Ουίσκι

Single Malt Ουίσκι 10 Ετών Σκωτίας 40% 700ml

Τόλμησε να δοκιμάσεις το πιο χαρακτηριστικό single malt της Σκωτίας. Το Laphroaig 10 Years Old δεν είναι απλώς ένα ουίσκι· είναι μια εμπειρία που σε μεταφέρει κατευθείαν στις άγριες, θαλασσοδαρμένες...

Τόλμησε να δοκιμάσεις το πιο χαρακτηριστικό single malt της Σκωτίας. Το Laphroaig 10 Years Old δεν είναι απλώς ένα ουίσκι· είναι μια εμπειρία που σε μεταφέρει κατευθείαν στις άγριες, θαλασσοδαρμένες ακτές του Islay. Γνωστό για τον ασυμβίβαστο, «ιατρικό» του χαρακτήρα, είναι το απόλυτο οχυρό για τους λάτρεις της τύρφης.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Scotch Region Islay
  • Δες τα όλα
45 50
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Cava Divino 5,0 (3)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Cava Divino

Περιγραφή

Περιγραφή

Τόλμησε να δοκιμάσεις το πιο χαρακτηριστικό single malt της Σκωτίας. Το Laphroaig 10 Years Old δεν είναι απλώς ένα ουίσκι· είναι μια εμπειρία που σε μεταφέρει κατευθείαν στις άγριες, θαλασσοδαρμένες ακτές του Islay. Γνωστό για τον ασυμβίβαστο, «ιατρικό» του χαρακτήρα, είναι το απόλυτο οχυρό για τους λάτρεις της τύρφης.

Γιατί το Laphroaig 10 είναι ένας αξεπέραστος θρύλος:

  • Η Υπογραφή του Islay: Το κριθάρι αποξηραίνεται πάνω από φωτιά τύρφης που συλλέγεται αποκλειστικά στο Islay. Αυτό δίνει στο Laphroaig τη μοναδική γεύση «μπλε καπνού» και ιώδιου που δεν θα βρεις σε κανένα άλλο μέρος του πλανήτη.
  • Ιατρική Πολυπλοκότητα: Είναι φημισμένο για τις νότες θαλασσινού αέρα, αλμύρας και φαινολών. Είναι το ουίσκι που μυρίζει θάλασσα και φωτιά, προκαλώντας τον ουρανίσκο σου σε κάθε γουλιά.
  • Η Κρυφή Γλυκύτητα: Πίσω από την ένταση του καπνού, κρύβεται μια εκπληκτική γλυκύτητα από βανίλια, μέλι και ξηρούς καρπούς, αποτέλεσμα της 10ετούς ωρίμανσης σε επιλεγμένα βαρέλια Bourbon.
  • Βασιλική Ποιότητα: Το Laphroaig είναι το μοναδικό ουίσκι που φέρει τη σφραγίδα προτίμησης (Royal Warrant) του Βασιλιά Καρόλου, επιβεβαιώνοντας την αξεπέραστη ποιότητά του.

Το Γευστικό σου Ταξίδι:

  • Μύτη: Τεράστια ένταση καπνού τύρφης, ιώδιο, φαινόλες και μια γλυκιά υποψία από ρείκι και μπαχαρικά.
  • Στόμα: Πλούσιο και γεμάτο. Η αλμύρα της θάλασσας σμίγει με τη γλυκιά βανίλια, το κάρδαμο και τον έντονο γήινο καπνό.
  • Επίγευση: Εξαιρετικά μακρά και θερμή. Ξεκινά με κυρίαρχο καπνό και καταλήγει σε ένα πικάντικο, πιπεράτο φινίρισμα που διαρκεί για λεπτά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Islay
Γευστικό Προφίλ
Καπνιστό, Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Θαλασσινά & Sushi

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (66)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 10
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άρωμα
  • Γεύση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Kostas1564946497

