Ανδρικές Μπλούζες

Klamath Range Αθλητική Μπλούζα Μακρυμάνικη Navy Μπλε

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ιδανικό για πεζοπορία σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Το φλις προσφέρει υψηλή ζεστασιά στον κορμό χωρίς όγκο για άνεση και ελευθερία κινήσεων ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία ή το έδαφος. Διαθέτει φερμουάρ ενός τετάρτου στο μπροστινό μέρος.

  • Omni-SHADE™ αντιηλιακή προστασία UPF 50.
  • Μήκος ρούχου: 71,12 εκ.
  • 100% Πολυέστερ Feather Weight...
Δες όλη την περιγραφή
Σύνθεση

100% Πολυεστέρας

Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 91 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών Columbia
31 42
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από MDSfashion 4,8 (84)

Αξιολογήσεις (137)

Αξιολογήσεις

  1. 106
  2. 22
  3. 4
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ε.Λ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Την έχω πάρει δώρο στο γιο μου κ στον αδερφό μου κ τους έχει αρέσει πάρα πολύ. Πολύ καλή ποιότητα, κανονική προς στενή η εφαρμογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marxoulis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω 4. Σχεδόν δεν τις βγάζω.
    Δυστυχώς όμως καπνίζω και με το που περνάει από κοντά καφτράκι κάνει σημάδι ή τρύπα.
    Με βολεύουν όμως τόσο που παρ' όλα αυτά τις φοράω.
    Λέω τώρα να πάρω και καναδυό άθικτες να έχω για εκεί που ντρέπομαι :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xefi
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα δώρο για το βαφτιστήρι μου. Πρόκειται για ένα λεπτό φλις και το προτίμησα λόγω μάρκας, τιμής και θετικών σχολιων που διάβασα. Ελπίζω να αρέσει και στον ίδιο.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Delis979

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    σαν ποιότητα οκ είναι ποιο ψιλό από ότι φενεται το καφέ είναι διαφορετικό από ότι δείχνει στην φωτογραφία αλλά έχει όμορφη γραμμή

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis91!
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στην αρχη αγόρασα μια μπλούζα να δω πως ειναι διότι το small σε ζακετα πχ μου έπεφτε μεγαλη 1,71 υψοσ και 65 κiλα και πραγματικά μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος σε σημείο να παρω αλλες 2.. !!Ειναι πολυ ανετες δεν σας εμποδίζουν σε καμία κίνηση και φανταστείτε απο μεσα φοραω φανελα και μπλουζα κοντομανικι...Η ποιότητα υλικού ειναι σταθερη ΑΞΙΑ Columbia και ενα ακομα θετικο οτι ειναι αρκετα ζεστη οποτε σε αυτη την τιμη αξιζει να την αγορασετε..!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gabriel__jordan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κλασική ποιότητα Columbia. Πάρτε το άφοβα αξίζει ειδικά τώρα στις κρύες μέρες θα σας κρατάει ζεστούς χωρίς να είναι μάλιστα ογκώδες σαν ρούχο. Προφανώς δεν αντικαθιστά την ζεστασιά που σου προσφέρει ένα μπουφάν αλλά σαν ένα πολύ ζεστό ζακετάκι είναι ότι πρέπει.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zois_Arxx
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετο, ελαφρύ και ας είναι λεπτό είναι πολύ ζεστό. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο πάνω στον Ταΰγετο σε ορειβασία. Θα το ξαναέπαιρνα σε άλλο χρώμα.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sigma_Kapa
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάτοχος τριών τεμαχίων έχω να πω το εξής : Με το που μπαίνει ο χειμώνας και λίγο πριν (μέσα Οκτωβρίου ) η μπλούζα αυτή είναι ότι καλύτερο.Είτε ως σκέτη πάνω από φανελάκι είτε αργότερα μέσα από μπουφάν.Το υλικό της είναι τέτοιο που αφήνει το δέρμα να αναπνέει και δεν ιδρώνεις ενώ παράλληλα σε ζεσταίνει.Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που παραπονιούνται.Ένα θέμα που θέλει προσοχή είναι το πρώτο πλύσιμο καθώς θέλει στο χέρι με παγωμένο νερό ενώ μετά πλένουμε άφοβα και την βάζουμε και στεγνωτήριο δεν παθαίνει τίποτα.
    Επίσης αν έχετε τζάκι ακόμα και ένας πολύ μικρός σπινθηρισμος μπορείς να της προκαλέσει τρύπα.
    Κατά τα αλλά είναι ένα άριστο προϊόν που προσωπικά με έχει βολέψει πολύ.
    Τα χρώματα που ξεχωρίζουν είναι το μολύβι το μαύρο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dante_80_ GDF
    4
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το γνωστό τεχνικό featherweight fleece της Columbia για χρήση με μεμβράνη χειμώνα/βροχή ή μόνο του τις άλλες εποχές. 135 g/m², άνοιγμα 1/4 στο λαιμό αν ζεσταθείς, πολύ μικρό βάρος και UPF 50 για χρήση στο χιόνι χωρίς πρόβλημα. Καλή ποιότητα, και πάντα προσοχή στο πρώτο πλύσιμο όπως σε όλα τα τεχνικά fleece.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlaras1982
    1
    8 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω γιατί υπάρχουν τόσο πολλοί αγοραστές που έβαλαν 5 αστέρια για αυτήν την μπλούζα που είναι σαν πιτζάμα με ξεπλυμένο χρώμα του μπλε.
    Η ποιότητα τις είναι πολύ κακή και η τιμή τις στα 35€ που την αγόρασα είναι πολύ ακριβή.
    Δεν θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από τα 20 ευρώ.
    Μία εβδομάδα την φόρεσα και μετά το πρώτο πλύσιμο στους 30 βαθμούς κελσίου από XXL μου έγινε XL.
    Μου έλεγε φίλος ότι η Columbia έχει μόνο ποιοτικά προϊόντα αλλά αυτό δεν το βλέπω σε μπλούζες τις που κοστίζουν στα 35€.
    Αγοράστε καλύτερα κάποια άλλη σε αυτά τα χρήματα και εάν χρειαστεί δώστε και 5-10 ευρώ παραπάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ma_kats
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σαν ύφασμα αν και φλις δεν είναι για να κρατάει ζέστη. Σαν στυλ επίσης είναι πιο "πρόχειρη-αθλητική" απ΄ ότι φαίνεται στη φωτογραφία. Είναι άνετη και αφήνει το δέρμα να αναπνέει. Ιδανική για καθημερινή χρήση.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    φαρδια γραμμη, φοραω xl και αυτο ειναι μεγαλο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Υπέροχο, ο σύζυγος το λατρεύει!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    ειναι πολύ λεπτή

