Για αποτρίχωση σε πόδια, μασχάλες, μπικίνι χρησιμοποιώ εδώ κ πολλά χρόνια αποκλειστικά συσκευές epilator. Εχω δοκιμάσει αρκετές της Braun αλλά και Babyliss, Rowenta, Panasonic. Κατέληξα ότι της Braun είναι υπερτιμημένες, γιατί η αποτρίχωση με Braun ήταν πάντα πολύ πιο επώδυνη, αν κ δέχομαι ότι μπορεί να αφαιρούν πιο κοντές τρίχες που άλλες ίσως δεν τις πιάνουν. Όσες συσκευές της είχα χρησιμοποιήσει δεν είχαν ιδιαίτερα δυνατό μοτέρ κ η τρίχα έβγαινε με μικρότερη ταχύτητα, κάτι που προκαλεί περισσότερο πόνο. Ενώ π.χ. με Babyliss που ήταν πολύ πιο φτηνή, αλλά είχε πιο δυνατό μοτέρ όπως διαπίστωσα (άρα γύριζε ο κύλινδρος με μεγαλύτερη ταχύτητα), η αποτρίχωση ήταν πολύ πιο ανώδυνη κ πιο γρήγορη.
Τώρα όσον αφορά την συγκεκριμένη συσκευή για το πρόσωπο, κλαίω τα λεφτά μου. Πρώτον γιατί σταμάτησε ξαφνικά να δουλεύει κ δεν φορτίζει πια, ενώ την είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές. Απαράδεκτο για τέτοια επώνυμη μάρκα που την πλήρωσα τότε κοντά 70€. Δεύτερον επειδή η αποτρίχωση στο άνω χείλος με λεπτό αλλά αρκετό χνούδι ήταν κάθε φορά πολύ επώδυνη, μέχρι που μου προκαλούσε δάκρυα κ έπρεπε να περάσω πολλές φορές το ίδιο σημείο για να πιάσει τις τρίχες από τη ρίζα κ όχι απλά να τις κόβει (ενώ όπως ανέφερα κάνω χρόνια αποτρίχωση με epilator στη μασχάλη όπου δεν νιώθω σχεδόν καθόλου πόνο). Αλλά είπαμε... λιγότερο δυνατό μοτέρ, μικρότερη ταχύτητα αποτρίχωσης, περισσότερος πόνος.