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπουκέτο καπνού στη μύτη.. στο στόμα είναι smooth με έντονα καπνιστά και αλμυρά στοιχεια μαζί με ελάχιστες νότες βανίλιας και ίσως λεμονιού για ισορροπία. Ένα ιδιαίτερο ποτό, δεν είναι το στυλ ουίσκι που γουστάρω, αλλά αξίζει την δοκιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimis_BowTie
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι και να λέμε είναι λίγο....υπέροχο "καπνιστό" ουίσκι με έντονη γεύση και άρωμα από την αρχή που θα ακουμπήσει το στόμα σου... Είναι δυνατή γεύση και έχει έντονη καπνα , όπως lagavulin και ardbeg, δεν είναι light όπως ledaig και talisker......είναι ένα εξαιρετικό ποτό!! δοκιμάστε τον μαζί με καπνιστά αμύγδαλα.....το μόνο αρνητικό είναι όταν τελειώνει!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα από τα πιο αγαπημένα μου καπνιστά ουϊσκι,το πίνω συνήθως με δυο-τρεις σταγόνες εκλεκτό μεταλλικό νερό,δεν είναι για πρωτάριδες,αλλά από την στιγμή που κάποιος έχει αποκτήσει κάποια σχετική γευστική γνώση στο χώρο των καπνιστών ουϊσκι το Laphroaig 10 επιβάλλεται να υπάρχει στην λίστα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kavi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν είσαι λάτρης των καπνιστών σίγουρα του αξίζει μια θέση στην κάβα σου. once you go smoky, no return

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_Damianidis57
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμασει περιπου 20 single malt, τρια απ αυτα καπνιστα του Isle if Islay και Isle of Mull. Το Laphroaig δεκάρι το βρίσκω πιο τραχύ και καλύτερο όλων, είτε καπνιστών είτε ακάπνιστων. Αν σας αρέσει πολλή τραχιά κάπνα, σας το συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemisxr1005
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε ένα επεισόδιο του Blacklist, ο Red πρόφερε κατάφωρα λάθος το Islay και εξέφρασε την προτίμηση για το σκωτσέζικο Highland επειδή το νερό "is lay" έχει μια γεύση γιομάτη φύκι και ιώδιο. Πολλοί το πιστεύουν και πολλοί διαφωνούν. Εδώ όμως η καπνιά, η αλμύρα και το ιώδιο αποθεώνονται σε ένα ουΐσκυ που ο Red θα πυροβολούσε όποιον του το σέρβιρε. Σπάνια τα βαριά χαρακτηριστικά των Islay αποδόθηκαν με τέτοια ένταση και βάθος. Είναι κάπως ακριβό και είναι για ειδικά γούστα που -αν το γνωρίσουν- δε θα πίνουν μετά κανένα άλλο σκωτσέζικο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samhain
    2
    9 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καπνος, σταχτη, ιώδιο, δρυς, φαρμακευτικο. Βρίσκω την φανατική καπνιστάδα στα single malt μια κάπως μπουνταλαδικη προσέγγιση. Μου αρέσουν καποια καπνιστά τυριά, κάποια οχι, και φυσικά πολλα που δεν ειναι. Το ιδιο και με το ουίσκυ. Αυτό ειναι στα οχι. Δεν μου ταιριάζει η αίσθηση ή μάλλον δεν μου φέρνει την αίσθηση του τοπίου οπως ειναι με αλλα ουισκυ του Αιλα (Islay). Αν το δωσετε σε εναν φίλο σας να το μυρίσει θα σας πει οτι μυρίζει betadine.
    Η τιμή ειναι ξέφρενη όπως και για πολλα μαλτ τα τελευταία χρόνια. Η αγορά έχει ξεφύγει τελείως σε αυτό το θέμα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Dimitropoulos633
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δοκιμασα πρωτη φορα σε ενα μαγαζι σημερα χωρις να εχω δοκιμασει ποτε καπνιστό καπνιστο ουισκι,εκτος απο το famous grouse to smoked , το οποιο δεν θα ελεγα οτι θεωρειται καπνιστο.Οταν το μυρισα με εξεπληξε γιατι δεν φανταζομουν οτι θα μυρισω και θα γεφτω τετοια καπνα , η οποια θυμιζε καρβουνιλα ,ηξερα προφανως τι επαιρνα.Ο καπνος δεν σε αφηνει να προσεξεις κατι αλλο απο γευση η στη μυτη , καθως κυριαρχει εξ ολοκληρου .Αν δεν εχεις εμπειρια με καπνιστα σιγουρα θα σε παραξενεψει αλλα θελει συνηθεια.Σε αυτη τη φαση ισως μαρεσει πιο πολυ κατι πιο γλυκο και φρουτωδες οπως το balvenie αλλα σιγουρα θε δοκιμασω και αλλα καπνιστα.Το ardbeg εχει σειρα…

