Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Full Wired
  • Μέγεθος: ATX / EPS
  • 80 Plus Standard
  • Ανεμιστήρας 120mm

Ο ανεμιστήρας ελέγχεται θερμικά, οπότε περιστρέφεται με τη μέγιστη ταχύτητα όταν πιέζεται σκληρά, και ακόμη και σε πλήρες φορτίο, είναι αρκετά αθόρυβος.

  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ισχύς
550 W
Τύπος
ATX, EPS
Modularity
Full Wired
Certification
80 Plus Standard
Διάσταση Ανεμιστήρα
120 mm
Προστασία Ισχύος
Over Voltage Protection (OVP), Short Circuit Protection (SCP), Under Voltage Protection (UVP)
Extra
-
Χρώμα
-

ATX Version

ATX 3.1
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (60)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 20
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αθόρυβο
  • Αντοχή
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιοτική κατασκευή
  • Πλήθος συνδέσεων
  • Cable management
  • thodoriskarvelis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 7 χρόνια και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ, ακόμα και με αναβαθμίσεις. για midrange builds είναι οκ.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotisxenoul97
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eχω παρατηρησει κατι περιεργα restart στον υπολογιστη και υστερα από 4 χρονια λειτουργείας κάνει τρομερό θόρυβο ο οποιος δεν φτιαχνει με τιποτα. Δεν ειναι συνεχομενος (δεν υπαρχει σε καθε start του pc ) αλλα οταν ερχεται κραταει για ωρες και ειναι πολυ δυνατος και ενοχλητικος. Βάζω ενα αστερι γιατι το θεωρω πολυ σημαντικο μειονεκτημα και αποτρεπτικο απο την αγορα του.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShieldMaiden
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά δούλευε μια χαρά , ως που εχθές κάηκε.. δεν γνωρίζω άμα φταίει που είναι "βαρύς" ο υπολογιστής μου , αλλά πίστευα πως αυτό είναι το σωστό αντικείμενο για τον υπολογιστή μου... Επίσης δεν έχω σιγουρέψει ότι κάηκε , απλά με είπαν πως μάλλον κάηκε και για αυτό δεν ανοίγει.

    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ck1gr
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περιπου δυο χρονια τοχω..δεν εχω κατι κακο να πω ..κανονικα λειτουργει καποιο προβλημα δεν επεσε στην αντίληψή μου δεν εχω κανενα παράπονο η τιμη του ικανοποιητική θα το ξαναπαιρνα!! Χρησιμοποιώ καρτα γραφικων με 8 pin κανενα προβλημα με αρκετες ωρες gaminga! απο την 960 στην 1060 και εδω και καιρο μια 1070...οοοοολες overclocked, κανενα απολυτως προβλημα , αρκετα αθορυβο οχι ομως σε απολυτη ησυχια , χωρις ομως να ενοχλει πραγματικα.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KanePaul_96
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως χρήστης του VS 650, "αποφάσισα" να αγοράσω και το συγκεκριμένο, το οποίο το είχα αγοράσει 48 euro σε έκπτωση για να αντικαταστήσω το χαλασμένο τροφοδοτικό από το streaming pc. Μπορεί άνετα να σηκώσει ένα αξιοπρεπές σύστημα με καλή gpu. Δουλεύει απροβλημάτιστα εδώ και 6 μήνες σε μηχάνημα χαμηλών απαιτήσεων. Αξίζει και με το παραπάνω σε αυτή την τιμή.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lonedon
    4
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανοίγωντας το τροφοδοτικό, εσωτερικά:

    Έχει 42Amps στο 12v Rail του.

    Η VS σειρά είναι rated για 40C ενώ η CX για 30C.

    Με βάση τα παραπάνω δεν αναβάθμισα σε XFX Pro ή Seasonic / EVGA και το κούμπωσα σε 980Ti OC + 7700K OC, δοκιμαστικά.

    Λειτουργεί αθόρυβα, σταθερά, και χωρίς μεγάλες (επικίνδυνες) διακυμάνσεις.

    Δεν είναι modular οπότε δεν αξίζει να μιλήσουμε για Cable Management. Στα ~50 ευρώ είμαστε ούτως ή άλλως.

