Ανδρικές Μπλούζες

Dunstan River T-shirt Ροζ

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικό T-shirt με κοντό μανίκι της εταιρίας Timberland, για casual εμφανίσεις.

  • Εφαρμοστή γραμμή που αγκαλιάζει το σώμα
  • Στρογγυλή λαιμόκοψη
  • Διακριτικό λογότυπο του brand
  • Σύνθεση: 100% οργανικό βαμβάκι
  • Από βιώσιμα υλικά, οργανικής ή ανακυκλωμένης προέλευσης, φιλικά προς το περιβάλλον
Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 140 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών Timberland

Αξιολογήσεις (342)

Αξιολογήσεις

  1. 268
  2. 42
  3. 17
  4. 9
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Άνεση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Alex_Papas51
5
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ποιοτικό μπλουζάκι σοβαρό με ωραία εφαρμογή ακόμα κι αν έχεις λίγα περιττά κιλάκια όπου ταιριάζει σε όλες τις περιστάσεις.
22€ μαζί με τα έξοδα αποστολής σε τέτοια ποιότητα και επωνυμία δεν βρίσκεις πουθενά.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

velissarios1
2
33 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν είναι t-shirt σε στενή γραμή (slim fit) αλλά σε κανονική. Συγκεκριμένα το Large έχει πλάτος (από άκρη σε άκρη) στο ύψος του στήθους και κάτω από τα μανίκια 54 εκατοστά (δείτε φωτογραφία). Το ίδιο πλάτος έχει και στην μέση. Για να είναι στενή γραμμή πρέπει να έχει πλάτος γύρω στα 50-52. Επίσης σαν μπλουζάκι είναι αρκετά μακρύ. Στις φωτογραφίες το μοντέλο που φοράει το ρούχο έχει ύψος κοντά στο 1,90. Είναι αγορασμένο από επίσημο αντιπρόσωπο και φτιαγμένο στην Ινδία. Για την αντοχή του θα επανέλθω μετά από μερικά πλυσίματα.
Edit: Στο δεύτερο καλοκαίρι τους τα t-shirts της συγκεκριμένης εταιρίας έχουν αποδείξει την αντοχή τους και την καλή τους ποιότητα διατηρώντας το χρώμα και την καλή τους εμφάνιση.
Edit 2: Μετά από αγορά της φετινής σειράς (2023) από μεγάλη αλυσίδα προκύπτει οτι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος έχει πέσει θεαματικά.
Το βαμβακερό ύφασμα δείχνει και είναι χειρότερο ποιοτικά (σαν να φοράς χαρτόνι) στην φετινή σειρά από ότι δύο χρόνια πριν.
Η μπλούζα δεν στρώνει το ίδιο καλά με την προηγούμενη σειρά και δείχνει φτηνότερη σαν κατασκευή. Επίσης είναι στενότερη στους ώμους και στα χέρια όπως γράφτηκε σε άλλο σχόλιο.
Σαν χώρα κατασκευής παραμένει η Ινδία. Καλύτερα να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο προϊόν πριν αποφασίσετε να το αγοράσετε.
Edit 3. Νέα αγορά για το 2024, χώρα παραγωγής η ...Ιορδανία. Στενή στους ώμους και στα χέρια. Κατά τα άλλα ότι ίσχυε και για το 2023. Δυστυχώς μέσα στα τόσα σκουπίδια που πουλάνε οι άλλες εταιρίες στα t-shirts το συγκεκριμένο ξεχωρίζει (έστω και με τα παραπάνω προβλήματα) καθώς κρατάει το σχήμα και την φόρμα του και δεν ξεχειλώνει στο λαιμό.

