Ουίσκι

Dalmore Single Malt 12 Ετών

Ανακάλυψε ένα ουίσκι-θρύλο που κουβαλάει πάνω του τη βασιλική σφραγίδα της Σκωτίας. Το Dalmore 12 Years Old δεν είναι ένα τυπικό Single Malt των Highlands. Είναι ένα "έργο τέχνης" σε απόσταγμα,

Ανακάλυψε ένα ουίσκι-θρύλο που κουβαλάει πάνω του τη βασιλική σφραγίδα της Σκωτίας. Το Dalmore 12 Years Old δεν είναι ένα τυπικό Single Malt των Highlands. Είναι ένα "έργο τέχνης" σε απόσταγμα, φτιαγμένο για εσένα που αναζητάς βάθος, πλούσιο σώμα και μια πολυπλοκότητα που συνήθως συναντάς σε πολύ παλαιότερα ουίσκι.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Scotch Region Highland
  • Δες τα όλα
69 07
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Wine24shop 5,0 (3)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Wine24shop

Περιγραφή

Περιγραφή

Ανακάλυψε ένα ουίσκι-θρύλο που κουβαλάει πάνω του τη βασιλική σφραγίδα της Σκωτίας. Το Dalmore 12 Years Old δεν είναι ένα τυπικό Single Malt των Highlands. Είναι ένα "έργο τέχνης" σε απόσταγμα, φτιαγμένο για εσένα που αναζητάς βάθος, πλούσιο σώμα και μια πολυπλοκότητα που συνήθως συναντάς σε πολύ παλαιότερα ουίσκι.

Κάθε φιάλη κοσμείται από το εμβληματικό Βασιλικό Ελάφι, φόρος τιμής στη φατρία των Mackenzie που έσωσε τη ζωή του Βασιλιά Αλέξανδρου το 1263. Σήμερα, αυτό το ελάφι εγγυάται ότι στο ποτήρι σου έχεις ένα από τα πιο αριστοκρατικά ουίσκι του κόσμου.

Γιατί το Dalmore 12 θα γίνει το αγαπημένο σου:

  • Η τέχνη της διπλής ωρίμανσης: Για εννέα χρόνια ξεκουράζεται σε αμερικάνικα δρύινα βαρέλια από bourbon, παίρνοντας τη γλυκιά βανίλια. Στη συνέχεια, το μισό απόσταγμα μεταφέρεται σε σπάνια βαρέλια από Oloroso Sherry για άλλα τρία χρόνια. Το αποτέλεσμα; Ένα ουίσκι-πολυεργαλείο με απίστευτη ισορροπία.
  • Κρεμώδης και πλούσια υφή: Ξέχνα τα "ελαφριά" ουίσκι. Εδώ κάθε γουλιά έχει "βάρος", γεμίζει το στόμα σου με μια βελούδινη αίσθηση και σε προκαλεί να την αναλύσεις.
  • Γευστικό ταξίδι: Είναι ο ιδανικός σύντροφος για ένα ήρεμο βράδυ. Η γλύκα του Sherry και οι νότες καφέ και σοκολάτας το καθιστούν το απόλυτο "digestive" μετά από ένα καλό δείπνο.

Η εμπειρία των αισθήσεων:

  • Στη μύτη: Έντονα αρώματα εσπεριδοειδών και αποξηραμένων φρούτων, που μπλέκονται με τη ζεστή σοκολάτα και τα αρωματικά μπαχαρικά.
  • Στη γεύση: Μέτριο προς γεμάτο σώμα, με την κρεμώδη υφή να κυριαρχεί. Θα νιώσεις τη γλυκιά γεύση του Sherry να αγκαλιάζει τον ουρανίσκο σου.
  • Στην επίγευση: Μακρά, επίμονη και αρχοντική, με μια χαρακτηριστική νότα καβουρδισμένου καφέ που θα σου μείνει αξέχαστη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Τύπος: Single Malt Scotch Whisky.
  • Περιοχή: Highlands, Σκωτία.
  • Παλαίωση: 12 έτη (American White Oak & Oloroso Sherry Wood).
  • Αλκοολικός βαθμός: 40%.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Highland
Τύπος Βαρελιού
Sherry Cask
Γευστικό Προφίλ
Πλούσιο & Φρουτώδες, Γλυκό & Βανιλάτο, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
12 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (62)

