Sneakers

Mexico 66 Sneakers Κίτρινα Κωδικός: 1183C102-751

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα sneakers Mexico 66 από την ASICS, είναι κατασκευασμένα από δέρμα και είναι ιδανικά για καθημερινές casual εμφανίσεις. Το δέσιμο με κορδόνια, επιτρέπει μια εξατομικευμένη εφαρμογή για μεγαλύτερη άνεση.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου 2 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • John_John1175
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι λίγο πιο μεγάλη η φόρμα από τα κλασικά αθλητικά (μισό νούμερο) παπούτσια. Ενδεικτικά σε nike φοράω 44 σε αυτά κανονικά 43. Όμως, πάρτε ίδιο νούμερο με το αθλητικό σας και προσθέστε καλούς μαλακούς πάτους. Αν τα φορέσετε χωρίς πάτους καθημερινά, όλη μέρα με ορθοστασία ή περπάτημα θα σας κουράσουν και πονέσουν τα πόδια. Τα παπούτσια αυτά προορίζονται για στίβο, δηλαδή μαλακό και ελαστικό ταρτάν. Σε άσφαλτο θες περισσότερο cushion. Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά, κολλημένα παπούτσια, όχι ραμμένη σόλα. Το πολύ 50€ για μένα. Παραπάνω είναι κλέψιμο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CookieMonster
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Ωραίο παπούτσι αισθητικά. Διαχρονικά κομψό. Αλλά για καλοκαίρι δεν είναι. Είναι δερμάτινο και ως εκ τούτου πάρα πολύ ζεστό. Μόνο για χειμώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxatz80
    4
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Το γούστο ειναι προσωπική υπόθεση και τα κολλήματα επίσης
    Το πρώτο εξειδικευμένο παπούτσι στίβου μαζικης παραγωγής.
    Φτιαγμένο για τους Ολυμπιακους αγωνες το 1966.
    Ανθεκτικο λογω δέρματος.
    Η άνεση ομως ειναι σχετική.
    Και βεβαια πλεον φοριεται για καθημερινο παπούτσι βόλτας και οχι αθλητικό.
    Αλλα παρολα τα τρια συνεχόμενα μοντέλα, πλεον τα ποδια μου θελαν την άνεση.
    Οπότε για καθημερινο sneaker με τζιν για βολτα κτλπ επιλέχθηκε το Asics classic ct.
    Κακά τα ψέμματα, κλασεις ανωτερη άνεση απο το πολυαγαπημενο Mexico.
    Ισως μια λυση να ηταν, με την αγορά των Mexico, μια τοποθέτηση επιπλεον σόλας σε τσαγκάρη ωστε να γινει κάπως πιο αφρατο και μαλακό.
    Περίπου οπως τα Asics Corsair

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι λίγο πιο μεγάλη η φόρμα από τα κλασικά αθλητικά (μισό νούμερο) παπούτσια. Ενδεικτικά σε nike φοράω 44 σε αυτά κανονικά 43. Όμως, πάρτε ίδιο νούμερο με το αθλητικό σας και προσθέστε καλούς μαλακούς πάτους. Αν τα φορέσετε χωρίς πάτους καθημερινά, όλη μέρα με ορθοστασία ή περπάτημα θα σας κουράσουν και πονέσουν τα πόδια. Τα παπούτσια αυτά προορίζονται για στίβο, δηλαδή μαλακό και ελαστικό ταρτάν. Σε άσφαλτο θες περισσότερο cushion. Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά, κολλημένα παπούτσια, όχι ραμμένη σόλα. Το πολύ 50€ για μένα. Παραπάνω είναι κλέψιμο.

    5
  • Ωραίο παπούτσι αισθητικά. Διαχρονικά κομψό. Αλλά για καλοκαίρι δεν είναι. Είναι δερμάτινο και ως εκ τούτου πάρα πολύ ζεστό. Μόνο για χειμώνα.

    4
  • Το γούστο ειναι προσωπική υπόθεση και τα κολλήματα επίσης
    Το πρώτο εξειδικευμένο παπούτσι στίβου μαζικης παραγωγής.
    Φτιαγμένο για τους Ολυμπιακους αγωνες το 1966.
    Ανθεκτικο λογω δέρματος.
    Η άνεση ομως ειναι σχετική.
    Και βεβαια πλεον φοριεται για καθημερινο παπούτσι βόλτας και οχι αθλητικό.
    Αλλα παρολα τα τρια συνεχόμενα μοντέλα, πλεον τα ποδια μου θελαν την άνεση.
    Οπότε για καθημερινο sneaker με τζιν για βολτα κτλπ επιλέχθηκε το Asics classic ct.
    Κακά τα ψέμματα, κλασεις ανωτερη άνεση απο το πολυαγαπημενο Mexico.
    Ισως μια λυση να ηταν, με την αγορά των Mexico, μια τοποθέτηση επιπλεον σόλας σε τσαγκάρη ωστε να γινει κάπως πιο αφρατο και μαλακό.
    Περίπου οπως τα Asics Corsair

    9
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα sneakers Mexico 66 από την ASICS, είναι κατασκευασμένα από δέρμα και είναι ιδανικά για καθημερινές casual εμφανίσεις. Το δέσιμο με κορδόνια, επιτρέπει μια εξατομικευμένη εφαρμογή για μεγαλύτερη άνεση.