  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    perfect fit!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • newbee

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

    Στενή γραμμή. Σε small που φοράω κανονικά είναι απλά εφαρμοστή, η Medium είναι πιο άνετη χωρίς να κολυμπάς μέσα

    Καλό ύφασμα, λίγο χονδρό αλλά φαίνεται ότι κρατάει την φόρμα και δεν θα ξεχειλώσει μετά από καιρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Nerantzis1692
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ακριβώς όπως λένε κ οι προηγούμενοι, αγόρασα το xl και ήταν στενό στους ώμους και στα χέρια. Το περσινό που είχα αγοράσει σε xl μου καθόταν μια χαρά. Προφανώς εχουν αλλάξει τη γραμμή. Απο ποιότητα είναι μια χαρά, το μέγεθος έχει θέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Konstantinidis8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

    απλό εξυπηρετικο υπολογιστέ ενα μεγαλύτερο νούμερο απο αυτο που λεει ειμαι 1,89 95 κιλά γυμναζνενος παρο όλα αυτα το XL στους ώμους δεν ειναι και οτι καλυτερο ειναι λες και κάποιος με κρατάει

    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matsou Pitsou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Προσοχή!!!! Την αγοράζω εδώ και χρόνια σε Slim Fit XL και μου είναι τέλεια. Μόλις τη παράγγειλα σε μαύρη και δυστυχώς μάλλον αλλάξανε φόρμα και είναι σαν να παράγγειλα L. Το έχουν γράψει κ σε προηγούμενες αξιολογήσεις και το επιβεβαιώνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AsdfFW
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είχα την μονόχρωμη τριάδα από timberland που την έχω λιώσει 2 χρόνια τώρα. Η ποιότητα έπεσε κατακόρυφα εδώ.

    Εφαρμοστό στα μπράτσα (γυμνασμένος), κανονική εφαρμογή στο σώμα.
    Όσοι παίζετε μεταξύ δύο μεγεθών, πάρτε το μεγαλύτερο μέγεθος.

    Μου ήρθε με κακοραμμένους τους ώμους με αποτέλεσμα να πετάνε σαν τα μαξιλαράκια που βάζουν στα σακάκια, ενώ οι ώμοι μου είναι ήδη γυμνασμένοι και γεμίζουν όλα τα shirt

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_katrisiosis
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω από ίδια εταιρεία, ξανά slim fit γραμμή σε large και μου είναι οκ και αυτή, που είναι πάλι slim fit γραμμή σε large μου είναι στενή! Ήμαρτον με τα νούμερα !
    Κατά τ άλλα οκ το ύφασμα!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το 3XL είναι σαν Large χωρίς υπερβολή. Από κάποιον χρήστη στις αξιολογήσεις είδα ότι μόνο το μαύρο είναι έτσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • martink
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ήταν όπως το ήθελα, αλλά...
    Μετά από μερικά πλυσίματα, ο λαιμός άνοιξε και πλέον δεν εφαρμόζει καλά, είμαι σαν πελεκάνος

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωακείμ Δερές

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ ωραίο t-shirt με ωραία εφαρμογή. Είναι ποιοτικό με χοντρό ύφασμα που δύσκολα θα χαλάσει με τις πλύσεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nentidou
    2
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Παράγγειλα το συγκεκριμένο αλλά δυστυχώς ήρθε με τσέπη στο στήθος,κάτι το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sergiu Barac
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Το χρειάστηκα για ένα White Party και δεν ήθελα κάποιο μπλουζάκι να αναγράφει κάποια μάρκα. Ωραίο είναι στην αρχή, αλλά αλλάζει το χρώμα μετά από λίγες πλύσεις.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagpera
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Το μπλουζάκι σε γενικές γραμμές είναι πολύ ποιοτικό. Το ότι έχει ραμμένο λογότυπο είναι ότι καλύτερο, μιας και δεν υπάρχει ο κίνδυνος να φύγει κατά την πλύση. Η μόνη ένσταση που έχω είναι η λαιμόκοψη είναι πολύ ψηλά συνεπώς να ενοχλεί.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios_tnt
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το συγκεκριμένο έχει πολύ στενή γραμμή καμία σχέση με τα άλλα χρώματα . Πήρα 2 ένα μπλε ένα μαύρο και το μαύρο είναι σε εφαρμογή slim fit ενώ δεν έλεγε κάπου κάτι τέτοιο .

