Κρέμες Προσώπου

Eau Thermale Avène Cleanance Hydra 24ωρη Ενυδατική Κρέμα Προσώπου Ημέρας κατά της Ερυθρότητας 40ml

Καταπραϋντική θεραπεία αναπλήρωσης λιπιδίων, η οποία αποκαθιστά την ανακούφιση στο ξηρό και ερεθισμένο δέρμα λόγω ιατρικών θεραπειών κατά της ακμής.

Καταπραϋντική θεραπεία αναπλήρωσης λιπιδίων, η οποία αποκαθιστά την ανακούφιση στο ξηρό και ερεθισμένο δέρμα λόγω ιατρικών θεραπειών κατά της ακμής.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ακνεϊκή, Λιπαρή, Ξηρή, Ευαίσθητη
  • Σύνθεση Cruelty-free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
24 85
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
2,99 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Clio Pharmacy
Λευκωσία, Λευκωσίας
2 τεμάχια
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του Clio Pharmacy

Περιγραφή

Περιγραφή

Καταπραϋντική θεραπεία αναπλήρωσης λιπιδίων, η οποία αποκαθιστά την ανακούφιση στο ξηρό και ερεθισμένο δέρμα λόγω ιατρικών θεραπειών κατά της ακμής.

Οφέλη

Αναπλήρωση Λιπιδίων: για αποκατάσταση της ξηρότητας από ιατρικές θεραπείες.

Θρεπτικό: αποκαθιστά την ανακούφιση του δέρματος.

Καταπραϋντικό : για το ευαίσθητο δέρμα.

Δραστικά Συστατικά

Γλυκόλη: Πρόδρομος των απαραίτητων λιπιδίων του δέρματος (λιπαρά οξέα, χοληστερόλη, κεραμίδια). Ενεργοποιεί τη φυσική σύνθεση λιπιδίων της επιδερμίδας για καταπολέμηση της ξηρότητας.

Θειική δεξτράνη: Καταπραϋντικό και αποσυμφορητικό. Καταπραΰνει ερεθισμούς και μειώνει την ερυθρότητα.

Οδηγίες Χρήσης

Απλώστε μια ποσότητα του προϊόντος σε μέγεθος μπιζελιού το πρωί ή/και το βράδυ με τις άκρες των δακτύλων σας και κάντε απαλό μασάζ στο δέρμα, εστιάζοντας στις περιοχές με ξηρότητα (μάγουλα, μέτωπο κ.λπ.).

Συστατικά

Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (Carthamus Tinctorius Seed Oil), Caprylic/capric Triglyceride, Dimethicone, Peg-12, Butylene Glycol, Glycerin, 1,2-hexanediol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Linoleate, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzoic Acid, Fragrance (Parfum), Glyceryl Linolenate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil (Glycine Soja Oil), Sodium Dextran Sulfate, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Cruelty-free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση, Ερυθρότητα
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Λιπαρή, Ξηρή, Ευαίσθητη
Υφή
Cream
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (82)

Αξιολογήσεις

  1. 54
  2. 17
  3. 6
  4. 4
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • ant_z_89

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κρέμα για επιδερμίδες μικτές/ευαίσθητες/ελαφρά λιπαρές.
    Ενυδάτωση, καταπράϋνση ,ηρεμία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fani_chatzi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 100 χρονια δοκιμών σε κρέμες προσώπου εδώ και 2 χρονια χρησιμοποιώ αυτην. Αψογη υφή φουλ ενυδάτωση καθόλου δεν μπουκώνει το δέρμα. Παλιότερα χρησιμοποιούσα ακνεικα προϊόντα και από τότε που τα έκοψα έφυγε όλη η ακμή και επιτέλους ξαναγύρισε η ενυδατώνει μου επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GAID
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει το πολύ ξηρό δέρμα που υπόκειται σε θεραπεία κατά της ακμής.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχει ωραία αίσθηση και είναι ανάλαφρη.
    Αγόρασα τώρα και την αντίστοιχη από La Roche, μόλις τη τελειώσω, θα επανέλθω συγκρίνοντας τες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Isidor_ned
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο για την ξηρότητα του προσώπου
    θεραπεία με χάπια ισοτρετινοινης . Με έχει σώσει πραγματικά αποκαθιστά την σωστή λιπαρότητα .. το συστήνω ανεπιφύλακτα !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efaki1983
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου την συστησε η δερματολογος γιατι κανω θεραπεια με μια πολυ σκληρη αντιβιωση κατα της ακμης η οποια προκαλει εντονη ξηροτητα. Κανονικα εχω μεικτη επιδερμιδα αλλα με την αντιβιωση πρωτη φορα ενιωσα τραβηγμα στο δερμα κ ξεφλουδιζα, ειναι πολυ καλη για τον συγκεκριμενο σκοπο . Αν δεν επαιρνα την αντιβιωση δεν ξερω αν θα μου εκανε. Για πολυ ξηρα δερματα παντως θεωρω ειναι πολυ καλη, ανακουφιζει απο τα τραβηγματα κ ενυδατωνει πολυ καλα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Frocaki_Dragona
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα σήμερα. Είναι κρεμα καταπραϋντικη, ό,τι πρέπει για θεραπείες του δέρματος τύπου χαπια ακμης (εγω για αυτό το αγορασα). Διάβασα λίγο τα σχόλια και εχω να πω ότι
    1.απορροφαται εύκολα
    2.μυριζει όπως κάθε προϊόν της avene
    3.δεν αισθάνομαι ότι εχω βάλει, δηλαδή δεν είναι βαρύ για το δέρμα μου

    Η φαρμακοποιός μου είπε ότι είναι η κατάλληλη ενυδατική Κρέμα για άτομα που κάνουν θεραπεία ακμης και έχουν κνησμό παράλληλα.

    πιστεύω ότι θα την αγοράσω ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Demertzi
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιρνω για δεύτερη φορα χάπια για ακμή και εχω δοκιμασει αρκετές ενυδατικές. Θεωρω οτι ειναι απο τις πιο αξιόπιστες για αυτη την περίπτωση. Ενυδατώνει καλά, ανακουφίζει απο την αίσθηση τραβήγματος και δεν ερεθίζει καθολου το δερμα. Το μονο αρνητικό ειναι οτι αφησει στο δερμα μια βαριά αισθηση και δεν απορροφαται ευκολα. Την προτείνω περισσοτερο για βραδινή χρήση και λιγοτερο για πρωινή καθως σε συνδυασμό με το αντηλιακό το δερμα "βαραίνει" πολυ, ειδικα τωρα το καλοκαιρι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasia_P7963
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ σε ξηρό δέρμα λόγω της θεραπείας που κάνω με τα χάπια για την ακμή, και έχει λειτουργήσει άψογα. Ενυδατώνει πλήρως και είναι καταπραϋντική.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntelmar
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για κόρη φίλης μου, τη σύστησε ο δερματολόγος. Έμειναν απόλυτα ευχαριστημένες από το προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena_tsiouka
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρεμα για το πρόσωπο μου όσο καιρό έπαιρνα φαρμακευτική αγωγή για ακμή,
    Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο καθαριστικο προσώπου
    Υπέροχα προϊόντα, βοήθησαν το προσωπο μου να ξεδιψάσει

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christy_Stamatelopoulou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όχι απο τις αγαπημένες μου από την εν λόγω εταιρεία!Ως προς την αποτελεσματικότητα είναι καλό προϊόν κάνει ότι υπόσχεται!Εμένα μου έπεσε λίγο βαριά!Πιο συγκεκριμένα,ύστερα από κάποια λεπτά από την απορρόφηση της έβγαλα έντονη λιπαρότητα!Δεν είναι σίγουρα για εμένα,βέβαια μπορεί στο μέλλον να την ξανά αγοράσω άλλη εποχή γιατί το δέρμα μας δεν έχει τις ίδιες ανάγκες όλο τον χρόνο!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • souzana.st
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά ενυδατική και ελαφριά. Το πρόσωπο δεν ξεφλούδισε σχεδόν καθόλου. Ελαφριά υφή και πλήρως απορροφητική. Κρίμα που δεν είχα κάτι αντίστοιχο και για τα χείλη. Τη συστήνω με κλειστά μάτια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marilyn_manson
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή κρέμα την επερνα όταν έκανα θεραπεία κατά της ακμής με χάπια....το δέρμα μου ήταν μαλακό ενυδατωμενο δε ξεφλουδίζε καθόλου...την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofiaky
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η καλύτερη ενυδατική εάν κάνεις φαρμακευτική αγωγή κατα της ακμής! Την αγοράζω συνέχεια, μέχρι να τελειώσω την αγωγή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodora_Piperidou
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τις καλύτερες ενυδατικες προσώπου για δέρματα με τάσεις ακμής κατα την διάρκεια που κανεις θεραπεία για την ακμή. Με βοήθησε αρκετά ειδικά τον χειμώνα με ενυδατωσε πλήρως και ανακουφισε το ερεθισμένο δέρμα μου απο τις θεραπείες. Άλλωστε αυτή ειναι η δουλειά της. Είναι η μονη ενυδατική κρεμα που πλέον δεν αναζωπυρώνει τα σπυράκια και ακμή μου παρόλο που εμφανιζα αρκετή λιπαρότητα ακομα και μετα απο 2 ώρες μετα την εφαρμογή. Τώρα το καλοκαίρι επέλεξα μια αλλη κρέμα λογω της λιπαρότητας που με εμφανιζε, μπορεί να θεωρηθεί ελάχιστα βαριά και ας εχει λεπτορευστη υφή. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cat sherlock
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχει ελαφριά σύσταση, δεν απορροφάται από το μεικτό δέρμα μου, αλλά "κάθεται" πάνω του και προκαλεί γυαλάδα. Δεν με ενυδατώνει επαρκώς.
    Στα υπέρ της είναι ότι δεν επιδείνωσε τα σπυράκια μου και ίσως βοήθησε κάποιες δυσχρωμίες να φύγουν γρηγορότερα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margie_Vassilikou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήθελα μια καλή ενυδατικη,λόγω της θεραπείας για την ακμή που έκανα και ξεραινοταν έντονα το πρόσωπο μου.Η συγκεκριμένη κρέμα δε με βοήθησε.Πολλες φορές το πρόσωπο με έτρωγε και με έπιανε φαγούρα αφού την έβαζα.Δεν μου προσέφερε ούτε καλή ενυδάτωση ούτε είχε κάποια αλλαγή σε σπυράκια και κοκκινίλες.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goutsioum
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενυδατική την οποία χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια φαρμακευτικής αγωγής με ισοτρετινοινη...την είχα αλλάξει στον δεύτερο μήνα καθως την θεωρώ λίγο ακριβή αλλά έπειτα επανήλθα σε αυτή καθως ήταν η μόνη που ήταν αποτελεσματική

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Triantafy
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου τη συνέστησε ο δερματολόγος μου για ενυδατική, παράλληλα με την κρέμα epiduo κατά της ακμής (η συγκεκριμένη κρέμα προκαλεί τρομερή ξηρότητα στο δέρμα). Μπορώ να πω πως ενυδατώνει επαρκώς, σίγουρα όμως υπάρχει ακόμα η αίσθηση του "τραβήγματος" και το ξεφλούδισμα στο πρόσωπο από την epiduo, οπότε δεν κάνει και θαύματα. Απορροφάται εύκολα, ωστόσο αφήνει αρκετή γυαλάδα στο πρόσωπο γι' αυτό και την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ και όχι πριν το μακιγιάζ.
    Συμπέρασμα: την προτείνω με μια επιφύλαξη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena.tassopoyloy
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ειχα ξεκινησει λογω φαρμακευτικης αγωγης κ τελικα επεστρεψα αργότερα παλι σε αυτη λογω σχετικά ξηρής επιδερμιδας. Δεν εχω βρει αλλη κρεμα να με ενυδατωνει τόσο καλα χωρις να ειναι ουτε βαριά ουτε λιπαρή. Μου καθεται πολυ καλά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Desp Psn

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή ενυδατικη που μου πρότεινε ο δερματολόγος για το διάστημα της ισοτρετινοΐνης. Βοήθησε πάρα πολύ με την ξηρότητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • N0r
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η επιδερμίδα μου είναι ξηρή και λιπαρή ταυτόχρονα με πολλές ατέλειες και σπυράκια.
    Είχα φοβερό θέμα με τα σπυράκια στο μέτωπο αλλά ένας δερματολόγος μου την σύστησε και είπα να την δοκιμάσω.
    Αρχικά μυρίζει υπέροχα.
    Είναι τόσο ελαφριά, απορροφάται σχεδον αμέσως και νιώθεις την ενυδάτωση από την πρώτη στιγμή.
    Σιγά σιγά άρχισαν να φεύγουν και τα σπυράκια, πράγμα που δεν το καταλαβαίνω αλλά έγινε.
    Από τότε που άρχισα να την χρησιμοποιώ, ζήτημα να έχω βάλει make up 3 φορές.
    Είναι πλέον η βασική μου κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • renakalogeropoulou29

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ακμή και λιπαρή επιδερμίδα. Την χρησιμοποιούσα όσο καιρό έπαιρνα φαρμακευτική αγωγή κατά της ακμής. Δεν ξεφλούδισε καθόλου το πρόσωπό μου σε σύγκριση με την πρώτη φορά που έκανα την αγωγή και χρησιμοποιούσα άλλη κρέμα. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται, καταπραΰνει την επιδερμίδα. Τώρα που δεν κάνω πλέον αγωγή δεν μπορώ να τη χρησιμοποιώ. Μου φαίνεται αρκετά βαριά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Deespia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ πολυ πολυκαλο για ξηρες επιδερμιδες. Την εχω παρει 4-5 φορες. Εγω τη χρησιμοποιω απο τοτε που ξεκινησα θεραπεια ακμης με χαπια και το δερμα μου εγινε ξηρο. Γενικα την προτεινω ανεπιφυλακτα. αν εχεις λιπαρη επιδερμιδα ομως δεν θα το συνιστουσα. βεβαια η συσκευασια δεν ειναι καλη, γιατι εκει που νομιζεις οτι τελειωσε και δεν εχει αλλη κρεμα, αν κοψεις τη συσκευασια σου βγαζει αλλη μια εβδομαδα η κρεμα που εχει μεινει στα τοιχωματα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VALIA_TAKORONI
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετρια ενυδατική. Όταν την έβαζα στο δέρμα μου, μου άφηνε την αίσθηση ότι δεν μπορούσε να απορροφηθεί από το δέρμα μου και έμενε όλη στην επιφάνεια με αποτέλεσμα να γυαλιζω πολύ σαν να έχω ιδρώσει. Όταν έπλενα το προσωπο μου μετά το βράδυ το δέρμα μου το ένιωθα αφυδατωμενο και με τραβούσε, δηλαδή όπως είπα και προηγουμένως σαν να μην ειχε εισχωρησει η κρέμα στο δέρμα έτσι ώστε να κάνει τη δουλειά της.τουλαχιστον αυτή ήταν η δική μου αισθηση.δεν της βάζω 1 αστέρι γιατί τουλάχιστον δεν μου μπλόκαρε τους πόρους και δεν επιδείνωσε την ακμη μου

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα την αγοράσω ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ενυδατική κρεμα κατάλληλη για πρόσωπα με ακμή. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη και καθολου λιπαρη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ήταν ικανοποιητική.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφριά. Δεν είχα μεγάλο θέμα όποτε δεν ξέρω για αποτελεσματικότητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική κρέμα για επιδερμίδες μικτές/ευαίσθητες/ελαφρά λιπαρές.
    Ενυδάτωση, καταπράϋνση ,ηρεμία.

    0
  • Μετά από 100 χρονια δοκιμών σε κρέμες προσώπου εδώ και 2 χρονια χρησιμοποιώ αυτην. Αψογη υφή φουλ ενυδάτωση καθόλου δεν μπουκώνει το δέρμα. Παλιότερα χρησιμοποιούσα ακνεικα προϊόντα και από τότε που τα έκοψα έφυγε όλη η ακμή και επιτέλους ξαναγύρισε η ενυδατώνει μου επιδερμίδα.

    0
  • Κάνει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει το πολύ ξηρό δέρμα που υπόκειται σε θεραπεία κατά της ακμής.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχει ωραία αίσθηση και είναι ανάλαφρη.
    Αγόρασα τώρα και την αντίστοιχη από La Roche, μόλις τη τελειώσω, θα επανέλθω συγκρίνοντας τες.

    1
  • Ότι καλύτερο για την ξηρότητα του προσώπου
    θεραπεία με χάπια ισοτρετινοινης . Με έχει σώσει πραγματικά αποκαθιστά την σωστή λιπαρότητα .. το συστήνω ανεπιφύλακτα !!

    1
  • Μου την συστησε η δερματολογος γιατι κανω θεραπεια με μια πολυ σκληρη αντιβιωση κατα της ακμης η οποια προκαλει εντονη ξηροτητα. Κανονικα εχω μεικτη επιδερμιδα αλλα με την αντιβιωση πρωτη φορα ενιωσα τραβηγμα στο δερμα κ ξεφλουδιζα, ειναι πολυ καλη για τον συγκεκριμενο σκοπο . Αν δεν επαιρνα την αντιβιωση δεν ξερω αν θα μου εκανε. Για πολυ ξηρα δερματα παντως θεωρω ειναι πολυ καλη, ανακουφιζει απο τα τραβηγματα κ ενυδατωνει πολυ καλα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

2054 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Konstan_ntina

Μπορω να την χρησιμοποιήσω απλα επειδή εχω δερμα με μερικα σπυράκια η πρεπει να ειμαι υπό θεραπεία;

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καταπραϋντική θεραπεία αναπλήρωσης λιπιδίων, η οποία αποκαθιστά την ανακούφιση στο ξηρό και ερεθισμένο δέρμα λόγω ιατρικών θεραπειών κατά της ακμής.

Οφέλη

Αναπλήρωση Λιπιδίων: για αποκατάσταση της ξηρότητας από ιατρικές θεραπείες.

Θρεπτικό: αποκαθιστά την ανακούφιση του δέρματος.

Καταπραϋντικό : για το ευαίσθητο δέρμα.

Δραστικά Συστατικά

Γλυκόλη: Πρόδρομος των απαραίτητων λιπιδίων του δέρματος (λιπαρά οξέα, χοληστερόλη, κεραμίδια). Ενεργοποιεί τη φυσική σύνθεση λιπιδίων της επιδερμίδας για καταπολέμηση της ξηρότητας.

Θειική δεξτράνη: Καταπραϋντικό και αποσυμφορητικό. Καταπραΰνει ερεθισμούς και μειώνει την ερυθρότητα.

Οδηγίες Χρήσης

Απλώστε μια ποσότητα του προϊόντος σε μέγεθος μπιζελιού το πρωί ή/και το βράδυ με τις άκρες των δακτύλων σας και κάντε απαλό μασάζ στο δέρμα, εστιάζοντας στις περιοχές με ξηρότητα (μάγουλα, μέτωπο κ.λπ.).

Συστατικά

Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (Carthamus Tinctorius Seed Oil), Caprylic/capric Triglyceride, Dimethicone, Peg-12, Butylene Glycol, Glycerin, 1,2-hexanediol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Linoleate, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzoic Acid, Fragrance (Parfum), Glyceryl Linolenate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil (Glycine Soja Oil), Sodium Dextran Sulfate, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Cruelty-free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση, Ερυθρότητα
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Λιπαρή, Ξηρή, Ευαίσθητη
Υφή
Cream
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (82)

  1. 54
  2. 17
  3. 6
  4. 4
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • ant_z_89

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κρέμα για επιδερμίδες μικτές/ευαίσθητες/ελαφρά λιπαρές.
    Ενυδάτωση, καταπράϋνση ,ηρεμία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fani_chatzi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 100 χρονια δοκιμών σε κρέμες προσώπου εδώ και 2 χρονια χρησιμοποιώ αυτην. Αψογη υφή φουλ ενυδάτωση καθόλου δεν μπουκώνει το δέρμα. Παλιότερα χρησιμοποιούσα ακνεικα προϊόντα και από τότε που τα έκοψα έφυγε όλη η ακμή και επιτέλους ξαναγύρισε η ενυδατώνει μου επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GAID
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει το πολύ ξηρό δέρμα που υπόκειται σε θεραπεία κατά της ακμής.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχει ωραία αίσθηση και είναι ανάλαφρη.
    Αγόρασα τώρα και την αντίστοιχη από La Roche, μόλις τη τελειώσω, θα επανέλθω συγκρίνοντας τες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Isidor_ned
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο για την ξηρότητα του προσώπου
    θεραπεία με χάπια ισοτρετινοινης . Με έχει σώσει πραγματικά αποκαθιστά την σωστή λιπαρότητα .. το συστήνω ανεπιφύλακτα !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efaki1983
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου την συστησε η δερματολογος γιατι κανω θεραπεια με μια πολυ σκληρη αντιβιωση κατα της ακμης η οποια προκαλει εντονη ξηροτητα. Κανονικα εχω μεικτη επιδερμιδα αλλα με την αντιβιωση πρωτη φορα ενιωσα τραβηγμα στο δερμα κ ξεφλουδιζα, ειναι πολυ καλη για τον συγκεκριμενο σκοπο . Αν δεν επαιρνα την αντιβιωση δεν ξερω αν θα μου εκανε. Για πολυ ξηρα δερματα παντως θεωρω ειναι πολυ καλη, ανακουφιζει απο τα τραβηγματα κ ενυδατωνει πολυ καλα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Frocaki_Dragona
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα σήμερα. Είναι κρεμα καταπραϋντικη, ό,τι πρέπει για θεραπείες του δέρματος τύπου χαπια ακμης (εγω για αυτό το αγορασα). Διάβασα λίγο τα σχόλια και εχω να πω ότι
    1.απορροφαται εύκολα
    2.μυριζει όπως κάθε προϊόν της avene
    3.δεν αισθάνομαι ότι εχω βάλει, δηλαδή δεν είναι βαρύ για το δέρμα μου

    Η φαρμακοποιός μου είπε ότι είναι η κατάλληλη ενυδατική Κρέμα για άτομα που κάνουν θεραπεία ακμης και έχουν κνησμό παράλληλα.

    πιστεύω ότι θα την αγοράσω ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Demertzi
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιρνω για δεύτερη φορα χάπια για ακμή και εχω δοκιμασει αρκετές ενυδατικές. Θεωρω οτι ειναι απο τις πιο αξιόπιστες για αυτη την περίπτωση. Ενυδατώνει καλά, ανακουφίζει απο την αίσθηση τραβήγματος και δεν ερεθίζει καθολου το δερμα. Το μονο αρνητικό ειναι οτι αφησει στο δερμα μια βαριά αισθηση και δεν απορροφαται ευκολα. Την προτείνω περισσοτερο για βραδινή χρήση και λιγοτερο για πρωινή καθως σε συνδυασμό με το αντηλιακό το δερμα "βαραίνει" πολυ, ειδικα τωρα το καλοκαιρι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasia_P7963
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη χρησιμοποιώ σε ξηρό δέρμα λόγω της θεραπείας που κάνω με τα χάπια για την ακμή, και έχει λειτουργήσει άψογα. Ενυδατώνει πλήρως και είναι καταπραϋντική.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntelmar
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για κόρη φίλης μου, τη σύστησε ο δερματολόγος. Έμειναν απόλυτα ευχαριστημένες από το προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena_tsiouka
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρεμα για το πρόσωπο μου όσο καιρό έπαιρνα φαρμακευτική αγωγή για ακμή,
    Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο καθαριστικο προσώπου
    Υπέροχα προϊόντα, βοήθησαν το προσωπο μου να ξεδιψάσει

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christy_Stamatelopoulou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όχι απο τις αγαπημένες μου από την εν λόγω εταιρεία!Ως προς την αποτελεσματικότητα είναι καλό προϊόν κάνει ότι υπόσχεται!Εμένα μου έπεσε λίγο βαριά!Πιο συγκεκριμένα,ύστερα από κάποια λεπτά από την απορρόφηση της έβγαλα έντονη λιπαρότητα!Δεν είναι σίγουρα για εμένα,βέβαια μπορεί στο μέλλον να την ξανά αγοράσω άλλη εποχή γιατί το δέρμα μας δεν έχει τις ίδιες ανάγκες όλο τον χρόνο!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • souzana.st
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά ενυδατική και ελαφριά. Το πρόσωπο δεν ξεφλούδισε σχεδόν καθόλου. Ελαφριά υφή και πλήρως απορροφητική. Κρίμα που δεν είχα κάτι αντίστοιχο και για τα χείλη. Τη συστήνω με κλειστά μάτια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marilyn_manson
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλή κρέμα την επερνα όταν έκανα θεραπεία κατά της ακμής με χάπια....το δέρμα μου ήταν μαλακό ενυδατωμενο δε ξεφλουδίζε καθόλου...την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofiaky
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η καλύτερη ενυδατική εάν κάνεις φαρμακευτική αγωγή κατα της ακμής! Την αγοράζω συνέχεια, μέχρι να τελειώσω την αγωγή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodora_Piperidou
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τις καλύτερες ενυδατικες προσώπου για δέρματα με τάσεις ακμής κατα την διάρκεια που κανεις θεραπεία για την ακμή. Με βοήθησε αρκετά ειδικά τον χειμώνα με ενυδατωσε πλήρως και ανακουφισε το ερεθισμένο δέρμα μου απο τις θεραπείες. Άλλωστε αυτή ειναι η δουλειά της. Είναι η μονη ενυδατική κρεμα που πλέον δεν αναζωπυρώνει τα σπυράκια και ακμή μου παρόλο που εμφανιζα αρκετή λιπαρότητα ακομα και μετα απο 2 ώρες μετα την εφαρμογή. Τώρα το καλοκαίρι επέλεξα μια αλλη κρέμα λογω της λιπαρότητας που με εμφανιζε, μπορεί να θεωρηθεί ελάχιστα βαριά και ας εχει λεπτορευστη υφή. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cat sherlock
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχει ελαφριά σύσταση, δεν απορροφάται από το μεικτό δέρμα μου, αλλά "κάθεται" πάνω του και προκαλεί γυαλάδα. Δεν με ενυδατώνει επαρκώς.
    Στα υπέρ της είναι ότι δεν επιδείνωσε τα σπυράκια μου και ίσως βοήθησε κάποιες δυσχρωμίες να φύγουν γρηγορότερα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margie_Vassilikou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήθελα μια καλή ενυδατικη,λόγω της θεραπείας για την ακμή που έκανα και ξεραινοταν έντονα το πρόσωπο μου.Η συγκεκριμένη κρέμα δε με βοήθησε.Πολλες φορές το πρόσωπο με έτρωγε και με έπιανε φαγούρα αφού την έβαζα.Δεν μου προσέφερε ούτε καλή ενυδάτωση ούτε είχε κάποια αλλαγή σε σπυράκια και κοκκινίλες.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goutsioum
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενυδατική την οποία χρησιμοποιούσα κατά τη διάρκεια φαρμακευτικής αγωγής με ισοτρετινοινη...την είχα αλλάξει στον δεύτερο μήνα καθως την θεωρώ λίγο ακριβή αλλά έπειτα επανήλθα σε αυτή καθως ήταν η μόνη που ήταν αποτελεσματική

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Triantafy
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου τη συνέστησε ο δερματολόγος μου για ενυδατική, παράλληλα με την κρέμα epiduo κατά της ακμής (η συγκεκριμένη κρέμα προκαλεί τρομερή ξηρότητα στο δέρμα). Μπορώ να πω πως ενυδατώνει επαρκώς, σίγουρα όμως υπάρχει ακόμα η αίσθηση του "τραβήγματος" και το ξεφλούδισμα στο πρόσωπο από την epiduo, οπότε δεν κάνει και θαύματα. Απορροφάται εύκολα, ωστόσο αφήνει αρκετή γυαλάδα στο πρόσωπο γι' αυτό και την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ και όχι πριν το μακιγιάζ.
    Συμπέρασμα: την προτείνω με μια επιφύλαξη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena.tassopoyloy
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ειχα ξεκινησει λογω φαρμακευτικης αγωγης κ τελικα επεστρεψα αργότερα παλι σε αυτη λογω σχετικά ξηρής επιδερμιδας. Δεν εχω βρει αλλη κρεμα να με ενυδατωνει τόσο καλα χωρις να ειναι ουτε βαριά ουτε λιπαρή. Μου καθεται πολυ καλά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Desp Psn

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια απλή ενυδατικη που μου πρότεινε ο δερματολόγος για το διάστημα της ισοτρετινοΐνης. Βοήθησε πάρα πολύ με την ξηρότητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • N0r
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η επιδερμίδα μου είναι ξηρή και λιπαρή ταυτόχρονα με πολλές ατέλειες και σπυράκια.
    Είχα φοβερό θέμα με τα σπυράκια στο μέτωπο αλλά ένας δερματολόγος μου την σύστησε και είπα να την δοκιμάσω.
    Αρχικά μυρίζει υπέροχα.
    Είναι τόσο ελαφριά, απορροφάται σχεδον αμέσως και νιώθεις την ενυδάτωση από την πρώτη στιγμή.
    Σιγά σιγά άρχισαν να φεύγουν και τα σπυράκια, πράγμα που δεν το καταλαβαίνω αλλά έγινε.
    Από τότε που άρχισα να την χρησιμοποιώ, ζήτημα να έχω βάλει make up 3 φορές.
    Είναι πλέον η βασική μου κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • renakalogeropoulou29

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ακμή και λιπαρή επιδερμίδα. Την χρησιμοποιούσα όσο καιρό έπαιρνα φαρμακευτική αγωγή κατά της ακμής. Δεν ξεφλούδισε καθόλου το πρόσωπό μου σε σύγκριση με την πρώτη φορά που έκανα την αγωγή και χρησιμοποιούσα άλλη κρέμα. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται, καταπραΰνει την επιδερμίδα. Τώρα που δεν κάνω πλέον αγωγή δεν μπορώ να τη χρησιμοποιώ. Μου φαίνεται αρκετά βαριά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Deespia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ πολυ πολυκαλο για ξηρες επιδερμιδες. Την εχω παρει 4-5 φορες. Εγω τη χρησιμοποιω απο τοτε που ξεκινησα θεραπεια ακμης με χαπια και το δερμα μου εγινε ξηρο. Γενικα την προτεινω ανεπιφυλακτα. αν εχεις λιπαρη επιδερμιδα ομως δεν θα το συνιστουσα. βεβαια η συσκευασια δεν ειναι καλη, γιατι εκει που νομιζεις οτι τελειωσε και δεν εχει αλλη κρεμα, αν κοψεις τη συσκευασια σου βγαζει αλλη μια εβδομαδα η κρεμα που εχει μεινει στα τοιχωματα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VALIA_TAKORONI
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετρια ενυδατική. Όταν την έβαζα στο δέρμα μου, μου άφηνε την αίσθηση ότι δεν μπορούσε να απορροφηθεί από το δέρμα μου και έμενε όλη στην επιφάνεια με αποτέλεσμα να γυαλιζω πολύ σαν να έχω ιδρώσει. Όταν έπλενα το προσωπο μου μετά το βράδυ το δέρμα μου το ένιωθα αφυδατωμενο και με τραβούσε, δηλαδή όπως είπα και προηγουμένως σαν να μην ειχε εισχωρησει η κρέμα στο δέρμα έτσι ώστε να κάνει τη δουλειά της.τουλαχιστον αυτή ήταν η δική μου αισθηση.δεν της βάζω 1 αστέρι γιατί τουλάχιστον δεν μου μπλόκαρε τους πόρους και δεν επιδείνωσε την ακμη μου

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα την αγοράσω ξανά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ενυδατική κρεμα κατάλληλη για πρόσωπα με ακμή. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη και καθολου λιπαρη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ήταν ικανοποιητική.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφριά. Δεν είχα μεγάλο θέμα όποτε δεν ξέρω για αποτελεσματικότητα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική κρέμα για επιδερμίδες μικτές/ευαίσθητες/ελαφρά λιπαρές.
    Ενυδάτωση, καταπράϋνση ,ηρεμία.

    0
  • Μετά από 100 χρονια δοκιμών σε κρέμες προσώπου εδώ και 2 χρονια χρησιμοποιώ αυτην. Αψογη υφή φουλ ενυδάτωση καθόλου δεν μπουκώνει το δέρμα. Παλιότερα χρησιμοποιούσα ακνεικα προϊόντα και από τότε που τα έκοψα έφυγε όλη η ακμή και επιτέλους ξαναγύρισε η ενυδατώνει μου επιδερμίδα.

    0
  • Κάνει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει το πολύ ξηρό δέρμα που υπόκειται σε θεραπεία κατά της ακμής.
    Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Έχει ωραία αίσθηση και είναι ανάλαφρη.
    Αγόρασα τώρα και την αντίστοιχη από La Roche, μόλις τη τελειώσω, θα επανέλθω συγκρίνοντας τες.

    1
  • Ότι καλύτερο για την ξηρότητα του προσώπου
    θεραπεία με χάπια ισοτρετινοινης . Με έχει σώσει πραγματικά αποκαθιστά την σωστή λιπαρότητα .. το συστήνω ανεπιφύλακτα !!

    1
  • Μου την συστησε η δερματολογος γιατι κανω θεραπεια με μια πολυ σκληρη αντιβιωση κατα της ακμης η οποια προκαλει εντονη ξηροτητα. Κανονικα εχω μεικτη επιδερμιδα αλλα με την αντιβιωση πρωτη φορα ενιωσα τραβηγμα στο δερμα κ ξεφλουδιζα, ειναι πολυ καλη για τον συγκεκριμενο σκοπο . Αν δεν επαιρνα την αντιβιωση δεν ξερω αν θα μου εκανε. Για πολυ ξηρα δερματα παντως θεωρω ειναι πολυ καλη, ανακουφιζει απο τα τραβηγματα κ ενυδατωνει πολυ καλα.

    1
  • Δες τα όλα
24,85 €
2,99 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα