Σοκολάτες

ION Break Σοκολάτα Dubai 100gr

Σοκολάτα γάλακτος με καραμελέ γεύση σε τετράγωνο σχήμα, που κρύβει μέσα του την απόλαυση της πλούσιας σοκολάτας.

4 29
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Seven Days Shop 2,5 (40)
Ελλάδα
10 τεμάχια
Δες Snacks στη σελίδα του Seven Days Shop

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περίσταση
-
Τύπος
Σοκολάτα
Είδος
Dubai

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Vegan
Όχι
Κάνναβης
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Στέβια
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
100 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (104)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 11
  3. 3
  4. 9
  5. 67
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Pan_s_Enroy
    5
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Lazarou7959
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannis_spanoudakis
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
    το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zurab_M
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theofilos_pana
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PROGRESORAS
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διάβαζα τα σχόλια και δεν την αγόραζα. Την έβγαλαν σε έκπτωση 3€ περίπου, και τη δοκίμασα σήμερα. Έχω φάει και άλλες Dubai, και αυτή δεν μου φάνηκε ούτε χειρότερη ούτε καλύτερη. Καταλαβαίνεις τη γεύση του φυστικιού, άλλο που πολλά σχόλια λέγαν ότι είναι άγευστη. Το φυστίκι Αιγίνης από μόνο του δεν έχει έντονη γεύση, λογικό να μην είναι έντονη και μέσα σε σοκολάτα που έχει επιπλέον ζάχαρη. Πολύ το hype με τα Dubai... είναι απλά μια ωραία σοκολάτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis___25
    1
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη σοκολάτα που έχω φάει στη ζωή μου την μισή την πέταξα, δεν έχει καμία σχέση με την γεύση της σοκολάτας ντουμπάι, βασικά το κανταϊφι δεν υφίσταται καν, για την τιμή ούτε λόγος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toniko3663
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ φτωχή γέμιση, είναι κατά προσέγγιση DUBAI. Η ΙΟΝ αποδεικνύει ότι κερδοσκοπεί εκμεταλευόμενη τις αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων και μας πασάρει ακριβές μετριότητες. Δυστυχώς δεν έχει καμμία τύχη στην παγκόσμια αγορά. Πρώτος στο χωριό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna Spyropoulou
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα της βάλω 5 αστέρια γιατί είναι μια νόστιμη σοκολάτα αλλά για την τιμή της θα έπρεπε να είναι πιο ζουμερή και λίγο πιο μεγάλη τουλάχιστον!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evi_T_
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλη η γευση της, δε λέω! Νιώθεις και το φυστίκι, μια χαρά για δοκιμή! Ειναι ακριβή όμως για να γίνει συνήθεια! Διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες break

