Καθαριστικά Προσώπου

Frezyderm Ac-Norm Gel Καθαρισμού Προσώπου για Ακνεϊκές Επιδερμίδες 50ml

Απαλό υγρό καθαρισμού για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς ρύπους, μειώνει

Απαλό υγρό καθαρισμού για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς ρύπους, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση. Επιπλέον, έχει κερατολυτική δράση και μειώνει τη δερματική δυσανεξία.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστικό Συστατικό Σαλικυλικό Οξύ
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Απαλό υγρό καθαρισμού για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς ρύπους, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση. Επιπλέον, έχει κερατολυτική δράση και μειώνει τη δερματική δυσανεξία.

Δερματολογικά Ελεγμένο

Κατάλληλο για

  • Λιπαρό, με τάση ακμής δέρμα με μαύρα στίγματα
  • Συνδυασμό με φαρμακευτικές αγωγές
  • Συντήρηση μετά τις θεραπείες αντιμετώπισης της ακμής

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Salix alba extract: Κερατόλυση | Σμηγματορρύθμιση
  • Azadirachta indica: Μικροβιακή προστασία
  • Ethyl Linoleate: Καταπραϋντική ικανότητα | Μαλακτική δράση | Ενυδάτωση
  • Tocotrienols: Aντιοξειδωτική δράση

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμογή σε στεγνό δέρμα. Ακολουθεί ελαφρά τριβή και έκπλυση με νερό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Σαλικυλικό Οξύ
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή
Σύνθεση
Paraben-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (20)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 6
  3. 4
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Βάθος καθαρισμού
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Πολύ ωραίο καθαριστικό προσώπου ειδικά για ακνεικα δέρματα. Πολύ ευχάριστη υφή, κάνει δουλειά στα σπυρακια. Εγώ τα αφήνω και σαν μάσκα όπως αναγράφεται στο μπουκαλάκι για 10 λεπτά και αμέσως βλέπω διαφορά στην ερυθρότητα και στα σπυρακια μου. Θα το αγόραζα ξανά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calamity
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα προϊόν που σε φέρνει σε αμηχανία με την άνυδρη μορφή του. Δεν αισθάνεσαι βαθύ καθαρισμό και φαίνεται σαν να αφήνει υπολείμματα λιπαρότητας. Το αφρίζον τζελ της ίδιας σειράς κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.

    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το έχω δοκιμάσει στο πρόσωπο, οπότε δεν έχω άποψη. Το παίρνω για τα σπυράκια στην πλάτη και γενικώς για σπυράκια που βγαίνουν σε διάφορα σημεία του σώματος και όντως κάνει δουλειά, αλλά το foam plus της ίδιας σειράς κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stlss
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο καθαριστικό μου άρεσε πολύ. Έχει ιδιαίτερη υφή ως άνυδρο και προκαλεί μια ευχάριστη θερμαντική αίσθηση στο άπλωμα. Το φυτικό σαλικυλικά που περιέχει είναι αρκετό για να σποσυμφορήσει τους πόρους αλλά δεν απολεπίζει οπότε δεν ευαισθητοποιεί τι δέρμα. Αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και ενυδατωμένη. Στα μείον το γεγονός ότι δε βοηθά στην αφαίρεση μακιγιάζ και η μικρή ποσότητα - 50ml μόνο. Παρ'όλα αυτά θα το ξανάπαιρνα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konst_Oik
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο καθαριστικό το κάνω χρήση τουλαχιστον μισό χρόνο πρωί-βράδυ, συστημένο απο δερματολόγο για θεραπεία από ακμή. Έχω αλλάξει 2 σωληνάρια και βρίσκομαι στο 3ο. Κάνει τη δουλειά του μια χαρά δεν έχω κανένα παράπονο, με τη χρήση ενυδατικής της ίδιας εταιρίας κάνουν πολύ καλό δίδυμο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimina
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει άσχημη μυρωδιά, αφήνει μια περίεργη κολλώδη αίσθηση στο δέρμα και ουσιαστικά δεν είδα κάποια διαφορά στο πρόσωπό μου. Πεταμένα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δν τρελαθηκα και ιδιαιτερα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Βάθος καθαρισμού
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Πολύ ωραίο καθαριστικό προσώπου ειδικά για ακνεικα δέρματα. Πολύ ευχάριστη υφή, κάνει δουλειά στα σπυρακια. Εγώ τα αφήνω και σαν μάσκα όπως αναγράφεται στο μπουκαλάκι για 10 λεπτά και αμέσως βλέπω διαφορά στην ερυθρότητα και στα σπυρακια μου. Θα το αγόραζα ξανά.

