Δευτερα 8 Σεπτεμβριου 2025
Πρωι-Πρωι παρελαβα την Νεα μου 4Κ Dash Cam για το αυτοκινητο που οδηγαω...
Παρα πολυ καλη συσκευασια. Σε υψηλης ποιοτητας συσκευασία (κουτί). Με ολα τα παρελκόμενα εντός της συσκευασίας.
Η Καμερα παρα πολυ καλη. Με ευκολο μενου.
Απλά μολις την Ενεργοποιεις πχ μεσω Αναπτηρα αυτοκινητου, ή μεσω πχ Power Bank στο δωματιο σου (πχ για ρυθμισεις του μενου), αυτη ξεκιναει να τραβαει βιντεο αυτοματα.
Το καλωδιο συνδεσης μεσω του Αναπτηρα, ειναι παρα πολυ ικανοποιητικο σε μηκος.
Ανετα τοποθετεις την καμερα πχ στο ταμπλό καπου στην μεση του παρμπρίζ (κατω απο τον μεσσαιο καθρεφτη της καμπινας) και φερνοντας το καλωδιο γυρω-γυρω (μεσω σκίαστρου ηλιοπροστασιας) μεχρι τον αναπτηρα αυτοκινητου, φτανει το καλωδιο ίσα-ίσα, αντε να'χεις και μερικα εκατοστα περίσσευμα καλωδιου (το οποιο τυλιγεις με ενα πχ λαστιχακι ή κλίπ καλωδίων.
-
Η Συγκεκριμενη καμερα επιλεγεται απο παρα πολλους παγκοσμίως, ως η πιο "Καλυτερη Dash Cam 4K" για αυτοκινητο ή φορτηγο ή και Νταλίκα, την οποια καμερα επιλεγουν και πολλοι Youtubers του εξωτερικου.
Γι'αυτο και την επελεξα για αγορα, δίνοντας τόσα λεφτά...
(ενω θα μπορουσα να επιλεξω σε 4Κ Dash Cam μια αλλη πολυ μικροτερη σε διαστάσεις και πιο λεπτότερη γενικά).
Αλλά ήθελα την καλύτερη και μόνο!
-
Έτσι εαν διαθέτετε τα χρήματα (γιατι δεν αρκει μόνο να τα έχετε), θα την πρότεινα στον οποιονδήποτε προς αγορά...
(τουλαχιστον μεχρι να φτασουμε στην εποχή των Dash Cam 8K στο προσεχές μέλλον - το οποίο αργεί ακόμα).
-
Τέλος, για την καλύτερη προστασία της καμερας, επειδη κανει ακόμα ζέστες, και ειδικά τα μεσημέρια σκάει και ο τζίτζικας που λέμε, και το παρμπρίζ μπροστά είναι ζεστό (το τζάμι), δεν την ενεργοποιώ, γιατι ζεστό το τζάμι, ζεσταίνεται και η κάμερα σε λειτουργια στα 4Κ, έ δεν ρισκάρω να της προκαλέσω ζημιά (να την φτάσω στα άκρα για λήψεις).
Όπως και δεν θα σας το πρότεινα. Ποτέ δεν ξέρεις με τις ζέστες τι γίνεται...
Άλλο αν εχει συννεφα η μέρα και ειναι οι θερμοκρασίες εξω στο περιβαλλον, στα πχ εως 25-28°C.
-
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
Ένα μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να αναφερω, ειναι οτι ΔΕΝ εχει Απενεργοποίηση στο "Loop Recording".
Δηλαδη αν θελω να τραβηξω πχ μια διαδρομη, ακομα κι αν ειναι το αρχειο πχ 1 ωρας... δεν μπορει να τραβηξει.
⚠️Αντιθετως τι κανει;
Η κάμερα γράφει συνεχώς βίντεο ένα-ένα αρχειο σε “κομμάτια”
(1, 2, 3, 5, ή και 10 λεπτών το καθε αρχείο - οτι επιλεξεις απο την ρυθμιση).
Όταν γεμίσει η κάρτα μνήμης, δεν σταματάει· απλά αρχίζει μετα και σβήνει τα πιο παλιά αρχεία για να γράψει καινούρια.
Δηλαδη εχεις γραψει 12 αρχεια και πχ γεμισε η καρτα μνημης;
Διαγραφει το Νο1 αρχειο, και εγγράφει το Νο13.
Μετα διαγράφει το Νο2 αρχειο και γραφει το Νο14.
κλπ... κλπ... Κυκλος δηλαδη.
Έτσι έχεις πάντα τον πιο πρόσφατο κύκλο καταγραφών.
⚠️ Σημαντικό:
Ό,τι έχει σημανθεί σαν “Protected”
(π.χ. από G-sensor αν δει τρακάρισμα ή αν το κλειδώσεις χειροκίνητα), δεν σβήνεται από το loop.
Αρκει το G-sensor να το εχεις Ενεργοποιήσει-ρυθμίσει, ειτε σε LOW ευαισθησία, είτε σε HIGH ευαισθησία.
Άρα δεν κινδυνεύεις να χάσεις υλικό από ατύχημα.
Με απλά λόγια:
Το "Loop Recording" εξασφαλίζει ότι η DashCam γράφει ασταμάτητα χωρίς να γεμίσει ποτέ η κάρτα – κρατάει πάντα τα τελευταία X λεπτά/ώρες.
⚠️ Εξαίρεση:
Ό,τι αρχεία έχουν χαρακτηριστεί “Ρrotected”
(είτε τα πάτησες εσύ, είτε τα κλείδωσε αυτόματα ο G-sensor σε τρακάρισμα), δεν τα αγγίζει το Loop Recording.
Αυτά μένουν μόνιμα μέχρι να τα σβήσεις με το χέρι.
Με λίγα λόγια:
H dashcam είναι σαν να έχεις μια ταινία που ξαναγράφεται συνεχώς, κρατώντας πάντα τα πιο πρόσφατα 10λεπτα κομμάτια.