Επειδή κλασσικά δε θα βγάλω άκρη με το κράτος που ζούμε, θα κάνω την καλή τουλάχιστον να προφυλάξω άλλους. Θα πω ότι ήδη έχω στείλει εμαιλ στο Ινστιτούτο καταναλωτή, όχι οτι περιμένω και τίποτα, αλλά μπας και... Λοιπόν εαν κάποιος θέλει το τηλέφωνο όπως εγώ για θέμα δουλειάς να χρησιμοποιήσει το AI για να μετατρέπει λόγο σε κείμενο, τότε ΔΕΝ κάνει, γιατί το τηλέφωνο δε δίνει ουσιαστικά αυτή τη δυνατότητα όπως διαφημίζουν όλα τα καταστήματα και διάφορα σαίνια σε review video που απλά είναι μέρος του συστήματος για να μας παίρνουν τα λεφτά. Το χρησιμοποιείς για περίπου 30 λεπτά ηχητικό και μετά πρέπει να το πληρώνεις με συνδρομητική υπηρεσία!!! (νομίζω στη Microsoft). Ουτως η άλλως σε αυτό το χρόνο που το χρησιμοποίησα δεν είδα και τρελή αξιοπιστία στις λέξεις, απέχει πολύ από σχετικά services που κάνουν online το ίδιο πράγμα. Το 1 αστεράκι πάει γιατί προφανώς η διαφήμιση των ΑΙ χαρακτηριστικών γίνεται με τις ευλογίες της εταιρείας, δεν αναφέρει όμως κανείς ότι είναι ΧΡΕΩΣΙΜΕΣ! Σα να σου λένε θα βγάλεις 10 φωτογραφίες με την κάμερα και μετά θα πληρώνεις... Αυτές τις πρακτικές οι καταναλωτές πρέπει να τις κόβουν από νωρίς. Μόλις συνειδητοποίησα οτι το κινητό δεν υποστηρίζει καν αναπαραγωγή 4k video ούτε από την εσωτερική μνήμη ούτε από κάρτα μνήμης. 2024 και δε μπορείς να δεις 4κ video... To πηρα με 512 μήπως αποθηκεύω τα 4k από το drone, αλλά ούτε αυτό δε μπορώ να κάνω. Μεγάλη απογοήτευση ούτε για 130 ευρώ δεν κάνει το τηλέφωνο.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!