Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro Max σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Εικόνα από αξιολόγηση
GLAS.tR EZ Fit Sensor Protected Tempered Glass 2τμχ (iPhone 17 Pro Max / iPhone 16 Pro Max) AGL07907
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro Max σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό...
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro Max σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Περιγραφή
Περιγραφή
Το EZ Fit σας επιτρέπει να εγκαταστήσετε ένα προστατευτικό οθόνης στην οθόνη του iPhone 16 Pro Max σας όπως ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο για να ευθυγραμμίσετε το προστατευτικό οθόνης στο iPhone σας, πατήστε προς τα κάτω και είστε έτοιμοι. Το κάνει εύκολα.
Αξιολογήσεις (320)
Αξιολογήσεις
-
259
-
24
-
14
-
7
-
16
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Προστασία
-
Τοποθέτηση
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Αντοχή
-
Εφαρμογή
Εικόνες αξιολογήσεων
Αξιολογήσεις χρηστών
Από Κύπρο
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Λες Spigen είναι, τι μπορεί να πάει λάθος. Πανάθλιο. Όσο εύκολη είναι η τοποθέτηση του τόσο σου βγάζει μετά το λάδι για να ξεφορτωθείς τις φουσκάλες και να τρίβεις μια ώρα μέχρι να φύγουν. Μιλάμε για κάκιστο προϊόν.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το έχω ένα μήνα, προς το παρόν είναι οκ , θα επανέλθω αργότερα να δω πως θα ανταπεξέλθει συν δουλειά μου μιας και το χρησιμοποιώ σε δύσκολες συνθήκες!
Μου αρέσει η καθαρότητα που έχει και άλλο τζαμάκι που το οποίο το είχα πληρώσει πιο ακριβά το ένα το τεμάχιο γιατί αυτή τη στιγμή μας δίνει δύο τεμάχια δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος ήταν λίγο θολή κάπως έτσι αυτό είναι πάρα πολύ καλή ποιοτικά και βέβαια θα δούμε πόσο θα αντέξει!Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Σε 17 pro max σε 3 εβδομάδες βγήκε η πάνω πλευρά χωρίς κανένα λόγο. Δεν πιάνει την οθόνη στο 100%, με αποτέλεσμα όταν κοιτάς το κινητό λίγο πιο πλαινά απότι συνηθως, ιριδίζει. Πάει και η Spigen δυστυχώς.
Update: Έπαθα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και με το 2ο τζαμάκι της συσκευασίας! Το κινητό φοράει την αυθεντική σιλικονούχα θήκη της apple!Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλό. Ταίριαξε άψογα στο κινητό μου (IPhone 17 pro max) και μέχρι στιγμής, δεν έχει φύγει, επίσης όσες φορές μου έπεσε, το τζάμι δεν ράγισε καν. Φαίνεται πολύ καλή ποιότητα και κατασκευή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Είχα βάλει παλιά ένα μια χαρά αυτό είναι ότι χειρότερο δεν χάλασα και τα 2 και δεν μπήκε κανένα κατευθείαν και το έβαλα με το χέρι και έχει άπειρες φουσκάλες