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfgr
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτός του ότι είναι χάλια σε γεύση (καμία σχέση με την Dubai chocolate), βλέπεις και την τιμή 5€ και γελάς...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariaprassakigr6508
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    με 5 ευρώ τρως φανταστικές σοκολάτες... η ΙΟΝ έριξε πολύ το επίπεδο της με αυτήν εδώ.. συμπεριφέρθηκε σαν να είχε ανάγκη εισροής γρήγορου χρήματος.. Κρίμα που εμπαίζει την νοημοσύνη μας...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Karachos34
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως είπαν παρακάτω κάποιοι γίνεται για αισχροκερδια.Η ιον γενικά έχει ανεβάσει πολυ τις τιμές σε ολα της τα προϊόντα όπως και κάποιες άλλες εταιρείες.Ειναι κρίμα αυτό αλλά ο κόσμος φταίει που τα αγοράζει.Οπως τότε και με το prime έτσι και τώρα όταν κάτι γίνεται τάση κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτα.Μετα πέφτει η τιμή αλλά όλα καλά σαν να μην τρέχει τίποτα.Δεν αξίζει τα χρήματα σε καμμια περίπτωση.Επισης έχοντας δοκιμάσει πολλές σοκολατες γενικώς δεν μου έκανε καμμια αίσθηση στην γεύση Οι κανονικες break αντιθέτως είναι ωραίες σοκολατες.1 αστέρι όπως και να έχει λόγω του ότι δεν μου προσέφερε τίποτα.Επισης σαν προϊόν οι ξηροί καρποί καλύπτουν την γεύση της σοκολάτας οπότε δεν την καταλαβαίνεις και το κανταιφι που υποτίθεται έχει όχι κάτι το ιδιαίτερο.Δεν έχει τίποτα το ανώτερο σε σχέση με τις υπόλοιπες σοκολατες ώστε να αξίζει διπλάσια.Αποψη μου πάντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • araxnoifanty1
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος της βάζει 1 αστέρι (μάλλον λόγω τιμής). Αρχικά έχει ολόκληρα κομμάτια φυστικιου όχι απλή πραλίνα, τα οποία φαίνονται όταν την κόβεις. Ίσως θα μου άρεσε με μαύρη σοκολάτα πιο πολύ γιατί είναι γλυκιά με την κανονική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalampos_anestis
    5
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η πιο ανάλαφρη σοκολάτα Ντουμπάι που έχω δοκιμάσει. Καταλαβαίνεις το φυστίκι, την κρέμα και δεν ειναι μπουκομένο με κανταϊφι. Η επικάλυψη είναι η αγαπημένη ΙΟΝ και στην γέμιση καταλαβαίνεις φυστίκι κελυφωτό, αφού το βλέπεις κιόλας!
    Τέλος, δεν θυμίζει καθόλου άλλες Ντουμπάι που τρως και σου κάθεται στο στομάχι.

    Η τιμή είναι νορμάλ αν συνυπολογίσουμε 1. τα ακριβά υλικά, 2.περισσότερες παρασκευές-τεχνικές από μία απλή σοκολάτα που σημαίνει περισσότερος χρόνος παρασκευής, περισσότερα εργατικά και μεγαλύτερο ενεργειακό κόστος.

    Η σύγκριση με σοκολάτες Ντουμπάι που σου κάθονται στο στομάχι, γεμάτες με φθηνό κανταΐφι, τεχνητά χρώματα και γεύση φυστίκι αράπικο είναι τουλάχιστον αστεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DeFastGun
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι οτι δεν τρωγεται , αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα λεφτα της , με ποιο ακριβως κοστολογιο πρωτων υλων επελεξαν αυτη τη τιμη των 5 ευρω ενω αλλες Break εχουν 1,80 ???

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taous_taoys
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα μου άρεσε, και το φυστίκι νιώθω και τη σοκολάτα στον βαθμό που πρέπει, η γεύση μου αρέσει πολύ, μείον ένα αστέρι για την τιμή, Ε όχι και 4.5 ευρώ για μια σοκολάτα break.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis_skr
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φτιάχτηκε μόνο για αισχροκέρδεια , ίδια σοκολάτα με την break φυστίκι απλά εδώ το φυστίκι είναι λιωμένο με λίγο κανταΐφι ,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_19
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οκ, μια σοκολάτα break. Δεν λέω ότι δεν τρώγεται αλλά για κάποιον που σέβεται τα λεφτά του δεν αξίζει 4.5 ευρώ. Πάρτε την μια φορά να την δοκιμάσετε αλλά μέχρι εκεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeSpec
    1
    6 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η χειρότερη σοκολάτα που έχω δοκιμάσει στη ζωη μου. Δοκιμασαμε 5 ατομα και αλήθεια αναρωτιόμασταν ποιος άνθρωπος της εταιρίας έφαγε αυτό το πράγμα και ειπε ναι, ας το βγαλουμε σε κυκλοφορια. Αναφέρομαι καθαρα στο γευστικό κομμάτι, οχι το οικονομικό. Η σοκολάτα ειναι ενα αισχος, δεν τρωγεται!! Και το να με βαζεις να δινω 5 (!!!) ευρω το κανει 2 φορες χειροτερο. Εχω φαει 20 διαφορετικες ντουμπαι, απ τα λιντλ μεχρι χειροποίητες ζαχαροπλαστειου, το συγκεκριμένο ΑΣΤΕΙΟ της ΙΟΝ ξεπερνά κάθε όριο θράσους. Αποσύρετε την.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofiakonst
    1
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχει κυκλοφορήσει σε break . Καμια σχέση με Dubai και 4,65€;;; Ακόμα τα κλαίω πραγματικά .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sodiakaki
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα για την ΙΟΝ. Παραπλάνηση διαφήμιση που δείχνει αρκετή γέμιση με κανταΐφι, ενώ στην πραγματικότητα είναι ελάχιστη η ποσότητα. Κ φυσικά πανάκριβη γι αυτό που προσφέρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Karlos
    1
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συγκεκριμένη σοκολάτα είναι απορίας άξιο πώς πέρασε από ελέγχους και δειγματισμό και πήρε το οκ να κυκλοφορήσει. Ειλικρινά μια εταιρεία όπως η ΙΟΝ το μόνο που κατάφερε είναι να υπονομεύσει το όνομα της στην αγορά με αυτή την κυκλοφορία.