    Ο μόνος λόγος που του βάζω 4 είναι γιατί, προφανώς, υπάρχουν και κομμάτια που αξίζουν 5. Με κύριο και αποκλειστικό κριτήριο την τιμή του όμως, αξίζει 10 και είναι άπαιχτο.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • swelios
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το τροφοδοτικο 2 μηνες και δεν μου εχει παρουσιασει προβλημμα.Μου την χαλαει λιγο που δεν μπορω να βγαλω μερικα καλωδια γιατι μου ειναι αχρηστα και πιανουν χωρο.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgoc_Vidakis
    1
    31 στους 64 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια πριν μου πατησετε οτι η αξιολογηση αυτη ειναι αχρηστη .. τσεκαρετε λιγο τι θα πω !!
    Μην ειστε fan σε υπερβολικο βαθμο για καποιες εταιριες .. ολες εχουν τα ελαττωματα τους ..

    Προσωπικα πιστευω οτι αν ειχε καποια ελαττωματα η corsair , σιγουρα θα ηταν η κακη ποιοτητα των τροφοδοτικων της σειρας cx και vs , εχουν προκαλεσει αρκετα θεματα και παρ'ολα αυτα εχουν πολυ καλες κρητικες ...

    Υπαρχουν καλυτερα τροφοδοτικα σε αυτη την τιμη , και το καλο τροφοδοτικο δεν εξαρταται απ'το ποσα watt ειναι

    Θα κλεισω αναφεροντας τις καλυτερες εταιριες τροδοτικων σε αυτο το budget (γιατι σε μεγαλυτερα budget η corsair εχει την rm σειρα οπου πραγματικα κοντραρει τις αλλες , και το αξιζει ) : Seasonic , Evga , bequiet , xfx!

    Edit : στα 45ευρω , αξιζει πολυ .. αλλα προσωπικα θα εδινα ενα δεκαρικο ακομα για να παω στα σιγουρα και να μην εχω τρεξιματα "μεθαυριο"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos-Sp
    1
    24 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευτυχως δεν πιασαμε φωτια. Επρεπε πρωτα να δουμε το site της corsair που δεν αναφερει πουθενα το gaming. Με μια rx 470 και εναν i5 και αρχισε να μυριζει καμμενο μετα απο εικοσι λεπτα battlefield1. Κινεζικοι πυκνωτες και σε συστημα με πανω απο 200 watt υπαρχει θεμα. Καθαρα για συστημα χωρις καρτα γραφικων κανει δουλεια και ειναι ψιλοησυχο. Στα ζορια κατευθειαν φαινεται η "ποιοτητα" του.

    Κοιταξτε καλυτερα την White σειρα της Corsair που ειναι λιγο καλυτερη αλλιώς πηγαίντε σε αλλη μαρκα σε αυτα τα λεφτα

    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paulos_Papadopoulos10
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μπάμ τροφοδοτικό που σου γεμίζει το μάτι. Παρόλα αυτά σου δημιουργεί μια μικρή αναστάτωση με το cable management αλλά άμα το περιποιηθείς σωστά, δε θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, ήμουν απορροφημένος και αγχωμένος από τις φήμες που κυκλοφορούσαν πως τα τροφοδοτικά VS series παρουσίαζαν αρκετά προβλήματα, αλλά μετά την χρήση του (2 χρόνια) συνειδητοποίησα πως δε πρέπει να είμαι τόσο ευκολόπιστος σε τέτοιες φήμες.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • newpc3
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύο χρόνια το έχω και κανένα πρόβλημα και με καθημερινή χρήση. Μια χαρά τροφοδοτικό και δεν είναι και no name. Και με καλή εγγύηση.

    Update: 7 χρόνια μετά την αγορά ακριβώς το ίδιο. Κανένα πρόβλημα, καθόλου θόρυβος.

    • Αθόρυβο
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_fujaras
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά τροφοδοτικό το έχω εδώ και δύο μήνες, το βρήκα και προσφορά στα 42 € καινούργιο. Τι άλλο θες ότι καλύτερο σε αυτή τη τιμή ...

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολυ καλο τροφοδοτικο για mid-range gaming pc!τα 550W ειναι αρκετα για να κρατησουν ακομα και μια δυνατη καρτα γραφικων τελευταιας τεχνολογιας!για τα λεφτα του ειναι μια χαρα!και ολα αυτα τα συνδιαζει με την αξιοπιστια της Corsair που ειναι απο τις καλυτερες εταιρειες στα τροφοδοτικα!

