Αδιάβροχα Μηχανής

Acerbis Rain Set Line Ανδρικό Αδιάβροχο Σετ Παντελόνι και Μπουφάν Μηχανής Μαύρο Χρώμα Κωδικός: 26144.318

Σετ αδιάβροχο μηχανής από την Acerbis, που περιλαμβάνει μπουφάν και παντελόνι.

  • Μπουφάν: 1 αριστερή αδιάβροχη τσέπη
  • Ελαστική μανσέτα
  • Παντελόνι: Ελαστική ζώνη μέσης

Σετ αδιάβροχο μηχανής από την Acerbis, που περιλαμβάνει μπουφάν και παντελόνι.

  • Μπουφάν: 1 αριστερή αδιάβροχη τσέπη
  • Ελαστική μανσέτα
  • Παντελόνι: Ελαστική ζώνη μέσης
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Σετ αδιάβροχο μηχανής από την Acerbis, που περιλαμβάνει μπουφάν και παντελόνι.

  • Μπουφάν: 1 αριστερή αδιάβροχη τσέπη
  • Ελαστική μανσέτα
  • Παντελόνι: Ελαστική ζώνη μέσης
  • Ρύθμιση στο κάτω μέρος
  • Ανακλαστικό λογότυπο Acerbis σε σακάκι και παντελόνι
  • Υλικό: 70% PVC, 30% Πολυεστέρας

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
26144.318

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Σετ Μπουφάν & Παντελόνι
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Υψηλής Ορατότητας
Ναι

Τεχνικές Προδιαγραφές

Αδιαβροχοποίηση
3.000 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 16
  2. 2
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • xarismmarc
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι τώρα μετά από χρήση κάποιων μηνών για τις μετακινήσεις μου με βροχές στο σκούτερ πολύ ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • buyer-x
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, πάρτε το με κλειστά μάτια.
    Δοκιμάστηκε με παρά πολύ βροχή και σε διαδρομή 30 περίπου χιλιόμετρα.
    Δεν πήρε σταγόνα!!
    Το παντελόνι είναι λίγο "ιδιαίτερο" Αλλά είναι άνετο και μπαινοβγαίνει εύκολα και με παπούτσια.
    Όσο αναφορά την αντοχή του στο χρόνο, θα δείξει..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vangelisp46
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λοιπόν...
    Το διάλεξα σε μέγεθος 3XL για να έχω άνεση στο βαλε-βγαλε.
    Το τζακετ μία χαρά αν και ελάχιστα πιο φαρδύ (πράγμα που δεν με ενοχλεί καθότι δεν είναι ένδυση για κοινωνικές εκδηλώσεις) το παντελόνι φορέθηκε άνετα με μπότες 46 νούμερο...ΑΛΛΑ... στην μέση έφτανε πάνω στο στομάχι και το 3XL που έγραφε ότι ήταν, μου ήταν σαν (βαριά-βαριά) 2XL και με πίεζε σε σημείο πού εξάντλησα όλα τα βρισιδια-καντηλια από Κόρινθο μέχρι Δώριο Μεσσηνίας που κατέβαινα για επισκεψη-βολτα.
    Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι 1,83 ύψος και 105kg.
    Έβαλα 4 αστέρια λόγω παντελονιού.
    Θα ξαναγοραζα ΜΟΝΟ το πάνω μέρος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο αδιάβροχο και μπήκε πάνω από το μπουφάν που φορούσα (2XL) και στης άκρες έχει λάστιχα ώστε να μην περνάει αέρας και είναι αρκετά ορατό με έντονη βροχή που είναι πάρα πολύ σημαντικό ( 1.80 ύψος 115κιλα) και το παντελόνι μπαίνει άνετα ( έχει λάστιχο στην μέση μόνο) δεν θα χρειάζεται να βγάζεις παπούτσια για να το βγάζεις η οταν το βαζεις που στην άκρη του παντελονιού έχει κουμπιά για είναι κλειστό από κατω.
    Υ.Γ: Το παντελονι σταματησα να το φοραω ειχε γινει ενοχλητικο πισω μερος οποτε χρησιμοποιώ πλεον μονο το πανω μερος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το υλικό του δεν είναι και από τα καλά. Στις ραφές έχει ανοίξει μικρές τρύπες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογο!!!! Κάνει ακριβώς αυτό που λέει! Δεν μπαίνει σταγόνα από πουθενά!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σκίστηκε η τσέπη κ το φερμουάρ χαλάρωσε την πρώτη μέρα ..Όμορφο μεν στεγανό δε ;; .. Θα επανέλθω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη βροχή για μια ώρα Ουγγαρία όλα τέλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάνω από χοντρό μπουφάν κούμπωσε τέλεια και με περιθώριο (xxl), φοβερό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προστατεύει από τη βροχή και τον άνεμο.
    Το χρώμα του σακακιού σας κάνει ορατούς στην κυκλοφορία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μέχρι τώρα μετά από χρήση κάποιων μηνών για τις μετακινήσεις μου με βροχές στο σκούτερ πολύ ευχαριστημένος.

