«Δε κάκο» review από γραφίστα/illustrator. Το προηγούμενο sleeve το είχα αγοράσει από γνωστό online κινεζομάγαζο με 2€, απλό design σιλικόνης σε 2 κομμάτια. Δυστυχώς μέσα στο δίμηνο η σιλικόνη άρχισε να γλιστράει και έπρεπε κάθε τόσο και λιγάκι να σπρώχνω το Apple Pencil πάλι μέσα. Κατέληξα λοιπόν εδώ στο “Elago X Monami”, σε μαύρο χρώμα και τιμή ~20€.
Θετικά του Elago X Monami:
-Δεν είχα κανένα θέμα στις λειτουργίες του Apple Pencil. Έχω θήκη iPad της Spigen και μαγνητίζει/φορτίζει κανονικά.
-Το Apple Pencil μπαίνει σχετικά εύκολα μέχρι το 90% του sleeve.
-Δεν βγαίνει με τίποτα, εκτός αν το θες εσύ. Ελπίζω να μην βγάλει κι αυτό πρόβλημα και να γλιστράει την ώρα που σχεδιάζω.
-Το sleeve είναι σχεδόν μονοκόμματο και καλύπτει περίπου το 95% του Apple Pencil, χωρίς το “καπάκι”.
-Μου αρέσει επίσης η λεπτομέρεια του “μηχανισμού” της Monami, λειτουργεί και σαν μικρό fidget toy.
Αρνητικά:
-Αν και έκαναν καλή προσπάθεια να κρύψουν το “seam” όπου ενώνονται τα δύο μέρη της σιλικόνης, καμιά φορά το νιώθεις και ενοχλεί στην αίσθηση.
-Θα προτιμούσα να ήταν πιο ομαλό το transition στο σημείο που στρογγυλεύει.
-Η εγκοπή για το touch ενοχλεί και δημιουργεί κενό ανάμεσα στο δάχτυλο και το pen, με αποτέλεσμα να πιάνει καλύτερα το double tap από την πίσω μεριά που είναι απλή σιλικόνη, παρά στην εγκοπή που υποτίθεται ότι είναι για αυτή τη δουλειά.