    Στα της σοκολάτας. Η γέμιση όπως φαίνεται και στην φώτο ουδεμία σχέση με το εξώφυλλο. Ούτε κοντά. Αν ανατρέξει κανείς στα συστατικά θα δεί πως περιέχει 15% φυστίκι και 5,5% καταΐφι, δλδ ελάχιστα συγκριτικά με άλλες που ακούω να την συγκρίνουν, αλλά και γενικά είναι λίγο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι λόγω της σοκολάτας γάλακτος που περιέχει, ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις παρά ελάχιστα άλλη γεύση (λίγο το φυστίκι Αιγίνης) και κάποια τραγανότητα. Το χειρότερο έρχεται με την τιμή της. Η συγκεκριμένη θα ήταν κακή αν ήταν στην ίδια τιμή με τις υπόλοιπες δλδ κάπου στα 2€. Στα 4,5€+ όμως είναι από τα ποιο πεταμένα λεφτά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μaro G.
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάνει ένα αστέρι γιατί ήθελα παραπάνω γέμιση εσωτερικά.
    Δεν είναι τόσο πράσινη όσο δείχνει στη φωτογραφία εξωτερικά και αυτό είναι καλό γιατί καμία πάστα από 100% φυστίκι δεν είναι τόσοοο πράσινη.
    Έχει πολύ ωραία σοκολάτα εξωτερικά και η γέμισή της είναι τραγανή με επίγευση φυστικιού Αιγίνης.
    Αξίζει σαν σοκολάτα , αλλά να πέσει λίγο και η τιμή της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgevti93
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Dubai σοκολάτα όπως πολλοί απο ότι βλέπω στα σχόλια και ίσως η "original" και να μην μου αρέσει όταν με το καλό δοκιμάσω κάποια στιγμή. Η συγκεκριμένη παντως προσωπικά μου άρεσε αρκετά! Ήταν καθαρή η γεύση απο το φυστίκη (με κομμάτια ολόκληρά) και του καταιφιου κατα κάποιο τρόπο. Ήταν κάτι το διαφορετικό (πάντα μου άρεσαν οι break). Σε καμία περίπτωση όμως δεν συμφωνώ με την τιμή της! Απαράδεκτα ακριβή !! Γιαυτό και τα 3/5. Κατα τα άλλα ηταν ευχάριστη δοκιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pennoulii
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με τις υπόλοιπες Dubai που έχω δοκιμάσει, είναι η πιο γλυκιά. Βγάζει σίγουρα λιγότερο φιστίκι από άλλες Dubai, αλλά είναι πεντανόστιμη σοκολάτα.
    Είναι λίγο τσιμπημένη για την τιμή της λόγω trend, αλλά γενικότερα μου άρεσε πάρα πολύ η ισορροπία σοκολάτας-φιστικιού και θα την αγόραζα ξανά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_sklaveniti1184
    2
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιον αν με διαβάζεις, ξαναφέρε την break σοκοφρέτα. Δεν ήταν κάτι φοβερό αυτή η ντουμπαι για να την καθιερώσει καποιος να την τρωει. Εκτιμώ τα ολόκληρα κομμάτια φυστικιου που σκέφτηκες να βάλεις, μου αρεσε αυτή η πρωτοτυπία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos_Tsaketas
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το προϊόν και μετανιώνω ακόμα τα 4,63€ που έδωσα για να φάω αυτό το οποίο ήταν πραγματικά απογοητευτικό όπως και να έχει είναι κρίμα να υπάρχουν αυτές οι τιμές στην αγορά για μια σοκολάτα .κρίμα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Sophia6659
    1
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστηχως απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.Μια σοκολάτα γάλακτος απλά.Η γέμιση ελάχιστη,και ξεραμένη χωρίς καθολου γεύση και χωρίς υγρασία(κάποιο σιρόπι)Μοιάζει σαν να τρως κάτι ξεραμένο και άγευστο.Να μην μιλησουμε για την τιμή.Καπου ντροπή.Πολυ ακριβή δεν αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).

