Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Εικόνα από αξιολόγηση -
Εικόνα από αξιολόγηση
Spigen GLAS.tR EZ FIT Tempered Glass 2τμχ (iPhone 17 / 17 Pro / 16 Pro)
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο...
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Περιγραφή
Περιγραφή
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
Αξιολογήσεις (347)
Αξιολογήσεις
-
289
-
30
-
12
-
5
-
11
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Προστασία
-
Αντοχή
-
Τοποθέτηση
-
Εφαρμογή
Αξιολογήσεις χρηστών
Από Κύπρο
-
Άμεση εφαρμογή από αρχάριο...η καλύτερη προστασία που υπάρχει. Να ξέρετε μετά υπάρχει πρόβλημα με το ID δεν το διαβάζει καλά. Λένε να αυξήσεις την ευαισθησία αλλά τρίχες. Χάνεις το ID lock
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Great fit easy
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
High quality and easy installation. Will order again
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Εύκολη και άψογη τοποθέτηση σε iPhone 17. Αν ακολουθήσεις τις οδηγίες με ακρίβεια το τζαμάκι μπαίνει μόνο του πρακτικά. Από λειτουργικότητα όλα μια χαρά και μετά την τοποθέτηση, δεν επηρεάζει σε κάτι τη χρήση του κινητού. Το είχα πάρει και για παλιότερο μοντέλο iPhone που είχα πριν και οι εντυπώσεις μου ήταν οι ίδιες. Σίγουρα θα προτιμήσω την ίδια σειρά και σε επόμενο κινητό
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Χρησιμοποιώ πάντα τζαμακια σε ο,τι κινητό αγοράσω. Επέλεξα πρώτη φορά σπιγκεν γιατί τη θεωρώ πολύ καλή εταιρεία ιδίως για τις θήκες της. Το τζαμάκι ήταν απογοητευτικό. Το έχω από τον Ιούλιο 2025 και περίπου τον Δεκέμβρη μου έπεσε και έκανε μια μεγάλη γραντζουνια (σπάσιμο δηλαδή αλλά όχι θρύψαλα). Και δεν έπεσε καν σε τραχιά επιφάνεια. Απλά έπεσε στο πάτωμα. Σημειωτέον ότι φοράω και θήκη σπιγκεν, άρα έχει καλή απορρόφηση κραδασμών. Το δεύτερο τζαμάκι της συσκευασίας το έδωσα στη φίλη μου στην οποία και αυτή συνέβη ακριβώς το ίδιο. Με την πρώτη που της έπεσε της έσπασε σχεδόν στα 2 το τζαμάκι και τώρα έχει μια τεράστια γραντζουνια και αυτή. Πολύ κακή ποιότητα δυστυχώς και δεν ήταν και τόσο φθηνό.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Χρησιμοποιώ χρόνια τζαμάκια spigen με απόλυτη επιτυχία και ημουν πάντα ευχαριστημένος απο την ποιότητα και την εφαρμογή.
Στο iPhone 16 pro max η εφαρμογή ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
Δημιουργειται μεγαλο κενο στο πανω μερος και στο κατω βρισκει στη θήκη. Θεωρώ οτι ειναι προβλημα της ευθυγράμμισης που κανει ο πλαστικος οδηγος.Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δεν έχει κατανοητές οδηγίες. Ούτε το βίντεο ήταν καλό. Εμπειρικά το έβαλα αλλά έχει και ποιότητα. Σε iPhone 17
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Γουσταρω πολυ ποσο ευκολο ειναι να τοποθετηθει, ερχεται με ολο τον καταλληλο εξοπλισμο και εχει οδηγιες πως και τι.
Εχει φοβερη αισθηση στο touch, απο τις καλυτερες θα ελεγα καθως εχω δοκιμασει πολλα. Βεβαια χρειαστηκε να αλλαξω 2 μεσα σε ενα 6μηνο.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Κακή εφαρμογή, ελαττωματικά 2 τεμάχια της συσκευασίας από την εταιρία, απογοήτευση πραγματικά. Πήγα σε ESR
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δευτερη φορα που το αγοραζω, μετα απο καλη πτωση εσπασε το τζαμακι αλλα εζησε η οθονη. Εγγυηση τα spigen.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δε ξέρω όσοι λένε πως δεν μπόρεσαν να το βάλουν σωστά ή τους έκανε φούσκες τι ακριβώς έκαναν. Πρώτη φορά έβαλα τζαμάκι μόνος μου και με τις οδηγίες μπήκε άψογα. Με το Face ID δεν έχεις κανένα θέμα. Το μόνο κακό είναι οι άκρες επειδή είναι λίγο χοντρό, ειδικά στην κάτω πλευρά που κάνεις swipe.