    0
  • Είναι ένα προϊόν που σε φέρνει σε αμηχανία με την άνυδρη μορφή του. Δεν αισθάνεσαι βαθύ καθαρισμό και φαίνεται σαν να αφήνει υπολείμματα λιπαρότητας. Το αφρίζον τζελ της ίδιας σειράς κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.

    3
  • Δεν το έχω δοκιμάσει στο πρόσωπο, οπότε δεν έχω άποψη. Το παίρνω για τα σπυράκια στην πλάτη και γενικώς για σπυράκια που βγαίνουν σε διάφορα σημεία του σώματος και όντως κάνει δουλειά, αλλά το foam plus της ίδιας σειράς κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά.

    4
  • Το συγκεκριμένο καθαριστικό μου άρεσε πολύ. Έχει ιδιαίτερη υφή ως άνυδρο και προκαλεί μια ευχάριστη θερμαντική αίσθηση στο άπλωμα. Το φυτικό σαλικυλικά που περιέχει είναι αρκετό για να σποσυμφορήσει τους πόρους αλλά δεν απολεπίζει οπότε δεν ευαισθητοποιεί τι δέρμα. Αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και ενυδατωμένη. Στα μείον το γεγονός ότι δε βοηθά στην αφαίρεση μακιγιάζ και η μικρή ποσότητα - 50ml μόνο. Παρ'όλα αυτά θα το ξανάπαιρνα.

    1
  • Το συγκεκριμένο καθαριστικό το κάνω χρήση τουλαχιστον μισό χρόνο πρωί-βράδυ, συστημένο απο δερματολόγο για θεραπεία από ακμή. Έχω αλλάξει 2 σωληνάρια και βρίσκομαι στο 3ο. Κάνει τη δουλειά του μια χαρά δεν έχω κανένα παράπονο, με τη χρήση ενυδατικής της ίδιας εταιρίας κάνουν πολύ καλό δίδυμο.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

376 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Απαλό υγρό καθαρισμού για το λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα, τους ρύπους και το μακιγιάζ, παρέχει βακτηριακή προστασία, προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς ρύπους, μειώνει τη λιπαρότητα και παρέχει σμηγματορρυθμιστική δράση. Επιπλέον, έχει κερατολυτική δράση και μειώνει τη δερματική δυσανεξία.

Δερματολογικά Ελεγμένο

Κατάλληλο για

  • Λιπαρό, με τάση ακμής δέρμα με μαύρα στίγματα
  • Συνδυασμό με φαρμακευτικές αγωγές
  • Συντήρηση μετά τις θεραπείες αντιμετώπισης της ακμής

Δράση - Ενεργά Συστατικά

  • Salix alba extract: Κερατόλυση | Σμηγματορρύθμιση
  • Azadirachta indica: Μικροβιακή προστασία
  • Ethyl Linoleate: Καταπραϋντική ικανότητα | Μαλακτική δράση | Ενυδάτωση
  • Tocotrienols: Aντιοξειδωτική δράση

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμογή σε στεγνό δέρμα. Ακολουθεί ελαφρά τριβή και έκπλυση με νερό.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Σαλικυλικό Οξύ
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή
Σύνθεση
Paraben-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
50 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (20)

  1. 7
  2. 6
  3. 4
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Βάθος καθαρισμού
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Πολύ ωραίο καθαριστικό προσώπου ειδικά για ακνεικα δέρματα. Πολύ ευχάριστη υφή, κάνει δουλειά στα σπυρακια. Εγώ τα αφήνω και σαν μάσκα όπως αναγράφεται στο μπουκαλάκι για 10 λεπτά και αμέσως βλέπω διαφορά στην ερυθρότητα και στα σπυρακια μου. Θα το αγόραζα ξανά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calamity
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα προϊόν που σε φέρνει σε αμηχανία με την άνυδρη μορφή του. Δεν αισθάνεσαι βαθύ καθαρισμό και φαίνεται σαν να αφήνει υπολείμματα λιπαρότητας. Το αφρίζον τζελ της ίδιας σειράς κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.

