Προερχόμενος από το Huawei P30 Pro, το οποίο ήταν το πρώτο κινητό με periscope camera, οι προσδοκίες μου για το Xiaomi 15 Ultra ήταν υψηλές. Μετά τη χρήση του, μπορώ να πω ότι οι κάμερες του είναι πραγματικά φανταστικές. Η periscope camera και η macro camera είναι εξαιρετικές και προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες λήψης.
Ωστόσο, παρατηρώ κάποιες αδυναμίες. Η κύρια κάμερα δεν διαθέτει μεταβλητό f-stop, κάτι που σημαίνει ότι η φωτογραφία συχνά έχει θολό φόντο, λογο της μιας ίντσας αισθητήρα, χάνοντας μερικές λεπτομέρειες. Αυτό είναι κάτι που προσωπικά δεν με ενθουσιάζει και μου αρέσει όταν γίνεται στα πορτρέτα μόνο. Αναγκάζομαι πολλές φορες να τραβήξω φωτο με τον x3 και με τον periscope για να ειναι καθαρή ολη η φωτογραφία.
Από πλευράς μπαταρίας, δυστυχώς, η απόδοση δεν με ικανοποίησε. Τα 5400mah δεν ειναι ικανα να δωσουν διαρκεια μιας μερας , ειδικα αν ασχολεισαι με το κινητο. Η μπαταρία φαίνεται να εξαντλείται πολύ γρήγορα, ακόμα και όταν το τηλέφωνο είναι σε κατάσταση αναμονής. Για παράδειγμα, το βράδυ, όταν πηγαινω για υπνο, μέχρι το πρωί εχει χασει περίπου 20% της μπαταρίας λόγω εφαρμογών που τρέχουν στο παρασκήνιο. Δοκίμασα να απεγκαταστησω τις ενεργοβορες εφαρμογες και το κινητο απλα ανοιγει αλλες το επομενο βραδυ!!!!! Ακόμα και με τη λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας, το πρόβλημα παραμένει. Συνολικά, η μπαταρία του Xiaomi 15 Ultra δεν είναι αντάξια των προσδοκιών μου, ειδικά για ένα κινητό αυτού του επιπέδου.
Η φορτιση του γινεται με τον original φορτιστη στα 90W, αλλα φορτιζει ακριβως την ιδια ωρα με το Samsung S22 Ultra μου, που ο φορτιστης του ειναι 45W, περιπου σε μια ωρα δηλαδη.
Από την άλλη πλευρά, ο επεξεργαστής είναι πολύ γρήγορος και η οθόνη είναι εκπληκτική, προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία χρήσης.
Το Hyper Os αν και καλούτσικο (αλλα πολυ ενεργοβορο), θα το προτιμούσα να γέρνει προς το MUI της Samsung, που κατά την γνώμη μου είναι το τέλειο android skin, και όχι να αντιγράφει τo Apple iOs.
Γενικα για τα 1000 ευρω που το αγορασα με αποφορολογηση, πιστευω οτι αξιζει σε σχεση με αλλες ναυαρχίδες που κυκλοφορουν πολυ ακριβοτερες. 5 αστερια λοιπον, αν και το πρωτο που ηρθε, ειχε χαλασμενο αισθητηρα δακτυλικών αποτυποματων και αναγκαστηκα να το στειλω πισω!!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!