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Άψογη εφαρμογή, πολύ εύκολη τοποθέτηση. Έχει διαφορά από τα φθηνά που βρίσκεις σε site όπως Temu. Νομίζω πως το συγκεκριμένο δεν γεμίζει το ίδιο εύκολα δαχτυλιές.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Έχω αγοράσει δεκάδες τζαμακια spigen και εκατοντάδες κινέζικα, είναι η πρώτη φορά που μου σπάει τζαμάκι στην τοποθέτηση! Ενώ το είχα τοποθετήσει, πίεζα ελαφρώς με τη σπάτουλα που περιλαμβάνεται για να φύγει ο αέρας και ράγισε.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δεν μπορώ να βαθμολογήσω με 5 αστέρια το τζαμάκι της spigen όταν μέσα σε 4 μήνες το άλλαξα 2 φορές διότι ξεκόλλησε και τις 2 φορές η αριστερή επάνω γωνία.Δεν γνωρίζω αν το πρόβλημα είναι μόνο στο 16 pro max.Η τοποθέτηση ήταν εύκολη,θέλει προσοχή όχι μόνο στην οθόνη να είναι καθαρή αλλά και στον οδηγό τοποθέτησης οπότε καθαρίστε και αυτόν.Ευκολα έδιωξα τις φουσκάλες πιέζοντας με το δάχτυλο μου και όχι με το εργαλείο.Μετα τοποθετήθηκε και η θήκη της spigen mag safe που αν και συμβατή με σωστή απόσταση αλλά οριακή με τις ακμές από το τζαμάκι φαίνεται πως από εκεί γίνεται η ζημιά.Διαπιστωσα λοιπόν πως στο δεύτερο τζαμάκι μετά από μερικές εβδομάδες έβαλα μια φορά το κινητό στην τσέπη μου η οποία ίσως πίεσε λίγο παραπάνω την θήκη και αυτή με την σειρά της την γωνία της οθόνης και αυτό ήταν ξεκόλλησε.Αλλαξα μάρκα δεν έχει σημασία ποια ήταν με private glass ,εκείνη ξεκόλλησε στο επόμενο λεπτό επειδη πιεζόταν γύρω γύρω πλέον από τη θήκη αλλά ούτε αναγνώριζε το Face ID.Συμπερασματικά μην έχοντας άλλη επιλογή θα ξανά παραγγείλω spigen αποφεύγοντας όμως την τοποθέτηση στην τσέπη του παντελονιού και βλέπουμε
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μετά από πτώση από το 1 μέτρο έσπασε λίγο το tempered glass στη γωνία χωρίς να δημιουργηθεί ροή ή σε όλο το τζάμι
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η Spigen χάλασε. Δεν κεντράρει σωστά στο iPhone 16 Pro Max. Το εργαλείο αφαίρεσης αέρα απαράδεκτο. Επίσης έχει μόνο έναν πλαστικό οδηγό, ενώ παλιά είχε δύο. Απαράδεκτη ποιότητα.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
1 χρόνο και 2 μήνες μετά που φοράω το ίδιο τζαμάκι και μετά από αμέτρητες φορές που μου έπεσε το κινητό IPhone 16 Pro Max το τζαμάκι δεν έσπασε δεν ράγισε δεν έπαθε τίποτα απλά από την χρήση άρχισε να μαζεύει μικρά σημαδάκια θα την παραγγείλω ξανά για να κάνω ένα φρεσκάρισμα για αισθητικούς λόγους.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
to xw valei se iphone 17pro max, exi katsi mia xara, aploustata sto katw meros tis othonis, den kaliptete telios i othoni, alla eine mikri i diafora
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αγορά μέσω Skroutz. Ήρθαν ακριβώς αυτά που περίμενα. 2 τζαμάκια με 2 ξεχωριστούς οδηγούς. Όχι σαν αυτά που αναφέρουν ορισμένοι. Ένα τζαμάκι με οδηγό και άλλο σκέτο.
Η εφαρμογή αναμενόμενη. Απλή. Φυσικά είχε αέρα όπως λένε οι περισσότεροι στα σχόλια και σε εικόνες περιμετρικά. Αλλά έφυγαν πανεύκολα με το εργαλειάκι που είχε στη συσκευασία.
Οπότε προσωπικά για εμένα, στο iPhone 16 Pro Max βγήκαν μια χαρά!Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Κλασσική spigen, οικονομική με 2 τζαμάκια αλλά θέλει τεράστια προσοχή να μην πάρει χνούδι την ώρα της εφαρμογής. Τελευταια φορά
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Αντοχή
- Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τα τελευταία 10 χρόνια αγοράζω μόνο spigen θήκες και τζαμακια.
