Αξεσουάρ Γραφίδας Αφής

Elago X Monami Silicone Θήκη Γραφίδας για Apple Pencil (2nd Gen & Pro) σε Λευκό χρώμα

Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 21 ημέρες πριν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Θήκη Γραφίδας
Χρώμα
Λευκό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Raru

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    «Δε κάκο» review από γραφίστα/illustrator. Το προηγούμενο sleeve το είχα αγοράσει από γνωστό online κινεζομάγαζο με 2€, απλό design σιλικόνης σε 2 κομμάτια. Δυστυχώς μέσα στο δίμηνο η σιλικόνη άρχισε να γλιστράει και έπρεπε κάθε τόσο και λιγάκι να σπρώχνω το Apple Pencil πάλι μέσα. Κατέληξα λοιπόν εδώ στο “Elago X Monami”, σε μαύρο χρώμα και τιμή ~20€.

    Θετικά του Elago X Monami:
    -Δεν είχα κανένα θέμα στις λειτουργίες του Apple Pencil. Έχω θήκη iPad της Spigen και μαγνητίζει/φορτίζει κανονικά.

    -Το Apple Pencil μπαίνει σχετικά εύκολα μέχρι το 90% του sleeve.

    -Δεν βγαίνει με τίποτα, εκτός αν το θες εσύ. Ελπίζω να μην βγάλει κι αυτό πρόβλημα και να γλιστράει την ώρα που σχεδιάζω.

    -Το sleeve είναι σχεδόν μονοκόμματο και καλύπτει περίπου το 95% του Apple Pencil, χωρίς το “καπάκι”.

    -Μου αρέσει επίσης η λεπτομέρεια του “μηχανισμού” της Monami, λειτουργεί και σαν μικρό fidget toy.

    Αρνητικά:
    -Αν και έκαναν καλή προσπάθεια να κρύψουν το “seam” όπου ενώνονται τα δύο μέρη της σιλικόνης, καμιά φορά το νιώθεις και ενοχλεί στην αίσθηση.

    -Θα προτιμούσα να ήταν πιο ομαλό το transition στο σημείο που στρογγυλεύει.

    -Η εγκοπή για το touch ενοχλεί και δημιουργεί κενό ανάμεσα στο δάχτυλο και το pen, με αποτέλεσμα να πιάνει καλύτερα το double tap από την πίσω μεριά που είναι απλή σιλικόνη, παρά στην εγκοπή που υποτίθεται ότι είναι για αυτή τη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χάλια δύσκολα μπαίνει δύσκολα βγαίνει και δεν είναι και ωραίο…

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • «Δε κάκο» review από γραφίστα/illustrator. Το προηγούμενο sleeve το είχα αγοράσει από γνωστό online κινεζομάγαζο με 2€, απλό design σιλικόνης σε 2 κομμάτια. Δυστυχώς μέσα στο δίμηνο η σιλικόνη άρχισε να γλιστράει και έπρεπε κάθε τόσο και λιγάκι να σπρώχνω το Apple Pencil πάλι μέσα. Κατέληξα λοιπόν εδώ στο “Elago X Monami”, σε μαύρο χρώμα και τιμή ~20€.

    Θετικά του Elago X Monami:
    -Δεν είχα κανένα θέμα στις λειτουργίες του Apple Pencil. Έχω θήκη iPad της Spigen και μαγνητίζει/φορτίζει κανονικά.

    -Το Apple Pencil μπαίνει σχετικά εύκολα μέχρι το 90% του sleeve.

    -Δεν βγαίνει με τίποτα, εκτός αν το θες εσύ. Ελπίζω να μην βγάλει κι αυτό πρόβλημα και να γλιστράει την ώρα που σχεδιάζω.

    -Το sleeve είναι σχεδόν μονοκόμματο και καλύπτει περίπου το 95% του Apple Pencil, χωρίς το “καπάκι”.

    -Μου αρέσει επίσης η λεπτομέρεια του “μηχανισμού” της Monami, λειτουργεί και σαν μικρό fidget toy.

    Αρνητικά:
    -Αν και έκαναν καλή προσπάθεια να κρύψουν το “seam” όπου ενώνονται τα δύο μέρη της σιλικόνης, καμιά φορά το νιώθεις και ενοχλεί στην αίσθηση.

    -Θα προτιμούσα να ήταν πιο ομαλό το transition στο σημείο που στρογγυλεύει.

    -Η εγκοπή για το touch ενοχλεί και δημιουργεί κενό ανάμεσα στο δάχτυλο και το pen, με αποτέλεσμα να πιάνει καλύτερα το double tap από την πίσω μεριά που είναι απλή σιλικόνη, παρά στην εγκοπή που υποτίθεται ότι είναι για αυτή τη δουλειά.