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fextheo
    2
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Βάζω 2 αστέρια λόγω ότι η αγορά μου έγινε βάση ότι έχω αγοράσει αλλά 3 μπλουζάκια timberland αλλά με το τσεπάκι και το συγκεκριμένο είναι πιο στενή εφαρμογή και πιο κοντό.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argirisi20N
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    πολυ ωραιο μπλουζακι.φαινεται ποιοτικο για τα λεφτα του.οσο αφορα την εφαρμογη του εγω που εχω πλατες ανοιχτες κ στηθος στο επανω μερος ειναι κολλητη κ στην κοιλια κανονικη.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • molivos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ομορφο μπλουζακι ..ποιοτικο υφασμα , μπλουζακι με αρκετα στενη εφαρμογη....συνεπως επιλεξτε μεγαλυτερο απο το μεγεθο σας ...

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bikas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολυ καλο μπλουζακι με κανονικη προς στενη εφαρμογη αλλα προσοχη καθως απο λαθος μετα την πρωτη πλυση μπηκε στεγνωτηριο και απο Medium εγινε small . Οποτε δεν κανει για στεγνωτηριο.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Y.G.
    1
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Καμια σχέση με το αντίστοιχο περσινό ( ίδιος κωδικός ίδιο μέγεθος ) . Το περσινό ήταν πιο βαρύ συνολικά μπλουζάκι , ήταν πιο χοντρό το ύφασμα κ πιο απαλό , ήταν πολύ ποιοτικό . Το φετινό είναι πολύ λεπτό κ με πιο ‘ αγριο ‘ ύφασμα κ πιο στενό . Απογοητεύση η υποβάθμιση τγς ποιότητας

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShamRam
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενώ γενικά φοράω Μ, αυτο είναι πολύ στενό στα μανικια και στους ώμους. Οπωσδήποτε χρειάζεται ενα νουμερο παραπανω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iraklis25
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Είναι αξιόλογο προϊόν αλλά δεν με ικανοποίησε το γεγονός ότι το καλοκαίρι ο ιδρώτας εμφανίζεται αμέσως στο λάδι χρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christsol7
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Παίδες το μπλουζάκι είναι στενό πάνω και φαρδύ κάτω. Ανοίγει μετα απο λίγο αφού το φορέσετε οπότε πάρτε το κανονικό νούμερο. Εγώ είμαι 1.90 και 100 κιλά περίπου και την πήρα σε XL. Στο μαύρο που την είχα πάρει σε 2xl επιπλέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios-aek
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ όμορφο μπλουζάκι αλλά έκανα το λάθος και δεν είδα τα σχόλια...φοράω "Μ" και με το ζόρι μπαίνει το κεφάλι μου...θέλει και δύο νούμερα μεγαλύτερο για να σου είναι άνετο έτσι όπως το είδα, έκοψα τα καρτελάκια πριν το δοκιμάσω δυστυχώς και έτσι την έκανα δώρο, μην την πατήσετε και εσείς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsr5632
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν το περίμενα τόσο καλό. Το πήρα και σε μαύρο. Για τα λεφτά του αξίζει. Είναι όσο στενό πρέπει. Το μόνο κακό του, για το λευκό πάντα, οτί δεν είναι λευκό αλλά κιτρινίζει. Μικρό το κακό για αυτό που παίρνεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικό T-shirt με κοντό μανίκι της εταιρίας Timberland, για casual εμφανίσεις.

