Με την αγορά του λατρεμένου μου aventus αυτήν την φορά μου δώσανε δειγματακι από την Centaurus που κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο αν δεν κάνω λαθος. Ένα καθαρά χειμερινό άρωμα.
Στο άνοιγμα έχουμε κανέλα η οποία μετά από καμιά ώρα χάνεται και έρχεται να την αντικαταστήσει ένας συνδιασμός από άνθη και βγαίνει ένα πιο unisex πιστευω προφίλ . Είδα ότι περιέχει ταμπάκο το οποίο δεν τον εντόπισα για να είμαι ειλικρινής κατά την διακύμανση του αρώματος. Επίσης βγάζει κάτι γνώριμο που παραπέμπει θα έλεγα προς layton από parfum de marly μεριά.
Καλή απόδοση όπως όλα αυτά τα αρώματα του γλυκό-χριστουγεννιατικου τύπου.
Προφανώς και δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης ποιοτικά -αρωματικα με οποιαδήποτε νεανικη γλυκιά κυκλοφορία τύπου stronger with you , spicebomb κλπ κλπ που κατακλύζουν το διαδίκτυο, και τα πολυκαταστήματα, γιατί creed αγοράζεις και φαίνεται από μακρυά η ποιότητα του αρώματος.
Εν κατακλείδι δεν ξετρελαθηκα με την συγκεκριμένη κυκλοφορία της creed και σε αυτή την τιμή θα πήγαινα σε layton , που είναι και χαμηλότερη η τιμή αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα αρώματα αυτού του προφίλ.
Ωστόσο θεωρώ πως θα αρέσει σε αρκετό κόσμο και είναι αρκετά ευκολοφορετο τους χειμερινούς μήνες