Καρέκλες Gaming

Raptor Ace Υφασμάτινη Καρέκλα Gaming Λευκό / Ροζ

Υλικά κατασκευής:

  • Σκελετός: Πλαστικό
  • Επένδυση: Ύφασμα υψηλής ποιότητας τύπου mesh με λεπτομέρειες από δερματίνη PVC
  • Κάθισμα: Αφρολέξ
  • Ρόδες: Πολυουρεθάνη (PU)

Υλικά κατασκευής:

  • Σκελετός: Πλαστικό
  • Επένδυση: Ύφασμα υψηλής ποιότητας τύπου mesh με λεπτομέρειες από δερματίνη PVC
  • Κάθισμα: Αφρολέξ
  • Ρόδες: Πολυουρεθάνη (PU)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολη η συναρμολόγηση της.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολη η συναρμολόγηση της.

  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 6 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Υλικά κατασκευής:

  • Σκελετός: Πλαστικό
  • Επένδυση: Ύφασμα υψηλής ποιότητας τύπου mesh με λεπτομέρειες από δερματίνη PVC
  • Κάθισμα: Αφρολέξ
  • Ρόδες: Πολυουρεθάνη (PU)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολη η συναρμολόγηση της.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Υλικό
Ύφασμα
RGB Φωτισμός
Όχι
Χρώμα
Ροζ
Υλικό Βάσης
Πλαστικό

Ρυθμιζόμενα Μέρη

Ρυθμιζόμενα Μπράτσα
Όχι
Υποπόδιο
Όχι
Ανάκλιση
Ναι
Μαξιλάρι
Όχι

Διαστάσεις Καρέκλας

Πλάτος Καθίσματος
60 cm
Βάθος Καθίσματος
60 cm
Ύψος Καθίσματος (min)
118 cm
Ύψος Καθίσματος (max)
126 cm

Top Specs

Ρυθμιζόμενα Μέρη
Ανάκλιση

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συναρμολόγηση
  • Δροσερή
  • Άνεση καθίσματος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Mporan_Mour2983
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ομορφη καρεκλα, φενεται στιβαρή αλλα το "μαξιλαρακι" που εχει επανω ειναι σε πολυ περιεργη θεση σε σχεση με την πλατη με αποτελεσμα να διπλωνει ο σβερκος(την χρησημοποιω απο χθες και ηδη με ποναει) χωρις ενα μαξιλαρι η κατι να στηριζει τον σβερκο θα εχετε θεμα.
    Κατα τα αλλα θετικες οι πρώτες εντυπώσεις.

    Edit: 1 εβδομαδα την εχω και εχω βγαλει το στηριγμα για το κεφαλι γιατι δεν παλευεται ειναι εντελως αβολο και επιπονο για τον σβερκο. Δεύτερον το mesh ειναι τοσο σφιχτο κατα την γνωμη μου οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορει να στηριξει σχεδον καθολου την σπονδυλική. Επεισης εχει ηδη "καθησει" το αφρολεξ του καθισματος και ειναι λες και καθομαι στο ξυλο, με αποτελεσμα στο 2ωρο (μην σας πω και λιγοτερο να ποναω και να μην παλευεται... οπως και τα μπρατσα ειναι τοσο λεπτο το αφρολεξ που το πλαστικο το νιωθω στο κοκκαλο μου... ομορφη καρεκλα αλλα εως εκει. καθολου ανατομικη, ουτε τοσο ανθεκτικη. Δεν αξιζε σιγουρα τα λεφτα της, μακαρι να εβαζα λιγα παραπανω
    να επαιρνα καποια επωνημη και πιο αναπαυτικη... δεν την προτείνω

    Edit 2: κουνιοτανε που κουνιοτανε, τωρα εχει αρχισει και τριζει. Ουτε την εχω πολυ καιρο (1εβδομαδα), ουτε ειμαι υπερβαρος(85 κιλα) ουτε την κανω καταχρηση. Αλλα βγαζει και παλι προβληματα! ΜΑΚΡΙΑ!!!! Αν δεν ειχα δωσει λεφτα σιγουρα θα την εκαιγα! Θα στειλω πισω το προιον τους να παρω πισω τα λεφτα μου