Αξιολογήσεις

  1. 49
  2. 5
  3. 6
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Di2Makri
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γλυκο και ευκολοπιοτο. Για αυτο που προσφερει γευστικα, νομιζω ειναι λιγο τσιμπημενο, αλλα αξιζει να υπαρχει στην καβα σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Delis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα ουίσκι για αυτόν που σέβεται τον εαυτό του. Ναι, είναι αλήθεια ότι στα χρήματά του, μπορείς να βρεις φοβερά NAS ή μεγαλύτερης ηλικίας ουίσκι, αλλά εδώ μιλάμε για Dalmore. Ένα φοβερό κ πολύ ποιοτικό Brand.
    Όσον αφορά την μύτη του, τί να λέμε τώρα, κίτρα, μια έντονη σοκολάτα και λίγα μπαχαρικά. Στην παλέτα μού βγάζει έντονα τα αποξηραμένα φρούτα και μία γλυκιά βανίλια, ενώ στο τελείωμα νιώθω μία ωραία σοκολάτα.
    Ξαναλέω, στα περίπου 70€ που θα το βρει κάποιος μπορείς να αγοράσεις καταπληκτικά ουίσκι, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και αυτό ένα πολύ καλό ουίσκι. Απεναντίας, είναι ένα υπέροχο ουίσκι που όσοι αγαπάνε το "άθλημα" πρέπει τουλάχιστον να δοκιμάσουν! Μπορεί να μην σ προσφέρει μια δυνατή συγκίνηση, όμως σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις ότι δίνεις στον εαυτό σου αυτό που του αξίζει, δηλαδή το καλύτερο!
    Υγ, το μπουκάλι είναι κόσμημα και πολύ premium κάτι που προσωπικά εκτιμώ.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostakis5484
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή για τους λάτρεις του καλού ουίσκι. Το είχα δοκιμάσει σ΄ ένα φίλο και δεν γινόταν να μην το έχω στην κάβα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skroutzdak
    3
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αλλά υπερτιμημένο. Θα συμφωνήσω με τους άλλους που γράφουν ότι θα έπρεπε να είναι στα 45€ (που είναι το κατά την γνώμη μου ανώτερο Highland Park).

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Protoss
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμπειρία μη ειδικού: πρώτη φορά το δοκίμασα, βασισμένος στην κριτική τρίτων. Ευχάριστη έκπληξη, γλυκίζον, φρουτώδες, με έντονη αίσθηση καψίματος στην αρχή, ελαφριά επίγευση μετά. Γλυκόπιοτο και πολύ ευχάριστο στη γεύση, συνδυάζεται με γλυκά σνάκς, όχι αλατισμένους ή αλμυρούς ξηρούς καρπούς. Λίγο βαρύ και λιπαρό όταν το βάζεις σκέτο, με πάγο όμως απογειώνεται και «ξεδιπλώνει» γεὐση και άρωμα. Ξεκινάς με ένα και πίνεις σίγουρα δεύτερο!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.mpenos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα 12 ετών ουίσκι με έντονα αρώματα για να πίνεις πάντα ! Απλά δεν υπάρχει !