    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ καλή μπλούζα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ζεστό μπλουζάκι:)

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όπως στην φωτογραφία με καλή κανονική εφαρμογή

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εμένα μ άρεσε. Δεν είναι φοβερή σε εμφάνιση αλλά ζέστη και καλή ποιπτητα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι 100% πολυεστέρας και σε κάνει να υδρωνεις πολύ εύκολα.... Δεν μου άρεσε καθόλου

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρύ πολύ ζεστό.Δεν είναι απαραίτητο το σίδερο.Πολυ ωραία.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ κακή ποιότητα δεν αξίζει τα λεφτά της

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά λεπτό ύφασμα σε καλή ποιότητα. Όχι για πολύ κρύο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα. Μάζεψε και λίγο στο πλυντήριο παρόλο που πλύθηκε στους 30°

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

  • Την έχω πάρει δώρο στο γιο μου κ στον αδερφό μου κ τους έχει αρέσει πάρα πολύ. Πολύ καλή ποιότητα, κανονική προς στενή η εφαρμογή.

    0
  • Έχω 4. Σχεδόν δεν τις βγάζω.
    Δυστυχώς όμως καπνίζω και με το που περνάει από κοντά καφτράκι κάνει σημάδι ή τρύπα.
    Με βολεύουν όμως τόσο που παρ' όλα αυτά τις φοράω.
    Λέω τώρα να πάρω και καναδυό άθικτες να έχω για εκεί που ντρέπομαι :)

    3
  • Το αγόρασα δώρο για το βαφτιστήρι μου. Πρόκειται για ένα λεπτό φλις και το προτίμησα λόγω μάρκας, τιμής και θετικών σχολιων που διάβασα. Ελπίζω να αρέσει και στον ίδιο.

    0
  • σαν ποιότητα οκ είναι ποιο ψιλό από ότι φενεται το καφέ είναι διαφορετικό από ότι δείχνει στην φωτογραφία αλλά έχει όμορφη γραμμή

    0
  • Στην αρχη αγόρασα μια μπλούζα να δω πως ειναι διότι το small σε ζακετα πχ μου έπεφτε μεγαλη 1,71 υψοσ και 65 κiλα και πραγματικά μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος σε σημείο να παρω αλλες 2.. !!Ειναι πολυ ανετες δεν σας εμποδίζουν σε καμία κίνηση και φανταστείτε απο μεσα φοραω φανελα και μπλουζα κοντομανικι...Η ποιότητα υλικού ειναι σταθερη ΑΞΙΑ Columbia και ενα ακομα θετικο οτι ειναι αρκετα ζεστη οποτε σε αυτη την τιμη αξιζει να την αγορασετε..!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ιδανικό για πεζοπορία σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Το φλις προσφέρει υψηλή ζεστασιά στον κορμό χωρίς όγκο για άνεση και ελευθερία κινήσεων ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία ή το έδαφος. Διαθέτει φερμουάρ ενός τετάρτου στο μπροστινό μέρος.

