Μπισκότα

Βιολάντα Μπισκότα Dubai Vibes

Η μάρκα Βιολάντα προσφέρει τα Μπισκότα Dubai Vibes, τα οποία είναι φτιαγμένα για να σας μεταφέρουν σε έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Κάθε συσκευασία περιέχει 1 τεμάχιο, ιδανικό για να απολαύσετε...

Η μάρκα Βιολάντα προσφέρει τα Μπισκότα Dubai Vibes, τα οποία είναι φτιαγμένα για να σας μεταφέρουν σε έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Κάθε συσκευασία περιέχει 1 τεμάχιο, ιδανικό για να απολαύσετε στιγμές μοναδικής απόλαυσης.

Δες όλη την περιγραφή
3 09
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Sempos 4,8 (59)
Ελλάδα
Δες Snacks στη σελίδα του Sempos

Περιγραφή

Περιγραφή

Η μάρκα Βιολάντα προσφέρει τα Μπισκότα Dubai Vibes, τα οποία είναι φτιαγμένα για να σας μεταφέρουν σε έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Κάθε συσκευασία περιέχει 1 τεμάχιο, ιδανικό για να απολαύσετε στιγμές μοναδικής απόλαυσης.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
με Επικάλυψη
Soft
Όχι
σε Στικς
Όχι
Γεύση
Dubai

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Βρώμης
Όχι
Vegan
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Κάνναβης
Όχι
Ολικής Άλεσης
Όχι
Πρωτεΐνης
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
180 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 15
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Δεν έχει ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Cristina_G
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεύση απο κακής ποιότητας κρέμα φυστικιου-πικραμύδγαλου, φοινικέλαιο και κακή ζάχαρη. Θεόστεγνο, απαίσιο, ντροπή για τη Βιολάντα, έχει πολλά καλά μπισκότα γενικά, αυτό τη ρίχνει. Καταργήστε το ή βελτιώστε το, σημαντικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zwitsa_94
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο. Μεγάλη απογοήτευση, καμία σχέση με τα προϊόντα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία.
    Αν έχετε περιέργεια για το τι γεύση έχει το χώμα δοκιμάστε το, γιατί φυστίκι με κανταΐφι αυτό το πράγμα δεν είναι σε καμία περίπτωση.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iro.arg
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πλήρης απογοήτευση!!! Καμία σχέση η εικόνα στο κουτί με το περιεχόμενο. Το μπισκότο έχει ξερή γέμιση, δεν αισθάνεσαι καθόλου το κανταιφι και δεν έχει καν ωραία γεύση. Χώμα τελείως! Και φυσικά δεν αξίζει τα λεφτά του. Κρίμα γιατί η εταιρεία έχει ωραία προϊόντα και με το συγκεκριμένο προϊόν δυσφημιζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mayraki27
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μυρίζει φυστίκι αλλά η γεύση είναι άθλια.... Καμία σχέση με αυτό που μπορει να φαντάζεσαι βλέποντας το κουτί...ξερά καμία σχέση με Dubai.. Η εταιρία βγάζει πολύ ωραία μπισκότα αλλά τα συγκεκριμένα δεν τρώγονται απλά!! Κ ένα ευρώ να το βάλουν δεν αξίζει όχι 3.70

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eyi_Kostopoulou2206
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια γεύση. Βάζουνε μια γέμιση με πράσινο χρώμα που ουδεμία σχέση έχει με φυστίκι και τα ονομάζουνε Dubai. Αν δεν μπορείτε μην το κάνετε! Δεν αξίζουν καθόλου, μην πετάξετε τα λεφτά σας!

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysia_Iat_
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ντροπή! Καμια απολύτως σχέση με αυτό που δείχνει στο κουτί.. Ξερό, άθλιο, μια κουκίδα με ξερή κρέμα φυστικιου(που δεν τη νιώθεις καν). Για καταιφι ούτε λόγος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periskon
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η απόλυτη κοροϊδία. Εμφάνιση καμία σχέση με την συσκευασία και γεύση απλού μπισκότου. Γέμιση ανύπαρκτη.
    Πεταμένα λεφτά

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xara.33
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε να το σκέφτεστε!! Αηδία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν αισθάνεσαι καν το φιστίκι. Η κρέμα είχε περίεργη γεύση

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι κακιστης ποιότητας... Καμία σχέση με dubai καμία σχέση με φυστίκι. Δε το προτείνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα, ακριβή με ελάχιστη γέμιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γεύση απο κακής ποιότητας κρέμα φυστικιου-πικραμύδγαλου, φοινικέλαιο και κακή ζάχαρη. Θεόστεγνο, απαίσιο, ντροπή για τη Βιολάντα, έχει πολλά καλά μπισκότα γενικά, αυτό τη ρίχνει. Καταργήστε το ή βελτιώστε το, σημαντικά.

    2
  • Ότι χειρότερο. Μεγάλη απογοήτευση, καμία σχέση με τα προϊόντα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία.
    Αν έχετε περιέργεια για το τι γεύση έχει το χώμα δοκιμάστε το, γιατί φυστίκι με κανταΐφι αυτό το πράγμα δεν είναι σε καμία περίπτωση.

    3
  • Η πλήρης απογοήτευση!!! Καμία σχέση η εικόνα στο κουτί με το περιεχόμενο. Το μπισκότο έχει ξερή γέμιση, δεν αισθάνεσαι καθόλου το κανταιφι και δεν έχει καν ωραία γεύση. Χώμα τελείως! Και φυσικά δεν αξίζει τα λεφτά του. Κρίμα γιατί η εταιρεία έχει ωραία προϊόντα και με το συγκεκριμένο προϊόν δυσφημιζεται.

    1
  • Μυρίζει φυστίκι αλλά η γεύση είναι άθλια.... Καμία σχέση με αυτό που μπορει να φαντάζεσαι βλέποντας το κουτί...ξερά καμία σχέση με Dubai.. Η εταιρία βγάζει πολύ ωραία μπισκότα αλλά τα συγκεκριμένα δεν τρώγονται απλά!! Κ ένα ευρώ να το βάλουν δεν αξίζει όχι 3.70

    2
  • Άθλια γεύση. Βάζουνε μια γέμιση με πράσινο χρώμα που ουδεμία σχέση έχει με φυστίκι και τα ονομάζουνε Dubai. Αν δεν μπορείτε μην το κάνετε! Δεν αξίζουν καθόλου, μην πετάξετε τα λεφτά σας!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

26 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η μάρκα Βιολάντα προσφέρει τα Μπισκότα Dubai Vibes, τα οποία είναι φτιαγμένα για να σας μεταφέρουν σε έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Κάθε συσκευασία περιέχει 1 τεμάχιο, ιδανικό για να απολαύσετε στιγμές μοναδικής απόλαυσης.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
με Επικάλυψη
Soft
Όχι
σε Στικς
Όχι
Γεύση
Dubai

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Βρώμης
Όχι
Vegan
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Κάνναβης
Όχι
Ολικής Άλεσης
Όχι
Πρωτεΐνης
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
180 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 15
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Δεν έχει ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Cristina_G
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεύση απο κακής ποιότητας κρέμα φυστικιου-πικραμύδγαλου, φοινικέλαιο και κακή ζάχαρη. Θεόστεγνο, απαίσιο, ντροπή για τη Βιολάντα, έχει πολλά καλά μπισκότα γενικά, αυτό τη ρίχνει. Καταργήστε το ή βελτιώστε το, σημαντικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zwitsa_94
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο. Μεγάλη απογοήτευση, καμία σχέση με τα προϊόντα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία.
    Αν έχετε περιέργεια για το τι γεύση έχει το χώμα δοκιμάστε το, γιατί φυστίκι με κανταΐφι αυτό το πράγμα δεν είναι σε καμία περίπτωση.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iro.arg
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πλήρης απογοήτευση!!! Καμία σχέση η εικόνα στο κουτί με το περιεχόμενο. Το μπισκότο έχει ξερή γέμιση, δεν αισθάνεσαι καθόλου το κανταιφι και δεν έχει καν ωραία γεύση. Χώμα τελείως! Και φυσικά δεν αξίζει τα λεφτά του. Κρίμα γιατί η εταιρεία έχει ωραία προϊόντα και με το συγκεκριμένο προϊόν δυσφημιζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Mayraki27
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μυρίζει φυστίκι αλλά η γεύση είναι άθλια.... Καμία σχέση με αυτό που μπορει να φαντάζεσαι βλέποντας το κουτί...ξερά καμία σχέση με Dubai.. Η εταιρία βγάζει πολύ ωραία μπισκότα αλλά τα συγκεκριμένα δεν τρώγονται απλά!! Κ ένα ευρώ να το βάλουν δεν αξίζει όχι 3.70