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APO_WING_CHUN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απ'τα καλά single malt που αξίζει να δοκιμάσετε. Η γεύση του πολύ δυνατή με λίγη βανίλια στο τέλος. Λίγο τσιμπημενη τιμή αλλά αξίζει τα λεφτά του

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • idoru2099
    3
    11 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία γλυκύτητα. Ίσως υπερβολική, αναλόγως τη παλέτα του καθενός. Καραμέλα στη μύτη, σοκολάτα στη γεύση. Έχει δοθεί πολύ προσοχή στο μάρκετινγκ. Το 40% αλκοόλ είναι χαμηλό για 12αρι single malt. Στο 46% θα είχε περισσότερη ένταση στη γεύση και θα αντιστοιχουσε σε περισσότερο ποτό για τον αγοραστή. Ακριβό για αυτό που τελικά προσφέρει.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stergios_Skoumpas
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα πρώτη φορά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Πίνεις πραγματικό ουίσκι, ίσως κάποιοι να το προτιμήσουν με λίγο πάγο. Ακόμη και το μπουκάλι είναι σκέτο κόσμημα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_kana
    5
    30 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα δωδεκαρι malt εκ των οποίων τα 9 χρόνια ωριμάζει σε Αμερικάνικα δρύινα bourbon βαρέλια , έπειτα το μισό παραμένει σε βαρέλια bourbon και το άλλο μισό μεταφέρεται σε 30 ετών βαρέλια oloroso sherry μέχρι να γίνει το τελικό χαρμάνι, μετά από 3 χρόνια. Όλη αυτή η πολυπλοκότητα ωρίμανσης είναι εμφανής παντού.
    Υπέροχη μύτη εσπεριδοειδών, σοκολάτας, και μπαχαρικών,βουτυρενιο στόμα με την γλύκα των Sherry να πρωταγωνιστή και επίγευση μακριά οπως οφείλει ένα malt σαν και αυτό.
    Γενικά εύκολο ουίσκι,ευγενικό με άπειρους ουρανίσκους και συνάμα πολύ ποιοτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimpatour
    3
    3 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα καλό ουισκι με τρομερή εμφάνιση
    Γευστικά πολύ ποιοτικό (σου βγάζει το malt μέσα του)
    Πολυ ωραία αρώματα
    Πάντως δεν είναι και το ουισκι που λες (πωωωωωω τι ήπια)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris-777
    4
    6 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο αλλα μεχρι εκει. Ετυχε να δοκιμασω ενα ιδιο στο Εδιμβουργο αλλα ειναι η μερα με τη νυχτα η διαφορα. Δεν μπορεσα να καταλαβω το λογο. Εννοειται χωρις παγο αν και λεγεται οτι το νερο ελευθερωνει τα αρωματα του, για μενα προσωπικα ειναι "ιεροσυλια".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιωργος Ψαρουδακης
    4
    7 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον το ουισκι αυτο ειναι καλο πολυ καλο.Εχει ισορροπημενη γευση. Για την τιμη του ναι ειναι τσιμπημενη
    λιγο θα μπορουσε λιγο φθηνοτερα..Προσοχη ομως μην σας
    ξεγελαει γιατι κανεις ευκολα κεφαλι.Με ρεγουλα λιγο λιγο
    και φυσικα σκετο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Johnlarisa
    4
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόλογο ουίσκι και ευκολόπιοτο αλλά μέχρι εκεί. λίγο τσιμπημένη η τιμή του
    καθώς στα ίδια χρήματα υπάρχουν πολύ καλύτερα κ γι αυτό τα 4 αστεράκια.
    ωραία αρώματα και γευστικό, αξίζει αν βρεθεί σε καλή τιμή γύρω στα 45 να το έχει
    κάποιος στην κάβα του.
    EDIT 22.10.21
    η τιμή του έχει ξεφύγει όπως και γενικά στα καλά ουίσκι.
    σε μεγάλο σούπερ μάρκετ το βρήκα 49 ενώ σε κάβες
    από από 56+

