Μετά από αρκετή καθημερινή χρήση αναφέρω τα εξής: Πολύ καλόβολο ρολόι στο χέρι (σχετικά ελαφρύ και δεν ενοχλεί καθόλου), με ωραία εμφάνιση (σπορ και κυριλέ μαζί) και αρκετές λειτουργίες. Πλην όμως έχει κάποια αρνητικά τα οποία δεν συνάδουν με τη μάρκα της οποίας είμαι φανατικός φίλος. Πρώτο μειονέκτημα ότι δεν είναι ευανάγνωστο (εδώ η φωτογραφία ξεγελάει, οι αριθμοί είναι μικροί και δυσανάγνωστοι και στο αναλογικό και στο ψηφιακό, ενώ και οι δείκτες δεν φαίνονται καλά). Δεύτερο και σημαντικότερο, ενώ η κάσα, τα κουμπάκια και το μπρασελέ δεν φθείρονται εύκολα, αντίθετα το τζάμι χαράζει εύκολα, κάτι που δεν διαπίστωσα ακόμη και σε φθhνότερα μοντέλα της CASIO που έχω. Τρίτο οι ρυθμίσεις, σπαζοκεφαλιά σκέτη και να τα καταφέρεις, την επόμενη φορά ανατρέχεις ξανά στο manual. Τέλος υπάρχει και η γνωστή δυσκολία στη ρύθμιση-κόντεμα του μπρασελέ που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Συμπέρασμα, και ναι και όχι, ναι για όποιον θέλει ένα καλόβολο στο χέρι φθηνό ρολόι αναλογικό και ψηφιακό μαζί, όχι για όποιον θέλει ένα ρολόι πρακτικό και ανθεκτικό.
Μετά από ενάμιση χρόνο επανέρχομαι, για να δώσω ένα ακόμη αστέρι, έγινε το καθημερινό αγαπημένο μου ρολόι, ισχύουν τα παραπάνω ελαττώματα βέβαια, αλλά οι γρατσουνιές φεύγουν με τρίψιμο με οδοντόκρεμα, κατά τα λοιπά σκυλί, casio γαρ.