    • Συναρμολόγηση
    • Δροσερή
    • Άνεση καθίσματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειααα πολυ κιουττ

    • Συναρμολόγηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Δροσερή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συναρμολόγηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Δροσερή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Ομορφη καρεκλα, φενεται στιβαρή αλλα το "μαξιλαρακι" που εχει επανω ειναι σε πολυ περιεργη θεση σε σχεση με την πλατη με αποτελεσμα να διπλωνει ο σβερκος(την χρησημοποιω απο χθες και ηδη με ποναει) χωρις ενα μαξιλαρι η κατι να στηριζει τον σβερκο θα εχετε θεμα.
    Κατα τα αλλα θετικες οι πρώτες εντυπώσεις.

    Edit: 1 εβδομαδα την εχω και εχω βγαλει το στηριγμα για το κεφαλι γιατι δεν παλευεται ειναι εντελως αβολο και επιπονο για τον σβερκο. Δεύτερον το mesh ειναι τοσο σφιχτο κατα την γνωμη μου οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορει να στηριξει σχεδον καθολου την σπονδυλική. Επεισης εχει ηδη "καθησει" το αφρολεξ του καθισματος και ειναι λες και καθομαι στο ξυλο, με αποτελεσμα στο 2ωρο (μην σας πω και λιγοτερο να ποναω και να μην παλευεται... οπως και τα μπρατσα ειναι τοσο λεπτο το αφρολεξ που το πλαστικο το νιωθω στο κοκκαλο μου... ομορφη καρεκλα αλλα εως εκει. καθολου ανατομικη, ουτε τοσο ανθεκτικη. Δεν αξιζε σιγουρα τα λεφτα της, μακαρι να εβαζα λιγα παραπανω
    να επαιρνα καποια επωνημη και πιο αναπαυτικη... δεν την προτείνω

    Edit 2: κουνιοτανε που κουνιοτανε, τωρα εχει αρχισει και τριζει. Ουτε την εχω πολυ καιρο (1εβδομαδα), ουτε ειμαι υπερβαρος(85 κιλα) ουτε την κανω καταχρηση. Αλλα βγαζει και παλι προβληματα! ΜΑΚΡΙΑ!!!! Αν δεν ειχα δωσει λεφτα σιγουρα θα την εκαιγα! Θα στειλω πισω το προιον τους να παρω πισω τα λεφτα μου

    2
  • Τελειααα πολυ κιουττ

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Υλικά κατασκευής:

  • Σκελετός: Πλαστικό
  • Επένδυση: Ύφασμα υψηλής ποιότητας τύπου mesh με λεπτομέρειες από δερματίνη PVC
  • Κάθισμα: Αφρολέξ
  • Ρόδες: Πολυουρεθάνη (PU)

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολη η συναρμολόγηση της.

Brand

Γενικά Χαρακτηριστικά

Υλικό
Ύφασμα
RGB Φωτισμός
Όχι
Χρώμα
Ροζ
Υλικό Βάσης
Πλαστικό

Ρυθμιζόμενα Μέρη

Ρυθμιζόμενα Μπράτσα
Όχι
Υποπόδιο
Όχι
Ανάκλιση
Ναι
Μαξιλάρι
Όχι

Διαστάσεις Καρέκλας

Πλάτος Καθίσματος
60 cm
Βάθος Καθίσματος
60 cm
Ύψος Καθίσματος (min)
118 cm
Ύψος Καθίσματος (max)
126 cm

Top Specs

Ρυθμιζόμενα Μέρη
Ανάκλιση

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συναρμολόγηση
  • Δροσερή
  • Άνεση καθίσματος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Mporan_Mour2983
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Ομορφη καρεκλα, φενεται στιβαρή αλλα το "μαξιλαρακι" που εχει επανω ειναι σε πολυ περιεργη θεση σε σχεση με την πλατη με αποτελεσμα να διπλωνει ο σβερκος(την χρησημοποιω απο χθες και ηδη με ποναει) χωρις ενα μαξιλαρι η κατι να στηριζει τον σβερκο θα εχετε θεμα.
    Κατα τα αλλα θετικες οι πρώτες εντυπώσεις.

    Edit: 1 εβδομαδα την εχω και εχω βγαλει το στηριγμα για το κεφαλι γιατι δεν παλευεται ειναι εντελως αβολο και επιπονο για τον σβερκο. Δεύτερον το mesh ειναι τοσο σφιχτο κατα την γνωμη μου οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορει να στηριξει σχεδον καθολου την σπονδυλική. Επεισης εχει ηδη "καθησει" το αφρολεξ του καθισματος και ειναι λες και καθομαι στο ξυλο, με αποτελεσμα στο 2ωρο (μην σας πω και λιγοτερο να ποναω και να μην παλευεται... οπως και τα μπρατσα ειναι τοσο λεπτο το αφρολεξ που το πλαστικο το νιωθω στο κοκκαλο μου... ομορφη καρεκλα αλλα εως εκει. καθολου ανατομικη, ουτε τοσο ανθεκτικη. Δεν αξιζε σιγουρα τα λεφτα της, μακαρι να εβαζα λιγα παραπανω
    να επαιρνα καποια επωνημη και πιο αναπαυτικη... δεν την προτείνω

    Edit 2: κουνιοτανε που κουνιοτανε, τωρα εχει αρχισει και τριζει. Ουτε την εχω πολυ καιρο (1εβδομαδα), ουτε ειμαι υπερβαρος(85 κιλα) ουτε την κανω καταχρηση. Αλλα βγαζει και παλι προβληματα! ΜΑΚΡΙΑ!!!! Αν δεν ειχα δωσει λεφτα σιγουρα θα την εκαιγα! Θα στειλω πισω το προιον τους να παρω πισω τα λεφτα μου

    • Συναρμολόγηση
    • Δροσερή
    • Άνεση καθίσματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειααα πολυ κιουττ

    • Συναρμολόγηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Δροσερή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Συναρμολόγηση
    • Άνεση καθίσματος
    • Δροσερή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Ομορφη καρεκλα, φενεται στιβαρή αλλα το "μαξιλαρακι" που εχει επανω ειναι σε πολυ περιεργη θεση σε σχεση με την πλατη με αποτελεσμα να διπλωνει ο σβερκος(την χρησημοποιω απο χθες και ηδη με ποναει) χωρις ενα μαξιλαρι η κατι να στηριζει τον σβερκο θα εχετε θεμα.
    Κατα τα αλλα θετικες οι πρώτες εντυπώσεις.

    Edit: 1 εβδομαδα την εχω και εχω βγαλει το στηριγμα για το κεφαλι γιατι δεν παλευεται ειναι εντελως αβολο και επιπονο για τον σβερκο. Δεύτερον το mesh ειναι τοσο σφιχτο κατα την γνωμη μου οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορει να στηριξει σχεδον καθολου την σπονδυλική. Επεισης εχει ηδη "καθησει" το αφρολεξ του καθισματος και ειναι λες και καθομαι στο ξυλο, με αποτελεσμα στο 2ωρο (μην σας πω και λιγοτερο να ποναω και να μην παλευεται... οπως και τα μπρατσα ειναι τοσο λεπτο το αφρολεξ που το πλαστικο το νιωθω στο κοκκαλο μου... ομορφη καρεκλα αλλα εως εκει. καθολου ανατομικη, ουτε τοσο ανθεκτικη. Δεν αξιζε σιγουρα τα λεφτα της, μακαρι να εβαζα λιγα παραπανω
    να επαιρνα καποια επωνημη και πιο αναπαυτικη... δεν την προτείνω

    Edit 2: κουνιοτανε που κουνιοτανε, τωρα εχει αρχισει και τριζει. Ουτε την εχω πολυ καιρο (1εβδομαδα), ουτε ειμαι υπερβαρος(85 κιλα) ουτε την κανω καταχρηση. Αλλα βγαζει και παλι προβληματα! ΜΑΚΡΙΑ!!!! Αν δεν ειχα δωσει λεφτα σιγουρα θα την εκαιγα! Θα στειλω πισω το προιον τους να παρω πισω τα λεφτα μου

    2
  • Τελειααα πολυ κιουττ

    0
  • 0
  • Δες τα όλα