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MSpinakakhs
    3
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δε λεω καλο είναι δυνατη γευση γευστικο εντυπωσιακο μπουκαλι, αλλα η τιμη του σε συγκριση με αλλα ειναι υπερβολικα μεγαλη νομιζω οτι το ιδανικοτερο γυρω στα 40 το ανωτερο θα ηταν καλα για το συγκεκριμένο ουίσκι.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionmilia
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για 12αρι απλα τελειο σε ολα του. κατ εμε τα dalmore ειναι κορυφη οποιος δεν θελει να κλαψει τα λεφτα του πραγματικα ολα τα dalmore ειναι για την τιμη τους και γι αυτα που "υποσχονται" ανωτερα των προσδοκιων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Lo
    5
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω απολαύσει ποτέ ξανά ουίσκι χωρίς πάγο. Απλά απολαυστικό και ότι καλύτερο να μοιραστείτε με πραγματικούς φίλους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Makris5
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποιο απαλό, γευστικό, αρωματικό ουίσκι.Μιλαω για το valour όμως,μην το προσφέρετε στους φίλους σας, θα το κλάψετε, πιείτε το γουλια γουλια, χωρίς πάγο.
    Η απόλυτη απόλαυση,το δοκίμασε η γυναίκα μου και με ρώτησε τι ουίσκι είναι...Το 12αρι ,με απογοητευσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bebekidimi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • nikoskwt88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό ουίσκι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! Αρώματα που αναδεικνύονται με το άνοιγμα της φιάλης. Ιδανική επιλογή και για δώρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρα πολυ καλό !!!!!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    υπερεκτιμημενοειναι ακριβο για αυτο που σου δινει

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aν σας αρέσει το κονιάκ ΝΑΙ, αν σας αρέσουν τα καπνιστά ΟΧΙ.Γενικά ωραίο ουϊσκι.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα single malt που αξίζει μόνιμη θέση στην κάβα μας.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει τα λεφτά του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τοπ! -- ανάμεσα στα 4 ουίσκια που έχω δοκιμάσει :Ρ

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα. Για γνωστές. Μερακλήδες στο ουίσκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γλυκο και ευκολοπιοτο. Για αυτο που προσφερει γευστικα, νομιζω ειναι λιγο τσιμπημενο, αλλα αξιζει να υπαρχει στην καβα σας.

    2
  • Ένα ουίσκι για αυτόν που σέβεται τον εαυτό του. Ναι, είναι αλήθεια ότι στα χρήματά του, μπορείς να βρεις φοβερά NAS ή μεγαλύτερης ηλικίας ουίσκι, αλλά εδώ μιλάμε για Dalmore. Ένα φοβερό κ πολύ ποιοτικό Brand.
    Όσον αφορά την μύτη του, τί να λέμε τώρα, κίτρα, μια έντονη σοκολάτα και λίγα μπαχαρικά. Στην παλέτα μού βγάζει έντονα τα αποξηραμένα φρούτα και μία γλυκιά βανίλια, ενώ στο τελείωμα νιώθω μία ωραία σοκολάτα.
    Ξαναλέω, στα περίπου 70€ που θα το βρει κάποιος μπορείς να αγοράσεις καταπληκτικά ουίσκι, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και αυτό ένα πολύ καλό ουίσκι. Απεναντίας, είναι ένα υπέροχο ουίσκι που όσοι αγαπάνε το "άθλημα" πρέπει τουλάχιστον να δοκιμάσουν! Μπορεί να μην σ προσφέρει μια δυνατή συγκίνηση, όμως σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις ότι δίνεις στον εαυτό σου αυτό που του αξίζει, δηλαδή το καλύτερο!
    Υγ, το μπουκάλι είναι κόσμημα και πολύ premium κάτι που προσωπικά εκτιμώ.

    5
  • Εξαιρετική επιλογή για τους λάτρεις του καλού ουίσκι. Το είχα δοκιμάσει σ΄ ένα φίλο και δεν γινόταν να μην το έχω στην κάβα μου.

    1
  • Καλό αλλά υπερτιμημένο. Θα συμφωνήσω με τους άλλους που γράφουν ότι θα έπρεπε να είναι στα 45€ (που είναι το κατά την γνώμη μου ανώτερο Highland Park).

