After Shave

Nivea After Shave Balm Men Fresh Kick 100ml

Με το εκχύλισμα μέντας και νερού κάκτου, αυτό το μετά το ξύρισμα βάλσαμο απορροφάται γρήγορα και είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Θα ανανεώσει και θα revitalise το δέρμα μετά το ξύρισμα, προσφέροντας 24ωρη...

Με το εκχύλισμα μέντας και νερού κάκτου, αυτό το μετά το ξύρισμα βάλσαμο απορροφάται γρήγορα και είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Θα ανανεώσει και θα revitalise το δέρμα μετά το ξύρισμα, προσφέροντας 24ωρη ενυδάτωση.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου ένα μήνα πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Με το εκχύλισμα μέντας και νερού κάκτου, αυτό το μετά το ξύρισμα βάλσαμο απορροφάται γρήγορα και είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Θα ανανεώσει και θα revitalise το δέρμα μετά το ξύρισμα, προσφέροντας 24ωρη ενυδάτωση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Balm
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
-
με Αλόη
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (14)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Από τα καλύτερα after shave balm έχω δοκιμάσει πολλά αλλά δεν συγκρίνονται με το συγκεκριμένο και επίσης σε χαμηλή τιμή. Το συνιστώ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ότι καλύτερο αν μπορούσα να το βαθμολογήσω θα έπερνε άνετα 10/10 απίστευτο άρωμα με διάρκεια για εμένα τουλάχιστον 4-5 ώρες ενυδάτωση φουλ στα γένια δεν τα κρατάει καθόλου λιπαρά και βοηθάει στο να μαλακώσουν πάρτε το με κλειστά μάτια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Karamanlis1924

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ καλό προϊόν, όχι βέβαια το καλύτερο της σειράς γιατί τα έχω δοκιμάσει όλα οπότε θα πω ότι το μόνο θεματακι είναι η λίγη λιπαρότητα που αφήνει στο δέρμα αλλά αυτό ως επί τω πλείστον το έχουν όλα τα προϊόντα της Nivea και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο, αν τρίψεις πάρα πολύ καλά το πρόσωπο σου δεν θα αφήσει λιπαρότητα αλλά τότε δεν βρίσκω και τον λόγο να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και τελικά να την ερεθιζω μόνος μου από το τρίψιμο. Τέλος πάντων είναι η Nivea που αγαπάμε και μεγαλώσαμε με αυτή οπότε ξεπερνάμε και τα ελάχιστα αρνητικά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Όντως πρόκειται για ένα προιον που απευθύνεται στις ευαίσθητες επιδερμίδες.Άμεση ανακούφιση και καταπραυνση του δέρματος λόγω της μέντας που έχει. Ενυδατώνει και έχει πολύ ωραίο άρωμα για οποίον θέλει να φανεται νέος. Βάζω 3-4 φορές λόγω του δέρματος αλλά και τις συχνότητας του ξυρίσματος(3φορες την εβδομάδα, ηλικία 26 ετών). Εξουδετερώνει τον πόνο γρηγορότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια συγκριτικά με πολλά υπόλοιπα.Δεν λερώνει τη μπλούζα καθώς είναι άχρωμο και αφήνει λιγότερες κοκκινίλες από αλλά.Προς το παρόν είναι το καλύτερο προϊόν για κάτι δέρματα σαν το δικό μου που με το παραμικρό βγάζουν μικρό σπυράκια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ λιπαρό και αργεί να απορροφηθεί από το δέρμα.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
  • Από τα καλύτερα after shave balm έχω δοκιμάσει πολλά αλλά δεν συγκρίνονται με το συγκεκριμένο και επίσης σε χαμηλή τιμή. Το συνιστώ

    0
  • Ότι καλύτερο αν μπορούσα να το βαθμολογήσω θα έπερνε άνετα 10/10 απίστευτο άρωμα με διάρκεια για εμένα τουλάχιστον 4-5 ώρες ενυδάτωση φουλ στα γένια δεν τα κρατάει καθόλου λιπαρά και βοηθάει στο να μαλακώσουν πάρτε το με κλειστά μάτια!!

    0
  • Πολύ καλό προϊόν, όχι βέβαια το καλύτερο της σειράς γιατί τα έχω δοκιμάσει όλα οπότε θα πω ότι το μόνο θεματακι είναι η λίγη λιπαρότητα που αφήνει στο δέρμα αλλά αυτό ως επί τω πλείστον το έχουν όλα τα προϊόντα της Nivea και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο, αν τρίψεις πάρα πολύ καλά το πρόσωπο σου δεν θα αφήσει λιπαρότητα αλλά τότε δεν βρίσκω και τον λόγο να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και τελικά να την ερεθιζω μόνος μου από το τρίψιμο. Τέλος πάντων είναι η Nivea που αγαπάμε και μεγαλώσαμε με αυτή οπότε ξεπερνάμε και τα ελάχιστα αρνητικά.

    0
  • Όντως πρόκειται για ένα προιον που απευθύνεται στις ευαίσθητες επιδερμίδες.Άμεση ανακούφιση και καταπραυνση του δέρματος λόγω της μέντας που έχει. Ενυδατώνει και έχει πολύ ωραίο άρωμα για οποίον θέλει να φανεται νέος. Βάζω 3-4 φορές λόγω του δέρματος αλλά και τις συχνότητας του ξυρίσματος(3φορες την εβδομάδα, ηλικία 26 ετών). Εξουδετερώνει τον πόνο γρηγορότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια συγκριτικά με πολλά υπόλοιπα.Δεν λερώνει τη μπλούζα καθώς είναι άχρωμο και αφήνει λιγότερες κοκκινίλες από αλλά.Προς το παρόν είναι το καλύτερο προϊόν για κάτι δέρματα σαν το δικό μου που με το παραμικρό βγάζουν μικρό σπυράκια.

    0
  • Πολύ λιπαρό και αργεί να απορροφηθεί από το δέρμα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

46 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Με το εκχύλισμα μέντας και νερού κάκτου, αυτό το μετά το ξύρισμα βάλσαμο απορροφάται γρήγορα και είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Θα ανανεώσει και θα revitalise το δέρμα μετά το ξύρισμα, προσφέροντας 24ωρη ενυδάτωση.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Balm
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
-
με Αλόη
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (14)

  1. 10
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Από τα καλύτερα after shave balm έχω δοκιμάσει πολλά αλλά δεν συγκρίνονται με το συγκεκριμένο και επίσης σε χαμηλή τιμή. Το συνιστώ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ότι καλύτερο αν μπορούσα να το βαθμολογήσω θα έπερνε άνετα 10/10 απίστευτο άρωμα με διάρκεια για εμένα τουλάχιστον 4-5 ώρες ενυδάτωση φουλ στα γένια δεν τα κρατάει καθόλου λιπαρά και βοηθάει στο να μαλακώσουν πάρτε το με κλειστά μάτια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Karamanlis1924

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ καλό προϊόν, όχι βέβαια το καλύτερο της σειράς γιατί τα έχω δοκιμάσει όλα οπότε θα πω ότι το μόνο θεματακι είναι η λίγη λιπαρότητα που αφήνει στο δέρμα αλλά αυτό ως επί τω πλείστον το έχουν όλα τα προϊόντα της Nivea και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο, αν τρίψεις πάρα πολύ καλά το πρόσωπο σου δεν θα αφήσει λιπαρότητα αλλά τότε δεν βρίσκω και τον λόγο να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και τελικά να την ερεθιζω μόνος μου από το τρίψιμο. Τέλος πάντων είναι η Nivea που αγαπάμε και μεγαλώσαμε με αυτή οπότε ξεπερνάμε και τα ελάχιστα αρνητικά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Όντως πρόκειται για ένα προιον που απευθύνεται στις ευαίσθητες επιδερμίδες.Άμεση ανακούφιση και καταπραυνση του δέρματος λόγω της μέντας που έχει. Ενυδατώνει και έχει πολύ ωραίο άρωμα για οποίον θέλει να φανεται νέος. Βάζω 3-4 φορές λόγω του δέρματος αλλά και τις συχνότητας του ξυρίσματος(3φορες την εβδομάδα, ηλικία 26 ετών). Εξουδετερώνει τον πόνο γρηγορότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια συγκριτικά με πολλά υπόλοιπα.Δεν λερώνει τη μπλούζα καθώς είναι άχρωμο και αφήνει λιγότερες κοκκινίλες από αλλά.Προς το παρόν είναι το καλύτερο προϊόν για κάτι δέρματα σαν το δικό μου που με το παραμικρό βγάζουν μικρό σπυράκια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ λιπαρό και αργεί να απορροφηθεί από το δέρμα.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
  • Από τα καλύτερα after shave balm έχω δοκιμάσει πολλά αλλά δεν συγκρίνονται με το συγκεκριμένο και επίσης σε χαμηλή τιμή. Το συνιστώ

    0
  • Ότι καλύτερο αν μπορούσα να το βαθμολογήσω θα έπερνε άνετα 10/10 απίστευτο άρωμα με διάρκεια για εμένα τουλάχιστον 4-5 ώρες ενυδάτωση φουλ στα γένια δεν τα κρατάει καθόλου λιπαρά και βοηθάει στο να μαλακώσουν πάρτε το με κλειστά μάτια!!

    0
  • Πολύ καλό προϊόν, όχι βέβαια το καλύτερο της σειράς γιατί τα έχω δοκιμάσει όλα οπότε θα πω ότι το μόνο θεματακι είναι η λίγη λιπαρότητα που αφήνει στο δέρμα αλλά αυτό ως επί τω πλείστον το έχουν όλα τα προϊόντα της Nivea και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο, αν τρίψεις πάρα πολύ καλά το πρόσωπο σου δεν θα αφήσει λιπαρότητα αλλά τότε δεν βρίσκω και τον λόγο να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και τελικά να την ερεθιζω μόνος μου από το τρίψιμο. Τέλος πάντων είναι η Nivea που αγαπάμε και μεγαλώσαμε με αυτή οπότε ξεπερνάμε και τα ελάχιστα αρνητικά.

    0
  • Όντως πρόκειται για ένα προιον που απευθύνεται στις ευαίσθητες επιδερμίδες.Άμεση ανακούφιση και καταπραυνση του δέρματος λόγω της μέντας που έχει. Ενυδατώνει και έχει πολύ ωραίο άρωμα για οποίον θέλει να φανεται νέος. Βάζω 3-4 φορές λόγω του δέρματος αλλά και τις συχνότητας του ξυρίσματος(3φορες την εβδομάδα, ηλικία 26 ετών). Εξουδετερώνει τον πόνο γρηγορότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια συγκριτικά με πολλά υπόλοιπα.Δεν λερώνει τη μπλούζα καθώς είναι άχρωμο και αφήνει λιγότερες κοκκινίλες από αλλά.Προς το παρόν είναι το καλύτερο προϊόν για κάτι δέρματα σαν το δικό μου που με το παραμικρό βγάζουν μικρό σπυράκια.

    0
  • Πολύ λιπαρό και αργεί να απορροφηθεί από το δέρμα.

    0
  • Δες τα όλα