Αντρας >50ετων, πρωτη επαφη με NMN (οποτε δεν εχω συγκριση με αλλα παρομοια). Το καταναλωνω (250-400mgr) πρωι εδω και 1 μηνα, ξεκινωντας υπογλωσσια και ολοκληρωνοντας με αρκετο νερο σε αδειο στομαχι, μαζι με ρεσβερατρολη. Το σιγουρο ειναι οτι δεν μου εμφανισε καμια παρενεργεια. Λογω του οτι ειναι σε σκονη ειναι δυσκολο να παρεις με ακριβεια την ιδια δοση καθε φορα και επισης απαιτει προσοχη να μην μολυνεις το περιεχομενο (παντα καθαρα χερια/κουταλακι, μην πεσει μεσα νερο, κλπ). Χρειαζεται 4-6 εβδομαδες συνεχους χρησης για εμφανη αποτελεσματα, οποτε θα πρεπει να επανελθω σε λιγο καιρο, για πιο σιγουρη αξιολογηση. Μετα απο αυτο το πρωτο μηνα θα μπορουσα ισως να πω οτι σαν να κουραζομαι λιγοτερο κανοντας τα ιδια πραγματα, σαν να μην με πιανει υπνηλια το μεσημερι/απογευμα οπως παλια, σαν να κοιμαμαι καλυτερα το βραδι, σαν να εχω λιγο περισσοτερο «νευρο». Αλλα προς το παρον ολα μπορει να ειναι placebo. Εννοειται ομως πως θα ξαναγορασω τουλαχιστον μια φορα για να βγαλω ασφαλη συμπερασματα. Οποιος ομως εχει χρόνια νοσήματα (π.χ. καρκίνο, νεφρικά/ηπατικά, διαβήτη), παίρνει φάρμακα (αντιπηκτικά, χημειοθεραπεία) ή ειναι άνω των 60 με παράγοντες κινδύνου όπως κάπνισμα, ή παιρνει αλλα συμπληρωματα (resveratrol, TMG , NAC) λενε να συμβουλευτει ιατρο πρωτα