    2
  • Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....

    4
  • εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
    το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες

    6
  • Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

86 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περίσταση
-
Τύπος
Σοκολάτα
Είδος
Dubai

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Vegan
Όχι
Κάνναβης
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Στέβια
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
100 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (104)

  1. 14
  2. 11
  3. 3
  4. 9
  5. 67
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Pan_s_Enroy
    5
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Lazarou7959
    5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jannis_spanoudakis
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
    το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zurab_M
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theofilos_pana
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο γεύση δεν είναι τόσο χαλια αλλά μόνο Dubai chocolate δεν θυμίζει.Η τιμή τών 5 ευρώ στα σούπερ μάρκετ είναι απλά απαράδεκτη . περίμενα πολλά παραπάνω απο μια μάρκα που βγάζει τόσο ωραίες σοκολάτες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PROGRESORAS
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διάβαζα τα σχόλια και δεν την αγόραζα. Την έβγαλαν σε έκπτωση 3€ περίπου, και τη δοκίμασα σήμερα. Έχω φάει και άλλες Dubai, και αυτή δεν μου φάνηκε ούτε χειρότερη ούτε καλύτερη. Καταλαβαίνεις τη γεύση του φυστικιού, άλλο που πολλά σχόλια λέγαν ότι είναι άγευστη. Το φυστίκι Αιγίνης από μόνο του δεν έχει έντονη γεύση, λογικό να μην είναι έντονη και μέσα σε σοκολάτα που έχει επιπλέον ζάχαρη. Πολύ το hype με τα Dubai... είναι απλά μια ωραία σοκολάτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotis___25
    1
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη σοκολάτα που έχω φάει στη ζωή μου την μισή την πέταξα, δεν έχει καμία σχέση με την γεύση της σοκολάτας ντουμπάι, βασικά το κανταϊφι δεν υφίσταται καν, για την τιμή ούτε λόγος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toniko3663
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ φτωχή γέμιση, είναι κατά προσέγγιση DUBAI. Η ΙΟΝ αποδεικνύει ότι κερδοσκοπεί εκμεταλευόμενη τις αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων και μας πασάρει ακριβές μετριότητες. Δυστυχώς δεν έχει καμμία τύχη στην παγκόσμια αγορά. Πρώτος στο χωριό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna Spyropoulou
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα της βάλω 5 αστέρια γιατί είναι μια νόστιμη σοκολάτα αλλά για την τιμή της θα έπρεπε να είναι πιο ζουμερή και λίγο πιο μεγάλη τουλάχιστον!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evi_T_
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλη η γευση της, δε λέω! Νιώθεις και το φυστίκι, μια χαρά για δοκιμή! Ειναι ακριβή όμως για να γίνει συνήθεια! Διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες break