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Hug
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είμαι λάτρης των καπνιστών. Αυτό το ουίσκι όμως έχει αυτό το κάτι το διαφορετικό που το κάνει ίσως το καλύτερο που έχω πιει σε 10ετών single malt. Αυτό πίνω σχεδόν πάντα πλέον, πολλά χρόνια και παρότι δοκιμάζω αρκετά το χειμώνα, πάντα επιστρέφω σε αυτό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Monolithic
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η περιγραφή του τα λέει όλα. το καπνιστό είναι το αγαπημένο μου είδος ουίσκι κι αυτό ίσως το απόλυτα αγαπημένο μου. καπνός, τύρφη, τύρφη, καπνός, με μια επιγευση... αιώνια. δεν ξέρω τι κάνουν εκεί στο ίσλεϊ, αλλά τα ουίσκι τους δεν υπάρχουν. η νότια γειτονιά μαζί με lagavulin και ardbeg είναι απλά η Αγία Τριάδα των καπνιστών. οι λάτρεις απλά σπεύστε.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andronikos_Goltsios
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου το έφερε φίλος δώρο γενεθλίων…Την πρώτη φορά που δοκιμάζεις δεν αφήνει καλή εντύπωση λόγω μη συνηθισμένης γεύσης. Αν το συνηθίσεις δε το αλλάζεις και τα ακαπνιστα σου φαίνονται άγευστα! Πολύ ωραίο να υπάρχει στην κάβα του σπιτιού !!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIBSON13
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα από τα αγαπημένα μου single malt ουίσκι εξαιρετικά καπνιστό με πλούσια γεύση η απογείωση είναι η επίγευση που σου μένει για αρκετά λεπτά στο στόμα Σίγουρα ένα ουίσκι όχι για αρχάριους και για πρώτη επαφή με το ουίσκι αντιθέτως όσοι λατρεύουν τα καπνιστά ουίσκι θα το λατρέψουν