Πρωτη φορά απογοητεύομαι έτσι. Έβαλα τα τζαμακια και ράγισαν μόνα τους μετά από λίγες μέρες. Και τα δύο!! Χωρίς πτώση ή κάτι άλλο. Απλά σπάσανεΣου φάνηκε χρήσιμη; -
Όπως και για το 15αρι έτσι και για το 17 επέλεξα με κλειστά μάτια τη συγκεκριμένη προστασία οθόνης. Γρηγόρη και εύκολη εγκατάσταση χωρίς πολλά πολλά.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δεν κολλάει καλά περιμετρικά στο iPhone 16 pro max.
Είναι η πρώτη φορά που τζαμάκι της soigen δεν κολλάει σωστά…- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Αντοχή
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Στα 3 τζαμιά μόνο το ένα έκατσε καλά. Τα υπόλοιπα 3 δεν εφαρμόζουν σωστά από τα αριστερά και ξεκολλάει όλη η πλευρά. Πεταμένα λεφτά, 1 αστέρι μόνο για το εύκολο σύστημα τοποθέτησης και το πανάκι.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δεν καλύπτει συνολικά την οθόνη . Αφήνει λίγο κενό τριγύρω . Πρώτη φορά με δυσκόλεψε ζελατίνα της spigen από το να διώξω τα κενά αέρος … Και πρώτη φορά απογοητεύτηκα από την ταλαιπωρία τοποθέτησης κ την αφαίρεση κενών αέρα τόσο πολύ .. Από την στιγμή που τα κατάφερα όμως , ξέρω ότι έχω μια πολύ καλή προστασία για το κινητό μου , αλλά εάν δεν ήμουν έμπειρος χρήστης κ δεν κατέβαλα πολύ προσπάθεια , θα είχα μια αηδία γεμάτη κενά αέρα στο κινητό μου …
- Αντοχή
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Προστασία
- Εφαρμογή
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Δυστυχώς μου άφησε και εμένα κενά γύρο-γύρο στις άκρες και στα δύο γυαλάκια. Ποτέ παράπονο απο spigen σε πολλά iphones .... Με το 16 pro max υπάρχει θέμα.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλύτερο από ό,τι περίμενα.
Υπάρχουν ουσιαστικά δύο τζαμάκια στη συσκευασία με το κιτ τοποθέτησης τους.Το τοποθέτησα στο μπάνιο έχοντας κάνει υδρατμούς.
Το έτριψα αρκετά.
Το άφησα 1 λεπτό ίσως και παραπάνω αντί για 30 δευτερόλεπτα.Δεν έκανε καμία φουσκάλα. Προληπτικά το έκανα με την σπάτουλα μετά επιμένοντας περιμετρικά.
Δεν έχει αλλοιωθεί η εικόνα. Επιπλέον και πιο σημαντικό δεν έχει αλλάξει η αφή της οθόνης κάτι που φοβόμουν.
Σχετικά με την αντοχή δεν έχω άποψη. Ωστόσο πλέον χρησιμοποιώ το κινητό χωρίς άγχος σε τσέπες, παραλία, κλπ.
Να προσθέσω τέλος ότι είναι απόλυτα συμβατό με τις θήκες της Spigen.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Λοιπόν το συγκεκριμένο έχει αγοραστεί δύο φορές. Η πρώτη από αμερικάνικο αμαζον. Εφάρμοζε τέλεια, δεν άφηνε περιθώρια, ενώ και τα δύο τζαμακια ήταν ορθώς τοποθετημένα στο βοηθητικό οδηγό εγκατάστασης.
Εν αντιθέσει με αυτά που μόλις αγοράστηκαν από εδώ. Μεγαλύτερα κενά, φουσκάλες που οκ φεύγουν μετά από λίγο, καθώς και μόνο ένα οδηγό. Πράγμα που σημαίνει ότι για το δεύτερο τζαμάκι θα πρέπει να βρεις τρόπο να κεντραρεις μόνος σου και να το τοποθετήσεις εντός του οδηγού. Σίγουρη επιτυχία (νοτ). Αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη και τις ελάχιστα μικρότερες διαστάσεις, να μπει λίγο στραβά και να αφήνεται μεγαλύτερο κενό από τη μία πλευρά.- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Εφαρμογή
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πρέπει να γίνει πιο smooth η γωνία γύρω γύρω. Εαν δεν φοράς θήκη το δάχτυλο "βρίσκει" στο κόψιμο του τζαμιού όταν πας να σύρεις προς τα πάνω την Tab Bar για ξεκλείδωμα. Προφανώς δεν εννοώ οτι σε κόβει αλλα νοιώθεις το κομμένο τζαμάκι. Σε iphone 13 pro max που είχα το ίδιο τζάμι δεν είχε κανένα θέμα.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εύκολη τοποθέτηση αλλά η spigen έχει χαλάσει σαν εταιρία τρεις φορές και μου αφήνει φουσκάλες στην άκρη η πρώτη μετά από 3 μήνες η δεύτερη μετά από μια βδομάδα και η τρίτη αμέσως.Δεν το ξανά ρισκάρω πρόκειται για iPhone 16 pro max μακρυά από spigen απελπισία
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Αντοχή
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η ποιότητα αφής κλασικά όπως και τα προηγούμενα τζαμακια της spigen είναι πολύ καλή αλλά η εφαρμογή με δυσκόλεψε πολύ περισσότερο από το προηγούμενο κινητό που είχα (12 pro max). Πέραν του ότι δεν κατάφερα να το βάλω ευθεία και είχε πολλές φούσκες και η πάνω δεξιά ειδικά γωνία είχε βγει εκτός του κινητού νομίζω επειδή το 16 pro max έχει πολύ λεπτά bezels (σίγουρα πιο λεπτά από του 12 pro max) είναι πολύ hit or miss να το βάλεις μόνος σου. Πήγα να μου το σηκώσουν και να το τοποθετήσουν μετά ξανά σωστά σε κατάστημα αλλά ούτε αυτοί το έβαλαν τόσο καλά γιατί αν κοιτάξεις στα πλάγια της οθόνης εκεί που ακριβώς τελειώνει το τζάμι φαίνεται ότι είναι λίγο πιο μικρό από την οθόνη του κινητού με αποτέλεσμα να φαίνονται περίεργα χρώματα αριστερά και δεξιά
- Προστασία
- Αντοχή
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Επηρεάζει το χειρισμό
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αν και έχω περάσει αρκετά τζαμακια και έχω κάποια εμπειρία στο συγκεκριμένο έκανε αρκετα bubbles οπότε πήρα κάποιο χρόνο να τις σπρώξω στην άκρη με το ειδικό εργαλείο
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη;
Από άλλες χώρες
-
0
-
0
-
0
-
0
-
0
Λες Spigen είναι, τι μπορεί να πάει λάθος. Πανάθλιο. Όσο εύκολη είναι η τοποθέτηση του τόσο σου βγάζει μετά το λάδι για να ξεφορτωθείς τις φουσκάλες και να τρίβεις μια ώρα μέχρι να φύγουν. Μιλάμε για κάκιστο προϊόν.
- Δες τα όλα
Ερωτήσεις
5463 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΧρόνια επιλέγω spigen. το προιόν αυτό με απαγοήτευσε. α) η βάση πανω στην οποία καλείτε να κάτσει , δεν σταθεροποιεί σωστά το 16 pro max β) περιέργως η 1η προσπάθεια το γυαλί εκατσε αλλού για αλλού γ) η δευτερη προσπάθεια πέτυχε αλλά γύρω γύρω στις ακρες εχω κενά και δεν μαζεύονται δ) μαζεύει πολλές δαχτυλιές ενώ το αντίστοιχο για 15 pro δεν αποτύπωνε τόσο εντονα τις δαχτυλιές. ιδέα μου? να πάω για 2η πακέτο διπλό? οι δαχτυλιές και τα κενά με απασχολούν. κάθε σχόλιο - βοήθεια δεκτή. ευχαριστώ προκαταβολικά
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!