    1
  • Για τα λεφτά του, πάρτε το με κλειστά μάτια.
    Δοκιμάστηκε με παρά πολύ βροχή και σε διαδρομή 30 περίπου χιλιόμετρα.
    Δεν πήρε σταγόνα!!
    Το παντελόνι είναι λίγο "ιδιαίτερο" Αλλά είναι άνετο και μπαινοβγαίνει εύκολα και με παπούτσια.
    Όσο αναφορά την αντοχή του στο χρόνο, θα δείξει..

    1
  • Το λοιπόν...
    Το διάλεξα σε μέγεθος 3XL για να έχω άνεση στο βαλε-βγαλε.
    Το τζακετ μία χαρά αν και ελάχιστα πιο φαρδύ (πράγμα που δεν με ενοχλεί καθότι δεν είναι ένδυση για κοινωνικές εκδηλώσεις) το παντελόνι φορέθηκε άνετα με μπότες 46 νούμερο...ΑΛΛΑ... στην μέση έφτανε πάνω στο στομάχι και το 3XL που έγραφε ότι ήταν, μου ήταν σαν (βαριά-βαριά) 2XL και με πίεζε σε σημείο πού εξάντλησα όλα τα βρισιδια-καντηλια από Κόρινθο μέχρι Δώριο Μεσσηνίας που κατέβαινα για επισκεψη-βολτα.
    Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι 1,83 ύψος και 105kg.
    Έβαλα 4 αστέρια λόγω παντελονιού.
    Θα ξαναγοραζα ΜΟΝΟ το πάνω μέρος.

    3
  • Πολύ ωραίο αδιάβροχο και μπήκε πάνω από το μπουφάν που φορούσα (2XL) και στης άκρες έχει λάστιχα ώστε να μην περνάει αέρας και είναι αρκετά ορατό με έντονη βροχή που είναι πάρα πολύ σημαντικό ( 1.80 ύψος 115κιλα) και το παντελόνι μπαίνει άνετα ( έχει λάστιχο στην μέση μόνο) δεν θα χρειάζεται να βγάζεις παπούτσια για να το βγάζεις η οταν το βαζεις που στην άκρη του παντελονιού έχει κουμπιά για είναι κλειστό από κατω.
    Υ.Γ: Το παντελονι σταματησα να το φοραω ειχε γινει ενοχλητικο πισω μερος οποτε χρησιμοποιώ πλεον μονο το πανω μερος

    6
  • Το υλικό του δεν είναι και από τα καλά. Στις ραφές έχει ανοίξει μικρές τρύπες

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

249 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σετ αδιάβροχο μηχανής από την Acerbis, που περιλαμβάνει μπουφάν και παντελόνι.

  • Μπουφάν: 1 αριστερή αδιάβροχη τσέπη
  • Ελαστική μανσέτα
  • Παντελόνι: Ελαστική ζώνη μέσης
  • Ρύθμιση στο κάτω μέρος
  • Ανακλαστικό λογότυπο Acerbis σε σακάκι και παντελόνι
  • Υλικό: 70% PVC, 30% Πολυεστέρας

Brand

Κωδικός Προϊόντος
26144.318

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Σετ Μπουφάν & Παντελόνι
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Υψηλής Ορατότητας
Ναι

Τεχνικές Προδιαγραφές

Αδιαβροχοποίηση
3.000 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 16
  2. 2
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • xarismmarc
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι τώρα μετά από χρήση κάποιων μηνών για τις μετακινήσεις μου με βροχές στο σκούτερ πολύ ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • buyer-x
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, πάρτε το με κλειστά μάτια.
    Δοκιμάστηκε με παρά πολύ βροχή και σε διαδρομή 30 περίπου χιλιόμετρα.
    Δεν πήρε σταγόνα!!
    Το παντελόνι είναι λίγο "ιδιαίτερο" Αλλά είναι άνετο και μπαινοβγαίνει εύκολα και με παπούτσια.
    Όσο αναφορά την αντοχή του στο χρόνο, θα δείξει..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vangelisp46
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λοιπόν...
    Το διάλεξα σε μέγεθος 3XL για να έχω άνεση στο βαλε-βγαλε.
    Το τζακετ μία χαρά αν και ελάχιστα πιο φαρδύ (πράγμα που δεν με ενοχλεί καθότι δεν είναι ένδυση για κοινωνικές εκδηλώσεις) το παντελόνι φορέθηκε άνετα με μπότες 46 νούμερο...ΑΛΛΑ... στην μέση έφτανε πάνω στο στομάχι και το 3XL που έγραφε ότι ήταν, μου ήταν σαν (βαριά-βαριά) 2XL και με πίεζε σε σημείο πού εξάντλησα όλα τα βρισιδια-καντηλια από Κόρινθο μέχρι Δώριο Μεσσηνίας που κατέβαινα για επισκεψη-βολτα.
    Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι 1,83 ύψος και 105kg.
    Έβαλα 4 αστέρια λόγω παντελονιού.
    Θα ξαναγοραζα ΜΟΝΟ το πάνω μέρος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο αδιάβροχο και μπήκε πάνω από το μπουφάν που φορούσα (2XL) και στης άκρες έχει λάστιχα ώστε να μην περνάει αέρας και είναι αρκετά ορατό με έντονη βροχή που είναι πάρα πολύ σημαντικό ( 1.80 ύψος 115κιλα) και το παντελόνι μπαίνει άνετα ( έχει λάστιχο στην μέση μόνο) δεν θα χρειάζεται να βγάζεις παπούτσια για να το βγάζεις η οταν το βαζεις που στην άκρη του παντελονιού έχει κουμπιά για είναι κλειστό από κατω.
    Υ.Γ: Το παντελονι σταματησα να το φοραω ειχε γινει ενοχλητικο πισω μερος οποτε χρησιμοποιώ πλεον μονο το πανω μερος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το υλικό του δεν είναι και από τα καλά. Στις ραφές έχει ανοίξει μικρές τρύπες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογο!!!! Κάνει ακριβώς αυτό που λέει! Δεν μπαίνει σταγόνα από πουθενά!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σκίστηκε η τσέπη κ το φερμουάρ χαλάρωσε την πρώτη μέρα ..Όμορφο μεν στεγανό δε ;; .. Θα επανέλθω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη βροχή για μια ώρα Ουγγαρία όλα τέλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάνω από χοντρό μπουφάν κούμπωσε τέλεια και με περιθώριο (xxl), φοβερό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προστατεύει από τη βροχή και τον άνεμο.
    Το χρώμα του σακακιού σας κάνει ορατούς στην κυκλοφορία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μέχρι τώρα μετά από χρήση κάποιων μηνών για τις μετακινήσεις μου με βροχές στο σκούτερ πολύ ευχαριστημένος.

    1
  • Για τα λεφτά του, πάρτε το με κλειστά μάτια.
    Δοκιμάστηκε με παρά πολύ βροχή και σε διαδρομή 30 περίπου χιλιόμετρα.
    Δεν πήρε σταγόνα!!
    Το παντελόνι είναι λίγο "ιδιαίτερο" Αλλά είναι άνετο και μπαινοβγαίνει εύκολα και με παπούτσια.
    Όσο αναφορά την αντοχή του στο χρόνο, θα δείξει..

    1
  • Το λοιπόν...
    Το διάλεξα σε μέγεθος 3XL για να έχω άνεση στο βαλε-βγαλε.
    Το τζακετ μία χαρά αν και ελάχιστα πιο φαρδύ (πράγμα που δεν με ενοχλεί καθότι δεν είναι ένδυση για κοινωνικές εκδηλώσεις) το παντελόνι φορέθηκε άνετα με μπότες 46 νούμερο...ΑΛΛΑ... στην μέση έφτανε πάνω στο στομάχι και το 3XL που έγραφε ότι ήταν, μου ήταν σαν (βαριά-βαριά) 2XL και με πίεζε σε σημείο πού εξάντλησα όλα τα βρισιδια-καντηλια από Κόρινθο μέχρι Δώριο Μεσσηνίας που κατέβαινα για επισκεψη-βολτα.
    Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι 1,83 ύψος και 105kg.
    Έβαλα 4 αστέρια λόγω παντελονιού.
    Θα ξαναγοραζα ΜΟΝΟ το πάνω μέρος.

    3
  • Πολύ ωραίο αδιάβροχο και μπήκε πάνω από το μπουφάν που φορούσα (2XL) και στης άκρες έχει λάστιχα ώστε να μην περνάει αέρας και είναι αρκετά ορατό με έντονη βροχή που είναι πάρα πολύ σημαντικό ( 1.80 ύψος 115κιλα) και το παντελόνι μπαίνει άνετα ( έχει λάστιχο στην μέση μόνο) δεν θα χρειάζεται να βγάζεις παπούτσια για να το βγάζεις η οταν το βαζεις που στην άκρη του παντελονιού έχει κουμπιά για είναι κλειστό από κατω.
    Υ.Γ: Το παντελονι σταματησα να το φοραω ειχε γινει ενοχλητικο πισω μερος οποτε χρησιμοποιώ πλεον μονο το πανω μερος

    6
  • Το υλικό του δεν είναι και από τα καλά. Στις ραφές έχει ανοίξει μικρές τρύπες

    0
  • Δες τα όλα
39,95 €
5,00 €   μεταφορικά