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The_Angry_Hacker
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το συγκεκριμενο τροφοδοτικο ειναι απο το καλυτερο της Corsair το εχω με εναν i3 4170 3.7GHz 4GB ram 1600MHz HDD,toshiba 1T 7200 rpm 3 fan και 30 led strip θα βαλω και μια GTX 1050 Ti 4GB....το μονο κακο ειναι οτι κανει εναν αθορυβο ηχο δεν ενοχλη καθολου..

    • Cable management
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsilakopoulos
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλητερο για τα λεφτα του το εχω 2 χρονια και ειμαι υπερβολικα ευχαριστημενος !

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias-XXX
    2
    12 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλα το χειρότερο τς Corsair,μεσα σε 6μηνες μου χαλασε,χωρις να κανω OC χωρις να το ζορίσω χωρις τιποτα μιας και το συστημα μου απαιτούσε 440Wat (ΜΑΧ).Εκτος την προσωπικη μου εμπειρια που ανέφερα γνωριζω και αρκτετες αλλες περιπτωσεις που τα ''έφτυσε'' το τροφοδοτικό με χρήση λιγων μηνων.
    Δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να το αγορασει καποιος ακομη και για τα χρηματα που κοστίζει...
    Το τροφοδοτικό ειναι πολυ σημαντικό σε ενα PC και η επένδυση σε κατι καλο ειναι απαραίτητη(βλέπε Corsair RMX series).
    Αν και έχει καλές κρητικές και είναι ψηλά στη δημοτικότητα δεν νομίζω ότι αξίζει.

    Τωρα αν πρεπει να πω καποια θετικα,ειναι αθορυβο,εχει μαυρα καλωδια και ειναι 80plus.
    Ελπίζω να ''Έσωσα'' κάποιους απο την πιθανή αγορα του!

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Cable management
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • seekam
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όλα τέλεια με το τροφοδοτικό εκτός του καλωδίου παροχής ρεύματος (του μικρού) που ξεκούμπωνε και ακουμπούσε τον ανεμιστήρα, το έδεσα για να μην χτυπάει. Θα ήθελα λίγο πιο ποιοτικό κάλυμμα γύρω από τα καλώδια αλλά σε γενικές γραμμές είναι υπέροχο τροφοδοτικό!