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolfgr
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκτός του ότι είναι χάλια σε γεύση (καμία σχέση με την Dubai chocolate), βλέπεις και την τιμή 5€ και γελάς...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariaprassakigr6508
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    με 5 ευρώ τρως φανταστικές σοκολάτες... η ΙΟΝ έριξε πολύ το επίπεδο της με αυτήν εδώ.. συμπεριφέρθηκε σαν να είχε ανάγκη εισροής γρήγορου χρήματος.. Κρίμα που εμπαίζει την νοημοσύνη μας...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Karachos34
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως είπαν παρακάτω κάποιοι γίνεται για αισχροκερδια.Η ιον γενικά έχει ανεβάσει πολυ τις τιμές σε ολα της τα προϊόντα όπως και κάποιες άλλες εταιρείες.Ειναι κρίμα αυτό αλλά ο κόσμος φταίει που τα αγοράζει.Οπως τότε και με το prime έτσι και τώρα όταν κάτι γίνεται τάση κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτα.Μετα πέφτει η τιμή αλλά όλα καλά σαν να μην τρέχει τίποτα.Δεν αξίζει τα χρήματα σε καμμια περίπτωση.Επισης έχοντας δοκιμάσει πολλές σοκολατες γενικώς δεν μου έκανε καμμια αίσθηση στην γεύση Οι κανονικες break αντιθέτως είναι ωραίες σοκολατες.1 αστέρι όπως και να έχει λόγω του ότι δεν μου προσέφερε τίποτα.Επισης σαν προϊόν οι ξηροί καρποί καλύπτουν την γεύση της σοκολάτας οπότε δεν την καταλαβαίνεις και το κανταιφι που υποτίθεται έχει όχι κάτι το ιδιαίτερο.Δεν έχει τίποτα το ανώτερο σε σχέση με τις υπόλοιπες σοκολατες ώστε να αξίζει διπλάσια.Αποψη μου πάντα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • araxnoifanty1
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος της βάζει 1 αστέρι (μάλλον λόγω τιμής). Αρχικά έχει ολόκληρα κομμάτια φυστικιου όχι απλή πραλίνα, τα οποία φαίνονται όταν την κόβεις. Ίσως θα μου άρεσε με μαύρη σοκολάτα πιο πολύ γιατί είναι γλυκιά με την κανονική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalampos_anestis
    5
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η πιο ανάλαφρη σοκολάτα Ντουμπάι που έχω δοκιμάσει. Καταλαβαίνεις το φυστίκι, την κρέμα και δεν ειναι μπουκομένο με κανταϊφι. Η επικάλυψη είναι η αγαπημένη ΙΟΝ και στην γέμιση καταλαβαίνεις φυστίκι κελυφωτό, αφού το βλέπεις κιόλας!
    Τέλος, δεν θυμίζει καθόλου άλλες Ντουμπάι που τρως και σου κάθεται στο στομάχι.

    Η τιμή είναι νορμάλ αν συνυπολογίσουμε 1. τα ακριβά υλικά, 2.περισσότερες παρασκευές-τεχνικές από μία απλή σοκολάτα που σημαίνει περισσότερος χρόνος παρασκευής, περισσότερα εργατικά και μεγαλύτερο ενεργειακό κόστος.

    Η σύγκριση με σοκολάτες Ντουμπάι που σου κάθονται στο στομάχι, γεμάτες με φθηνό κανταΐφι, τεχνητά χρώματα και γεύση φυστίκι αράπικο είναι τουλάχιστον αστεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DeFastGun
    2
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι οτι δεν τρωγεται , αλλα δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα λεφτα της , με ποιο ακριβως κοστολογιο πρωτων υλων επελεξαν αυτη τη τιμη των 5 ευρω ενω αλλες Break εχουν 1,80 ???