Edit: Έσπασε το 1ο τζαμάκι μετά από πέσιμο. Η οθόνη κομπλέ. Μπήκε το δεύτερο με ίδια ευκολία .
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το γυαλί είναι αρκετά καλό. Οι άκρες του δεν είναι καλές. Επίσης, το βοηθητικό εργαλείο για την τοποθέτηση είναι για πέταμα. Εγκατέστησα δύο προστατευτικά λάθος καθότι οι διαστάσεις του είναι λάθος. Δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με άλλα της Spigen. Τέλος, δημιουργήθηκαν εύκολα φυσαλίδες κάτω από το τζάμι.
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Τοποθέτηση
- Αντοχή
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εάν δεν είσαι εξοικειωμένος με την τοποθέτηση προστασίας οθόνης δεν θα πάει καλά… στα θετικά δείχνει αρκετά στιβαρή , με αντοχή στις δαχτυλιές. Στα αρνητικά γεμίζει φουσκάλες …. Που δεν φεύγουν με τίποτα … και το δεύτερο τζαμάκι μπαίνει αλλού για αλλού … εγώ δυστυχώς είχα αποτυχία 2/2 με αποτέλεσμα να πάει στα σκουπίδια ….
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Απαράδεκτο προϊόν , δύο φορές δοκιμή με όλα αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει μέσα , τριπλό καθαρισμό με τα πανακια και δεν μπόρεσα ποτέ να αφαιρέσω τις φουσκάλες τελείως μέχρι που την ξεκόλλησα και την έβαλα με το χέρι και δεν είχε ούτε μια !
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εύκολη εφαρμογή βάση των οδηγιών σε iPhone 17.. Αντιμετωπίζω πρόβλημα όμως στη χρήση. Χάνει κάποια touches, κυρίως στο scroll, στο zoom-in και στο zoom-out. Στην πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω άλλης εταιρείας. Το Face ID δουλεύει κανονικά.
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Επηρεάζει το χειρισμό
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
φαίνεται να είναι πολύ καλό, δεν μου έχει πέσει για να δώ αν το προστατεύει αλλά για την καθημερινή χρήση είναι πολύ καλό και στην αφή και στην αίσθηση και σε όλα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η Spiegen τελευταία δεν μας τα λέει καλά. Το ένα τζαμάκι ήταν ήδη σπασμένο. Αγοράζω τζαμάκια spiegen εδω και 4 χρόνια. Νιώθω οτι η ποιότητα έχε πάρει την κατηφόρα.
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Κορυφαία προστατευτικά και εξαιρετικά ανθεκτικά. Η δε βάση οδηγός που περιλαμβάνουν, κάνει την τοποθέτηση παιχνίδι.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εξαιρετικής κατασκευής και εύκολης τοποθέτησης προϊόν. Περιέχεται και εργαλείο απομάκρυνσης φυσσαλίδων που εγκλωβίζονται, το οποίο δουλεύει. Είχα 3 πτώσεις του κινητού από νορμάλ ύψος, και δεν έπαθε απολύτως τίποτα (έχω και θήκη φυσικά).
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Παραδόξως, εξαιρετικά κακή ποιότητα. Χαράσσεται εύκολα, δεν κολλάει σωστά και δημιουργεί φυσαλίδες αέρα στο δίμηνο χρήσης. Αδικαιολόγητα προβληματικό προϊόν για τα δεδομένα της Spigen.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αρκετά πιο μέτρια συσκευασία και παρελκόμενα, από ίδιας μάρκας τζαμάκι για iPhone 15 Pro.
Καταρχάς, η σπάτουλα ήταν ψεύτικη, η παλιότερη συσκευασία είχε πολύ ανώτερη, με προστατευτικό μαξιλαράκι. Τα δε πανάκια για το αρχικό καθάρισμα, ήταν πολύ μικρά σε μέγεθος, πράγμα που αρκετές φορές έκανε τα δάχτυλά σου να ξεφεύγουν και να γεμίζουν δαχτυλιές την οθόνη.
Τέλος, το ένα τζαμάκι "θυσιάστηκε", καθώς όσο και να καθάρισα το κινητό πριν, είχε τόσες πολλές φουσκάλες που ήταν πρακτικά Α-ΔΥ-ΝΑ-ΤΟ να φύγουν με την (μέτρια) σπάτουλα.
