έπαιρνα μια καλή τοστιέρα. Δυστυχώς όμως αποδείχθηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών.

    Πέρα από τις καλές και ποιοτικές πλάκες, τα τοστ δεν ψήνονται γρήγορα αν δεν το έχεις σε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία, έχει αρκετά πλαστικά κακής ποιότητας, τρίζει αρκετά και μας έβγαλε 2 προβλήματα σε ούτε μισό χρόνο μέτριας οικιακής χρήσης!

    Συγκεκριμένα σταμάτησε να ψήνει (δεν ζεσταινόταν καμία από τις αντιστάσεις) και ο μηχανισμός του κουμπώματος της κάτω πλάκας σταμάτησε να την κρατάει στη θέση της με αποτέλεσμα να μην κουμπώνει! Ευτυχώς τουλάχιστον τα 2 προβλήματα επιδιορθώθηκαν και καλύπτονταν από την εγγύηση, η διαδικασία βέβαια μέχρι να την στείλουμε και να μας τη γυρίσουν έφτασε τον 1 μήνα!

    Μακριά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s1ou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ στην αρχή δεν είχα παρατηρήσει πολύ καλά την ποιότητα κατασκευής της τοστιέρας, τελικά δείχνει να είναι μέτριας ποιότητας. Στη μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το πάνω καπάκι, λείπει ένα εξάρτημα και όταν σηκώνεις το καπάκι τότε το καταλαβαίνεις. Κατά τα άλλα κρατιέται αρκετά καλά. Προς το παρόν δεν έχω παράπονο από τους μηχανισμούς αφαίρεσης των αποσπόμενων πλακών. Από την άλλη το καλώδιο μετά τον πρώτο χρόνο χρήσης δυστυχώς δεν έχει κρατήσει καλά και κάπου δε κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα να μην ανάβουν κάποιες φορές οι αντιστάσεις και άλλες να μην ανάβει μόνο η πάνω αντίσταση. Φαντάζομαι ότι με μια αλλαγή καλωδίου αυτό θα διορθωθεί, διαφορετικά είναι για πέταμα.
    Στα θετικά, μπορώ να πω ότι όταν δούλευε σωστά και για όσο την έχουμε δουλέψει, ήταν πάρα πολύ καλή τοστιέρα με πολύ καλό ψήσιμο στα τόστ αλλά και σε πριζόλες.
    Πάντως, στο τέλος της ημέρας, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν αξίζει πάνω από 65 ευρώ.

    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efty pet
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όχι και 85 ευρώ βρε παιδιά.Κακη ποιότητα κατασκευής , τρίζει , χάλια πλαστικά , μυρίζει περίεργα μετά από τρεις μήνες χρήση.Ο μηχανισμός για τις αποσπώμενες πλάκες μπλοκάρει σε κανα δύο μήνες το βλέπω να χαλάει.Υπερβολική τιμή χάλια ποιότητα.Κλαιω τα χρήματα μου και απορώ με τις θετικές κριτικές εδώ .Παιδια μακρυά, υπάρχουν καλύτερες και πιο οικονομικες..

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Καθόλου αντικολλητικές
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoe
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το feature στο πλάι που το ρυθμίζεις για να μην πατηκώνει τα τοστ με το βάρος της πάνω πλάκας είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για μια τοστιέρα. Οι πλάκες βγαίνουν πολύ εύκολα για καθάρισμα. Εξαιρετικά ομοιόμορφο ψήσιμο. Τρομερή τοστιέρα, βάζει τα γυαλιά σε άλλες πιο "επώνυμες" μάρκες. Το τοστ είναι τραγανό και δεν το καίει ακόμα και μετά από πολύ ώρα αν το ξεχάσεις. Μην τη φοβηθείτε, αν κινηθείτε σε αυτή την τιμή δε θα τη μετανιώσετε.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Tsionis
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 4 μήνες χρήση, μόνο τοστ και λουκάνικα έψησα, οι πλάκες δεν κουμπώνουν πλέον. Καλό ψήσιμο όμως η κατασκευή δεν είναι καθόλου καλή. Μπορείτε να βρείτε καλύτερη και φθηνότερη.