  • Εφαρμοστή γραμμή που αγκαλιάζει το σώμα
  • Στρογγυλή λαιμόκοψη
  • Διακριτικό λογότυπο του brand
  • Σύνθεση: 100% οργανικό βαμβάκι
  • Από βιώσιμα υλικά, οργανικής ή ανακυκλωμένης προέλευσης, φιλικά προς το περιβάλλον

Brand

Γενικά

Χρώμα
Ροζ
Στυλ
T-shirts
Μανίκι
Κοντομάνικο
Περίσταση
Casual
Υλικό
Βαμβακερό
Design
με Στάμπα
Εποχή
Καλοκαιρινές

Χαρακτηριστικά

Λαιμόκοψη
Στρογγυλή
Εφαρμογή
Slim
Plus Size
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (342)

  1. 268
  2. 42
  3. 17
  4. 9
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Άνεση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Alex_Papas51
5
8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ποιοτικό μπλουζάκι σοβαρό με ωραία εφαρμογή ακόμα κι αν έχεις λίγα περιττά κιλάκια όπου ταιριάζει σε όλες τις περιστάσεις.
22€ μαζί με τα έξοδα αποστολής σε τέτοια ποιότητα και επωνυμία δεν βρίσκεις πουθενά.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

velissarios1
2
33 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν είναι t-shirt σε στενή γραμή (slim fit) αλλά σε κανονική. Συγκεκριμένα το Large έχει πλάτος (από άκρη σε άκρη) στο ύψος του στήθους και κάτω από τα μανίκια 54 εκατοστά (δείτε φωτογραφία). Το ίδιο πλάτος έχει και στην μέση. Για να είναι στενή γραμμή πρέπει να έχει πλάτος γύρω στα 50-52. Επίσης σαν μπλουζάκι είναι αρκετά μακρύ. Στις φωτογραφίες το μοντέλο που φοράει το ρούχο έχει ύψος κοντά στο 1,90. Είναι αγορασμένο από επίσημο αντιπρόσωπο και φτιαγμένο στην Ινδία. Για την αντοχή του θα επανέλθω μετά από μερικά πλυσίματα.
Edit: Στο δεύτερο καλοκαίρι τους τα t-shirts της συγκεκριμένης εταιρίας έχουν αποδείξει την αντοχή τους και την καλή τους ποιότητα διατηρώντας το χρώμα και την καλή τους εμφάνιση.
Edit 2: Μετά από αγορά της φετινής σειράς (2023) από μεγάλη αλυσίδα προκύπτει οτι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος έχει πέσει θεαματικά.
Το βαμβακερό ύφασμα δείχνει και είναι χειρότερο ποιοτικά (σαν να φοράς χαρτόνι) στην φετινή σειρά από ότι δύο χρόνια πριν.
Η μπλούζα δεν στρώνει το ίδιο καλά με την προηγούμενη σειρά και δείχνει φτηνότερη σαν κατασκευή. Επίσης είναι στενότερη στους ώμους και στα χέρια όπως γράφτηκε σε άλλο σχόλιο.
Σαν χώρα κατασκευής παραμένει η Ινδία. Καλύτερα να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο προϊόν πριν αποφασίσετε να το αγοράσετε.
Edit 3. Νέα αγορά για το 2024, χώρα παραγωγής η ...Ιορδανία. Στενή στους ώμους και στα χέρια. Κατά τα άλλα ότι ίσχυε και για το 2023. Δυστυχώς μέσα στα τόσα σκουπίδια που πουλάνε οι άλλες εταιρίες στα t-shirts το συγκεκριμένο ξεχωρίζει (έστω και με τα παραπάνω προβλήματα) καθώς κρατάει το σχήμα και την φόρμα του και δεν ξεχειλώνει στο λαιμό.