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • p10
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα καλύτερα 10καρια!!καπνοσ λίγο αλάτι απλά υπέροχο κοντράρει ακριβότερα ουίσκι κ ψηφίζετε στην δεκάδα πολλές φορές χρειάζεται να δοκιμάσεις.. αν σου αρέσει ο καπνοσ. Εμένα είναι το αγαπημένο μου!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanos G.
    5
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρότι δεν είμαι καπνιστής και παράλληλα τα καπνιστά δεν είναι τα αγαπημένα μου καθώς προτιμώ πιο ήπιες γεύσεις με φρουτώδη, γλύκα αρώματα, το συγκεκριμένο μπορώ να πω το ήπια με ευχαρίστηση. Είναι ιδιαίτερα έντονα καπνιστό , χωρίς όμως να σου αφήνει αυτή την δυσάρεστη αίσθηση "τσιγαριλας" στην επιγευση, πράγμα το οποίο μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και με βοήθησε να το καταναλώσω με ευκολία . Σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος , καθώς το θεωρώ ως ένα πολύ καλό και διάσημο αντιπροσωπευτικό δείγμα για τα καπνιστα single malt whiskies.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thrasos_Ioannou
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πάρα πολύ καλό καπνιστό . Όσοι δεν το δοκίμασαν είναι καλό να το δοκιμάσουν. Έντονη μυρωδιά καπνού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NazgulSD
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ουίσκι, έντονη γεύση καπνού ιωδιου και θάλασσας! Έχω δοκιμάσει και το quarter cask,
    το οποίο είναι εξίσου καλό! Από όσα έχω δοκιμάσει, αυτό και το Ardbeg είναι προσωπικά αγαπημένα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fagopotis
    5
    19 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζί με τα Lagavulin, Talisker, Ardbeg και άλλα πιο άγνωστα μπουκάλια, όλα από την περιοχή Islay της Σκωτίας, ανήκουν στην κατηγορία των "καπνιστών". Το συγκεκριμένο είναι από τα πιο διάσημα, έχει έντονη/βαριά γεύση καπνιστού, ιωδίου, αλατιού και είναι για τους συνηθισμένους της κατηγορίας, οπότε όσοι δεν έχετε δοκιμάσει, προετοιμαστείτε ότι ίσως να μην κάνει για εσάς γευστικά. Θεωρώ ότι το αδικούν οι χαμηλές βαθμολογίες, καθώς η ιδιαιτερότητα της κατηγορίας, δεν ταιριάζει σε όλους. Δοκιμάστε και το λίγο πιο ακριβό Quarter Cask, είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.salonikidis
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατή τύρφη στη μύτη αλλά και στον ουρανίσκο. Πολύ ισορροπημένο 10αρι , ιδανικό για τους λάτρεις των καπνιστών..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι σαν καπνιστό. δεν πίνεται

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γεύση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξεραιτικο..καπνιστο ..απλα υπεροχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίθανο "καπνιστό" Single Malt! Συναγωνίζεται επάξια το Lagavulin 8yrs

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαίο στα 10ετίας αν σας αρέσουν τα καπνιστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό καπνιστό ουίσκι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη επιλογη για την αξια του (γυρω στα 60 ευρω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Love It Καταπληκτική καπνιστή γεύση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίο peated whisky. 4 αστέρια συγκριτικά με τό Ardbeg.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κλωτσιά καπνού σε μύτη και γλώσσα, αλμύρα, ιώδιο. Επίγευση όλο το βράδυ.

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπουκέτο καπνού στη μύτη.. στο στόμα είναι smooth με έντονα καπνιστά και αλμυρά στοιχεια μαζί με ελάχιστες νότες βανίλιας και ίσως λεμονιού για ισορροπία. Ένα ιδιαίτερο ποτό, δεν είναι το στυλ ουίσκι που γουστάρω, αλλά αξίζει την δοκιμή.

    0
  • ότι και να λέμε είναι λίγο....υπέροχο "καπνιστό" ουίσκι με έντονη γεύση και άρωμα από την αρχή που θα ακουμπήσει το στόμα σου... Είναι δυνατή γεύση και έχει έντονη καπνα , όπως lagavulin και ardbeg, δεν είναι light όπως ledaig και talisker......είναι ένα εξαιρετικό ποτό!! δοκιμάστε τον μαζί με καπνιστά αμύγδαλα.....το μόνο αρνητικό είναι όταν τελειώνει!

    2
  • Ένα από τα πιο αγαπημένα μου καπνιστά ουϊσκι,το πίνω συνήθως με δυο-τρεις σταγόνες εκλεκτό μεταλλικό νερό,δεν είναι για πρωτάριδες,αλλά από την στιγμή που κάποιος έχει αποκτήσει κάποια σχετική γευστική γνώση στο χώρο των καπνιστών ουϊσκι το Laphroaig 10 επιβάλλεται να υπάρχει στην λίστα!

    0
  • Αν είσαι λάτρης των καπνιστών σίγουρα του αξίζει μια θέση στην κάβα σου. once you go smoky, no return

    0
  • Έχω δοκιμασει περιπου 20 single malt, τρια απ αυτα καπνιστα του Isle if Islay και Isle of Mull. Το Laphroaig δεκάρι το βρίσκω πιο τραχύ και καλύτερο όλων, είτε καπνιστών είτε ακάπνιστων. Αν σας αρέσει πολλή τραχιά κάπνα, σας το συστήνω!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

490 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τόλμησε να δοκιμάσεις το πιο χαρακτηριστικό single malt της Σκωτίας. Το Laphroaig 10 Years Old δεν είναι απλώς ένα ουίσκι· είναι μια εμπειρία που σε μεταφέρει κατευθείαν στις άγριες, θαλασσοδαρμένες ακτές του Islay. Γνωστό για τον ασυμβίβαστο, «ιατρικό» του χαρακτήρα, είναι το απόλυτο οχυρό για τους λάτρεις της τύρφης.

Γιατί το Laphroaig 10 είναι ένας αξεπέραστος θρύλος:

  • Η Υπογραφή του Islay: Το κριθάρι αποξηραίνεται πάνω από φωτιά τύρφης που συλλέγεται αποκλειστικά στο Islay. Αυτό δίνει στο Laphroaig τη μοναδική γεύση «μπλε καπνού» και ιώδιου που δεν θα βρεις σε κανένα άλλο μέρος του πλανήτη.
  • Ιατρική Πολυπλοκότητα: Είναι φημισμένο για τις νότες θαλασσινού αέρα, αλμύρας και φαινολών. Είναι το ουίσκι που μυρίζει θάλασσα και φωτιά, προκαλώντας τον ουρανίσκο σου σε κάθε γουλιά.
  • Η Κρυφή Γλυκύτητα: Πίσω από την ένταση του καπνού, κρύβεται μια εκπληκτική γλυκύτητα από βανίλια, μέλι και ξηρούς καρπούς, αποτέλεσμα της 10ετούς ωρίμανσης σε επιλεγμένα βαρέλια Bourbon.
  • Βασιλική Ποιότητα: Το Laphroaig είναι το μοναδικό ουίσκι που φέρει τη σφραγίδα προτίμησης (Royal Warrant) του Βασιλιά Καρόλου, επιβεβαιώνοντας την αξεπέραστη ποιότητά του.

Το Γευστικό σου Ταξίδι:

  • Μύτη: Τεράστια ένταση καπνού τύρφης, ιώδιο, φαινόλες και μια γλυκιά υποψία από ρείκι και μπαχαρικά.
  • Στόμα: Πλούσιο και γεμάτο. Η αλμύρα της θάλασσας σμίγει με τη γλυκιά βανίλια, το κάρδαμο και τον έντονο γήινο καπνό.
  • Επίγευση: Εξαιρετικά μακρά και θερμή. Ξεκινά με κυρίαρχο καπνό και καταλήγει σε ένα πικάντικο, πιπεράτο φινίρισμα που διαρκεί για λεπτά.

Κατασκευαστής

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Islay
Γευστικό Προφίλ
Καπνιστό, Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Θαλασσινά & Sushi

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (66)

  1. 53
  2. 10
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άρωμα
  • Γεύση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Kostas1564946497

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπουκέτο καπνού στη μύτη.. στο στόμα είναι smooth με έντονα καπνιστά και αλμυρά στοιχεια μαζί με ελάχιστες νότες βανίλιας και ίσως λεμονιού για ισορροπία. Ένα ιδιαίτερο ποτό, δεν είναι το στυλ ουίσκι που γουστάρω, αλλά αξίζει την δοκιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimis_BowTie
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι και να λέμε είναι λίγο....υπέροχο "καπνιστό" ουίσκι με έντονη γεύση και άρωμα από την αρχή που θα ακουμπήσει το στόμα σου... Είναι δυνατή γεύση και έχει έντονη καπνα , όπως lagavulin και ardbeg, δεν είναι light όπως ledaig και talisker......είναι ένα εξαιρετικό ποτό!! δοκιμάστε τον μαζί με καπνιστά αμύγδαλα.....το μόνο αρνητικό είναι όταν τελειώνει!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα από τα πιο αγαπημένα μου καπνιστά ουϊσκι,το πίνω συνήθως με δυο-τρεις σταγόνες εκλεκτό μεταλλικό νερό,δεν είναι για πρωτάριδες,αλλά από την στιγμή που κάποιος έχει αποκτήσει κάποια σχετική γευστική γνώση στο χώρο των καπνιστών ουϊσκι το Laphroaig 10 επιβάλλεται να υπάρχει στην λίστα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kavi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν είσαι λάτρης των καπνιστών σίγουρα του αξίζει μια θέση στην κάβα σου. once you go smoky, no return

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_Damianidis57
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμασει περιπου 20 single malt, τρια απ αυτα καπνιστα του Isle if Islay και Isle of Mull. Το Laphroaig δεκάρι το βρίσκω πιο τραχύ και καλύτερο όλων, είτε καπνιστών είτε ακάπνιστων. Αν σας αρέσει πολλή τραχιά κάπνα, σας το συστήνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemisxr1005
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε ένα επεισόδιο του Blacklist, ο Red πρόφερε κατάφωρα λάθος το Islay και εξέφρασε την προτίμηση για το σκωτσέζικο Highland επειδή το νερό "is lay" έχει μια γεύση γιομάτη φύκι και ιώδιο. Πολλοί το πιστεύουν και πολλοί διαφωνούν. Εδώ όμως η καπνιά, η αλμύρα και το ιώδιο αποθεώνονται σε ένα ουΐσκυ που ο Red θα πυροβολούσε όποιον του το σέρβιρε. Σπάνια τα βαριά χαρακτηριστικά των Islay αποδόθηκαν με τέτοια ένταση και βάθος. Είναι κάπως ακριβό και είναι για ειδικά γούστα που -αν το γνωρίσουν- δε θα πίνουν μετά κανένα άλλο σκωτσέζικο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samhain
    2
    9 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καπνος, σταχτη, ιώδιο, δρυς, φαρμακευτικο. Βρίσκω την φανατική καπνιστάδα στα single malt μια κάπως μπουνταλαδικη προσέγγιση. Μου αρέσουν καποια καπνιστά τυριά, κάποια οχι, και φυσικά πολλα που δεν ειναι. Το ιδιο και με το ουίσκυ. Αυτό ειναι στα οχι. Δεν μου ταιριάζει η αίσθηση ή μάλλον δεν μου φέρνει την αίσθηση του τοπίου οπως ειναι με αλλα ουισκυ του Αιλα (Islay). Αν το δωσετε σε εναν φίλο σας να το μυρίσει θα σας πει οτι μυρίζει betadine.
    Η τιμή ειναι ξέφρενη όπως και για πολλα μαλτ τα τελευταία χρόνια. Η αγορά έχει ξεφύγει τελείως σε αυτό το θέμα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Dimitropoulos633
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δοκιμασα πρωτη φορα σε ενα μαγαζι σημερα χωρις να εχω δοκιμασει ποτε καπνιστό καπνιστο ουισκι,εκτος απο το famous grouse to smoked , το οποιο δεν θα ελεγα οτι θεωρειται καπνιστο.Οταν το μυρισα με εξεπληξε γιατι δεν φανταζομουν οτι θα μυρισω και θα γεφτω τετοια καπνα , η οποια θυμιζε καρβουνιλα ,ηξερα προφανως τι επαιρνα.Ο καπνος δεν σε αφηνει να προσεξεις κατι αλλο απο γευση η στη μυτη , καθως κυριαρχει εξ ολοκληρου .Αν δεν εχεις εμπειρια με καπνιστα σιγουρα θα σε παραξενεψει αλλα θελει συνηθεια.Σε αυτη τη φαση ισως μαρεσει πιο πολυ κατι πιο γλυκο και φρουτωδες οπως το balvenie αλλα σιγουρα θε δοκιμασω και αλλα καπνιστα.Το ardbeg εχει σειρα…