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • taous_taoys
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα μου άρεσε, και το φυστίκι νιώθω και τη σοκολάτα στον βαθμό που πρέπει, η γεύση μου αρέσει πολύ, μείον ένα αστέρι για την τιμή, Ε όχι και 4.5 ευρώ για μια σοκολάτα break.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis_skr
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φτιάχτηκε μόνο για αισχροκέρδεια , ίδια σοκολάτα με την break φυστίκι απλά εδώ το φυστίκι είναι λιωμένο με λίγο κανταΐφι ,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_19
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οκ, μια σοκολάτα break. Δεν λέω ότι δεν τρώγεται αλλά για κάποιον που σέβεται τα λεφτά του δεν αξίζει 4.5 ευρώ. Πάρτε την μια φορά να την δοκιμάσετε αλλά μέχρι εκεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeSpec
    1
    6 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η χειρότερη σοκολάτα που έχω δοκιμάσει στη ζωη μου. Δοκιμασαμε 5 ατομα και αλήθεια αναρωτιόμασταν ποιος άνθρωπος της εταιρίας έφαγε αυτό το πράγμα και ειπε ναι, ας το βγαλουμε σε κυκλοφορια. Αναφέρομαι καθαρα στο γευστικό κομμάτι, οχι το οικονομικό. Η σοκολάτα ειναι ενα αισχος, δεν τρωγεται!! Και το να με βαζεις να δινω 5 (!!!) ευρω το κανει 2 φορες χειροτερο. Εχω φαει 20 διαφορετικες ντουμπαι, απ τα λιντλ μεχρι χειροποίητες ζαχαροπλαστειου, το συγκεκριμένο ΑΣΤΕΙΟ της ΙΟΝ ξεπερνά κάθε όριο θράσους. Αποσύρετε την.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofiakonst
    1
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχει κυκλοφορήσει σε break . Καμια σχέση με Dubai και 4,65€;;; Ακόμα τα κλαίω πραγματικά .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sodiakaki
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα για την ΙΟΝ. Παραπλάνηση διαφήμιση που δείχνει αρκετή γέμιση με κανταΐφι, ενώ στην πραγματικότητα είναι ελάχιστη η ποσότητα. Κ φυσικά πανάκριβη γι αυτό που προσφέρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Karlos
    1
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συγκεκριμένη σοκολάτα είναι απορίας άξιο πώς πέρασε από ελέγχους και δειγματισμό και πήρε το οκ να κυκλοφορήσει. Ειλικρινά μια εταιρεία όπως η ΙΟΝ το μόνο που κατάφερε είναι να υπονομεύσει το όνομα της στην αγορά με αυτή την κυκλοφορία.