    1
  • Εμπειρία μη ειδικού: πρώτη φορά το δοκίμασα, βασισμένος στην κριτική τρίτων. Ευχάριστη έκπληξη, γλυκίζον, φρουτώδες, με έντονη αίσθηση καψίματος στην αρχή, ελαφριά επίγευση μετά. Γλυκόπιοτο και πολύ ευχάριστο στη γεύση, συνδυάζεται με γλυκά σνάκς, όχι αλατισμένους ή αλμυρούς ξηρούς καρπούς. Λίγο βαρύ και λιπαρό όταν το βάζεις σκέτο, με πάγο όμως απογειώνεται και «ξεδιπλώνει» γεὐση και άρωμα. Ξεκινάς με ένα και πίνεις σίγουρα δεύτερο!

    9
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

416 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανακάλυψε ένα ουίσκι-θρύλο που κουβαλάει πάνω του τη βασιλική σφραγίδα της Σκωτίας. Το Dalmore 12 Years Old δεν είναι ένα τυπικό Single Malt των Highlands. Είναι ένα "έργο τέχνης" σε απόσταγμα, φτιαγμένο για εσένα που αναζητάς βάθος, πλούσιο σώμα και μια πολυπλοκότητα που συνήθως συναντάς σε πολύ παλαιότερα ουίσκι.

Κάθε φιάλη κοσμείται από το εμβληματικό Βασιλικό Ελάφι, φόρος τιμής στη φατρία των Mackenzie που έσωσε τη ζωή του Βασιλιά Αλέξανδρου το 1263. Σήμερα, αυτό το ελάφι εγγυάται ότι στο ποτήρι σου έχεις ένα από τα πιο αριστοκρατικά ουίσκι του κόσμου.

Γιατί το Dalmore 12 θα γίνει το αγαπημένο σου:

  • Η τέχνη της διπλής ωρίμανσης: Για εννέα χρόνια ξεκουράζεται σε αμερικάνικα δρύινα βαρέλια από bourbon, παίρνοντας τη γλυκιά βανίλια. Στη συνέχεια, το μισό απόσταγμα μεταφέρεται σε σπάνια βαρέλια από Oloroso Sherry για άλλα τρία χρόνια. Το αποτέλεσμα; Ένα ουίσκι-πολυεργαλείο με απίστευτη ισορροπία.
  • Κρεμώδης και πλούσια υφή: Ξέχνα τα "ελαφριά" ουίσκι. Εδώ κάθε γουλιά έχει "βάρος", γεμίζει το στόμα σου με μια βελούδινη αίσθηση και σε προκαλεί να την αναλύσεις.
  • Γευστικό ταξίδι: Είναι ο ιδανικός σύντροφος για ένα ήρεμο βράδυ. Η γλύκα του Sherry και οι νότες καφέ και σοκολάτας το καθιστούν το απόλυτο "digestive" μετά από ένα καλό δείπνο.

Η εμπειρία των αισθήσεων:

  • Στη μύτη: Έντονα αρώματα εσπεριδοειδών και αποξηραμένων φρούτων, που μπλέκονται με τη ζεστή σοκολάτα και τα αρωματικά μπαχαρικά.
  • Στη γεύση: Μέτριο προς γεμάτο σώμα, με την κρεμώδη υφή να κυριαρχεί. Θα νιώσεις τη γλυκιά γεύση του Sherry να αγκαλιάζει τον ουρανίσκο σου.
  • Στην επίγευση: Μακρά, επίμονη και αρχοντική, με μια χαρακτηριστική νότα καβουρδισμένου καφέ που θα σου μείνει αξέχαστη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Τύπος: Single Malt Scotch Whisky.
  • Περιοχή: Highlands, Σκωτία.
  • Παλαίωση: 12 έτη (American White Oak & Oloroso Sherry Wood).
  • Αλκοολικός βαθμός: 40%.

