Το πήρα μόνο και μόνο για να κλαδεψω δύο πολύ ψηλά δέντρα, και σκεφτόμουν ότι αν τα καταφέρω, μετά ας χαλάσει! Ανακάλυψα ότι το μόνο εγχειρίδιο χρήσης που έχει είναι αυτό που συνδέει τα δύο μηχανήματα με το κοντάρι επέκτασης!!! Επειδή με πίεζε ο χρόνος, είδα βίντεο στο YouTube με το πώς ανοίγει το ψαλίδι, και πώς συνδέεται η αλυσίδα στο πριόνι, σε άλλα παρόμοια, μιας και ήμουν παντελώς άσχετη. Η συσκευασία περιείχε κι ένα τεράστιο ίσιο κατσαβίδι, του οποίου τη χρησιμότητα δεν έχω ανακαλύψει ακόμα. Χρειάζεται ένα σχετικά μικρό κατσαβίδι σταυρού για το σφίξιμο της αλυσίδας. Αφού τελικά κατάφερα να τα συνδέσω και να τα κάνω να λειτουργήσουν, ανακάλυψα ότι δουλεύουν καταπληκτικά! Οι μπαταρίες πολύ δυνατές, κρατάνε, και φορτίζουν εκπληκτικά γρήγορα, το ψαλίδι κόβει τα κλαδιά λες κι είναι βούτυρο, το πριόνι θέλει μετά από 3-4 χοντρά κλαδιά λίγο έλεγχο στην αλυσίδα κι ίσως λίγο σφίξιμο, αλλά κόβει τέλεια. Θα ήθελα τρία πράγματα: εγχειρίδιο χρήσης και συναρμολόγησης, ιμάντα για να κρατάς πιο εύκολα το κοντάρι, και μία θήκη φύλαξης, τουλάχιστον για τα εργαλεία και τα κλειδιά. Αλλά για την τιμή τους, είναι αξιοπρόσεκτα εργαλεία για κάποιον που θέλει να κάνει εργασίες μικρής κλίμακας.