  • Omni-SHADE™ αντιηλιακή προστασία UPF 50.
  • Μήκος ρούχου: 71,12 εκ.
  • 100% Πολυέστερ Feather Weight Microfleece.

Brand

Γενικά

Χρώμα
Navy Μπλε
Μανίκι
Μακρυμάνικο
Περίσταση
Αθλητικές
Υλικό
Πολυεστέρας
Design
Μονόχρωμες
Εποχή
Χειμωνιάτικες

Σύνθεση

Υλικά
100% Πολυεστέρας

Χαρακτηριστικά

Λαιμόκοψη
με Φερμουάρ
Εφαρμογή
Regular
Plus Size
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (137)

  1. 106
  2. 22
  3. 4
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ε.Λ.

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Την έχω πάρει δώρο στο γιο μου κ στον αδερφό μου κ τους έχει αρέσει πάρα πολύ. Πολύ καλή ποιότητα, κανονική προς στενή η εφαρμογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marxoulis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω 4. Σχεδόν δεν τις βγάζω.
    Δυστυχώς όμως καπνίζω και με το που περνάει από κοντά καφτράκι κάνει σημάδι ή τρύπα.
    Με βολεύουν όμως τόσο που παρ' όλα αυτά τις φοράω.
    Λέω τώρα να πάρω και καναδυό άθικτες να έχω για εκεί που ντρέπομαι :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xefi
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα δώρο για το βαφτιστήρι μου. Πρόκειται για ένα λεπτό φλις και το προτίμησα λόγω μάρκας, τιμής και θετικών σχολιων που διάβασα. Ελπίζω να αρέσει και στον ίδιο.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Delis979

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    σαν ποιότητα οκ είναι ποιο ψιλό από ότι φενεται το καφέ είναι διαφορετικό από ότι δείχνει στην φωτογραφία αλλά έχει όμορφη γραμμή

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis91!
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στην αρχη αγόρασα μια μπλούζα να δω πως ειναι διότι το small σε ζακετα πχ μου έπεφτε μεγαλη 1,71 υψοσ και 65 κiλα και πραγματικά μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος σε σημείο να παρω αλλες 2.. !!Ειναι πολυ ανετες δεν σας εμποδίζουν σε καμία κίνηση και φανταστείτε απο μεσα φοραω φανελα και μπλουζα κοντομανικι...Η ποιότητα υλικού ειναι σταθερη ΑΞΙΑ Columbia και ενα ακομα θετικο οτι ειναι αρκετα ζεστη οποτε σε αυτη την τιμη αξιζει να την αγορασετε..!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gabriel__jordan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κλασική ποιότητα Columbia. Πάρτε το άφοβα αξίζει ειδικά τώρα στις κρύες μέρες θα σας κρατάει ζεστούς χωρίς να είναι μάλιστα ογκώδες σαν ρούχο. Προφανώς δεν αντικαθιστά την ζεστασιά που σου προσφέρει ένα μπουφάν αλλά σαν ένα πολύ ζεστό ζακετάκι είναι ότι πρέπει.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zois_Arxx
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άνετο, ελαφρύ και ας είναι λεπτό είναι πολύ ζεστό. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο πάνω στον Ταΰγετο σε ορειβασία. Θα το ξαναέπαιρνα σε άλλο χρώμα.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sigma_Kapa
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάτοχος τριών τεμαχίων έχω να πω το εξής : Με το που μπαίνει ο χειμώνας και λίγο πριν (μέσα Οκτωβρίου ) η μπλούζα αυτή είναι ότι καλύτερο.Είτε ως σκέτη πάνω από φανελάκι είτε αργότερα μέσα από μπουφάν.Το υλικό της είναι τέτοιο που αφήνει το δέρμα να αναπνέει και δεν ιδρώνεις ενώ παράλληλα σε ζεσταίνει.Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που παραπονιούνται.Ένα θέμα που θέλει προσοχή είναι το πρώτο πλύσιμο καθώς θέλει στο χέρι με παγωμένο νερό ενώ μετά πλένουμε άφοβα και την βάζουμε και στεγνωτήριο δεν παθαίνει τίποτα.
    Επίσης αν έχετε τζάκι ακόμα και ένας πολύ μικρός σπινθηρισμος μπορείς να της προκαλέσει τρύπα.
    Κατά τα αλλά είναι ένα άριστο προϊόν που προσωπικά με έχει βολέψει πολύ.
    Τα χρώματα που ξεχωρίζουν είναι το μολύβι το μαύρο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dante_80_ GDF
    4
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το γνωστό τεχνικό featherweight fleece της Columbia για χρήση με μεμβράνη χειμώνα/βροχή ή μόνο του τις άλλες εποχές. 135 g/m², άνοιγμα 1/4 στο λαιμό αν ζεσταθείς, πολύ μικρό βάρος και UPF 50 για χρήση στο χιόνι χωρίς πρόβλημα. Καλή ποιότητα, και πάντα προσοχή στο πρώτο πλύσιμο όπως σε όλα τα τεχνικά fleece.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlaras1982
    1
    8 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω γιατί υπάρχουν τόσο πολλοί αγοραστές που έβαλαν 5 αστέρια για αυτήν την μπλούζα που είναι σαν πιτζάμα με ξεπλυμένο χρώμα του μπλε.
    Η ποιότητα τις είναι πολύ κακή και η τιμή τις στα 35€ που την αγόρασα είναι πολύ ακριβή.
    Δεν θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από τα 20 ευρώ.
    Μία εβδομάδα την φόρεσα και μετά το πρώτο πλύσιμο στους 30 βαθμούς κελσίου από XXL μου έγινε XL.
    Μου έλεγε φίλος ότι η Columbia έχει μόνο ποιοτικά προϊόντα αλλά αυτό δεν το βλέπω σε μπλούζες τις που κοστίζουν στα 35€.
    Αγοράστε καλύτερα κάποια άλλη σε αυτά τα χρήματα και εάν χρειαστεί δώστε και 5-10 ευρώ παραπάνω.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ma_kats
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σαν ύφασμα αν και φλις δεν είναι για να κρατάει ζέστη. Σαν στυλ επίσης είναι πιο "πρόχειρη-αθλητική" απ΄ ότι φαίνεται στη φωτογραφία. Είναι άνετη και αφήνει το δέρμα να αναπνέει. Ιδανική για καθημερινή χρήση.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    φαρδια γραμμη, φοραω xl και αυτο ειναι μεγαλο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