    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το έχω δοκιμάσει στο πρόσωπο, οπότε δεν έχω άποψη. Το παίρνω για τα σπυράκια στην πλάτη και γενικώς για σπυράκια που βγαίνουν σε διάφορα σημεία του σώματος και όντως κάνει δουλειά, αλλά το foam plus της ίδιας σειράς κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stlss
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο καθαριστικό μου άρεσε πολύ. Έχει ιδιαίτερη υφή ως άνυδρο και προκαλεί μια ευχάριστη θερμαντική αίσθηση στο άπλωμα. Το φυτικό σαλικυλικά που περιέχει είναι αρκετό για να σποσυμφορήσει τους πόρους αλλά δεν απολεπίζει οπότε δεν ευαισθητοποιεί τι δέρμα. Αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και ενυδατωμένη. Στα μείον το γεγονός ότι δε βοηθά στην αφαίρεση μακιγιάζ και η μικρή ποσότητα - 50ml μόνο. Παρ'όλα αυτά θα το ξανάπαιρνα.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konst_Oik
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο καθαριστικό το κάνω χρήση τουλαχιστον μισό χρόνο πρωί-βράδυ, συστημένο απο δερματολόγο για θεραπεία από ακμή. Έχω αλλάξει 2 σωληνάρια και βρίσκομαι στο 3ο. Κάνει τη δουλειά του μια χαρά δεν έχω κανένα παράπονο, με τη χρήση ενυδατικής της ίδιας εταιρίας κάνουν πολύ καλό δίδυμο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimina
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει άσχημη μυρωδιά, αφήνει μια περίεργη κολλώδη αίσθηση στο δέρμα και ουσιαστικά δεν είδα κάποια διαφορά στο πρόσωπό μου. Πεταμένα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δν τρελαθηκα και ιδιαιτερα

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Βάθος καθαρισμού
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
  • Πολύ ωραίο καθαριστικό προσώπου ειδικά για ακνεικα δέρματα. Πολύ ευχάριστη υφή, κάνει δουλειά στα σπυρακια. Εγώ τα αφήνω και σαν μάσκα όπως αναγράφεται στο μπουκαλάκι για 10 λεπτά και αμέσως βλέπω διαφορά στην ερυθρότητα και στα σπυρακια μου. Θα το αγόραζα ξανά.

    0
  • Είναι ένα προϊόν που σε φέρνει σε αμηχανία με την άνυδρη μορφή του. Δεν αισθάνεσαι βαθύ καθαρισμό και φαίνεται σαν να αφήνει υπολείμματα λιπαρότητας. Το αφρίζον τζελ της ίδιας σειράς κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.

    3
  • Δεν το έχω δοκιμάσει στο πρόσωπο, οπότε δεν έχω άποψη. Το παίρνω για τα σπυράκια στην πλάτη και γενικώς για σπυράκια που βγαίνουν σε διάφορα σημεία του σώματος και όντως κάνει δουλειά, αλλά το foam plus της ίδιας σειράς κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά.

    4
  • Το συγκεκριμένο καθαριστικό μου άρεσε πολύ. Έχει ιδιαίτερη υφή ως άνυδρο και προκαλεί μια ευχάριστη θερμαντική αίσθηση στο άπλωμα. Το φυτικό σαλικυλικά που περιέχει είναι αρκετό για να σποσυμφορήσει τους πόρους αλλά δεν απολεπίζει οπότε δεν ευαισθητοποιεί τι δέρμα. Αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και ενυδατωμένη. Στα μείον το γεγονός ότι δε βοηθά στην αφαίρεση μακιγιάζ και η μικρή ποσότητα - 50ml μόνο. Παρ'όλα αυτά θα το ξανάπαιρνα.

    1
  • Το συγκεκριμένο καθαριστικό το κάνω χρήση τουλαχιστον μισό χρόνο πρωί-βράδυ, συστημένο απο δερματολόγο για θεραπεία από ακμή. Έχω αλλάξει 2 σωληνάρια και βρίσκομαι στο 3ο. Κάνει τη δουλειά του μια χαρά δεν έχω κανένα παράπονο, με τη χρήση ενυδατικής της ίδιας εταιρίας κάνουν πολύ καλό δίδυμο.

    1
  • Δες τα όλα
13,20 €
5,00 €   μεταφορικά