Γενικά για την τιμή του είναι μια καλή αγορα. Ομορφο είναι. Πρακτικό είναι. Ολα εξαρτώνται από την χρήση που θα του κάνετε.
Είναι εννοείται πλαστικό. Οπότε:
α) Σίγουρα θέλει να του συμπεριφερεστε ανάλογα ώστε να μην σπάσει. Άρα οχι ατσούμπαλες κινησεις στο κρεμασμα/ξεκρεμασμα των μπιζού σας. Καποιες πτώσεις από ύψος σίγουρα θα τις αντέξει (εχει ελαστικότητα) αλλά καλύτερα να τις αποφύγετε μιας και με καθε πτώση η πιθανοτητα σπασιματος καποιων κλαδιων ειναι μεγαλη.
β) Δεν αναμένεται να μπορεί να διαχειριστεί μεγάλο βάρος. Το βαρος των μπιζού θα το αντεξει. Δεν τιθεται θεμα. Αλλα μιας και είναι ψηλό και χωρίς βαρος στην βάση του, θα είναι ευαίσθητο σε ανατροπές εαν το σκουντήσετε κατα λάθος.
Έχει μεγάλη πλαστική βάση στην οποία μπορείτε να τοποθετήσετε διαφορα μεγαλύτερα ή βαρύτερα κοσμήματα ή και ρολόγια. Βολικό για δυο λόγους. Πρώτον για τον διαθέσιμο χώρο και δευτερον για να βαρύνει η βάση και να μην εχετε ανατροπές του δέντρου από πάνω.
Το γυαλιστερό σκληρό πλαστικό είναι όμορφο και δίνει καλή αίσθηση οπτικά αλλά είναι σίγουρα ευαίσθητο σε γρατζουνιες από την χρήση κατι που θα το θολώσει στο μελλον και θα χαλάσει την οπτική του. Επίσης σίγουρα δεν είναι το πλεόν φιλικό για τα κοσμηματά σας. Κατι βεβαια που μπορείτε εύκολα να λύσετε τοποθετώντας ενα μαλακό πανάκι στην βάση του.
Ερχεται σε 2 κομματια. Ενα η βάση, και ενα το πανω μέρος. Η συναρμογή τους δεν ειναι και η καλύτερη. Το πάνω μέρος δεν κουμπώνει εντελώς μέσα στην βάση από κάτω. Θέλει αρκετή πίεση και προσοχη να μην το σπασετε. Λόγω του μαυρου χρώματος δεν φαινεται οπτικα βεβαια.
Το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε δυστυχώς το έστειλε με κακό πακετάρισμα. Ηταν απλά θέμα τύχης που παραλήφθηκε ακέραιο και όχι σπασμένο. Ενα ελάχιστο περιτυλιγμα με φουσκαλες μεσα σε μια πλαστική σακούλα δεν εγγυάται ότι ενα τοσο ευθραυστο αντικείμενο θα φτάσει χωρις προβλημα στα χερια μας. Δεν ξερω τα υπολοιπα μαγαζια τι κανουν και πως το στελνουν.
Θα το ξαναγόραζα τώρα που το είδα από κοντα? ΝΑΙ.
Θα αντεξει στον χρόνο? Αγνωστο (εξαρταται και απο την μεταχειριση)
Σημειωση:
Υπάρχει ακριβώς το ίδιο και σε πιο κοντό και φαρδύ σχεδιο για όποιους δεν το θελουν τοσο ψηλό ή το θελουν καπως πιο σταθερο. Αλλα το ψηλό βολευει περισσοτερο για καποια κρεμαστά μπιζου.