Κατασκευαστής

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Highland
Τύπος Βαρελιού
Sherry Cask
Γευστικό Προφίλ
Πλούσιο & Φρουτώδες, Γλυκό & Βανιλάτο, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
12 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (62)

  1. 49
  2. 5
  3. 6
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Di2Makri
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γλυκο και ευκολοπιοτο. Για αυτο που προσφερει γευστικα, νομιζω ειναι λιγο τσιμπημενο, αλλα αξιζει να υπαρχει στην καβα σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Delis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα ουίσκι για αυτόν που σέβεται τον εαυτό του. Ναι, είναι αλήθεια ότι στα χρήματά του, μπορείς να βρεις φοβερά NAS ή μεγαλύτερης ηλικίας ουίσκι, αλλά εδώ μιλάμε για Dalmore. Ένα φοβερό κ πολύ ποιοτικό Brand.
    Όσον αφορά την μύτη του, τί να λέμε τώρα, κίτρα, μια έντονη σοκολάτα και λίγα μπαχαρικά. Στην παλέτα μού βγάζει έντονα τα αποξηραμένα φρούτα και μία γλυκιά βανίλια, ενώ στο τελείωμα νιώθω μία ωραία σοκολάτα.
    Ξαναλέω, στα περίπου 70€ που θα το βρει κάποιος μπορείς να αγοράσεις καταπληκτικά ουίσκι, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και αυτό ένα πολύ καλό ουίσκι. Απεναντίας, είναι ένα υπέροχο ουίσκι που όσοι αγαπάνε το "άθλημα" πρέπει τουλάχιστον να δοκιμάσουν! Μπορεί να μην σ προσφέρει μια δυνατή συγκίνηση, όμως σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις ότι δίνεις στον εαυτό σου αυτό που του αξίζει, δηλαδή το καλύτερο!
    Υγ, το μπουκάλι είναι κόσμημα και πολύ premium κάτι που προσωπικά εκτιμώ.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostakis5484
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επιλογή για τους λάτρεις του καλού ουίσκι. Το είχα δοκιμάσει σ΄ ένα φίλο και δεν γινόταν να μην το έχω στην κάβα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skroutzdak
    3
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αλλά υπερτιμημένο. Θα συμφωνήσω με τους άλλους που γράφουν ότι θα έπρεπε να είναι στα 45€ (που είναι το κατά την γνώμη μου ανώτερο Highland Park).

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Protoss
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμπειρία μη ειδικού: πρώτη φορά το δοκίμασα, βασισμένος στην κριτική τρίτων. Ευχάριστη έκπληξη, γλυκίζον, φρουτώδες, με έντονη αίσθηση καψίματος στην αρχή, ελαφριά επίγευση μετά. Γλυκόπιοτο και πολύ ευχάριστο στη γεύση, συνδυάζεται με γλυκά σνάκς, όχι αλατισμένους ή αλμυρούς ξηρούς καρπούς. Λίγο βαρύ και λιπαρό όταν το βάζεις σκέτο, με πάγο όμως απογειώνεται και «ξεδιπλώνει» γεὐση και άρωμα. Ξεκινάς με ένα και πίνεις σίγουρα δεύτερο!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.mpenos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα 12 ετών ουίσκι με έντονα αρώματα για να πίνεις πάντα ! Απλά δεν υπάρχει !

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APO_WING_CHUN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απ'τα καλά single malt που αξίζει να δοκιμάσετε. Η γεύση του πολύ δυνατή με λίγη βανίλια στο τέλος. Λίγο τσιμπημενη τιμή αλλά αξίζει τα λεφτά του