    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmad4
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Τσιμπημένη η τιμή μιας και μετά την αγορά έβγαλε μια παρόμοια σε γνωστό μάρκετ αρκετά φθηνότερη.
    Ο χρόνος θα δείξει.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 11/11/23 : Εδώ και κάνα δυό βδομάδες ο θερμοστάτης παρέδωσε πνεύμα παρόλο που σχεδόν ποτέ αυτά τα 3,5 χρόνια δεν δούλευε στο φούλ, συνήθως τη δουλεύαμε μόνο για τοστ δηλαδή στη μέση.
    3,5 χρόνια με αγορά στα 80€ δε το λες και value for money γι'αυτό και αφαιρώ ένα αστέρι.
    Και τώρα που βρίσκεις και πόσο θερμοστάτη.... Θα επανέλθω όταν το φτιάξω.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25-11-23: Λοιπόν μετά από αρκετό ψάξιμο σε Ελλάδα και εξωτερικό τα νέα είναι ότι ο συγκεκριμένος θερμοστάτης έχει καταργηθεί όποτε και αυτό που έκανα είναι να πάρω έναν γενικής χρήσης 250 C⁰ με 6€(τάνα ακρίβεια)και με πατέντα φυσικά να τον προσαρμόσω στην υπάρχουσα τοστιέρα. Κοινός άμα δεν κόβει το μυαλό και άμα δεν πιάνουν τα χέρια σας.... πέταμα και αγορά καινούργιας.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Lempidakis
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πηρα σαν μια οικονομική "επαγγελματικη" τοστιερα χωρις να ξοδεψω πολλα σε σύγκριση με τις επαγγελματικες τοστιερες.Οσο καιρο την ειχα (ενα χρονο) καηκε μια φορα δωσαμε κοντα 40€ για επισκευή και πολύ συντομα ξανα κάηκε γιατι η χρηση δεν ηταν οικιακη που της καναμε αλλα επαγγελματική.Θα την πρότεινα για οικιακή χρηση λοιπον φαντάζομαι θα κρατήσει περισσότερο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kiriakos73
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τοστιέρα με καλά υλικά και άριστη συναρμογή. Ψήνει τοστ χωρίς να τα καίει. Πολύ έξυπνη η κλίση που έχει έτσι ώστε όταν ψήνει κανείς τα λίπη πηγαίνουν προς τον κάδο που διαθέτει. Θα ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερη αφού δύο πίτες για σουβλάκι δεν χωράνε ταυτόχρονα.
    Μετά από δύο χρόνια χρήσης:
    Στο πρώτο χρόνο κάηκε ο θερμοστάτης ο οποίος αλλάχθηκε στα πλαίσια της εγγύησης.
    Στα δυόμιση χρόνια το ίδιο πρόβλημα. Μα κάθε χρόνο θα τρέχουμε για αλλαγή θερμοστάτη;

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • toumpio
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρω οτι ειναι απο τις καλυτερες τοστιερες. Ευκολος καθαρισμος ομοιομορφο ψησιμο, ποιοτικη κατασκευη πλακες που μετα απο χρήση μηνών δεν εχουν ξεφλουδιση. Χρηση καθημερινη(3-4 φορες καθε μερα) εδω και 1 χρονο. Αξιζει το καθε της ευρω

    Μετα απο 3 χρονια χρήσης καηκε. Με οικιακη χρήση. Κοστος επισκευης ασύμφορο περιπου 40 ευρω. Με 50 αγοραζεις καινουργια επωνυμη

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stamOS B
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επαγγελματικού τύπου αλλά φθηνή, ωστόσο έχει κρατήσει περισσότερα χρόνια και με σταθερή απόδοση, συγκρινόμενη με οικιακές μεγάλης φίρμας αντίστοιχης τιμής που είχα τα προηγούμενα χρόνια.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά το αρχικό σχόλιο έρχομαι να επιβεβαιώσω τα παραπάνω. Δεν τη χρησιμοποιώ επαγγελματικά, αλλά είναι σίγουρα καλύτερη κι ανθεκτικότερη ακόμη κι από ακριβότερες οικιακές! Ίσως έχει μειωθεί λίγο η ισχύς της.

    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hetfield1979
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή ψηστιέρα! Την έχω και τη δουλεύω 2 μήνες! Ψήνει άψογα τοστ, πολύ γρήγορα! Αλλά όχι μόνο! Κοτόπουλο, μπιφτέκια κλπ! Οι πλάκες είναι αντικολλητικές καλής ποιότητας και πλένονται πολύ εύκολα! Το tray που έχει για να συγκεντρώνει τα υγρά είναι βολικό! Ποιότητα κατασκευής, άριστη! Είναι κάπως μεγαλούτσικη αλλά δεν είναι απλά μια τοστιέρα! Πραγματικά δείχνει επαγγελματική!