    Στα της σοκολάτας. Η γέμιση όπως φαίνεται και στην φώτο ουδεμία σχέση με το εξώφυλλο. Ούτε κοντά. Αν ανατρέξει κανείς στα συστατικά θα δεί πως περιέχει 15% φυστίκι και 5,5% καταΐφι, δλδ ελάχιστα συγκριτικά με άλλες που ακούω να την συγκρίνουν, αλλά και γενικά είναι λίγο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι λόγω της σοκολάτας γάλακτος που περιέχει, ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις παρά ελάχιστα άλλη γεύση (λίγο το φυστίκι Αιγίνης) και κάποια τραγανότητα. Το χειρότερο έρχεται με την τιμή της. Η συγκεκριμένη θα ήταν κακή αν ήταν στην ίδια τιμή με τις υπόλοιπες δλδ κάπου στα 2€. Στα 4,5€+ όμως είναι από τα ποιο πεταμένα λεφτά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μaro G.
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάνει ένα αστέρι γιατί ήθελα παραπάνω γέμιση εσωτερικά.
    Δεν είναι τόσο πράσινη όσο δείχνει στη φωτογραφία εξωτερικά και αυτό είναι καλό γιατί καμία πάστα από 100% φυστίκι δεν είναι τόσοοο πράσινη.
    Έχει πολύ ωραία σοκολάτα εξωτερικά και η γέμισή της είναι τραγανή με επίγευση φυστικιού Αιγίνης.
    Αξίζει σαν σοκολάτα , αλλά να πέσει λίγο και η τιμή της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgevti93
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Dubai σοκολάτα όπως πολλοί απο ότι βλέπω στα σχόλια και ίσως η "original" και να μην μου αρέσει όταν με το καλό δοκιμάσω κάποια στιγμή. Η συγκεκριμένη παντως προσωπικά μου άρεσε αρκετά! Ήταν καθαρή η γεύση απο το φυστίκη (με κομμάτια ολόκληρά) και του καταιφιου κατα κάποιο τρόπο. Ήταν κάτι το διαφορετικό (πάντα μου άρεσαν οι break). Σε καμία περίπτωση όμως δεν συμφωνώ με την τιμή της! Απαράδεκτα ακριβή !! Γιαυτό και τα 3/5. Κατα τα άλλα ηταν ευχάριστη δοκιμή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pennoulii
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με τις υπόλοιπες Dubai που έχω δοκιμάσει, είναι η πιο γλυκιά. Βγάζει σίγουρα λιγότερο φιστίκι από άλλες Dubai, αλλά είναι πεντανόστιμη σοκολάτα.
    Είναι λίγο τσιμπημένη για την τιμή της λόγω trend, αλλά γενικότερα μου άρεσε πάρα πολύ η ισορροπία σοκολάτας-φιστικιού και θα την αγόραζα ξανά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_sklaveniti1184
    2
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιον αν με διαβάζεις, ξαναφέρε την break σοκοφρέτα. Δεν ήταν κάτι φοβερό αυτή η ντουμπαι για να την καθιερώσει καποιος να την τρωει. Εκτιμώ τα ολόκληρα κομμάτια φυστικιου που σκέφτηκες να βάλεις, μου αρεσε αυτή η πρωτοτυπία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos_Tsaketas
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το προϊόν και μετανιώνω ακόμα τα 4,63€ που έδωσα για να φάω αυτό το οποίο ήταν πραγματικά απογοητευτικό όπως και να έχει είναι κρίμα να υπάρχουν αυτές οι τιμές στην αγορά για μια σοκολάτα .κρίμα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Sophia6659
    1
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστηχως απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.Μια σοκολάτα γάλακτος απλά.Η γέμιση ελάχιστη,και ξεραμένη χωρίς καθολου γεύση και χωρίς υγρασία(κάποιο σιρόπι)Μοιάζει σαν να τρως κάτι ξεραμένο και άγευστο.Να μην μιλησουμε για την τιμή.Καπου ντροπή.Πολυ ακριβή δεν αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Είναι μια πολύ ωραία σοκολάτα για τα δεδομένα της συγκριτικά πάντα με τις υπόλοιπες Ντουμπάϊ που κυκλοφορούν. Όσον αφορά την τιμή: προφανώς είναι ανεβασμένη, ωστόσο πριν βιαστεί κάποιος να κουνήσει το δάχτυλο στην εταιρία, να ψάξει λίγο να δει πόσο έχει αυξηθεί κόστος του κακάο με το αντίστοιχο αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο κόστος παραγωγής, κάτι που εν τελεί μεταφέρεται σαν «ντόμινο» στην τελική τιμή που αγοράζεις στα σούπερ μάρκετ. Η ιον παραμένει μια 100% ελληνική εταιρία και ΟΧΙ δε θα αυξήσει τις τιμές της άνευ λόγου και αιτίας για την «αισχροκέρδεια» που διατυμπανίζουν κάποιοι. Αυτή η «αισχροκέρδεια» είναι που δίνει δουλειά σε πάνω από 1000 εργαζόμενους της εταιρίας, διατηρώντας την ποιότητα της σοκολάτας και την τιμή της σε όσο καλύτερα επίπεδα δεδομένου της μεταβλητότητας των τιμών και των γενικότερων αντίξοων συνθηκών της αγοράς (πληθωρισμός, αντιξοότητες στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά κυρίως τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή της πρώτης ύλης).

    2
  • Ωραία είναι η σοκολάτα καταλαβαίνεις ότι έχει φυστίκι μέσα, μια χαρά είναι και έχω και δικές μου φυστικιες και γνωρίζω πολύ καλά το φυστίκι. Τώρα πως είναι η κανονική Dubai δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κι όλας. Αυτή είναι μια ωραία σοκολάτα με γεύση φυστίκι! Πώς κάνετε έτσι....

    4
  • εννοείται πως δεν αξίζει τα λεφτά της 2,5€ και πολύ θα ήτανε. αλλά γενικά ότι έχω φάει ντουμπάει μέχρι τώρα είναι χάλια και απορώ γιατί τόσος ντόρος.
    το κανταΐφι τέλος πάντων τρώγεται με σιρόπι και όχι ξεροψημένο με πραλίνες

    6
  • Δεν είναι κάτι ουάου. Και δεν δικαιολογείται το κόστος με αυτό που προσφέρει. Η απλή με το φυστίκι, είναι στα 2€. Το καλό πως δεν είναι υπερβολικά γλυκό και δεν λιγώνει.

    1
  • Δες τα όλα
4,29 €
5,00 €   μεταφορικά