Samsungακιας εδώ και χρόνια περιμένοντας να αλλάξει μια κάποια στιγμή την ναυαρχίδα η να βγάλει το galaxy plus σχεδιαστικά αλλιώς (κυρτή οθόνη) απογοήτευση!!!
Επίσης κουράστηκα να ψάχνω φορτιστή η μπαταρία στα πιο απλά μοντέλα της σειράς galaxy, και όχι στα ultra (δεν έχω πάρει ultra ποτέ μου καθώς δεν με ενδιαφέρει το πενάκι και δεν μπορώ τις γωνίες τις μυτερές) δεν λέει να αλλάξει και δεν με φτάνει μία μέρα!!!
θετικά!
Μπαταρία wow:: sot - 8hours: το τελευταίο τηλέφωνο που είχα και ήταν το s20 plus δεν έβγαζε ούτε τρίωρο!!!
ανοιγμένα bluetooth refresh rate στα 120 hz auto, συνδεδεμένα ρολόγια gps κάθε μέρα περίπου μιάμιση ώρα, Android auto, τηλεφωνικές κλήσεις πάνω από διώρες την ημέρα το τηλέφωνο δεν πέφτει κάτω από 55% το βράδυ !!
μετά το 50% βέβαια δεν με βγάζει όλη την επόμενη μέρα και στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να το κρατήσω 48 ώρες χωρίς φόρτιση!! :-)
smooth::απλώς κορυφαίο
επεξεργαστής:: τρελό γρήγορο κινητό.
ήχος: 8/10
Αίσθηση στο χέρι;; είναι και ένας από τους λόγους που δεν προτίμησα samsung καθώς δεν μου αρέσουν τα εντελώς flat κινητά πιστεύω ότι είναι πιο εύθραστα δίνουν μια αίσθηση μπακατέλας οπότε πήγα σε αυτό το κινητό που με κράτησε η μπαταρία του και η αίσθηση στο χέρι όταν το πιάνεις ότι είναι λεπτό!!
φωτογραφίες:: δεν είμαι και φωτογράφος αλλά από αυτό που είχα είναι εκατομμύρια φορές καλύτερο καθώς η φωτογραφίες της βλέπω πανέμορφες::
πιστεύω εάν δεν πάτε να τραβήξετε κάποιον γάμο ή κάποια βάπτιση θα σας ικανοποιήσει!!
λειτουργικό:: από τις samsung εδώ και χρόνια σε γενικές γραμμές ήμουνα πολύ ευχαριστημένος να το λειτουργικό της και για αυτό δυσταζα να αλλάξω μάρκα αλλά μόλις το πήρα στα χέρια μου κατάλαβα ότι δεν θα συναντήσω καμία δυσκολία στη μετάβαση!!
το λειτουργικό είναι σφαίρα είναι απλό και απέρριτο και έχει σχεδόν τα πάντα που έχουν και τα samsung!!
Αρνητικά::
όταν σέταρα το τηλέφωνο έκανα αντιγραφή του παλιού μου τηλεφώνου στο νέο μου με αποτέλεσμα να περνάνε εκτός από τα σημαντικά πράγματα και οι παθογένειες όλων των χρόνων του παλιού τηλεφώνου!!
κάποια στιγμή μέσα στο 15ήμερο που το είχα στα χέρια μου άρχισε να έχει τρελή κατανάλωση ενέργειας καθώς το google services έκανε drain όλη την μπαταρία μέσα σε λίγες ώρες!!
Οταν της πρώτες 15 μέρες έβγαζε 8 ώρες sot και της επόμενες μέρες δεν έβγαζε ούτε 3: κάτι συνέβηκε::
επειδή ταλαιπωρήθηκα πολύ για να βρω τη φταίει και τελικά δεν βρήκα ξανάστησα το τηλέφωνό μου από την αρχή με πλήρη διαγραφή των δεδομένων και τον applications που είχα από το παλιό τηλέφωνο και το έστησα καθαρό.
δεν ξέρω αν έφταιγε το software η κόλλησα κάποιον ιό καθώς δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν τα google services να μου χαλάνε όλη την μπαταρία!!
σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το τηλέφωνο!!
εάν δεν αλλάξει η samsung να με θεωρεί δεδομένο πελάτη της δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω καθώς και η μπαταρία τους ανέκαθεν είναι μικρότερες των προσδοκιών μου, και η σχεδίαση παραμένει τα τελευταία τουλάχιστον 3 χρόνια ίδια με βλέπω να κολλάω στη oneplus!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!