    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos89
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλά καλώδια και ΑΘΟΡΥΒΟ!!Το μόνο που ακούγεται πλέον στον υπολογιστή είναι ο ήχος που κάνει η ροή του αέρα απο τα ανεμιστηράκια.Αξίζει τα λεφτά του.Τώρα για αξιοπιστία θα δείξει ο χρόνος.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.alexopoulos
    5
    20 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πηρα με επιφuλαξη αποδεικτηκα λαθος..
    i3 6100 με λιγο overclock 3,9 4,3ghz ok
    gb z170 hd3p dd4 2666ram με oc 2886ghz ok
    sapphire r9 380 4gb παλι λιγο oc 1050/6000 ok
    5!! fanακια με fan controler (τα δυο με led)ok
    hdd 250gb ok
    ssd 120 gb ok
    λεω παει το καψα...αυτο αθορυβο...
    δουλευει ετσι 18 μηνες τους 12 σερι λογω δουλειας οκ
    δοκιμασμενο παρα πολυ και ζορισμενο αρκετα με εχει βγαλει παλικαρι.
    μην μπαινετε σε μετρησεις med kai high end και τετοια περιττα...
    υπολογιστε ποσο ρευμα χρειαζεστε και τι τροφοδοτικο θα παρετε ΤΠΤ ΑΛΛΟ.
    υπερ 3 χρονια εγγυηση αθορυβο αντεχει πολλα και τα καλωδια του προσεγμενα και με τυλιγμενα νοικοκυρεμενα δηλαδη
    κατα θα δειξει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • exsteam
    5
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω μαζι με fx 6300 και r7 370 και τα παει μια χαρα,ναι σιγουρα ειναι που λενε για οικιακη χρηση αλλα το τροφοδοτικο δεν εχει θεμα να σηκωσει και ενα mid range gaming pc!σηκωνε i5 4690k και 970 g1,και ενας φιλος μου το εδωσε γτ εκανε upgrade και δεν εχει παθει τπτ ακομα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gamer_for_fun
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τροφοδοτικο 80 plus με ομορφα καμουφλαρισμενα καλωδια και 550 watt για να εισαι ησυχος ακομα και για gaming pc με δυνατη καρτα γραφικων.....αντεχει ανετα overclock εγω προσωπικα δεν το παραεκανα......αλλα πιστευω οτι αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thomas69820
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθόρυβο τελείως..δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.πολύ καλό και ποιοτικό μιας και είναι CORSAIR!!!VFM...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Sfakianakis
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά πολύ αθόρυβο ..Με το προηγούμενο τροφοδοτικό είχα πρόβλημα έκανε πολύ φασαρία.. Έτσι μπγκα στο cooler master ps calculator και είδα πόσα Watt χρειαζεται το σύστημα μου..Απλα τέλειο και προέρχεται απο μια απίστευτη εταιρία...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takaros_m30
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το τροφοδοτοικο 1 μηνα περιπου. Μου εκανε μια στραβη την προηγουμενη βδομαδα και δεν εδινε καθολου ρευμα, σαν να ειχε καει. Τελικος μετα απο συνομιλια με γνωστη μου ειπε να το βγαλω τελειως απο το ρευμα και οντως μετα απο μιση ωρα το ξανα εβαλα στο ρευμα και δουλευει κανονικα. Περα απο αυτο κραταει καλη θερμοκρασια και δουλευει σωστα.
    EDIT: Μετα από έξι μήνες περίπου δεν μου έχει ξανακάνει κατι χαζο. Δουλεύει μια χαρά χωρίς πρόβλημα!
    EDIT 2: 27/3/27 και το τροφοδοτικο ειναι μια χαρα και δεν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrisd2002
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τροφοδοτικο και ειναι εξαιρετικα καλο για cable managment παρολο που δεν ειναι modular. Επισης εχω κανει 1.3 voltage overclock χωρις κανενα προβλημα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panla
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το αγόρασα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχει χαμηλό θόρυβο και τριετή εγγύηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teknon.my
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δουλεύει τέλεια στο σύστημά μου. (fx-6300 και r7 260x). θα βόλεβε περισσότερο εάν είχε 4αρι CPU connector αντί για 8άρι. αθόρυβο γενικώς. αν θέλετε να βάλετε μια δυνατή κάρτα γραφικών θα δουλέψει, αλλά εγώ θα προτιμούσα ένα τροφοδοτικό με 80+ efficiency.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • baggelisgkyout
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτριο τροφοδοτικό! Μην το προτιμήσετε αν θέλετε να βάλετε κάποια mid end κάρτα γραφικών! (πχ r9 270 και πάνω είτε gtx 750ti και πάνω)! Γενικά πάρτε τροφοδοτικά με efficienty! Έχουν σαφώς καλύτερη απόδοση και δεν ανεβάζουν θερμοκρασίες! Για κάποιο όχι και τόσο απαιτητικό σύστημα είναι αρκετά καλό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Meta apo 12 xronia xrisis einai san kainourio.Tou exo alaksi 3 pc kai litourgi pena

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 7 χρόνια και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ, ακόμα και με αναβαθμίσεις. για midrange builds είναι οκ.

    1
  • Eχω παρατηρησει κατι περιεργα restart στον υπολογιστη και υστερα από 4 χρονια λειτουργείας κάνει τρομερό θόρυβο ο οποιος δεν φτιαχνει με τιποτα. Δεν ειναι συνεχομενος (δεν υπαρχει σε καθε start του pc ) αλλα οταν ερχεται κραταει για ωρες και ειναι πολυ δυνατος και ενοχλητικος. Βάζω ενα αστερι γιατι το θεωρω πολυ σημαντικο μειονεκτημα και αποτρεπτικο απο την αγορα του.

    0
  • Εμένα προσωπικά δούλευε μια χαρά , ως που εχθές κάηκε.. δεν γνωρίζω άμα φταίει που είναι "βαρύς" ο υπολογιστής μου , αλλά πίστευα πως αυτό είναι το σωστό αντικείμενο για τον υπολογιστή μου... Επίσης δεν έχω σιγουρέψει ότι κάηκε , απλά με είπαν πως μάλλον κάηκε και για αυτό δεν ανοίγει.