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tmamios
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω την συγκεκριμενη τοστιερα 6 μηνες και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.
    ψηνει πολυ γρηγορα τα τοστ, και δημιουργει τραγανο ψωμι κατι που ειναι πολυ σημαντικο.
    δεν την εχω δοκιμασει σε μπριζολα η λουκανικο ωστε να εχω αποψη, και το μπεικον ομως το ψηνει ιδανικα.
    Πολυ σημαντικο και τυο κουμπι οn -off γιατι διευκολυνει τη διαδικασια.
    Το μονο που θα μπορουσε να βελτιωσει για να την θεωρησεις τελεια, ειναι καποια κινητα μερη της τα οποια δινουν εντυπωση φθηνοτερης κατασκευης.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nkgr
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι στιγμής (αγορά πριν περίπου ένα μήνα) φαίνεται ποιοτική κατασκευή, απ'ότι μου είπαν (αφού την είχα αγοράσει) στο κατάστημα είναι από τις ποιοτικότερες στην κατηγορία της. Τα τοστ τα ψήνει γρήγορα και μου έκανε εντύπωση ότι παρέμεινε αφράτο το τοστ σε σύγκριση με μια παλιότερη που είχαμε. Επίσης, ψήσαμε και λουκάνικα κι έγιναν άψογα. Για αντοχή στον χρόνο θα δείξει, είναι νωρίς ακόμα.

    Update 2021: Μετα από 3 1/2 χρόνια χάλασε το on/off. Παρακαμφθηκε σε καταστημα επισκευων ηλ/κων συσκευών και δουλεύει πλέον όπως και οι περισσότερες γκριλιερες βάζοντας το στην πρίζα (μπορούσε να επισκευαστεί πλήρως στην αντιπροσωπεία με ανταλλακτικό, όπως ενημερώθηκα). Κατά τα άλλα δεν κουμπώνει καλά η κάτω πλάκα(βγαίνει χωρίς να πατάς το κουμπί) χωρίς αυτό να δημιουργεί πρόβλημα στην λειτουργία της αφού είναι η κάτω πλάκα. Σαν ψήσιμο δεν έχει αλλάξει η απόδοση της, συνεχίζει και ψηνει πολύ καλά τα τοστ.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά μέχρι στιγμής τέλεια .

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 7 χρόνια. Η καλύτερη που είχα ποτέ...

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοστ κορυφαία, γερή κατασκευή, ποιοτικές πλάκες, εργονομική.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eξαιρετική !!!!!! Aριστη σε όλα !!!!

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Τραγανά τοστ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Την αγόρασα στα 120€ γιατί έμοιαζε ανθεκτική. Σε λίγο καιρό χάλασε ο μηχανισμός που συγκρατεί το επάνω μέρος ανοικτό και όρθιο. Μετά από τρία χρόνια άρχισε να μην έχει ένταση στο ψήσιμο, ώσπου έπαψε να ψήνει. Το τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία με έπεισε ότι ήταν λάθος αγορά. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή της και η αντιπροσωπεία δεν την επισκευάζει πλέον. Όταν απευθύνθηκα σε κατάστημα επισκευής ηλεκτρικών ειδών μου ανέφεραν ότι δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικό για τον θερμοστάτη που έχει πρόβλημα. Συμπέρασμα: Μακριά από τα προϊόντα της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει.

    0
  • Παρασύρθηκα από την επαγγελματική εμφάνιση της και τις καλές κριτικές και θεώρησα πως και με αυτήν την τιμή θα έπαιρνα μια καλή τοστιέρα. Δυστυχώς όμως αποδείχθηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών.

    Πέρα από τις καλές και ποιοτικές πλάκες, τα τοστ δεν ψήνονται γρήγορα αν δεν το έχεις σε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία, έχει αρκετά πλαστικά κακής ποιότητας, τρίζει αρκετά και μας έβγαλε 2 προβλήματα σε ούτε μισό χρόνο μέτριας οικιακής χρήσης!

    Συγκεκριμένα σταμάτησε να ψήνει (δεν ζεσταινόταν καμία από τις αντιστάσεις) και ο μηχανισμός του κουμπώματος της κάτω πλάκας σταμάτησε να την κρατάει στη θέση της με αποτέλεσμα να μην κουμπώνει! Ευτυχώς τουλάχιστον τα 2 προβλήματα επιδιορθώθηκαν και καλύπτονταν από την εγγύηση, η διαδικασία βέβαια μέχρι να την στείλουμε και να μας τη γυρίσουν έφτασε τον 1 μήνα!

    Μακριά!