Δεν ξέρω αν έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα ή αν απλά η Spigen έριξε την ποιότητα, αλλά σε σύγκριση με όλα τα άλλα τζαμάκια της που έχω δοκιμάσει (για iPhone 15 Pro και Apple Watch Ultra), το συγκεκριμένο ήταν για τ' ανάθεμα.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το βοήθημα εφαρμογής είναι μεγάλο με αποτέλεσμα το τζαμάκι να κολλάει πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά. Αν το προτιμήσετε καλύτερα να κολλήσετε το τζαμάκι χωρίς το βοήθημα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το πιο αξιόπιστο για προστασία οθόνης,τα χρησιμοποιώ σε όλα τα μοντέλα που είχα κατά καιρούς κι η ευκολία τοποθέτησης αυτή τη φορά με εξέπληξε καθώς είναι ακόμα πιο εύκολη από ποτέ.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τρομερό προϊόν:
Καταπληκτική συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα εις διπλούν πολύ σωστά βήματα για τη τοποθέτηση που πραγματικά θέλει προσπάθεια να την κάνεις λάθος!!!
Το τζάκι μπαίνει ακριβώς στο κέντρο χωρίς να δημιουργεί φουσκάλες και χωρίς να έχει κανένα περίγραμμα κάνοντας το σχεδόν αόρατο χωρίς να δημιουργεί θέμα όταν μπαίνουν οι θήκες!!!
Αξίζει τα χρήματα του και ειδικά εφόσον η συσκευασία έχει 2 πρόκειται για την ιδανική προστασία οθόνης!!!- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Με δυσκόλεψε λίγο στην εγκατάσταση με το πλαίσιο που έχει, αλλά το έκανα χωρίς την βοήθεια του υπολογίζοντας με το μάτι. Καλό τζαμάκι, ποιοτικό.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πραγματικά φανταστικό screen protector!! Η τοποθέτηση πανεύκολη χωρίς ίχνος φυσαλίδας!! Δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω καν το εργαλείο για τις φυσαλίδες!! Η αίσθηση κατά την πληκτρολόγηση μοναδική και το κυριότερο, δεν έχει μαύρο περίγραμμα με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις την οθόνη του κινητού σου σε όλο της το μεγαλείο!! Αγορά με κλειστά μάτια!!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τέλειο το τζαμακι! Τοποθέτηση άψογη και πανευκολη. Δεν φαίνεται καν ότι φοράει προστασία η συσκευή. Με το πλαίσιο που διαθέτει τοποθετείτε ακριβός στην οθόνη ούτε να φύγει δεξιά ούτε αριστερά ούτε πάνω κάτω. Το μέγεθος είναι ακριβώς στην οθόνη ούτε μεγάλο ούτε μικρότερο, πιστεύω από τα καλύτερα για iPhone 16pro. Δεν έχει μαύρο πλαίσιο γύρο γύρο είναι σκέτο τζαμι και έτσι βλέπεις τα μπεζελ της οθόνης όπως είναι μικρά γιατί με τα τζαμακια με μαύρο πλαίσιο φαίνονται μεγαλύτερα τα μπεζελ. Η συσκευασία έχει μέσα δύο.
Το πρώτο μου έσπασε και έβαλα το δεύτερο το οποίο δεν ξέρω γιατί αλλά η αφή του είναι χάλια δεν έχει ευχάριστη ολίσθηση είναι σε κάποια σημεία σαν σαγρε ενώ όταν το κοιτάς φαίνεται μια χαρά κρύσταλλο. οπότε τα πέντε αστέρια θα γίνουν τρία.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η εφαρμογη τι να πω;… πανευκολη, και δεν αφησε ουτε μια φυσαλίδα! Δαχτυλικα αποτύπωματα, δυσκολα αφηνει, καθαριζεται πανευκολα. Vfm, το ξανα αγοραζα οσο εχω το κινητο
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη;
Από άλλες χώρες
-
1
Άμεση εφαρμογή από αρχάριο...η καλύτερη προστασία που υπάρχει. Να ξέρετε μετά υπάρχει πρόβλημα με το ID δεν το διαβάζει καλά. Λένε να αυξήσεις την ευαισθησία αλλά τρίχες. Χάνεις το ID lock
-
0
Great fit easy
-
0
High quality and easy installation. Will order again
-
0
-
0
- Δες τα όλα
Ερωτήσεις
Έχεις απορία για το προϊόν;
5569 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόν
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!