    1
  • Περιπου δυο χρονια τοχω..δεν εχω κατι κακο να πω ..κανονικα λειτουργει καποιο προβλημα δεν επεσε στην αντίληψή μου δεν εχω κανενα παράπονο η τιμη του ικανοποιητική θα το ξαναπαιρνα!! Χρησιμοποιώ καρτα γραφικων με 8 pin κανενα προβλημα με αρκετες ωρες gaminga! απο την 960 στην 1060 και εδω και καιρο μια 1070...οοοοολες overclocked, κανενα απολυτως προβλημα , αρκετα αθορυβο οχι ομως σε απολυτη ησυχια , χωρις ομως να ενοχλει πραγματικα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

56 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ισχύς
550 W
Τύπος
ATX, EPS
Modularity
Full Wired
Certification
80 Plus Standard
Διάσταση Ανεμιστήρα
120 mm
Προστασία Ισχύος
Over Voltage Protection (OVP), Short Circuit Protection (SCP), Under Voltage Protection (UVP)
Extra
-
Χρώμα
-

ATX Version

ATX 3.1
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (60)

  1. 28
  2. 20
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αθόρυβο
  • Αντοχή
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιοτική κατασκευή
  • Πλήθος συνδέσεων
  • Cable management
  • thodoriskarvelis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 7 χρόνια και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ, ακόμα και με αναβαθμίσεις. για midrange builds είναι οκ.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotisxenoul97
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eχω παρατηρησει κατι περιεργα restart στον υπολογιστη και υστερα από 4 χρονια λειτουργείας κάνει τρομερό θόρυβο ο οποιος δεν φτιαχνει με τιποτα. Δεν ειναι συνεχομενος (δεν υπαρχει σε καθε start του pc ) αλλα οταν ερχεται κραταει για ωρες και ειναι πολυ δυνατος και ενοχλητικος. Βάζω ενα αστερι γιατι το θεωρω πολυ σημαντικο μειονεκτημα και αποτρεπτικο απο την αγορα του.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShieldMaiden
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά δούλευε μια χαρά , ως που εχθές κάηκε.. δεν γνωρίζω άμα φταίει που είναι "βαρύς" ο υπολογιστής μου , αλλά πίστευα πως αυτό είναι το σωστό αντικείμενο για τον υπολογιστή μου... Επίσης δεν έχω σιγουρέψει ότι κάηκε , απλά με είπαν πως μάλλον κάηκε και για αυτό δεν ανοίγει.

    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ck1gr
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περιπου δυο χρονια τοχω..δεν εχω κατι κακο να πω ..κανονικα λειτουργει καποιο προβλημα δεν επεσε στην αντίληψή μου δεν εχω κανενα παράπονο η τιμη του ικανοποιητική θα το ξαναπαιρνα!! Χρησιμοποιώ καρτα γραφικων με 8 pin κανενα προβλημα με αρκετες ωρες gaminga! απο την 960 στην 1060 και εδω και καιρο μια 1070...οοοοολες overclocked, κανενα απολυτως προβλημα , αρκετα αθορυβο οχι ομως σε απολυτη ησυχια , χωρις ομως να ενοχλει πραγματικα.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KanePaul_96
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως χρήστης του VS 650, "αποφάσισα" να αγοράσω και το συγκεκριμένο, το οποίο το είχα αγοράσει 48 euro σε έκπτωση για να αντικαταστήσω το χαλασμένο τροφοδοτικό από το streaming pc. Μπορεί άνετα να σηκώσει ένα αξιοπρεπές σύστημα με καλή gpu. Δουλεύει απροβλημάτιστα εδώ και 6 μήνες σε μηχάνημα χαμηλών απαιτήσεων. Αξίζει και με το παραπάνω σε αυτή την τιμή.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lonedon
    4
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανοίγωντας το τροφοδοτικό, εσωτερικά:

    Έχει 42Amps στο 12v Rail του.

    Η VS σειρά είναι rated για 40C ενώ η CX για 30C.

    Με βάση τα παραπάνω δεν αναβάθμισα σε XFX Pro ή Seasonic / EVGA και το κούμπωσα σε 980Ti OC + 7700K OC, δοκιμαστικά.

    Λειτουργεί αθόρυβα, σταθερά, και χωρίς μεγάλες (επικίνδυνες) διακυμάνσεις.

    Δεν είναι modular οπότε δεν αξίζει να μιλήσουμε για Cable Management. Στα ~50 ευρώ είμαστε ούτως ή άλλως.

    Ο μόνος λόγος που του βάζω 4 είναι γιατί, προφανώς, υπάρχουν και κομμάτια που αξίζουν 5. Με κύριο και αποκλειστικό κριτήριο την τιμή του όμως, αξίζει 10 και είναι άπαιχτο.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • swelios
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το τροφοδοτικο 2 μηνες και δεν μου εχει παρουσιασει προβλημμα.Μου την χαλαει λιγο που δεν μπορω να βγαλω μερικα καλωδια γιατι μου ειναι αχρηστα και πιανουν χωρο.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgoc_Vidakis
    1
    31 στους 64 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια πριν μου πατησετε οτι η αξιολογηση αυτη ειναι αχρηστη .. τσεκαρετε λιγο τι θα πω !!
    Μην ειστε fan σε υπερβολικο βαθμο για καποιες εταιριες .. ολες εχουν τα ελαττωματα τους ..