    Υπέροχο, ο σύζυγος το λατρεύει!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    ειναι πολύ λεπτή

    • Ποιότητα υφάσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ καλή μπλούζα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά ζεστό μπλουζάκι:)

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όπως στην φωτογραφία με καλή κανονική εφαρμογή

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εμένα μ άρεσε. Δεν είναι φοβερή σε εμφάνιση αλλά ζέστη και καλή ποιπτητα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι 100% πολυεστέρας και σε κάνει να υδρωνεις πολύ εύκολα.... Δεν μου άρεσε καθόλου

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρύ πολύ ζεστό.Δεν είναι απαραίτητο το σίδερο.Πολυ ωραία.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ κακή ποιότητα δεν αξίζει τα λεφτά της

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά λεπτό ύφασμα σε καλή ποιότητα. Όχι για πολύ κρύο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα. Μάζεψε και λίγο στο πλυντήριο παρόλο που πλύθηκε στους 30°

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χακί

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπορντό

  • Την έχω πάρει δώρο στο γιο μου κ στον αδερφό μου κ τους έχει αρέσει πάρα πολύ. Πολύ καλή ποιότητα, κανονική προς στενή η εφαρμογή.

    0
  • Έχω 4. Σχεδόν δεν τις βγάζω.
    Δυστυχώς όμως καπνίζω και με το που περνάει από κοντά καφτράκι κάνει σημάδι ή τρύπα.
    Με βολεύουν όμως τόσο που παρ' όλα αυτά τις φοράω.
    Λέω τώρα να πάρω και καναδυό άθικτες να έχω για εκεί που ντρέπομαι :)

    3
  • Το αγόρασα δώρο για το βαφτιστήρι μου. Πρόκειται για ένα λεπτό φλις και το προτίμησα λόγω μάρκας, τιμής και θετικών σχολιων που διάβασα. Ελπίζω να αρέσει και στον ίδιο.

    0
  • σαν ποιότητα οκ είναι ποιο ψιλό από ότι φενεται το καφέ είναι διαφορετικό από ότι δείχνει στην φωτογραφία αλλά έχει όμορφη γραμμή

    0
  • Στην αρχη αγόρασα μια μπλούζα να δω πως ειναι διότι το small σε ζακετα πχ μου έπεφτε μεγαλη 1,71 υψοσ και 65 κiλα και πραγματικά μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος σε σημείο να παρω αλλες 2.. !!Ειναι πολυ ανετες δεν σας εμποδίζουν σε καμία κίνηση και φανταστείτε απο μεσα φοραω φανελα και μπλουζα κοντομανικι...Η ποιότητα υλικού ειναι σταθερη ΑΞΙΑ Columbia και ενα ακομα θετικο οτι ειναι αρκετα ζεστη οποτε σε αυτη την τιμη αξιζει να την αγορασετε..!

    1
  • Δες τα όλα
31,42 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα TelexStore μέχρι 29/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα TelexStore μέχρι 29/06!
Δες περισσότερα