  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    perfect fit!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • newbee

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

    Στενή γραμμή. Σε small που φοράω κανονικά είναι απλά εφαρμοστή, η Medium είναι πιο άνετη χωρίς να κολυμπάς μέσα

    Καλό ύφασμα, λίγο χονδρό αλλά φαίνεται ότι κρατάει την φόρμα και δεν θα ξεχειλώσει μετά από καιρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Nerantzis1692
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ακριβώς όπως λένε κ οι προηγούμενοι, αγόρασα το xl και ήταν στενό στους ώμους και στα χέρια. Το περσινό που είχα αγοράσει σε xl μου καθόταν μια χαρά. Προφανώς εχουν αλλάξει τη γραμμή. Απο ποιότητα είναι μια χαρά, το μέγεθος έχει θέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Konstantinidis8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

    απλό εξυπηρετικο υπολογιστέ ενα μεγαλύτερο νούμερο απο αυτο που λεει ειμαι 1,89 95 κιλά γυμναζνενος παρο όλα αυτα το XL στους ώμους δεν ειναι και οτι καλυτερο ειναι λες και κάποιος με κρατάει

    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matsou Pitsou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Προσοχή!!!! Την αγοράζω εδώ και χρόνια σε Slim Fit XL και μου είναι τέλεια. Μόλις τη παράγγειλα σε μαύρη και δυστυχώς μάλλον αλλάξανε φόρμα και είναι σαν να παράγγειλα L. Το έχουν γράψει κ σε προηγούμενες αξιολογήσεις και το επιβεβαιώνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AsdfFW
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είχα την μονόχρωμη τριάδα από timberland που την έχω λιώσει 2 χρόνια τώρα. Η ποιότητα έπεσε κατακόρυφα εδώ.

    Εφαρμοστό στα μπράτσα (γυμνασμένος), κανονική εφαρμογή στο σώμα.
    Όσοι παίζετε μεταξύ δύο μεγεθών, πάρτε το μεγαλύτερο μέγεθος.

    Μου ήρθε με κακοραμμένους τους ώμους με αποτέλεσμα να πετάνε σαν τα μαξιλαράκια που βάζουν στα σακάκια, ενώ οι ώμοι μου είναι ήδη γυμνασμένοι και γεμίζουν όλα τα shirt

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_katrisiosis
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω από ίδια εταιρεία, ξανά slim fit γραμμή σε large και μου είναι οκ και αυτή, που είναι πάλι slim fit γραμμή σε large μου είναι στενή! Ήμαρτον με τα νούμερα !
    Κατά τ άλλα οκ το ύφασμα!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το 3XL είναι σαν Large χωρίς υπερβολή. Από κάποιον χρήστη στις αξιολογήσεις είδα ότι μόνο το μαύρο είναι έτσι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • martink
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ήταν όπως το ήθελα, αλλά...
    Μετά από μερικά πλυσίματα, ο λαιμός άνοιξε και πλέον δεν εφαρμόζει καλά, είμαι σαν πελεκάνος

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωακείμ Δερές

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ ωραίο t-shirt με ωραία εφαρμογή. Είναι ποιοτικό με χοντρό ύφασμα που δύσκολα θα χαλάσει με τις πλύσεις.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nentidou
    2
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Παράγγειλα το συγκεκριμένο αλλά δυστυχώς ήρθε με τσέπη στο στήθος,κάτι το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sergiu Barac
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Το χρειάστηκα για ένα White Party και δεν ήθελα κάποιο μπλουζάκι να αναγράφει κάποια μάρκα. Ωραίο είναι στην αρχή, αλλά αλλάζει το χρώμα μετά από λίγες πλύσεις.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagpera
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Το μπλουζάκι σε γενικές γραμμές είναι πολύ ποιοτικό. Το ότι έχει ραμμένο λογότυπο είναι ότι καλύτερο, μιας και δεν υπάρχει ο κίνδυνος να φύγει κατά την πλύση. Η μόνη ένσταση που έχω είναι η λαιμόκοψη είναι πολύ ψηλά συνεπώς να ενοχλεί.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios_tnt
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το συγκεκριμένο έχει πολύ στενή γραμμή καμία σχέση με τα άλλα χρώματα . Πήρα 2 ένα μπλε ένα μαύρο και το μαύρο είναι σε εφαρμογή slim fit ενώ δεν έλεγε κάπου κάτι τέτοιο .