Με αέρα 1960s

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ένας συνδυασμός δύο πολύ αγαπημένων μοντέλων, του LIMBER-UP (1961) και του Limber (1966). Εμπνευσμένο από πρώτης γενιάς sneakers με διαχρονικό σχεδιασμός και κλασικό σχέδιο Onitsuka Tiger Stripes.

Λεπτομέρειες

  • Δέσιμο με κορδόνια για εύκολη εφαρμογή
  • Άνω μέρος: Δέρμα
  • Ενισχυμένο πάτημα OrthoLite

Brand

Κωδικός Προϊόντος
1183C102-751
Φύλο
Unisex
Χρώμα
Κίτρινο
Τύπος
Χαμηλά
Είδος
Flat
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
-
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • John_John1175
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι λίγο πιο μεγάλη η φόρμα από τα κλασικά αθλητικά (μισό νούμερο) παπούτσια. Ενδεικτικά σε nike φοράω 44 σε αυτά κανονικά 43. Όμως, πάρτε ίδιο νούμερο με το αθλητικό σας και προσθέστε καλούς μαλακούς πάτους. Αν τα φορέσετε χωρίς πάτους καθημερινά, όλη μέρα με ορθοστασία ή περπάτημα θα σας κουράσουν και πονέσουν τα πόδια. Τα παπούτσια αυτά προορίζονται για στίβο, δηλαδή μαλακό και ελαστικό ταρτάν. Σε άσφαλτο θες περισσότερο cushion. Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά, κολλημένα παπούτσια, όχι ραμμένη σόλα. Το πολύ 50€ για μένα. Παραπάνω είναι κλέψιμο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CookieMonster
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Ωραίο παπούτσι αισθητικά. Διαχρονικά κομψό. Αλλά για καλοκαίρι δεν είναι. Είναι δερμάτινο και ως εκ τούτου πάρα πολύ ζεστό. Μόνο για χειμώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panxatz80
    4
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Το γούστο ειναι προσωπική υπόθεση και τα κολλήματα επίσης
    Το πρώτο εξειδικευμένο παπούτσι στίβου μαζικης παραγωγής.
    Φτιαγμένο για τους Ολυμπιακους αγωνες το 1966.
    Ανθεκτικο λογω δέρματος.
    Η άνεση ομως ειναι σχετική.
    Και βεβαια πλεον φοριεται για καθημερινο παπούτσι βόλτας και οχι αθλητικό.
    Αλλα παρολα τα τρια συνεχόμενα μοντέλα, πλεον τα ποδια μου θελαν την άνεση.
    Οπότε για καθημερινο sneaker με τζιν για βολτα κτλπ επιλέχθηκε το Asics classic ct.
    Κακά τα ψέμματα, κλασεις ανωτερη άνεση απο το πολυαγαπημενο Mexico.
    Ισως μια λυση να ηταν, με την αγορά των Mexico, μια τοποθέτηση επιπλεον σόλας σε τσαγκάρη ωστε να γινει κάπως πιο αφρατο και μαλακό.
    Περίπου οπως τα Asics Corsair

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι λίγο πιο μεγάλη η φόρμα από τα κλασικά αθλητικά (μισό νούμερο) παπούτσια. Ενδεικτικά σε nike φοράω 44 σε αυτά κανονικά 43. Όμως, πάρτε ίδιο νούμερο με το αθλητικό σας και προσθέστε καλούς μαλακούς πάτους. Αν τα φορέσετε χωρίς πάτους καθημερινά, όλη μέρα με ορθοστασία ή περπάτημα θα σας κουράσουν και πονέσουν τα πόδια. Τα παπούτσια αυτά προορίζονται για στίβο, δηλαδή μαλακό και ελαστικό ταρτάν. Σε άσφαλτο θες περισσότερο cushion. Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά, κολλημένα παπούτσια, όχι ραμμένη σόλα. Το πολύ 50€ για μένα. Παραπάνω είναι κλέψιμο.

    5
  • Ωραίο παπούτσι αισθητικά. Διαχρονικά κομψό. Αλλά για καλοκαίρι δεν είναι. Είναι δερμάτινο και ως εκ τούτου πάρα πολύ ζεστό. Μόνο για χειμώνα.

    4
  • Το γούστο ειναι προσωπική υπόθεση και τα κολλήματα επίσης
    Το πρώτο εξειδικευμένο παπούτσι στίβου μαζικης παραγωγής.
    Φτιαγμένο για τους Ολυμπιακους αγωνες το 1966.
    Ανθεκτικο λογω δέρματος.
    Η άνεση ομως ειναι σχετική.
    Και βεβαια πλεον φοριεται για καθημερινο παπούτσι βόλτας και οχι αθλητικό.
    Αλλα παρολα τα τρια συνεχόμενα μοντέλα, πλεον τα ποδια μου θελαν την άνεση.
    Οπότε για καθημερινο sneaker με τζιν για βολτα κτλπ επιλέχθηκε το Asics classic ct.
    Κακά τα ψέμματα, κλασεις ανωτερη άνεση απο το πολυαγαπημενο Mexico.
    Ισως μια λυση να ηταν, με την αγορά των Mexico, μια τοποθέτηση επιπλεον σόλας σε τσαγκάρη ωστε να γινει κάπως πιο αφρατο και μαλακό.
    Περίπου οπως τα Asics Corsair

    9
  • 0
  • Δες τα όλα