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eyi_Kostopoulou2206
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια γεύση. Βάζουνε μια γέμιση με πράσινο χρώμα που ουδεμία σχέση έχει με φυστίκι και τα ονομάζουνε Dubai. Αν δεν μπορείτε μην το κάνετε! Δεν αξίζουν καθόλου, μην πετάξετε τα λεφτά σας!

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysia_Iat_
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ντροπή! Καμια απολύτως σχέση με αυτό που δείχνει στο κουτί.. Ξερό, άθλιο, μια κουκίδα με ξερή κρέμα φυστικιου(που δεν τη νιώθεις καν). Για καταιφι ούτε λόγος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periskon
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η απόλυτη κοροϊδία. Εμφάνιση καμία σχέση με την συσκευασία και γεύση απλού μπισκότου. Γέμιση ανύπαρκτη.
    Πεταμένα λεφτά

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xara.33
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε να το σκέφτεστε!! Αηδία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν αισθάνεσαι καν το φιστίκι. Η κρέμα είχε περίεργη γεύση

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι κακιστης ποιότητας... Καμία σχέση με dubai καμία σχέση με φυστίκι. Δε το προτείνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα, ακριβή με ελάχιστη γέμιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γεύση απο κακής ποιότητας κρέμα φυστικιου-πικραμύδγαλου, φοινικέλαιο και κακή ζάχαρη. Θεόστεγνο, απαίσιο, ντροπή για τη Βιολάντα, έχει πολλά καλά μπισκότα γενικά, αυτό τη ρίχνει. Καταργήστε το ή βελτιώστε το, σημαντικά.

    2
  • Ότι χειρότερο. Μεγάλη απογοήτευση, καμία σχέση με τα προϊόντα που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία.
    Αν έχετε περιέργεια για το τι γεύση έχει το χώμα δοκιμάστε το, γιατί φυστίκι με κανταΐφι αυτό το πράγμα δεν είναι σε καμία περίπτωση.

    3
  • Η πλήρης απογοήτευση!!! Καμία σχέση η εικόνα στο κουτί με το περιεχόμενο. Το μπισκότο έχει ξερή γέμιση, δεν αισθάνεσαι καθόλου το κανταιφι και δεν έχει καν ωραία γεύση. Χώμα τελείως! Και φυσικά δεν αξίζει τα λεφτά του. Κρίμα γιατί η εταιρεία έχει ωραία προϊόντα και με το συγκεκριμένο προϊόν δυσφημιζεται.

    1
  • Μυρίζει φυστίκι αλλά η γεύση είναι άθλια.... Καμία σχέση με αυτό που μπορει να φαντάζεσαι βλέποντας το κουτί...ξερά καμία σχέση με Dubai.. Η εταιρία βγάζει πολύ ωραία μπισκότα αλλά τα συγκεκριμένα δεν τρώγονται απλά!! Κ ένα ευρώ να το βάλουν δεν αξίζει όχι 3.70

    2
  • Άθλια γεύση. Βάζουνε μια γέμιση με πράσινο χρώμα που ουδεμία σχέση έχει με φυστίκι και τα ονομάζουνε Dubai. Αν δεν μπορείτε μην το κάνετε! Δεν αξίζουν καθόλου, μην πετάξετε τα λεφτά σας!

    2
  • Δες τα όλα
3,09 €
5,00 €   μεταφορικά