    Προσωπικα πιστευω οτι αν ειχε καποια ελαττωματα η corsair , σιγουρα θα ηταν η κακη ποιοτητα των τροφοδοτικων της σειρας cx και vs , εχουν προκαλεσει αρκετα θεματα και παρ'ολα αυτα εχουν πολυ καλες κρητικες ...

    Υπαρχουν καλυτερα τροφοδοτικα σε αυτη την τιμη , και το καλο τροφοδοτικο δεν εξαρταται απ'το ποσα watt ειναι

    Θα κλεισω αναφεροντας τις καλυτερες εταιριες τροδοτικων σε αυτο το budget (γιατι σε μεγαλυτερα budget η corsair εχει την rm σειρα οπου πραγματικα κοντραρει τις αλλες , και το αξιζει ) : Seasonic , Evga , bequiet , xfx!

    Edit : στα 45ευρω , αξιζει πολυ .. αλλα προσωπικα θα εδινα ενα δεκαρικο ακομα για να παω στα σιγουρα και να μην εχω τρεξιματα "μεθαυριο"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavlos-Sp
    1
    24 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευτυχως δεν πιασαμε φωτια. Επρεπε πρωτα να δουμε το site της corsair που δεν αναφερει πουθενα το gaming. Με μια rx 470 και εναν i5 και αρχισε να μυριζει καμμενο μετα απο εικοσι λεπτα battlefield1. Κινεζικοι πυκνωτες και σε συστημα με πανω απο 200 watt υπαρχει θεμα. Καθαρα για συστημα χωρις καρτα γραφικων κανει δουλεια και ειναι ψιλοησυχο. Στα ζορια κατευθειαν φαινεται η "ποιοτητα" του.

    Κοιταξτε καλυτερα την White σειρα της Corsair που ειναι λιγο καλυτερη αλλιώς πηγαίντε σε αλλη μαρκα σε αυτα τα λεφτα

    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paulos_Papadopoulos10
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μπάμ τροφοδοτικό που σου γεμίζει το μάτι. Παρόλα αυτά σου δημιουργεί μια μικρή αναστάτωση με το cable management αλλά άμα το περιποιηθείς σωστά, δε θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, ήμουν απορροφημένος και αγχωμένος από τις φήμες που κυκλοφορούσαν πως τα τροφοδοτικά VS series παρουσίαζαν αρκετά προβλήματα, αλλά μετά την χρήση του (2 χρόνια) συνειδητοποίησα πως δε πρέπει να είμαι τόσο ευκολόπιστος σε τέτοιες φήμες.

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Cable management
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • newpc3
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δύο χρόνια το έχω και κανένα πρόβλημα και με καθημερινή χρήση. Μια χαρά τροφοδοτικό και δεν είναι και no name. Και με καλή εγγύηση.

    Update: 7 χρόνια μετά την αγορά ακριβώς το ίδιο. Κανένα πρόβλημα, καθόλου θόρυβος.

    • Αθόρυβο
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_fujaras
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά τροφοδοτικό το έχω εδώ και δύο μήνες, το βρήκα και προσφορά στα 42 € καινούργιο. Τι άλλο θες ότι καλύτερο σε αυτή τη τιμή ...

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολυ καλο τροφοδοτικο για mid-range gaming pc!τα 550W ειναι αρκετα για να κρατησουν ακομα και μια δυνατη καρτα γραφικων τελευταιας τεχνολογιας!για τα λεφτα του ειναι μια χαρα!και ολα αυτα τα συνδιαζει με την αξιοπιστια της Corsair που ειναι απο τις καλυτερες εταιρειες στα τροφοδοτικα!

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The_Angry_Hacker
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το συγκεκριμενο τροφοδοτικο ειναι απο το καλυτερο της Corsair το εχω με εναν i3 4170 3.7GHz 4GB ram 1600MHz HDD,toshiba 1T 7200 rpm 3 fan και 30 led strip θα βαλω και μια GTX 1050 Ti 4GB....το μονο κακο ειναι οτι κανει εναν αθορυβο ηχο δεν ενοχλη καθολου..