    0
  • Χάλια δύσκολα μπαίνει δύσκολα βγαίνει και δεν είναι και ωραίο…

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Είδος
Θήκη Γραφίδας
Χρώμα
Λευκό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Raru

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    «Δε κάκο» review από γραφίστα/illustrator. Το προηγούμενο sleeve το είχα αγοράσει από γνωστό online κινεζομάγαζο με 2€, απλό design σιλικόνης σε 2 κομμάτια. Δυστυχώς μέσα στο δίμηνο η σιλικόνη άρχισε να γλιστράει και έπρεπε κάθε τόσο και λιγάκι να σπρώχνω το Apple Pencil πάλι μέσα. Κατέληξα λοιπόν εδώ στο “Elago X Monami”, σε μαύρο χρώμα και τιμή ~20€.

    Θετικά του Elago X Monami:
    -Δεν είχα κανένα θέμα στις λειτουργίες του Apple Pencil. Έχω θήκη iPad της Spigen και μαγνητίζει/φορτίζει κανονικά.

    -Το Apple Pencil μπαίνει σχετικά εύκολα μέχρι το 90% του sleeve.

    -Δεν βγαίνει με τίποτα, εκτός αν το θες εσύ. Ελπίζω να μην βγάλει κι αυτό πρόβλημα και να γλιστράει την ώρα που σχεδιάζω.

    -Το sleeve είναι σχεδόν μονοκόμματο και καλύπτει περίπου το 95% του Apple Pencil, χωρίς το “καπάκι”.

    -Μου αρέσει επίσης η λεπτομέρεια του “μηχανισμού” της Monami, λειτουργεί και σαν μικρό fidget toy.

    Αρνητικά:
    -Αν και έκαναν καλή προσπάθεια να κρύψουν το “seam” όπου ενώνονται τα δύο μέρη της σιλικόνης, καμιά φορά το νιώθεις και ενοχλεί στην αίσθηση.

    -Θα προτιμούσα να ήταν πιο ομαλό το transition στο σημείο που στρογγυλεύει.

    -Η εγκοπή για το touch ενοχλεί και δημιουργεί κενό ανάμεσα στο δάχτυλο και το pen, με αποτέλεσμα να πιάνει καλύτερα το double tap από την πίσω μεριά που είναι απλή σιλικόνη, παρά στην εγκοπή που υποτίθεται ότι είναι για αυτή τη δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χάλια δύσκολα μπαίνει δύσκολα βγαίνει και δεν είναι και ωραίο…

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • «Δε κάκο» review από γραφίστα/illustrator. Το προηγούμενο sleeve το είχα αγοράσει από γνωστό online κινεζομάγαζο με 2€, απλό design σιλικόνης σε 2 κομμάτια. Δυστυχώς μέσα στο δίμηνο η σιλικόνη άρχισε να γλιστράει και έπρεπε κάθε τόσο και λιγάκι να σπρώχνω το Apple Pencil πάλι μέσα. Κατέληξα λοιπόν εδώ στο “Elago X Monami”, σε μαύρο χρώμα και τιμή ~20€.

    Θετικά του Elago X Monami:
    -Δεν είχα κανένα θέμα στις λειτουργίες του Apple Pencil. Έχω θήκη iPad της Spigen και μαγνητίζει/φορτίζει κανονικά.

    -Το Apple Pencil μπαίνει σχετικά εύκολα μέχρι το 90% του sleeve.

    -Δεν βγαίνει με τίποτα, εκτός αν το θες εσύ. Ελπίζω να μην βγάλει κι αυτό πρόβλημα και να γλιστράει την ώρα που σχεδιάζω.

    -Το sleeve είναι σχεδόν μονοκόμματο και καλύπτει περίπου το 95% του Apple Pencil, χωρίς το “καπάκι”.

    -Μου αρέσει επίσης η λεπτομέρεια του “μηχανισμού” της Monami, λειτουργεί και σαν μικρό fidget toy.

    Αρνητικά:
    -Αν και έκαναν καλή προσπάθεια να κρύψουν το “seam” όπου ενώνονται τα δύο μέρη της σιλικόνης, καμιά φορά το νιώθεις και ενοχλεί στην αίσθηση.

    -Θα προτιμούσα να ήταν πιο ομαλό το transition στο σημείο που στρογγυλεύει.

    -Η εγκοπή για το touch ενοχλεί και δημιουργεί κενό ανάμεσα στο δάχτυλο και το pen, με αποτέλεσμα να πιάνει καλύτερα το double tap από την πίσω μεριά που είναι απλή σιλικόνη, παρά στην εγκοπή που υποτίθεται ότι είναι για αυτή τη δουλειά.

    0
  • Χάλια δύσκολα μπαίνει δύσκολα βγαίνει και δεν είναι και ωραίο…

    0
  • Δες τα όλα