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • idoru2099
    3
    11 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία γλυκύτητα. Ίσως υπερβολική, αναλόγως τη παλέτα του καθενός. Καραμέλα στη μύτη, σοκολάτα στη γεύση. Έχει δοθεί πολύ προσοχή στο μάρκετινγκ. Το 40% αλκοόλ είναι χαμηλό για 12αρι single malt. Στο 46% θα είχε περισσότερη ένταση στη γεύση και θα αντιστοιχουσε σε περισσότερο ποτό για τον αγοραστή. Ακριβό για αυτό που τελικά προσφέρει.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stergios_Skoumpas
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα πρώτη φορά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Πίνεις πραγματικό ουίσκι, ίσως κάποιοι να το προτιμήσουν με λίγο πάγο. Ακόμη και το μπουκάλι είναι σκέτο κόσμημα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_kana
    5
    30 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα δωδεκαρι malt εκ των οποίων τα 9 χρόνια ωριμάζει σε Αμερικάνικα δρύινα bourbon βαρέλια , έπειτα το μισό παραμένει σε βαρέλια bourbon και το άλλο μισό μεταφέρεται σε 30 ετών βαρέλια oloroso sherry μέχρι να γίνει το τελικό χαρμάνι, μετά από 3 χρόνια. Όλη αυτή η πολυπλοκότητα ωρίμανσης είναι εμφανής παντού.
    Υπέροχη μύτη εσπεριδοειδών, σοκολάτας, και μπαχαρικών,βουτυρενιο στόμα με την γλύκα των Sherry να πρωταγωνιστή και επίγευση μακριά οπως οφείλει ένα malt σαν και αυτό.
    Γενικά εύκολο ουίσκι,ευγενικό με άπειρους ουρανίσκους και συνάμα πολύ ποιοτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimpatour
    3
    3 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα καλό ουισκι με τρομερή εμφάνιση
    Γευστικά πολύ ποιοτικό (σου βγάζει το malt μέσα του)
    Πολυ ωραία αρώματα
    Πάντως δεν είναι και το ουισκι που λες (πωωωωωω τι ήπια)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris-777
    4
    6 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο αλλα μεχρι εκει. Ετυχε να δοκιμασω ενα ιδιο στο Εδιμβουργο αλλα ειναι η μερα με τη νυχτα η διαφορα. Δεν μπορεσα να καταλαβω το λογο. Εννοειται χωρις παγο αν και λεγεται οτι το νερο ελευθερωνει τα αρωματα του, για μενα προσωπικα ειναι "ιεροσυλια".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιωργος Ψαρουδακης
    4
    7 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον το ουισκι αυτο ειναι καλο πολυ καλο.Εχει ισορροπημενη γευση. Για την τιμη του ναι ειναι τσιμπημενη
    λιγο θα μπορουσε λιγο φθηνοτερα..Προσοχη ομως μην σας
    ξεγελαει γιατι κανεις ευκολα κεφαλι.Με ρεγουλα λιγο λιγο
    και φυσικα σκετο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Johnlarisa
    4
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόλογο ουίσκι και ευκολόπιοτο αλλά μέχρι εκεί. λίγο τσιμπημένη η τιμή του
    καθώς στα ίδια χρήματα υπάρχουν πολύ καλύτερα κ γι αυτό τα 4 αστεράκια.
    ωραία αρώματα και γευστικό, αξίζει αν βρεθεί σε καλή τιμή γύρω στα 45 να το έχει
    κάποιος στην κάβα του.
    EDIT 22.10.21
    η τιμή του έχει ξεφύγει όπως και γενικά στα καλά ουίσκι.
    σε μεγάλο σούπερ μάρκετ το βρήκα 49 ενώ σε κάβες
    από από 56+

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MSpinakakhs
    3
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δε λεω καλο είναι δυνατη γευση γευστικο εντυπωσιακο μπουκαλι, αλλα η τιμη του σε συγκριση με αλλα ειναι υπερβολικα μεγαλη νομιζω οτι το ιδανικοτερο γυρω στα 40 το ανωτερο θα ηταν καλα για το συγκεκριμένο ουίσκι.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionmilia
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για 12αρι απλα τελειο σε ολα του. κατ εμε τα dalmore ειναι κορυφη οποιος δεν θελει να κλαψει τα λεφτα του πραγματικα ολα τα dalmore ειναι για την τιμη τους και γι αυτα που "υποσχονται" ανωτερα των προσδοκιων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Lo
    5
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω απολαύσει ποτέ ξανά ουίσκι χωρίς πάγο. Απλά απολαυστικό και ότι καλύτερο να μοιραστείτε με πραγματικούς φίλους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Makris5
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποιο απαλό, γευστικό, αρωματικό ουίσκι.Μιλαω για το valour όμως,μην το προσφέρετε στους φίλους σας, θα το κλάψετε, πιείτε το γουλια γουλια, χωρίς πάγο.
    Η απόλυτη απόλαυση,το δοκίμασε η γυναίκα μου και με ρώτησε τι ουίσκι είναι...Το 12αρι ,με απογοητευσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bebekidimi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • nikoskwt88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό ουίσκι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! Αρώματα που αναδεικνύονται με το άνοιγμα της φιάλης. Ιδανική επιλογή και για δώρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρα πολυ καλό !!!!!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    υπερεκτιμημενοειναι ακριβο για αυτο που σου δινει