    6
  • Ενώ στην αρχή δεν είχα παρατηρήσει πολύ καλά την ποιότητα κατασκευής της τοστιέρας, τελικά δείχνει να είναι μέτριας ποιότητας. Στη μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το πάνω καπάκι, λείπει ένα εξάρτημα και όταν σηκώνεις το καπάκι τότε το καταλαβαίνεις. Κατά τα άλλα κρατιέται αρκετά καλά. Προς το παρόν δεν έχω παράπονο από τους μηχανισμούς αφαίρεσης των αποσπόμενων πλακών. Από την άλλη το καλώδιο μετά τον πρώτο χρόνο χρήσης δυστυχώς δεν έχει κρατήσει καλά και κάπου δε κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα να μην ανάβουν κάποιες φορές οι αντιστάσεις και άλλες να μην ανάβει μόνο η πάνω αντίσταση. Φαντάζομαι ότι με μια αλλαγή καλωδίου αυτό θα διορθωθεί, διαφορετικά είναι για πέταμα.
    Στα θετικά, μπορώ να πω ότι όταν δούλευε σωστά και για όσο την έχουμε δουλέψει, ήταν πάρα πολύ καλή τοστιέρα με πολύ καλό ψήσιμο στα τόστ αλλά και σε πριζόλες.
    Πάντως, στο τέλος της ημέρας, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν αξίζει πάνω από 65 ευρώ.

    3
  • Όχι και 85 ευρώ βρε παιδιά.Κακη ποιότητα κατασκευής , τρίζει , χάλια πλαστικά , μυρίζει περίεργα μετά από τρεις μήνες χρήση.Ο μηχανισμός για τις αποσπώμενες πλάκες μπλοκάρει σε κανα δύο μήνες το βλέπω να χαλάει.Υπερβολική τιμή χάλια ποιότητα.Κλαιω τα χρήματα μου και απορώ με τις θετικές κριτικές εδώ .Παιδια μακρυά, υπάρχουν καλύτερες και πιο οικονομικες..

    5
  • Το feature στο πλάι που το ρυθμίζεις για να μην πατηκώνει τα τοστ με το βάρος της πάνω πλάκας είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για μια τοστιέρα. Οι πλάκες βγαίνουν πολύ εύκολα για καθάρισμα. Εξαιρετικά ομοιόμορφο ψήσιμο. Τρομερή τοστιέρα, βάζει τα γυαλιά σε άλλες πιο "επώνυμες" μάρκες. Το τοστ είναι τραγανό και δεν το καίει ακόμα και μετά από πολύ ώρα αν το ξεχάσεις. Μην τη φοβηθείτε, αν κινηθείτε σε αυτή την τιμή δε θα τη μετανιώσετε.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

33 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
John Enx

Τι διαστάσεις έχουν οι πλάκες; το ωφέλιμο που μπορούμε να βάλουμε τοστ/κρέας κτλ.

Kalliopi_Zairi

Καλησπέρα . Ψήνει άνετα 4 τοστ , μισό κοτόπουλο , σε ανοικτή θέση δλδ 180’ ψήνει ένα κοτόπουλο ή 4ις λαιμού χοιρινές ή δυο μεγάλες σπαλας μπριζόλες . Για μένα μια απο τις καλύτερες αγορές μου

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τοστιέρα-ψηστιέρα Imetec GL3000 ισχύος 2000 Watt, για ψήσιμο σαν σε πέτρα, με πλάκες με τριπλή επικάλυψη από τιτάνιο με stone look.

  • Ψηστιέρα για ψήσιμο χωρίς λίπη με αποτέλεσμα αντίστοιχο με ψήσιμο σε πέτρα
  • Thermocontrol για ακριβή ρύθμιση θερμοκρασίας μέχρι 240°C
  • Γρήγορη θέρμανση
  • 7 θέσεις λειτουργίας: πλάκες σε επαφή, πλάκες παράλληλες σε 5 διαφορετικές αποστάσεις, πλάκες με άνοιγμα 180°
  • Αποσπώμενο δοχείο περισυλλογής υγρών για την άλλη πλάκα
  • Πλάκες σε κλίση για αποστράγγιση από τα λίπη
  • Αποσπώμενες αντικολλητικές πλάκες stone look με 3 στρώσεις τιτανίου που πλένονται στο πλυντήριο πιάτων
  • Λαβή μασίφ αλουμινίου με θερμομόνωση
  • Ενδεικτική λυχνία λειτουργίας
  • Ενδεικτική λυχνία ετοιμότητας
  • Μήκος καλωδίου 1 μέτρο
  • Διακόπτης On/Off

Κατασκευαστής

Ισχύς
2000 W
Χωρητικότητα
4 Τοστ
Είδος Πλακών
Με Ραβδώσεις
Χρώμα
Inox
Ρυθμιζόμενη Θερμοκρασία
Ναι
Κεραμικές Πλάκες
Όχι
Άνοιγμα 180°
Ναι
Ψήσιμο Grill
Ναι
Αποσπώμενες Πλάκες
Ναι
Αντικολλητική Επιφάνεια
-
Κάθετη Αποθήκευση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (25)

  1. 13
  2. 1
  3. 4
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πλήρως αντικολλητικές
  • Ομοιόμορφο ψήσιμο
  • Τραγανά τοστ
  • Καθαρισμός
  • Ταχύτητα ψησίματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αποθήκευση
  • Την αγόρασα στα 120€ γιατί έμοιαζε ανθεκτική. Σε λίγο καιρό χάλασε ο μηχανισμός που συγκρατεί το επάνω μέρος ανοικτό και όρθιο. Μετά από τρία χρόνια άρχισε να μην έχει ένταση στο ψήσιμο, ώσπου έπαψε να ψήνει. Το τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία με έπεισε ότι ήταν λάθος αγορά. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή της και η αντιπροσωπεία δεν την επισκευάζει πλέον. Όταν απευθύνθηκα σε κατάστημα επισκευής ηλεκτρικών ειδών μου ανέφεραν ότι δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικό για τον θερμοστάτη που έχει πρόβλημα. Συμπέρασμα: Μακριά από τα προϊόντα της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Caspian
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρασύρθηκα από την επαγγελματική εμφάνιση της και τις καλές κριτικές και θεώρησα πως και με αυτήν την τιμή θα έπαιρνα μια καλή τοστιέρα. Δυστυχώς όμως αποδείχθηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών.

    Πέρα από τις καλές και ποιοτικές πλάκες, τα τοστ δεν ψήνονται γρήγορα αν δεν το έχεις σε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία, έχει αρκετά πλαστικά κακής ποιότητας, τρίζει αρκετά και μας έβγαλε 2 προβλήματα σε ούτε μισό χρόνο μέτριας οικιακής χρήσης!

    Συγκεκριμένα σταμάτησε να ψήνει (δεν ζεσταινόταν καμία από τις αντιστάσεις) και ο μηχανισμός του κουμπώματος της κάτω πλάκας σταμάτησε να την κρατάει στη θέση της με αποτέλεσμα να μην κουμπώνει! Ευτυχώς τουλάχιστον τα 2 προβλήματα επιδιορθώθηκαν και καλύπτονταν από την εγγύηση, η διαδικασία βέβαια μέχρι να την στείλουμε και να μας τη γυρίσουν έφτασε τον 1 μήνα!

    Μακριά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s1ou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ στην αρχή δεν είχα παρατηρήσει πολύ καλά την ποιότητα κατασκευής της τοστιέρας, τελικά δείχνει να είναι μέτριας ποιότητας. Στη μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το πάνω καπάκι, λείπει ένα εξάρτημα και όταν σηκώνεις το καπάκι τότε το καταλαβαίνεις. Κατά τα άλλα κρατιέται αρκετά καλά. Προς το παρόν δεν έχω παράπονο από τους μηχανισμούς αφαίρεσης των αποσπόμενων πλακών. Από την άλλη το καλώδιο μετά τον πρώτο χρόνο χρήσης δυστυχώς δεν έχει κρατήσει καλά και κάπου δε κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα να μην ανάβουν κάποιες φορές οι αντιστάσεις και άλλες να μην ανάβει μόνο η πάνω αντίσταση. Φαντάζομαι ότι με μια αλλαγή καλωδίου αυτό θα διορθωθεί, διαφορετικά είναι για πέταμα.
    Στα θετικά, μπορώ να πω ότι όταν δούλευε σωστά και για όσο την έχουμε δουλέψει, ήταν πάρα πολύ καλή τοστιέρα με πολύ καλό ψήσιμο στα τόστ αλλά και σε πριζόλες.
    Πάντως, στο τέλος της ημέρας, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν αξίζει πάνω από 65 ευρώ.

    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efty pet
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όχι και 85 ευρώ βρε παιδιά.Κακη ποιότητα κατασκευής , τρίζει , χάλια πλαστικά , μυρίζει περίεργα μετά από τρεις μήνες χρήση.Ο μηχανισμός για τις αποσπώμενες πλάκες μπλοκάρει σε κανα δύο μήνες το βλέπω να χαλάει.Υπερβολική τιμή χάλια ποιότητα.Κλαιω τα χρήματα μου και απορώ με τις θετικές κριτικές εδώ .Παιδια μακρυά, υπάρχουν καλύτερες και πιο οικονομικες..

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Καθόλου αντικολλητικές
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoe
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το feature στο πλάι που το ρυθμίζεις για να μην πατηκώνει τα τοστ με το βάρος της πάνω πλάκας είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για μια τοστιέρα. Οι πλάκες βγαίνουν πολύ εύκολα για καθάρισμα. Εξαιρετικά ομοιόμορφο ψήσιμο. Τρομερή τοστιέρα, βάζει τα γυαλιά σε άλλες πιο "επώνυμες" μάρκες. Το τοστ είναι τραγανό και δεν το καίει ακόμα και μετά από πολύ ώρα αν το ξεχάσεις. Μην τη φοβηθείτε, αν κινηθείτε σε αυτή την τιμή δε θα τη μετανιώσετε.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Tsionis
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 4 μήνες χρήση, μόνο τοστ και λουκάνικα έψησα, οι πλάκες δεν κουμπώνουν πλέον. Καλό ψήσιμο όμως η κατασκευή δεν είναι καθόλου καλή. Μπορείτε να βρείτε καλύτερη και φθηνότερη.

    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmad4
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Τσιμπημένη η τιμή μιας και μετά την αγορά έβγαλε μια παρόμοια σε γνωστό μάρκετ αρκετά φθηνότερη.
    Ο χρόνος θα δείξει.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 11/11/23 : Εδώ και κάνα δυό βδομάδες ο θερμοστάτης παρέδωσε πνεύμα παρόλο που σχεδόν ποτέ αυτά τα 3,5 χρόνια δεν δούλευε στο φούλ, συνήθως τη δουλεύαμε μόνο για τοστ δηλαδή στη μέση.
    3,5 χρόνια με αγορά στα 80€ δε το λες και value for money γι'αυτό και αφαιρώ ένα αστέρι.
    Και τώρα που βρίσκεις και πόσο θερμοστάτη.... Θα επανέλθω όταν το φτιάξω.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25-11-23: Λοιπόν μετά από αρκετό ψάξιμο σε Ελλάδα και εξωτερικό τα νέα είναι ότι ο συγκεκριμένος θερμοστάτης έχει καταργηθεί όποτε και αυτό που έκανα είναι να πάρω έναν γενικής χρήσης 250 C⁰ με 6€(τάνα ακρίβεια)και με πατέντα φυσικά να τον προσαρμόσω στην υπάρχουσα τοστιέρα. Κοινός άμα δεν κόβει το μυαλό και άμα δεν πιάνουν τα χέρια σας.... πέταμα και αγορά καινούργιας.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Lempidakis
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πηρα σαν μια οικονομική "επαγγελματικη" τοστιερα χωρις να ξοδεψω πολλα σε σύγκριση με τις επαγγελματικες τοστιερες.Οσο καιρο την ειχα (ενα χρονο) καηκε μια φορα δωσαμε κοντα 40€ για επισκευή και πολύ συντομα ξανα κάηκε γιατι η χρηση δεν ηταν οικιακη που της καναμε αλλα επαγγελματική.Θα την πρότεινα για οικιακή χρηση λοιπον φαντάζομαι θα κρατήσει περισσότερο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kiriakos73
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τοστιέρα με καλά υλικά και άριστη συναρμογή. Ψήνει τοστ χωρίς να τα καίει. Πολύ έξυπνη η κλίση που έχει έτσι ώστε όταν ψήνει κανείς τα λίπη πηγαίνουν προς τον κάδο που διαθέτει. Θα ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερη αφού δύο πίτες για σουβλάκι δεν χωράνε ταυτόχρονα.
    Μετά από δύο χρόνια χρήσης:
    Στο πρώτο χρόνο κάηκε ο θερμοστάτης ο οποίος αλλάχθηκε στα πλαίσια της εγγύησης.
    Στα δυόμιση χρόνια το ίδιο πρόβλημα. Μα κάθε χρόνο θα τρέχουμε για αλλαγή θερμοστάτη;

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • toumpio
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρω οτι ειναι απο τις καλυτερες τοστιερες. Ευκολος καθαρισμος ομοιομορφο ψησιμο, ποιοτικη κατασκευη πλακες που μετα απο χρήση μηνών δεν εχουν ξεφλουδιση. Χρηση καθημερινη(3-4 φορες καθε μερα) εδω και 1 χρονο. Αξιζει το καθε της ευρω