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Hug
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είμαι λάτρης των καπνιστών. Αυτό το ουίσκι όμως έχει αυτό το κάτι το διαφορετικό που το κάνει ίσως το καλύτερο που έχω πιει σε 10ετών single malt. Αυτό πίνω σχεδόν πάντα πλέον, πολλά χρόνια και παρότι δοκιμάζω αρκετά το χειμώνα, πάντα επιστρέφω σε αυτό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Monolithic
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η περιγραφή του τα λέει όλα. το καπνιστό είναι το αγαπημένο μου είδος ουίσκι κι αυτό ίσως το απόλυτα αγαπημένο μου. καπνός, τύρφη, τύρφη, καπνός, με μια επιγευση... αιώνια. δεν ξέρω τι κάνουν εκεί στο ίσλεϊ, αλλά τα ουίσκι τους δεν υπάρχουν. η νότια γειτονιά μαζί με lagavulin και ardbeg είναι απλά η Αγία Τριάδα των καπνιστών. οι λάτρεις απλά σπεύστε.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andronikos_Goltsios
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου το έφερε φίλος δώρο γενεθλίων…Την πρώτη φορά που δοκιμάζεις δεν αφήνει καλή εντύπωση λόγω μη συνηθισμένης γεύσης. Αν το συνηθίσεις δε το αλλάζεις και τα ακαπνιστα σου φαίνονται άγευστα! Πολύ ωραίο να υπάρχει στην κάβα του σπιτιού !!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIBSON13
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα από τα αγαπημένα μου single malt ουίσκι εξαιρετικά καπνιστό με πλούσια γεύση η απογείωση είναι η επίγευση που σου μένει για αρκετά λεπτά στο στόμα Σίγουρα ένα ουίσκι όχι για αρχάριους και για πρώτη επαφή με το ουίσκι αντιθέτως όσοι λατρεύουν τα καπνιστά ουίσκι θα το λατρέψουν

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • p10
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα καλύτερα 10καρια!!καπνοσ λίγο αλάτι απλά υπέροχο κοντράρει ακριβότερα ουίσκι κ ψηφίζετε στην δεκάδα πολλές φορές χρειάζεται να δοκιμάσεις.. αν σου αρέσει ο καπνοσ. Εμένα είναι το αγαπημένο μου!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanos G.
    5
    13 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρότι δεν είμαι καπνιστής και παράλληλα τα καπνιστά δεν είναι τα αγαπημένα μου καθώς προτιμώ πιο ήπιες γεύσεις με φρουτώδη, γλύκα αρώματα, το συγκεκριμένο μπορώ να πω το ήπια με ευχαρίστηση. Είναι ιδιαίτερα έντονα καπνιστό , χωρίς όμως να σου αφήνει αυτή την δυσάρεστη αίσθηση "τσιγαριλας" στην επιγευση, πράγμα το οποίο μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και με βοήθησε να το καταναλώσω με ευκολία . Σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος , καθώς το θεωρώ ως ένα πολύ καλό και διάσημο αντιπροσωπευτικό δείγμα για τα καπνιστα single malt whiskies.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thrasos_Ioannou
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πάρα πολύ καλό καπνιστό . Όσοι δεν το δοκίμασαν είναι καλό να το δοκιμάσουν. Έντονη μυρωδιά καπνού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NazgulSD
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ουίσκι, έντονη γεύση καπνού ιωδιου και θάλασσας! Έχω δοκιμάσει και το quarter cask,
    το οποίο είναι εξίσου καλό! Από όσα έχω δοκιμάσει, αυτό και το Ardbeg είναι προσωπικά αγαπημένα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fagopotis
    5
    19 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζί με τα Lagavulin, Talisker, Ardbeg και άλλα πιο άγνωστα μπουκάλια, όλα από την περιοχή Islay της Σκωτίας, ανήκουν στην κατηγορία των "καπνιστών". Το συγκεκριμένο είναι από τα πιο διάσημα, έχει έντονη/βαριά γεύση καπνιστού, ιωδίου, αλατιού και είναι για τους συνηθισμένους της κατηγορίας, οπότε όσοι δεν έχετε δοκιμάσει, προετοιμαστείτε ότι ίσως να μην κάνει για εσάς γευστικά. Θεωρώ ότι το αδικούν οι χαμηλές βαθμολογίες, καθώς η ιδιαιτερότητα της κατηγορίας, δεν ταιριάζει σε όλους. Δοκιμάστε και το λίγο πιο ακριβό Quarter Cask, είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.salonikidis
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατή τύρφη στη μύτη αλλά και στον ουρανίσκο. Πολύ ισορροπημένο 10αρι , ιδανικό για τους λάτρεις των καπνιστών..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι σαν καπνιστό. δεν πίνεται

