Πιστός εργάτης. Το έχω κοντά 4+ χρόνια με εκατοντάδες και βάλε εγγραφές και σβησίματα και δεν έχει κάνει κιχ. Από την ώρα που το πήρα του έκανα format σε ntfs γιατί δεν έπαιζε στην τηλεόραση αλλά μετά το format βγήκα κερδισμένος και στην ταχύτητα. Ναι μετά έπαιζε σε όλες τις τηλεοράσεις :)
ΔΕΝ είναι γρήγορο μη φανταστείτε, αλλά είναι σταθερό στη ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων και αυτό για όσους έχουν εμπειρία με άλλα στικάκια είναι πολύ σημαντικό (ωστόσο πιάνει κοντά 20 mb/sec σε usb2 θύρα και σε usb3 32,9 mb/sec και απ' ότι έχω διαπιστώσει σε σχέση με άλλα στικάκια οι ταχύτητες αυτές δεν είναι καθόλου άσχημες!)...
Ο μηχανισμός του που βγαίνει όπως είναι αναμενόμενο, μέσα σε μία το πολύ εβδομάδα χαλάρωσε, αλλά έμεινε έτσι ΚΑΙ λειτουργικός από τότε. Γενικά καλή ανθεκτική κατασκευή.
Έμεινα τόσο ικανοποιημένος από τη μάρκα που αγόρασα και το PINSTRIPE μοντέλο που έχει καλύτερο μηχανισμό αλλά μου βγήκε ελαττωματικό από την πρώτη κιόλας χρήση. Το αναφέρω για να διαχωρήσω την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου!
UPDATE : Χρόνια μετά εξακολουθεί να είναι πιστός εργάτης με τις ίδιες ταχύτητες...