    • Cable management
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsilakopoulos
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλητερο για τα λεφτα του το εχω 2 χρονια και ειμαι υπερβολικα ευχαριστημενος !

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias-XXX
    2
    12 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλα το χειρότερο τς Corsair,μεσα σε 6μηνες μου χαλασε,χωρις να κανω OC χωρις να το ζορίσω χωρις τιποτα μιας και το συστημα μου απαιτούσε 440Wat (ΜΑΧ).Εκτος την προσωπικη μου εμπειρια που ανέφερα γνωριζω και αρκτετες αλλες περιπτωσεις που τα ''έφτυσε'' το τροφοδοτικό με χρήση λιγων μηνων.
    Δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να το αγορασει καποιος ακομη και για τα χρηματα που κοστίζει...
    Το τροφοδοτικό ειναι πολυ σημαντικό σε ενα PC και η επένδυση σε κατι καλο ειναι απαραίτητη(βλέπε Corsair RMX series).
    Αν και έχει καλές κρητικές και είναι ψηλά στη δημοτικότητα δεν νομίζω ότι αξίζει.

    Τωρα αν πρεπει να πω καποια θετικα,ειναι αθορυβο,εχει μαυρα καλωδια και ειναι 80plus.
    Ελπίζω να ''Έσωσα'' κάποιους απο την πιθανή αγορα του!

    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Cable management
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • seekam
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όλα τέλεια με το τροφοδοτικό εκτός του καλωδίου παροχής ρεύματος (του μικρού) που ξεκούμπωνε και ακουμπούσε τον ανεμιστήρα, το έδεσα για να μην χτυπάει. Θα ήθελα λίγο πιο ποιοτικό κάλυμμα γύρω από τα καλώδια αλλά σε γενικές γραμμές είναι υπέροχο τροφοδοτικό!

    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos89
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλά καλώδια και ΑΘΟΡΥΒΟ!!Το μόνο που ακούγεται πλέον στον υπολογιστή είναι ο ήχος που κάνει η ροή του αέρα απο τα ανεμιστηράκια.Αξίζει τα λεφτά του.Τώρα για αξιοπιστία θα δείξει ο χρόνος.