    Μετα απο 3 χρονια χρήσης καηκε. Με οικιακη χρήση. Κοστος επισκευης ασύμφορο περιπου 40 ευρω. Με 50 αγοραζεις καινουργια επωνυμη

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stamOS B
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επαγγελματικού τύπου αλλά φθηνή, ωστόσο έχει κρατήσει περισσότερα χρόνια και με σταθερή απόδοση, συγκρινόμενη με οικιακές μεγάλης φίρμας αντίστοιχης τιμής που είχα τα προηγούμενα χρόνια.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά το αρχικό σχόλιο έρχομαι να επιβεβαιώσω τα παραπάνω. Δεν τη χρησιμοποιώ επαγγελματικά, αλλά είναι σίγουρα καλύτερη κι ανθεκτικότερη ακόμη κι από ακριβότερες οικιακές! Ίσως έχει μειωθεί λίγο η ισχύς της.

    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hetfield1979
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή ψηστιέρα! Την έχω και τη δουλεύω 2 μήνες! Ψήνει άψογα τοστ, πολύ γρήγορα! Αλλά όχι μόνο! Κοτόπουλο, μπιφτέκια κλπ! Οι πλάκες είναι αντικολλητικές καλής ποιότητας και πλένονται πολύ εύκολα! Το tray που έχει για να συγκεντρώνει τα υγρά είναι βολικό! Ποιότητα κατασκευής, άριστη! Είναι κάπως μεγαλούτσικη αλλά δεν είναι απλά μια τοστιέρα! Πραγματικά δείχνει επαγγελματική!

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tmamios
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω την συγκεκριμενη τοστιερα 6 μηνες και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.
    ψηνει πολυ γρηγορα τα τοστ, και δημιουργει τραγανο ψωμι κατι που ειναι πολυ σημαντικο.
    δεν την εχω δοκιμασει σε μπριζολα η λουκανικο ωστε να εχω αποψη, και το μπεικον ομως το ψηνει ιδανικα.
    Πολυ σημαντικο και τυο κουμπι οn -off γιατι διευκολυνει τη διαδικασια.
    Το μονο που θα μπορουσε να βελτιωσει για να την θεωρησεις τελεια, ειναι καποια κινητα μερη της τα οποια δινουν εντυπωση φθηνοτερης κατασκευης.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nkgr
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι στιγμής (αγορά πριν περίπου ένα μήνα) φαίνεται ποιοτική κατασκευή, απ'ότι μου είπαν (αφού την είχα αγοράσει) στο κατάστημα είναι από τις ποιοτικότερες στην κατηγορία της. Τα τοστ τα ψήνει γρήγορα και μου έκανε εντύπωση ότι παρέμεινε αφράτο το τοστ σε σύγκριση με μια παλιότερη που είχαμε. Επίσης, ψήσαμε και λουκάνικα κι έγιναν άψογα. Για αντοχή στον χρόνο θα δείξει, είναι νωρίς ακόμα.

    Update 2021: Μετα από 3 1/2 χρόνια χάλασε το on/off. Παρακαμφθηκε σε καταστημα επισκευων ηλ/κων συσκευών και δουλεύει πλέον όπως και οι περισσότερες γκριλιερες βάζοντας το στην πρίζα (μπορούσε να επισκευαστεί πλήρως στην αντιπροσωπεία με ανταλλακτικό, όπως ενημερώθηκα). Κατά τα άλλα δεν κουμπώνει καλά η κάτω πλάκα(βγαίνει χωρίς να πατάς το κουμπί) χωρίς αυτό να δημιουργεί πρόβλημα στην λειτουργία της αφού είναι η κάτω πλάκα. Σαν ψήσιμο δεν έχει αλλάξει η απόδοση της, συνεχίζει και ψηνει πολύ καλά τα τοστ.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά μέχρι στιγμής τέλεια .

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 7 χρόνια. Η καλύτερη που είχα ποτέ...

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοστ κορυφαία, γερή κατασκευή, ποιοτικές πλάκες, εργονομική.

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eξαιρετική !!!!!! Aριστη σε όλα !!!!

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Τραγανά τοστ
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Τραγανά τοστ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τραγανά τοστ
    • Ταχύτητα ψησίματος
    • Ομοιόμορφο ψήσιμο
    • Πλήρως αντικολλητικές
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποθήκευση
  • Την αγόρασα στα 120€ γιατί έμοιαζε ανθεκτική. Σε λίγο καιρό χάλασε ο μηχανισμός που συγκρατεί το επάνω μέρος ανοικτό και όρθιο. Μετά από τρία χρόνια άρχισε να μην έχει ένταση στο ψήσιμο, ώσπου έπαψε να ψήνει. Το τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία με έπεισε ότι ήταν λάθος αγορά. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή της και η αντιπροσωπεία δεν την επισκευάζει πλέον. Όταν απευθύνθηκα σε κατάστημα επισκευής ηλεκτρικών ειδών μου ανέφεραν ότι δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικό για τον θερμοστάτη που έχει πρόβλημα. Συμπέρασμα: Μακριά από τα προϊόντα της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει.

    0
  • Παρασύρθηκα από την επαγγελματική εμφάνιση της και τις καλές κριτικές και θεώρησα πως και με αυτήν την τιμή θα έπαιρνα μια καλή τοστιέρα. Δυστυχώς όμως αποδείχθηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών.

    Πέρα από τις καλές και ποιοτικές πλάκες, τα τοστ δεν ψήνονται γρήγορα αν δεν το έχεις σε αρκετά μεγάλη θερμοκρασία, έχει αρκετά πλαστικά κακής ποιότητας, τρίζει αρκετά και μας έβγαλε 2 προβλήματα σε ούτε μισό χρόνο μέτριας οικιακής χρήσης!

    Συγκεκριμένα σταμάτησε να ψήνει (δεν ζεσταινόταν καμία από τις αντιστάσεις) και ο μηχανισμός του κουμπώματος της κάτω πλάκας σταμάτησε να την κρατάει στη θέση της με αποτέλεσμα να μην κουμπώνει! Ευτυχώς τουλάχιστον τα 2 προβλήματα επιδιορθώθηκαν και καλύπτονταν από την εγγύηση, η διαδικασία βέβαια μέχρι να την στείλουμε και να μας τη γυρίσουν έφτασε τον 1 μήνα!

    Μακριά!

    6
  • Ενώ στην αρχή δεν είχα παρατηρήσει πολύ καλά την ποιότητα κατασκευής της τοστιέρας, τελικά δείχνει να είναι μέτριας ποιότητας. Στη μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το πάνω καπάκι, λείπει ένα εξάρτημα και όταν σηκώνεις το καπάκι τότε το καταλαβαίνεις. Κατά τα άλλα κρατιέται αρκετά καλά. Προς το παρόν δεν έχω παράπονο από τους μηχανισμούς αφαίρεσης των αποσπόμενων πλακών. Από την άλλη το καλώδιο μετά τον πρώτο χρόνο χρήσης δυστυχώς δεν έχει κρατήσει καλά και κάπου δε κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα να μην ανάβουν κάποιες φορές οι αντιστάσεις και άλλες να μην ανάβει μόνο η πάνω αντίσταση. Φαντάζομαι ότι με μια αλλαγή καλωδίου αυτό θα διορθωθεί, διαφορετικά είναι για πέταμα.
    Στα θετικά, μπορώ να πω ότι όταν δούλευε σωστά και για όσο την έχουμε δουλέψει, ήταν πάρα πολύ καλή τοστιέρα με πολύ καλό ψήσιμο στα τόστ αλλά και σε πριζόλες.
    Πάντως, στο τέλος της ημέρας, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν αξίζει πάνω από 65 ευρώ.

    3
  • Όχι και 85 ευρώ βρε παιδιά.Κακη ποιότητα κατασκευής , τρίζει , χάλια πλαστικά , μυρίζει περίεργα μετά από τρεις μήνες χρήση.Ο μηχανισμός για τις αποσπώμενες πλάκες μπλοκάρει σε κανα δύο μήνες το βλέπω να χαλάει.Υπερβολική τιμή χάλια ποιότητα.Κλαιω τα χρήματα μου και απορώ με τις θετικές κριτικές εδώ .Παιδια μακρυά, υπάρχουν καλύτερες και πιο οικονομικες..

    5
  • Το feature στο πλάι που το ρυθμίζεις για να μην πατηκώνει τα τοστ με το βάρος της πάνω πλάκας είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για μια τοστιέρα. Οι πλάκες βγαίνουν πολύ εύκολα για καθάρισμα. Εξαιρετικά ομοιόμορφο ψήσιμο. Τρομερή τοστιέρα, βάζει τα γυαλιά σε άλλες πιο "επώνυμες" μάρκες. Το τοστ είναι τραγανό και δεν το καίει ακόμα και μετά από πολύ ώρα αν το ξεχάσεις. Μην τη φοβηθείτε, αν κινηθείτε σε αυτή την τιμή δε θα τη μετανιώσετε.

    5
  • Δες τα όλα