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fextheo
    2
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Βάζω 2 αστέρια λόγω ότι η αγορά μου έγινε βάση ότι έχω αγοράσει αλλά 3 μπλουζάκια timberland αλλά με το τσεπάκι και το συγκεκριμένο είναι πιο στενή εφαρμογή και πιο κοντό.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argirisi20N
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    πολυ ωραιο μπλουζακι.φαινεται ποιοτικο για τα λεφτα του.οσο αφορα την εφαρμογη του εγω που εχω πλατες ανοιχτες κ στηθος στο επανω μερος ειναι κολλητη κ στην κοιλια κανονικη.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • molivos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ομορφο μπλουζακι ..ποιοτικο υφασμα , μπλουζακι με αρκετα στενη εφαρμογη....συνεπως επιλεξτε μεγαλυτερο απο το μεγεθο σας ...

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bikas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολυ καλο μπλουζακι με κανονικη προς στενη εφαρμογη αλλα προσοχη καθως απο λαθος μετα την πρωτη πλυση μπηκε στεγνωτηριο και απο Medium εγινε small . Οποτε δεν κανει για στεγνωτηριο.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Y.G.
    1
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Καμια σχέση με το αντίστοιχο περσινό ( ίδιος κωδικός ίδιο μέγεθος ) . Το περσινό ήταν πιο βαρύ συνολικά μπλουζάκι , ήταν πιο χοντρό το ύφασμα κ πιο απαλό , ήταν πολύ ποιοτικό . Το φετινό είναι πολύ λεπτό κ με πιο ‘ αγριο ‘ ύφασμα κ πιο στενό . Απογοητεύση η υποβάθμιση τγς ποιότητας

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShamRam
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενώ γενικά φοράω Μ, αυτο είναι πολύ στενό στα μανικια και στους ώμους. Οπωσδήποτε χρειάζεται ενα νουμερο παραπανω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannipapad
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    192cm 125kg xxl Καλή ποιότητα για τα χρήματα αυτά είναι καλά εάν πας να το πάρεις από κατάστημα θεωρώ ότι είναι λίγο ακριβά παρόλο αυτό μου είναι ακριβώς εάν έχανα 2 kg θα ήτανε όπως πρέπει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iraklis25
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Είναι αξιόλογο προϊόν αλλά δεν με ικανοποίησε το γεγονός ότι το καλοκαίρι ο ιδρώτας εμφανίζεται αμέσως στο λάδι χρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christsol7
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Παίδες το μπλουζάκι είναι στενό πάνω και φαρδύ κάτω. Ανοίγει μετα απο λίγο αφού το φορέσετε οπότε πάρτε το κανονικό νούμερο. Εγώ είμαι 1.90 και 100 κιλά περίπου και την πήρα σε XL. Στο μαύρο που την είχα πάρει σε 2xl επιπλέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios-aek
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ όμορφο μπλουζάκι αλλά έκανα το λάθος και δεν είδα τα σχόλια...φοράω "Μ" και με το ζόρι μπαίνει το κεφάλι μου...θέλει και δύο νούμερα μεγαλύτερο για να σου είναι άνετο έτσι όπως το είδα, έκοψα τα καρτελάκια πριν το δοκιμάσω δυστυχώς και έτσι την έκανα δώρο, μην την πατήσετε και εσείς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsr5632
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δεν το περίμενα τόσο καλό. Το πήρα και σε μαύρο. Για τα λεφτά του αξίζει. Είναι όσο στενό πρέπει. Το μόνο κακό του, για το λευκό πάντα, οτί δεν είναι λευκό αλλά κιτρινίζει. Μικρό το κακό για αυτό που παίρνεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
21,00 €
5,00 €   μεταφορικά
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα