Πρωτοποριακος, Ultra-high resolution ήχος και αναπαραγωγή πλούσια σε λεπτομέρεια.
- Μετά από 3 έτη προσεκτικής μελέτης και δοκιμών, κάθε λεπτομέρεια του headset, έχει σχεδιαστεί και ρυθμιστεί, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ιδανικά για Studio Professional DJ & Μουσικόφιλους.
Τα Monitor είναι η νεότερη σειρά ακουστικών over ear της OneOdio's, σχεδιασμένα για να προσφέρουν μόνο την καλύτερη ποιότητα ήχου.
Ιδανικά για Studio Professional DJ & Μουσικόφιλους.
Τα Monitor είναι η νεότερη σειρά ακουστικών over ear της OneOdio's, σχεδιασμένα για να προσφέρουν μόνο την καλύτερη ποιότητα ήχου.
Ιδανικά για Studio Professional DJ & Μουσικόφιλους.
Τα Monitor είναι η νεότερη σειρά ακουστικών over ear της OneOdio's, σχεδιασμένα για να προσφέρουν μόνο την καλύτερη ποιότητα ήχου.
Πρωτοποριακος, Ultra-high resolution ήχος και αναπαραγωγή πλούσια σε λεπτομέρεια.
Τα Monitor 60 διαθέτουν 50mm drivers και αντιστάτη 38 Ohm, για να προσφέρουν ισορροπημένο και ακριβή ήχο, σε όλο το φάσμα συχνοτήτων. Βαθύ μπάσο, καθαρά μέσα, κρυστάλλινα πρίμα και φωνητικά πλούσια σε λεπτομέρεια.
Εργονομικά σχεδιασμένα, για να προσφέρουν άνεση και λειτουργικότητα: ευλύγιστο headband, άνετα earmuffs που περιστρέφονται σε πεδίο 180°, από απαλό υλικό που απανέει, ελαστικά ear pads.
Το Monitor 60 παρέχει ένα καλώδιο 1,2 m με μικρόφωνο για τηλεφωνικές κλήσεις, ένα τυλιγμένο καλώδιο προσαρμογέα 3,5 mm σε 1/4" για χρήση στο στούντιο (ειδικά για παρακολούθηση και μίξη), καθώς και ένα πολύ μακρύ καλώδιο ήχου για να συνδέετε εύκολα την τηλεόραση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ότι πιο Value for money κυκλοφορεί σε ενσύρματα ακουστικά.Ερασιτεχνική χρήση,για αναπαραγωγή μουσικής.
α πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας. Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Τα εχω τωρα περιπου ενα μηνα, με το που ανπιξα το πακετο ξετρελαθηκα, το πακεταρισμα τους το ζηλευουν ακουστικα των 100€+, οσο αναφορα τον ηχο δεν νομιζω να ηπαρχουν καλυτερα και ειτε εισαι μουσικος οπως εγω ειτε οχι τα ακουστικα ειναι αψογα ανεξαρτητα την χρηση τους, εγω σαν παραγωγος με βοηθησαν πολυ και απευθειας ηδα λαθη στο mixxing που εκανα στα προηγουμενα ακουστικα μου, να ξερετε ομως οτι ο ηχος ειναι "flat" το οποιο ειναι χρησημο αν εισαι μουσικος οπως προανεφερα οποτε δεν θα εχει το μπασο που μπορει να εχουν αλλα ακουστικα αλλα και παλι αξιζουν 100%, ο αδερφος μου που τα δοκημασε ξετρελαθηκε και αγορασε και αυτος χωρις να κανει mixxing κτλ, το μονο αρνητικο που τους εχω ειναι οτι τωρα το καλοκαιρι με την ζεστη ιδρονουν τα αυτια μου λογο της δερματινης που εχουν τα μαξιλαρακια, καταταλα αξιζουν μεχρι και το τελευταιο ευρω
Ως Beatmaker πού ήθελα να εξελίξω τον ήχο και την ποιότητα πού δημιουργούσα έψαχνα μια καλή και οικονομική λύση, έτσι λοιπόν έπεσα πάνω σε αυτά τα ακουστικα τα οποία έμεινα ικανοποιημένος απο τίς κρητικές καί αποφάσισα να τα αγοράσω. Χρησιμοποιώ τα ακουστικά εδώ και 1.5 χρόνο καί πραγματικά αξίζουν κάθε ευρώ τους. Η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη πού νομίζεις ότι αγοράζεις προϊόν 100€ +. Είχα μείνει πραγματικά άφωνος μες τίς τρείς επιλογές καλωδίων πού έρχονται μαζί με τα ακουστικά. τα προτείνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ. ίσως η καλύτερη επιλογή για κάποιον πού θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο της μουσικής καθώς είναι μία οικονομική λύση πού προσφέρει μια πολύ επαγγελματική ποιότητα, ακούς πεντακάθαρα τις συχνότητες με αρκετά δυνατό μπάσο το οποίο είναι άριστο, οποίος παραγωγός ψάχνει ακουστικά να είναι όσο πιο Flat γίνετε ( δλδ να είναι ολες οι συχνότητες στο ίδιο level χωρίς να κάνει boost) είναι η καλύτερη λύση. σε θέμα κατασκευής είναι απλα καλή έχει 2 πολύ άνετα "μαξιλαράκια" στα ακουστικά τα οποία όσο καί να τα φοράς δεν πρόκειται να σε κουράσουν ( δοκιμασμένο απο εμένα) , απομονώνει άριστα όλους τους εξωτερικούς ήχους. Γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση για όσους κάνουν μουσική καί δνε θέλουν να δώσουν 200+ ευρώ σε monitors η σε πολύ ακριβά ακουστικά.
Τα πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας.
Δειχνουν με ποιοτικο υλικο,εφαρμοζουν καλα στα αυτια,προσφερουν αρκετη ηχομονωση ενω τα φορας ακομη και σκετα (απομονωση απο φασαρια δρομου κλπ), εχουν μεσα καλωδια για συνδεσεις σε πολλες ''πηγες'', πολυ ωραια συσκευασια με υφασματινη θηκη μεσα και πληρεις οδηγιες.
Δεν τα αποθηκευω διπλωμενα αρα αυτο το χαρακτηριστικο που εχουν δεν με αφορα,οι βραχιονες δειχνουν στοιβαροι αλλα αφηνω ενα ερωτηματικο για την αντοχη του υλικου επενδυσης μηπως αρχιζει να μαδαει οπως στα αλλα που ειχα (JTS HP-535, εχω γραψει και κριτικη).
Πολύ καλά και ποιοτικά ακουστικά για τα λεφτά τους. Τονίζω το "για τα λεφτά τους". Γιατί βλέπω κάποιες κριτικές από κάτω που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση αυτά τα ακουστικά δεν κάνουν για επαγγελματική ή έστω και για ημι-επαγγελματική χρήση. Είναι πολύ καλά για κάποιον που απλά θέλει να ακούει τη μουσική του, να βλέπει τις ταινίες του, ή και να παίζει τα παιχνίδια του. Αν κάποιος τώρα έχει σοβαρές απαιτήσεις από τον ήχο του, προφανώς θα πάει σε άλλη κατηγορία τιμής, ούτε αυτά ούτε άλλα ακουστικά σε αυτή τη κατηγορία μπορούν να τον εξυπηρετήσουν. Ο ήχος είναι πολύ καλός αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ισορροπημένος για studio ακουστικά, έχει κάπως πιο αυξημένο μπάσο αλλά χάνει λίγο στα πρίμα. Σημαντική διαφορά στα πρίμα σε σχέση με πολύ καλά AKG που είχα εδώ και 11+ χρόνια αλλά μου διαλύθηκαν από τη χρήση. Όσον αφορά τη ποιότητα κατασκευής, θα δείξει ο χρόνος. Πάντως φαίνονται καλή κατασκευή, σαν πρώτη εικόνα. Και η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη, και τα ακουστικά φαίνονται στιβαρά και με ποιοτικά υλικά και ωραία σχεδίαση. Επίσης είναι αρκετά άνετα στο κεφάλι και έχουν αρκετά καλή ηχομόνωση. Σαν τελικό συμπέρασμα, για κάποιον που απλά θέλει ένα ποιοτικό σετάκι ακουστικά για καθημερινή ερασιτεχνική χρήση, σίγουρα είναι από τα καλύτερα για τα λεφτά τους, αλλά αν θέλει κάτι πιο επαγγελματικό πρέπει να κοιτάξει αλλού πιστεύω.
Κινεζιά απίστευτης ποιότητας έχεις δει? Δεν θα έχεις ξανακούσει τέτοιο κρυστάλλινο ήχο, ακόμη και από επώνυμα ακουστικά. Δες reviews στο youtube από μουσικούς και audiophiles. Απίστευτα ακουστικά για τη τιμή τους. Εύκολα συναγωνίζονται πανάκριβα ακουστικά για στούντιο, αγόρασέ τα και θα με θυμηθείς.
Τα συγκεκριμένα τα πήρα 30€ μεταχειρισμένα και για αυτά τα λεφτά είναι καταπληκτικά. Σε σύγκριση με τα audio-technica m30x που είχα ο ήχος τους δεν πλησιάζει καθόλου. Είναι καλός ήχος αλλά όχι η επαγγελματικότητα των m30x. Για μουσική είναι ότι πρέπει. Χάνουν λίγο στα μεσαία αλλα μέχρι εκεί. Πιστεύω πως για 45-50€ αξίζουν φουλ.
Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Δεν είναι κακά ακουστικά σε καμία περίπτωση αλλά είχα πάνω-κάτω τον ίδιο ήχο με κάτι θεόφτηνα Behringer, μείον προφανώς την άνεση και την ποιότητα κατασκευής. Δεν είναι επίσης ακριβώς "monitor" ακουστικά αλλά με κατάλληλο tweaking στο mix μπορεί να βγει μια επαρκής άκρη.
Update '25: Μέσα σ'ένα χρόνο έχει αρχίσει και ξεφτίζει το μαξιλαράκι (ως ήταν αναμενόμενο) κι έχουν σπάσει και οι δύο μεριές που στηρίζονται τα μεγαφωνάκια. Από αντοχή παίρνουν ένα 2/5 πολύ επιεικώς κιόλας.
Ακριβώς όπως τα περίμενα... πολύ καλά ακουστικά!! Η One Odio είναι σοβαρή εταιρία!! Πολύ καλύτερα από πολύ πιο ακριβότερα !! Ισορροπημένη ακουστική (μπάσα όσο πρέπει, πρίμα καλά και ωραίος διαχωρισμός stereo !! εγώ τα χρησιμοποιώ για πλήκτρα και mixing !! Αξίζουν κάθε ευρώ!! Ευτυχώς που ήταν καλά συσκευασμένα από το κατάστημα!! Η μεταφορική δεν τα πρόσεξε όπως έπρεπε!! Βλέπε φωτό!!
είναι άψογα, από θέμα ήχου, καθαρός, με λεπτομέρεια ήχος, ευχάριστα στα αυτιά, δεν κουράζουν, γενικά άνετα, κάνουν και για μουσική αλλά και για παιχνίδια γενικά.. υπάρχει και το σχετικό βίντεο Review Unboxing, στο κανάλι μου οποίος θέλει να δει.
ελπίζω να βοήθησα.
Ηχητικά θα ήθελα μόνο λίγο καλύτερες υψηλές συχνότητες.
Εργονομικά, ίσως λίγο καλύτερη στήριξη του βύσματος πάνω στα ακουστικά (κουνάει λίγο αν είσαι ...δραστήριος).
Συνολικα, Πολύ καλή επιλογή για την κατηγορία τιμής.
Τόσο για χρήση σε πρόβες σε studio, όσο και για άκουσμα μουσικής στο σπίτι, το αποτέλεσμα είναι σε υψηλό επίπεδο. Πολλώ δε μάλλον για τα χρήματά τους.
δεν εχω να πω πολλά τα λεει ολα το βιντεο που εκανα οριστε το λινκ για οσους ενδιαφερονται ειναι απο τα καλυτερα
https://youtu.be/aZk5NbLXHPk
Εξαιρετικά ακουστικά για τα χρήματα τους, καλή ποιότητα κατασκευής και όμορφος σχεδιασμός. Ήχος καθαρός και δυνατός, σου παρέχει ένα πλήρες πακέτο με όλα τα παρελκόμενα που σου δίνει. Δεν βρίσκεις εύκολα ένα τόσο καλό πακέτο σε αυτά τα χρήματα!!
Αγόρασα τα Monitor 60 της Oneodio με κάποια επιφύλαξη καθώς δεν είχα ξανακούσει για την συγκεκριμένη εταιρεία, παρ' όλα αυτά με μια αναζήτηση σε reviews κατάλαβα πως δεν πρόκειται για κάποια εταίρεια της πλάκας, έτσι κατέληξα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την εμφάνιση τους όσο και από την άνεση που σου προσφέρουν όταν τα φοράς. Είναι πολύ κομψά, χωρίς να υπερβάλουν ως είθισται να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στα ακουστικά. Η χρήση τους είναι ημιεπαγγελματική από μέρους μου
αλλά τα συστήνω τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε έναν απλό χρήστη, καταπληκτικός ήχος στις ψηλές συχνότητες και το μπάσο. Στην συσκευασία σου δίνει τσαντάκι μεταφοράς και τρία καλώδια εξοπλίζοντας σε πλήρως για ό,τι μπορείς να χρειαστείς
-3m καλώδιο από 3,5mm σε 3,5mm βύσμα
-1.5m με 3m καλώδιο με σπείρωμα από 3,5mm σε 6,5mm βύσμα
-3m καλώδιο από 3,5mm σε 3,5mm βύσμα με ενσωματωμένο μικρόφωνο.
Τα συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον το budget του κυμαίνεται σε αυτά τα χρήματα και πως να μην το κάνω αφού έχω μείνει έκπληκτος (μετά από ένα σωρό λάθος επιλογών σε ακουστικά).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καθαρός ήχος, ιδανικά για επεξεργασία ήχου και όχι μόνο. Τα είχα πάρει τον Αύγουστο 37 ευρώ!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ποιοτικό και εξαιρετικό!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ ευχαριστημενος!!!δεν ενδεικνυται σε ατομα με κλειστοφοβια...φυλακιζει ολο το αυτι !!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλά ακουστικά για μουσική! Ο ήχος πολυ ισιος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ότι πιο Value for money κυκλοφορεί σε ενσύρματα ακουστικά.Ερασιτεχνική χρήση,για αναπαραγωγή μουσικής.
α πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας. Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Τα εχω τωρα περιπου ενα μηνα, με το που ανπιξα το πακετο ξετρελαθηκα, το πακεταρισμα τους το ζηλευουν ακουστικα των 100€+, οσο αναφορα τον ηχο δεν νομιζω να ηπαρχουν καλυτερα και ειτε εισαι μουσικος οπως εγω ειτε οχι τα ακουστικα ειναι αψογα ανεξαρτητα την χρηση τους, εγω σαν παραγωγος με βοηθησαν πολυ και απευθειας ηδα λαθη στο mixxing που εκανα στα προηγουμενα ακουστικα μου, να ξερετε ομως οτι ο ηχος ειναι "flat" το οποιο ειναι χρησημο αν εισαι μουσικος οπως προανεφερα οποτε δεν θα εχει το μπασο που μπορει να εχουν αλλα ακουστικα αλλα και παλι αξιζουν 100%, ο αδερφος μου που τα δοκημασε ξετρελαθηκε και αγορασε και αυτος χωρις να κανει mixxing κτλ, το μονο αρνητικο που τους εχω ειναι οτι τωρα το καλοκαιρι με την ζεστη ιδρονουν τα αυτια μου λογο της δερματινης που εχουν τα μαξιλαρακια, καταταλα αξιζουν μεχρι και το τελευταιο ευρω
Ως Beatmaker πού ήθελα να εξελίξω τον ήχο και την ποιότητα πού δημιουργούσα έψαχνα μια καλή και οικονομική λύση, έτσι λοιπόν έπεσα πάνω σε αυτά τα ακουστικα τα οποία έμεινα ικανοποιημένος απο τίς κρητικές καί αποφάσισα να τα αγοράσω. Χρησιμοποιώ τα ακουστικά εδώ και 1.5 χρόνο καί πραγματικά αξίζουν κάθε ευρώ τους. Η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη πού νομίζεις ότι αγοράζεις προϊόν 100€ +. Είχα μείνει πραγματικά άφωνος μες τίς τρείς επιλογές καλωδίων πού έρχονται μαζί με τα ακουστικά. τα προτείνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ. ίσως η καλύτερη επιλογή για κάποιον πού θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο της μουσικής καθώς είναι μία οικονομική λύση πού προσφέρει μια πολύ επαγγελματική ποιότητα, ακούς πεντακάθαρα τις συχνότητες με αρκετά δυνατό μπάσο το οποίο είναι άριστο, οποίος παραγωγός ψάχνει ακουστικά να είναι όσο πιο Flat γίνετε ( δλδ να είναι ολες οι συχνότητες στο ίδιο level χωρίς να κάνει boost) είναι η καλύτερη λύση. σε θέμα κατασκευής είναι απλα καλή έχει 2 πολύ άνετα "μαξιλαράκια" στα ακουστικά τα οποία όσο καί να τα φοράς δεν πρόκειται να σε κουράσουν ( δοκιμασμένο απο εμένα) , απομονώνει άριστα όλους τους εξωτερικούς ήχους. Γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση για όσους κάνουν μουσική καί δνε θέλουν να δώσουν 200+ ευρώ σε monitors η σε πολύ ακριβά ακουστικά.
Τα πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας.
Δειχνουν με ποιοτικο υλικο,εφαρμοζουν καλα στα αυτια,προσφερουν αρκετη ηχομονωση ενω τα φορας ακομη και σκετα (απομονωση απο φασαρια δρομου κλπ), εχουν μεσα καλωδια για συνδεσεις σε πολλες ''πηγες'', πολυ ωραια συσκευασια με υφασματινη θηκη μεσα και πληρεις οδηγιες.
Δεν τα αποθηκευω διπλωμενα αρα αυτο το χαρακτηριστικο που εχουν δεν με αφορα,οι βραχιονες δειχνουν στοιβαροι αλλα αφηνω ενα ερωτηματικο για την αντοχη του υλικου επενδυσης μηπως αρχιζει να μαδαει οπως στα αλλα που ειχα (JTS HP-535, εχω γραψει και κριτικη).
15 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΙδανικά για Studio Professional DJ & Μουσικόφιλους.
Τα Monitor είναι η νεότερη σειρά ακουστικών over ear της OneOdio's, σχεδιασμένα για να προσφέρουν μόνο την καλύτερη ποιότητα ήχου.
Πρωτοποριακος, Ultra-high resolution ήχος και αναπαραγωγή πλούσια σε λεπτομέρεια.
Τα Monitor 60 διαθέτουν 50mm drivers και αντιστάτη 38 Ohm, για να προσφέρουν ισορροπημένο και ακριβή ήχο, σε όλο το φάσμα συχνοτήτων. Βαθύ μπάσο, καθαρά μέσα, κρυστάλλινα πρίμα και φωνητικά πλούσια σε λεπτομέρεια.
Εργονομικά σχεδιασμένα, για να προσφέρουν άνεση και λειτουργικότητα: ευλύγιστο headband, άνετα earmuffs που περιστρέφονται σε πεδίο 180°, από απαλό υλικό που απανέει, ελαστικά ear pads.
Το Monitor 60 παρέχει ένα καλώδιο 1,2 m με μικρόφωνο για τηλεφωνικές κλήσεις, ένα τυλιγμένο καλώδιο προσαρμογέα 3,5 mm σε 1/4" για χρήση στο στούντιο (ειδικά για παρακολούθηση και μίξη), καθώς και ένα πολύ μακρύ καλώδιο ήχου για να συνδέετε εύκολα την τηλεόραση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ότι πιο Value for money κυκλοφορεί σε ενσύρματα ακουστικά.Ερασιτεχνική χρήση,για αναπαραγωγή μουσικής.
α πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας. Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Τα εχω τωρα περιπου ενα μηνα, με το που ανπιξα το πακετο ξετρελαθηκα, το πακεταρισμα τους το ζηλευουν ακουστικα των 100€+, οσο αναφορα τον ηχο δεν νομιζω να ηπαρχουν καλυτερα και ειτε εισαι μουσικος οπως εγω ειτε οχι τα ακουστικα ειναι αψογα ανεξαρτητα την χρηση τους, εγω σαν παραγωγος με βοηθησαν πολυ και απευθειας ηδα λαθη στο mixxing που εκανα στα προηγουμενα ακουστικα μου, να ξερετε ομως οτι ο ηχος ειναι "flat" το οποιο ειναι χρησημο αν εισαι μουσικος οπως προανεφερα οποτε δεν θα εχει το μπασο που μπορει να εχουν αλλα ακουστικα αλλα και παλι αξιζουν 100%, ο αδερφος μου που τα δοκημασε ξετρελαθηκε και αγορασε και αυτος χωρις να κανει mixxing κτλ, το μονο αρνητικο που τους εχω ειναι οτι τωρα το καλοκαιρι με την ζεστη ιδρονουν τα αυτια μου λογο της δερματινης που εχουν τα μαξιλαρακια, καταταλα αξιζουν μεχρι και το τελευταιο ευρω
Ως Beatmaker πού ήθελα να εξελίξω τον ήχο και την ποιότητα πού δημιουργούσα έψαχνα μια καλή και οικονομική λύση, έτσι λοιπόν έπεσα πάνω σε αυτά τα ακουστικα τα οποία έμεινα ικανοποιημένος απο τίς κρητικές καί αποφάσισα να τα αγοράσω. Χρησιμοποιώ τα ακουστικά εδώ και 1.5 χρόνο καί πραγματικά αξίζουν κάθε ευρώ τους. Η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη πού νομίζεις ότι αγοράζεις προϊόν 100€ +. Είχα μείνει πραγματικά άφωνος μες τίς τρείς επιλογές καλωδίων πού έρχονται μαζί με τα ακουστικά. τα προτείνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ. ίσως η καλύτερη επιλογή για κάποιον πού θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο της μουσικής καθώς είναι μία οικονομική λύση πού προσφέρει μια πολύ επαγγελματική ποιότητα, ακούς πεντακάθαρα τις συχνότητες με αρκετά δυνατό μπάσο το οποίο είναι άριστο, οποίος παραγωγός ψάχνει ακουστικά να είναι όσο πιο Flat γίνετε ( δλδ να είναι ολες οι συχνότητες στο ίδιο level χωρίς να κάνει boost) είναι η καλύτερη λύση. σε θέμα κατασκευής είναι απλα καλή έχει 2 πολύ άνετα "μαξιλαράκια" στα ακουστικά τα οποία όσο καί να τα φοράς δεν πρόκειται να σε κουράσουν ( δοκιμασμένο απο εμένα) , απομονώνει άριστα όλους τους εξωτερικούς ήχους. Γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση για όσους κάνουν μουσική καί δνε θέλουν να δώσουν 200+ ευρώ σε monitors η σε πολύ ακριβά ακουστικά.
Τα πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας.
Δειχνουν με ποιοτικο υλικο,εφαρμοζουν καλα στα αυτια,προσφερουν αρκετη ηχομονωση ενω τα φορας ακομη και σκετα (απομονωση απο φασαρια δρομου κλπ), εχουν μεσα καλωδια για συνδεσεις σε πολλες ''πηγες'', πολυ ωραια συσκευασια με υφασματινη θηκη μεσα και πληρεις οδηγιες.
Δεν τα αποθηκευω διπλωμενα αρα αυτο το χαρακτηριστικο που εχουν δεν με αφορα,οι βραχιονες δειχνουν στοιβαροι αλλα αφηνω ενα ερωτηματικο για την αντοχη του υλικου επενδυσης μηπως αρχιζει να μαδαει οπως στα αλλα που ειχα (JTS HP-535, εχω γραψει και κριτικη).
Πολύ καλά και ποιοτικά ακουστικά για τα λεφτά τους. Τονίζω το "για τα λεφτά τους". Γιατί βλέπω κάποιες κριτικές από κάτω που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση αυτά τα ακουστικά δεν κάνουν για επαγγελματική ή έστω και για ημι-επαγγελματική χρήση. Είναι πολύ καλά για κάποιον που απλά θέλει να ακούει τη μουσική του, να βλέπει τις ταινίες του, ή και να παίζει τα παιχνίδια του. Αν κάποιος τώρα έχει σοβαρές απαιτήσεις από τον ήχο του, προφανώς θα πάει σε άλλη κατηγορία τιμής, ούτε αυτά ούτε άλλα ακουστικά σε αυτή τη κατηγορία μπορούν να τον εξυπηρετήσουν. Ο ήχος είναι πολύ καλός αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ισορροπημένος για studio ακουστικά, έχει κάπως πιο αυξημένο μπάσο αλλά χάνει λίγο στα πρίμα. Σημαντική διαφορά στα πρίμα σε σχέση με πολύ καλά AKG που είχα εδώ και 11+ χρόνια αλλά μου διαλύθηκαν από τη χρήση. Όσον αφορά τη ποιότητα κατασκευής, θα δείξει ο χρόνος. Πάντως φαίνονται καλή κατασκευή, σαν πρώτη εικόνα. Και η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη, και τα ακουστικά φαίνονται στιβαρά και με ποιοτικά υλικά και ωραία σχεδίαση. Επίσης είναι αρκετά άνετα στο κεφάλι και έχουν αρκετά καλή ηχομόνωση. Σαν τελικό συμπέρασμα, για κάποιον που απλά θέλει ένα ποιοτικό σετάκι ακουστικά για καθημερινή ερασιτεχνική χρήση, σίγουρα είναι από τα καλύτερα για τα λεφτά τους, αλλά αν θέλει κάτι πιο επαγγελματικό πρέπει να κοιτάξει αλλού πιστεύω.
Κινεζιά απίστευτης ποιότητας έχεις δει? Δεν θα έχεις ξανακούσει τέτοιο κρυστάλλινο ήχο, ακόμη και από επώνυμα ακουστικά. Δες reviews στο youtube από μουσικούς και audiophiles. Απίστευτα ακουστικά για τη τιμή τους. Εύκολα συναγωνίζονται πανάκριβα ακουστικά για στούντιο, αγόρασέ τα και θα με θυμηθείς.
Τα συγκεκριμένα τα πήρα 30€ μεταχειρισμένα και για αυτά τα λεφτά είναι καταπληκτικά. Σε σύγκριση με τα audio-technica m30x που είχα ο ήχος τους δεν πλησιάζει καθόλου. Είναι καλός ήχος αλλά όχι η επαγγελματικότητα των m30x. Για μουσική είναι ότι πρέπει. Χάνουν λίγο στα μεσαία αλλα μέχρι εκεί. Πιστεύω πως για 45-50€ αξίζουν φουλ.
Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Δεν είναι κακά ακουστικά σε καμία περίπτωση αλλά είχα πάνω-κάτω τον ίδιο ήχο με κάτι θεόφτηνα Behringer, μείον προφανώς την άνεση και την ποιότητα κατασκευής. Δεν είναι επίσης ακριβώς "monitor" ακουστικά αλλά με κατάλληλο tweaking στο mix μπορεί να βγει μια επαρκής άκρη.
Update '25: Μέσα σ'ένα χρόνο έχει αρχίσει και ξεφτίζει το μαξιλαράκι (ως ήταν αναμενόμενο) κι έχουν σπάσει και οι δύο μεριές που στηρίζονται τα μεγαφωνάκια. Από αντοχή παίρνουν ένα 2/5 πολύ επιεικώς κιόλας.
Ακριβώς όπως τα περίμενα... πολύ καλά ακουστικά!! Η One Odio είναι σοβαρή εταιρία!! Πολύ καλύτερα από πολύ πιο ακριβότερα !! Ισορροπημένη ακουστική (μπάσα όσο πρέπει, πρίμα καλά και ωραίος διαχωρισμός stereo !! εγώ τα χρησιμοποιώ για πλήκτρα και mixing !! Αξίζουν κάθε ευρώ!! Ευτυχώς που ήταν καλά συσκευασμένα από το κατάστημα!! Η μεταφορική δεν τα πρόσεξε όπως έπρεπε!! Βλέπε φωτό!!
είναι άψογα, από θέμα ήχου, καθαρός, με λεπτομέρεια ήχος, ευχάριστα στα αυτιά, δεν κουράζουν, γενικά άνετα, κάνουν και για μουσική αλλά και για παιχνίδια γενικά.. υπάρχει και το σχετικό βίντεο Review Unboxing, στο κανάλι μου οποίος θέλει να δει.
ελπίζω να βοήθησα.
Ηχητικά θα ήθελα μόνο λίγο καλύτερες υψηλές συχνότητες.
Εργονομικά, ίσως λίγο καλύτερη στήριξη του βύσματος πάνω στα ακουστικά (κουνάει λίγο αν είσαι ...δραστήριος).
Συνολικα, Πολύ καλή επιλογή για την κατηγορία τιμής.
Τόσο για χρήση σε πρόβες σε studio, όσο και για άκουσμα μουσικής στο σπίτι, το αποτέλεσμα είναι σε υψηλό επίπεδο. Πολλώ δε μάλλον για τα χρήματά τους.
δεν εχω να πω πολλά τα λεει ολα το βιντεο που εκανα οριστε το λινκ για οσους ενδιαφερονται ειναι απο τα καλυτερα
https://youtu.be/aZk5NbLXHPk
Εξαιρετικά ακουστικά για τα χρήματα τους, καλή ποιότητα κατασκευής και όμορφος σχεδιασμός. Ήχος καθαρός και δυνατός, σου παρέχει ένα πλήρες πακέτο με όλα τα παρελκόμενα που σου δίνει. Δεν βρίσκεις εύκολα ένα τόσο καλό πακέτο σε αυτά τα χρήματα!!
Αγόρασα τα Monitor 60 της Oneodio με κάποια επιφύλαξη καθώς δεν είχα ξανακούσει για την συγκεκριμένη εταιρεία, παρ' όλα αυτά με μια αναζήτηση σε reviews κατάλαβα πως δεν πρόκειται για κάποια εταίρεια της πλάκας, έτσι κατέληξα στην αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την εμφάνιση τους όσο και από την άνεση που σου προσφέρουν όταν τα φοράς. Είναι πολύ κομψά, χωρίς να υπερβάλουν ως είθισται να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στα ακουστικά. Η χρήση τους είναι ημιεπαγγελματική από μέρους μου
αλλά τα συστήνω τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε έναν απλό χρήστη, καταπληκτικός ήχος στις ψηλές συχνότητες και το μπάσο. Στην συσκευασία σου δίνει τσαντάκι μεταφοράς και τρία καλώδια εξοπλίζοντας σε πλήρως για ό,τι μπορείς να χρειαστείς
-3m καλώδιο από 3,5mm σε 3,5mm βύσμα
-1.5m με 3m καλώδιο με σπείρωμα από 3,5mm σε 6,5mm βύσμα
-3m καλώδιο από 3,5mm σε 3,5mm βύσμα με ενσωματωμένο μικρόφωνο.
Τα συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον το budget του κυμαίνεται σε αυτά τα χρήματα και πως να μην το κάνω αφού έχω μείνει έκπληκτος (μετά από ένα σωρό λάθος επιλογών σε ακουστικά).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καθαρός ήχος, ιδανικά για επεξεργασία ήχου και όχι μόνο. Τα είχα πάρει τον Αύγουστο 37 ευρώ!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ποιοτικό και εξαιρετικό!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ ευχαριστημενος!!!δεν ενδεικνυται σε ατομα με κλειστοφοβια...φυλακιζει ολο το αυτι !!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλά ακουστικά για μουσική! Ο ήχος πολυ ισιος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ότι πιο Value for money κυκλοφορεί σε ενσύρματα ακουστικά.Ερασιτεχνική χρήση,για αναπαραγωγή μουσικής.
α πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας. Καλύτερα απο ο,τι περίμενα. Πολύ μπάσο χωρίς να μπουκώνει, οι ψηλές θέλουν λίγο τσίμπημα. Αν ακούτε μοντέρνα μουσική είναι ο,τι πρέπει.
Τα εχω τωρα περιπου ενα μηνα, με το που ανπιξα το πακετο ξετρελαθηκα, το πακεταρισμα τους το ζηλευουν ακουστικα των 100€+, οσο αναφορα τον ηχο δεν νομιζω να ηπαρχουν καλυτερα και ειτε εισαι μουσικος οπως εγω ειτε οχι τα ακουστικα ειναι αψογα ανεξαρτητα την χρηση τους, εγω σαν παραγωγος με βοηθησαν πολυ και απευθειας ηδα λαθη στο mixxing που εκανα στα προηγουμενα ακουστικα μου, να ξερετε ομως οτι ο ηχος ειναι "flat" το οποιο ειναι χρησημο αν εισαι μουσικος οπως προανεφερα οποτε δεν θα εχει το μπασο που μπορει να εχουν αλλα ακουστικα αλλα και παλι αξιζουν 100%, ο αδερφος μου που τα δοκημασε ξετρελαθηκε και αγορασε και αυτος χωρις να κανει mixxing κτλ, το μονο αρνητικο που τους εχω ειναι οτι τωρα το καλοκαιρι με την ζεστη ιδρονουν τα αυτια μου λογο της δερματινης που εχουν τα μαξιλαρακια, καταταλα αξιζουν μεχρι και το τελευταιο ευρω
Ως Beatmaker πού ήθελα να εξελίξω τον ήχο και την ποιότητα πού δημιουργούσα έψαχνα μια καλή και οικονομική λύση, έτσι λοιπόν έπεσα πάνω σε αυτά τα ακουστικα τα οποία έμεινα ικανοποιημένος απο τίς κρητικές καί αποφάσισα να τα αγοράσω. Χρησιμοποιώ τα ακουστικά εδώ και 1.5 χρόνο καί πραγματικά αξίζουν κάθε ευρώ τους. Η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη πού νομίζεις ότι αγοράζεις προϊόν 100€ +. Είχα μείνει πραγματικά άφωνος μες τίς τρείς επιλογές καλωδίων πού έρχονται μαζί με τα ακουστικά. τα προτείνω ΑΝΕΠΙΦΎΛΑΚΤΑ. ίσως η καλύτερη επιλογή για κάποιον πού θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο της μουσικής καθώς είναι μία οικονομική λύση πού προσφέρει μια πολύ επαγγελματική ποιότητα, ακούς πεντακάθαρα τις συχνότητες με αρκετά δυνατό μπάσο το οποίο είναι άριστο, οποίος παραγωγός ψάχνει ακουστικά να είναι όσο πιο Flat γίνετε ( δλδ να είναι ολες οι συχνότητες στο ίδιο level χωρίς να κάνει boost) είναι η καλύτερη λύση. σε θέμα κατασκευής είναι απλα καλή έχει 2 πολύ άνετα "μαξιλαράκια" στα ακουστικά τα οποία όσο καί να τα φοράς δεν πρόκειται να σε κουράσουν ( δοκιμασμένο απο εμένα) , απομονώνει άριστα όλους τους εξωτερικούς ήχους. Γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή λύση για όσους κάνουν μουσική καί δνε θέλουν να δώσουν 200+ ευρώ σε monitors η σε πολύ ακριβά ακουστικά.
Τα πηρα για τον υπολογιστη και ειμαι πολυ ικανοποιημενος,δεν ειμαι επαγγελματιας.
Δειχνουν με ποιοτικο υλικο,εφαρμοζουν καλα στα αυτια,προσφερουν αρκετη ηχομονωση ενω τα φορας ακομη και σκετα (απομονωση απο φασαρια δρομου κλπ), εχουν μεσα καλωδια για συνδεσεις σε πολλες ''πηγες'', πολυ ωραια συσκευασια με υφασματινη θηκη μεσα και πληρεις οδηγιες.
Δεν τα αποθηκευω διπλωμενα αρα αυτο το χαρακτηριστικο που εχουν δεν με αφορα,οι βραχιονες δειχνουν στοιβαροι αλλα αφηνω ενα ερωτηματικο για την αντοχη του υλικου επενδυσης μηπως αρχιζει να μαδαει οπως στα αλλα που ειχα (JTS HP-535, εχω γραψει και κριτικη).