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aν σας αρέσει το κονιάκ ΝΑΙ, αν σας αρέσουν τα καπνιστά ΟΧΙ.Γενικά ωραίο ουϊσκι.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα single malt που αξίζει μόνιμη θέση στην κάβα μας.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίζει τα λεφτά του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τοπ! -- ανάμεσα στα 4 ουίσκια που έχω δοκιμάσει :Ρ

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα. Για γνωστές. Μερακλήδες στο ουίσκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γλυκο και ευκολοπιοτο. Για αυτο που προσφερει γευστικα, νομιζω ειναι λιγο τσιμπημενο, αλλα αξιζει να υπαρχει στην καβα σας.

    2
  • Ένα ουίσκι για αυτόν που σέβεται τον εαυτό του. Ναι, είναι αλήθεια ότι στα χρήματά του, μπορείς να βρεις φοβερά NAS ή μεγαλύτερης ηλικίας ουίσκι, αλλά εδώ μιλάμε για Dalmore. Ένα φοβερό κ πολύ ποιοτικό Brand.
    Όσον αφορά την μύτη του, τί να λέμε τώρα, κίτρα, μια έντονη σοκολάτα και λίγα μπαχαρικά. Στην παλέτα μού βγάζει έντονα τα αποξηραμένα φρούτα και μία γλυκιά βανίλια, ενώ στο τελείωμα νιώθω μία ωραία σοκολάτα.
    Ξαναλέω, στα περίπου 70€ που θα το βρει κάποιος μπορείς να αγοράσεις καταπληκτικά ουίσκι, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και αυτό ένα πολύ καλό ουίσκι. Απεναντίας, είναι ένα υπέροχο ουίσκι που όσοι αγαπάνε το "άθλημα" πρέπει τουλάχιστον να δοκιμάσουν! Μπορεί να μην σ προσφέρει μια δυνατή συγκίνηση, όμως σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις ότι δίνεις στον εαυτό σου αυτό που του αξίζει, δηλαδή το καλύτερο!
    Υγ, το μπουκάλι είναι κόσμημα και πολύ premium κάτι που προσωπικά εκτιμώ.

    5
  • Εξαιρετική επιλογή για τους λάτρεις του καλού ουίσκι. Το είχα δοκιμάσει σ΄ ένα φίλο και δεν γινόταν να μην το έχω στην κάβα μου.

    1
  • Καλό αλλά υπερτιμημένο. Θα συμφωνήσω με τους άλλους που γράφουν ότι θα έπρεπε να είναι στα 45€ (που είναι το κατά την γνώμη μου ανώτερο Highland Park).

    1
  • Εμπειρία μη ειδικού: πρώτη φορά το δοκίμασα, βασισμένος στην κριτική τρίτων. Ευχάριστη έκπληξη, γλυκίζον, φρουτώδες, με έντονη αίσθηση καψίματος στην αρχή, ελαφριά επίγευση μετά. Γλυκόπιοτο και πολύ ευχάριστο στη γεύση, συνδυάζεται με γλυκά σνάκς, όχι αλατισμένους ή αλμυρούς ξηρούς καρπούς. Λίγο βαρύ και λιπαρό όταν το βάζεις σκέτο, με πάγο όμως απογειώνεται και «ξεδιπλώνει» γεὐση και άρωμα. Ξεκινάς με ένα και πίνεις σίγουρα δεύτερο!

    9
  • Δες τα όλα
69,07 €
4,00 € σε Skroutz Point