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.alexopoulos
    5
    20 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πηρα με επιφuλαξη αποδεικτηκα λαθος..
    i3 6100 με λιγο overclock 3,9 4,3ghz ok
    gb z170 hd3p dd4 2666ram με oc 2886ghz ok
    sapphire r9 380 4gb παλι λιγο oc 1050/6000 ok
    5!! fanακια με fan controler (τα δυο με led)ok
    hdd 250gb ok
    ssd 120 gb ok
    λεω παει το καψα...αυτο αθορυβο...
    δουλευει ετσι 18 μηνες τους 12 σερι λογω δουλειας οκ
    δοκιμασμενο παρα πολυ και ζορισμενο αρκετα με εχει βγαλει παλικαρι.
    μην μπαινετε σε μετρησεις med kai high end και τετοια περιττα...
    υπολογιστε ποσο ρευμα χρειαζεστε και τι τροφοδοτικο θα παρετε ΤΠΤ ΑΛΛΟ.
    υπερ 3 χρονια εγγυηση αθορυβο αντεχει πολλα και τα καλωδια του προσεγμενα και με τυλιγμενα νοικοκυρεμενα δηλαδη
    κατα θα δειξει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • exsteam
    5
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω μαζι με fx 6300 και r7 370 και τα παει μια χαρα,ναι σιγουρα ειναι που λενε για οικιακη χρηση αλλα το τροφοδοτικο δεν εχει θεμα να σηκωσει και ενα mid range gaming pc!σηκωνε i5 4690k και 970 g1,και ενας φιλος μου το εδωσε γτ εκανε upgrade και δεν εχει παθει τπτ ακομα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gamer_for_fun
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τροφοδοτικο 80 plus με ομορφα καμουφλαρισμενα καλωδια και 550 watt για να εισαι ησυχος ακομα και για gaming pc με δυνατη καρτα γραφικων.....αντεχει ανετα overclock εγω προσωπικα δεν το παραεκανα......αλλα πιστευω οτι αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thomas69820
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθόρυβο τελείως..δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.πολύ καλό και ποιοτικό μιας και είναι CORSAIR!!!VFM...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Sfakianakis
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά πολύ αθόρυβο ..Με το προηγούμενο τροφοδοτικό είχα πρόβλημα έκανε πολύ φασαρία.. Έτσι μπγκα στο cooler master ps calculator και είδα πόσα Watt χρειαζεται το σύστημα μου..Απλα τέλειο και προέρχεται απο μια απίστευτη εταιρία...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takaros_m30
    4
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το τροφοδοτοικο 1 μηνα περιπου. Μου εκανε μια στραβη την προηγουμενη βδομαδα και δεν εδινε καθολου ρευμα, σαν να ειχε καει. Τελικος μετα απο συνομιλια με γνωστη μου ειπε να το βγαλω τελειως απο το ρευμα και οντως μετα απο μιση ωρα το ξανα εβαλα στο ρευμα και δουλευει κανονικα. Περα απο αυτο κραταει καλη θερμοκρασια και δουλευει σωστα.
    EDIT: Μετα από έξι μήνες περίπου δεν μου έχει ξανακάνει κατι χαζο. Δουλεύει μια χαρά χωρίς πρόβλημα!
    EDIT 2: 27/3/27 και το τροφοδοτικο ειναι μια χαρα και δεν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrisd2002
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο τροφοδοτικο και ειναι εξαιρετικα καλο για cable managment παρολο που δεν ειναι modular. Επισης εχω κανει 1.3 voltage overclock χωρις κανενα προβλημα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panla
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το αγόρασα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχει χαμηλό θόρυβο και τριετή εγγύηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teknon.my
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δουλεύει τέλεια στο σύστημά μου. (fx-6300 και r7 260x). θα βόλεβε περισσότερο εάν είχε 4αρι CPU connector αντί για 8άρι. αθόρυβο γενικώς. αν θέλετε να βάλετε μια δυνατή κάρτα γραφικών θα δουλέψει, αλλά εγώ θα προτιμούσα ένα τροφοδοτικό με 80+ efficiency.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • baggelisgkyout
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτριο τροφοδοτικό! Μην το προτιμήσετε αν θέλετε να βάλετε κάποια mid end κάρτα γραφικών! (πχ r9 270 και πάνω είτε gtx 750ti και πάνω)! Γενικά πάρτε τροφοδοτικά με efficienty! Έχουν σαφώς καλύτερη απόδοση και δεν ανεβάζουν θερμοκρασίες! Για κάποιο όχι και τόσο απαιτητικό σύστημα είναι αρκετά καλό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Meta apo 12 xronia xrisis einai san kainourio.Tou exo alaksi 3 pc kai litourgi pena

    • Cable management
    • Αθόρυβο
    • Ποιοτική κατασκευή
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 7 χρόνια και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ, ακόμα και με αναβαθμίσεις. για midrange builds είναι οκ.

    1
  • Eχω παρατηρησει κατι περιεργα restart στον υπολογιστη και υστερα από 4 χρονια λειτουργείας κάνει τρομερό θόρυβο ο οποιος δεν φτιαχνει με τιποτα. Δεν ειναι συνεχομενος (δεν υπαρχει σε καθε start του pc ) αλλα οταν ερχεται κραταει για ωρες και ειναι πολυ δυνατος και ενοχλητικος. Βάζω ενα αστερι γιατι το θεωρω πολυ σημαντικο μειονεκτημα και αποτρεπτικο απο την αγορα του.

    0
  • Εμένα προσωπικά δούλευε μια χαρά , ως που εχθές κάηκε.. δεν γνωρίζω άμα φταίει που είναι "βαρύς" ο υπολογιστής μου , αλλά πίστευα πως αυτό είναι το σωστό αντικείμενο για τον υπολογιστή μου... Επίσης δεν έχω σιγουρέψει ότι κάηκε , απλά με είπαν πως μάλλον κάηκε και για αυτό δεν ανοίγει.

    1
  • Περιπου δυο χρονια τοχω..δεν εχω κατι κακο να πω ..κανονικα λειτουργει καποιο προβλημα δεν επεσε στην αντίληψή μου δεν εχω κανενα παράπονο η τιμη του ικανοποιητική θα το ξαναπαιρνα!! Χρησιμοποιώ καρτα γραφικων με 8 pin κανενα προβλημα με αρκετες ωρες gaminga! απο την 960 στην 1060 και εδω και καιρο μια 1070...οοοοολες overclocked, κανενα απολυτως προβλημα , αρκετα αθορυβο οχι ομως σε απολυτη ησυχια , χωρις ομως να ενοχλει πραγματικα.

    2
  • Δες τα όλα