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γεύση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξεραιτικο..καπνιστο ..απλα υπεροχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίθανο "καπνιστό" Single Malt! Συναγωνίζεται επάξια το Lagavulin 8yrs

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαίο στα 10ετίας αν σας αρέσουν τα καπνιστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό καπνιστό ουίσκι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη επιλογη για την αξια του (γυρω στα 60 ευρω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Love It Καταπληκτική καπνιστή γεύση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίο peated whisky. 4 αστέρια συγκριτικά με τό Ardbeg.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κλωτσιά καπνού σε μύτη και γλώσσα, αλμύρα, ιώδιο. Επίγευση όλο το βράδυ.

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπουκέτο καπνού στη μύτη.. στο στόμα είναι smooth με έντονα καπνιστά και αλμυρά στοιχεια μαζί με ελάχιστες νότες βανίλιας και ίσως λεμονιού για ισορροπία. Ένα ιδιαίτερο ποτό, δεν είναι το στυλ ουίσκι που γουστάρω, αλλά αξίζει την δοκιμή.

    0
  • ότι και να λέμε είναι λίγο....υπέροχο "καπνιστό" ουίσκι με έντονη γεύση και άρωμα από την αρχή που θα ακουμπήσει το στόμα σου... Είναι δυνατή γεύση και έχει έντονη καπνα , όπως lagavulin και ardbeg, δεν είναι light όπως ledaig και talisker......είναι ένα εξαιρετικό ποτό!! δοκιμάστε τον μαζί με καπνιστά αμύγδαλα.....το μόνο αρνητικό είναι όταν τελειώνει!

    2
  • Ένα από τα πιο αγαπημένα μου καπνιστά ουϊσκι,το πίνω συνήθως με δυο-τρεις σταγόνες εκλεκτό μεταλλικό νερό,δεν είναι για πρωτάριδες,αλλά από την στιγμή που κάποιος έχει αποκτήσει κάποια σχετική γευστική γνώση στο χώρο των καπνιστών ουϊσκι το Laphroaig 10 επιβάλλεται να υπάρχει στην λίστα!

    0
  • Αν είσαι λάτρης των καπνιστών σίγουρα του αξίζει μια θέση στην κάβα σου. once you go smoky, no return

    0
  • Έχω δοκιμασει περιπου 20 single malt, τρια απ αυτα καπνιστα του Isle if Islay και Isle of Mull. Το Laphroaig δεκάρι το βρίσκω πιο τραχύ και καλύτερο όλων, είτε καπνιστών είτε ακάπνιστων. Αν σας αρέσει πολλή τραχιά κάπνα, σας το συστήνω!

    1
  • Δες τα όλα
45,50 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά