Στρατιωτικά Σακίδια

Στρατιωτικό Υδροδοχείο Μαύρο 3lt Κωδικός: 270454_b

ΣΑΚΙΔΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΠΑΓΟΥΡΙ 3ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, ΤΡΕΞΙΜΟ, ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ, ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.

Κατασκευασμένο από αδιάβροχο νάιλον υλικό υψηλής πυκνότητας 600D.

  • Διαθέτει σωλήνα με βαλβίδα...

ΣΑΚΙΔΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΠΑΓΟΥΡΙ 3ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, ΤΡΕΞΙΜΟ, ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ, ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.

Κατασκευασμένο από αδιάβροχο νάιλον υλικό υψηλής πυκνότητας 600D.

  • Διαθέτει σωλήνα με βαλβίδα δαγκώματος ενεργοποίησης/απενεργοποίησης, κατάλληλη για τον έλεγχο της ροής του νερού.
  • Ρυθμιζόμενος ιμάντας ώμου και ζώνη στο στήθος, κατάλληλα για βαριά μεταφορά.
  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 6 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

ΣΑΚΙΔΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΠΑΓΟΥΡΙ 3ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, ΤΡΕΞΙΜΟ, ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ, ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.

Κατασκευασμένο από αδιάβροχο νάιλον υλικό υψηλής πυκνότητας 600D.

  • Διαθέτει σωλήνα με βαλβίδα δαγκώματος ενεργοποίησης/απενεργοποίησης, κατάλληλη για τον έλεγχο της ροής του νερού.
  • Ρυθμιζόμενος ιμάντας ώμου και ζώνη στο στήθος, κατάλληλα για βαριά μεταφορά.

Διαστάσεις: 43x18.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
270454_b

Χαρακτηριστικά

Είδος
Υδροδοχεία
Χρώμα
Μαύρο
Σύστημα MOLLE
Όχι
Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά
Αδιάβροχο
Χωρητικότητα
3 lt
Βάρος
-

Διαστάσεις

Ύψος
43 cm
Πλάτος
18 cm
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • marinosplessas
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Το προϊόν είναι τής πλάκας ή βαλβίδα τής παροχής νερού χάνει νερό συνεχώς, το στόμιο για να πιείς νερό τρέχει νερό ακόμα Κ όταν το κλείνεις, και το νερό έχει απαίσια γεύση μετά από μερικά λεπτά, πόσο μάλλον ώρες πού θα χρειαστεί, δεν περίμενα με τά χρήματα που το πήρα κάτι πού να συγκρίνετε με ακριβότερα αλλά έστω τά βασικά, τά οποία δεν κάνει είναι ή αλήθεια εγώ το έκανα αντικατάσταση καί τό καινούργιο ήρθε όπου είχε το ίδιο πρόβλημα άρα λοιπόν είναι ή κατασκευή του έτσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Spyrou154
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    10 ευρώ που μου στοιχησαν 1500 ευρώ.. Το χρησιμοποίησα μόνο για μια ημέρα, γύρισα σπίτι, το τοποθέτησα πάνω σε μια καρέκλα με 1 λίτρο νερό μέσα και έφυγα για Σαββατοκύριακο. Έσκασε μόνο του στο σημείο που βλέπετε και όλο το νερό χύθηκε στο πάτωμα που είναι από laminate.. Φούσκωσαν οι σανίδες σε ένα πάτωμα που τοποθετήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες.. Στο κατάστημα που το αγόρασα απλά μου έκαναν αντικατάσταση προϊόντος. 3 εβδομάδες αργότερα κι ενώ το έχω στην πλάτη μου με περίπου 2 λίτρα νερό μέσα απλά άρχισε να τρέχει στην πλάτη μου.. Ξανάνοιξε στο ίδιο σημείο που άνοιξε και το προηγούμενο στο κάτω μέρος της ραφης. Δεν το ξαναπάω για αλλαγή.. Λένε ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά ένα παγουρινο από τα jumbo με 1 ευρώ θα άντεχε περισσότερο από 3 βδομαδες χρήσης..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Iordanidis6772

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα θετικά του, είναι πολύ μαζεμένο, ο σωλήνας είναι άνετος κι όχι κοντός και έχει μια θήκη για ψιλό πράγματα όπως κινητό κλειδιά ανάμεσα στην πλάτη και το bladder.
    Αρνητικά τώρα, δεν φεύγει η μυρωδιά απ τον σωλήνα, οπότε μυρίζει πλαστικούρα (έκανα 1 πλύση με σόδα και ξύδι.), απ το bladder εχει φύγει οπότε ίσως καινούργιος σωλήνας αν επιμείνει με επόμενες πλύσεις. Επίσης το στόμιο στο bladder δεν είναι περιστρεφόμενο με αποτέλεσμα να πρέπει να ξοδέψεις παραπάνω εκατοστά σωλήνα εσωτερικά της τσάντας για να φτάνει όμως λόγω του μήκους του σωλήνα ( είναι αρκετά μακρύς)δεν δείχνει να είναι πρόβλημα. Δεν υπάρχει Άγκιστρο στο στόμιο(τύπου camelbak) για να αγκιστρώσει πάνω στο χερούλι οπότε θέλει πατέντα εκεί, όμως ότι πληρώνεις παίρνεις.

    Προσαρμοζεται εύκολα σε τσάντα στρατιωτικού τύπου (παραπλήσια pentagon).
    Γενικά φαίνεται καλής ποιότητας (για 8 ευρώ) οπότε αν το θες για τρέξιμο, ποδηλασία, κανό ή απλά να χεις μπόλικο νερό μαζί σου και θες να δεις αν σου ταιριάζει αυτό το στυλ παγουριού το συστήνω. Θα επιστρέψω αργότερα να γράψω για τον σωλήνα μόλις έχω νέα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το προϊόν είναι τής πλάκας ή βαλβίδα τής παροχής νερού χάνει νερό συνεχώς, το στόμιο για να πιείς νερό τρέχει νερό ακόμα Κ όταν το κλείνεις, και το νερό έχει απαίσια γεύση μετά από μερικά λεπτά, πόσο μάλλον ώρες πού θα χρειαστεί, δεν περίμενα με τά χρήματα που το πήρα κάτι πού να συγκρίνετε με ακριβότερα αλλά έστω τά βασικά, τά οποία δεν κάνει είναι ή αλήθεια εγώ το έκανα αντικατάσταση καί τό καινούργιο ήρθε όπου είχε το ίδιο πρόβλημα άρα λοιπόν είναι ή κατασκευή του έτσι

    3
  • 10 ευρώ που μου στοιχησαν 1500 ευρώ.. Το χρησιμοποίησα μόνο για μια ημέρα, γύρισα σπίτι, το τοποθέτησα πάνω σε μια καρέκλα με 1 λίτρο νερό μέσα και έφυγα για Σαββατοκύριακο. Έσκασε μόνο του στο σημείο που βλέπετε και όλο το νερό χύθηκε στο πάτωμα που είναι από laminate.. Φούσκωσαν οι σανίδες σε ένα πάτωμα που τοποθετήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες.. Στο κατάστημα που το αγόρασα απλά μου έκαναν αντικατάσταση προϊόντος. 3 εβδομάδες αργότερα κι ενώ το έχω στην πλάτη μου με περίπου 2 λίτρα νερό μέσα απλά άρχισε να τρέχει στην πλάτη μου.. Ξανάνοιξε στο ίδιο σημείο που άνοιξε και το προηγούμενο στο κάτω μέρος της ραφης. Δεν το ξαναπάω για αλλαγή.. Λένε ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά ένα παγουρινο από τα jumbo με 1 ευρώ θα άντεχε περισσότερο από 3 βδομαδες χρήσης..

    3
  • Στα θετικά του, είναι πολύ μαζεμένο, ο σωλήνας είναι άνετος κι όχι κοντός και έχει μια θήκη για ψιλό πράγματα όπως κινητό κλειδιά ανάμεσα στην πλάτη και το bladder.
    Αρνητικά τώρα, δεν φεύγει η μυρωδιά απ τον σωλήνα, οπότε μυρίζει πλαστικούρα (έκανα 1 πλύση με σόδα και ξύδι.), απ το bladder εχει φύγει οπότε ίσως καινούργιος σωλήνας αν επιμείνει με επόμενες πλύσεις. Επίσης το στόμιο στο bladder δεν είναι περιστρεφόμενο με αποτέλεσμα να πρέπει να ξοδέψεις παραπάνω εκατοστά σωλήνα εσωτερικά της τσάντας για να φτάνει όμως λόγω του μήκους του σωλήνα ( είναι αρκετά μακρύς)δεν δείχνει να είναι πρόβλημα. Δεν υπάρχει Άγκιστρο στο στόμιο(τύπου camelbak) για να αγκιστρώσει πάνω στο χερούλι οπότε θέλει πατέντα εκεί, όμως ότι πληρώνεις παίρνεις.

    Προσαρμοζεται εύκολα σε τσάντα στρατιωτικού τύπου (παραπλήσια pentagon).
    Γενικά φαίνεται καλής ποιότητας (για 8 ευρώ) οπότε αν το θες για τρέξιμο, ποδηλασία, κανό ή απλά να χεις μπόλικο νερό μαζί σου και θες να δεις αν σου ταιριάζει αυτό το στυλ παγουριού το συστήνω. Θα επιστρέψω αργότερα να γράψω για τον σωλήνα μόλις έχω νέα.

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

7 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

ΣΑΚΙΔΙΟ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΠΑΓΟΥΡΙ 3ΛΙΤΡΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ, ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, ΤΡΕΞΙΜΟ, ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ, ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.

Κατασκευασμένο από αδιάβροχο νάιλον υλικό υψηλής πυκνότητας 600D.

  • Διαθέτει σωλήνα με βαλβίδα δαγκώματος ενεργοποίησης/απενεργοποίησης, κατάλληλη για τον έλεγχο της ροής του νερού.
  • Ρυθμιζόμενος ιμάντας ώμου και ζώνη στο στήθος, κατάλληλα για βαριά μεταφορά.

Διαστάσεις: 43x18.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
270454_b

Χαρακτηριστικά

Είδος
Υδροδοχεία
Χρώμα
Μαύρο
Σύστημα MOLLE
Όχι
Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά
Αδιάβροχο
Χωρητικότητα
3 lt
Βάρος
-

Διαστάσεις

Ύψος
43 cm
Πλάτος
18 cm
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • marinosplessas
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Το προϊόν είναι τής πλάκας ή βαλβίδα τής παροχής νερού χάνει νερό συνεχώς, το στόμιο για να πιείς νερό τρέχει νερό ακόμα Κ όταν το κλείνεις, και το νερό έχει απαίσια γεύση μετά από μερικά λεπτά, πόσο μάλλον ώρες πού θα χρειαστεί, δεν περίμενα με τά χρήματα που το πήρα κάτι πού να συγκρίνετε με ακριβότερα αλλά έστω τά βασικά, τά οποία δεν κάνει είναι ή αλήθεια εγώ το έκανα αντικατάσταση καί τό καινούργιο ήρθε όπου είχε το ίδιο πρόβλημα άρα λοιπόν είναι ή κατασκευή του έτσι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Spyrou154
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    10 ευρώ που μου στοιχησαν 1500 ευρώ.. Το χρησιμοποίησα μόνο για μια ημέρα, γύρισα σπίτι, το τοποθέτησα πάνω σε μια καρέκλα με 1 λίτρο νερό μέσα και έφυγα για Σαββατοκύριακο. Έσκασε μόνο του στο σημείο που βλέπετε και όλο το νερό χύθηκε στο πάτωμα που είναι από laminate.. Φούσκωσαν οι σανίδες σε ένα πάτωμα που τοποθετήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες.. Στο κατάστημα που το αγόρασα απλά μου έκαναν αντικατάσταση προϊόντος. 3 εβδομάδες αργότερα κι ενώ το έχω στην πλάτη μου με περίπου 2 λίτρα νερό μέσα απλά άρχισε να τρέχει στην πλάτη μου.. Ξανάνοιξε στο ίδιο σημείο που άνοιξε και το προηγούμενο στο κάτω μέρος της ραφης. Δεν το ξαναπάω για αλλαγή.. Λένε ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά ένα παγουρινο από τα jumbo με 1 ευρώ θα άντεχε περισσότερο από 3 βδομαδες χρήσης..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Iordanidis6772

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα θετικά του, είναι πολύ μαζεμένο, ο σωλήνας είναι άνετος κι όχι κοντός και έχει μια θήκη για ψιλό πράγματα όπως κινητό κλειδιά ανάμεσα στην πλάτη και το bladder.
    Αρνητικά τώρα, δεν φεύγει η μυρωδιά απ τον σωλήνα, οπότε μυρίζει πλαστικούρα (έκανα 1 πλύση με σόδα και ξύδι.), απ το bladder εχει φύγει οπότε ίσως καινούργιος σωλήνας αν επιμείνει με επόμενες πλύσεις. Επίσης το στόμιο στο bladder δεν είναι περιστρεφόμενο με αποτέλεσμα να πρέπει να ξοδέψεις παραπάνω εκατοστά σωλήνα εσωτερικά της τσάντας για να φτάνει όμως λόγω του μήκους του σωλήνα ( είναι αρκετά μακρύς)δεν δείχνει να είναι πρόβλημα. Δεν υπάρχει Άγκιστρο στο στόμιο(τύπου camelbak) για να αγκιστρώσει πάνω στο χερούλι οπότε θέλει πατέντα εκεί, όμως ότι πληρώνεις παίρνεις.

    Προσαρμοζεται εύκολα σε τσάντα στρατιωτικού τύπου (παραπλήσια pentagon).
    Γενικά φαίνεται καλής ποιότητας (για 8 ευρώ) οπότε αν το θες για τρέξιμο, ποδηλασία, κανό ή απλά να χεις μπόλικο νερό μαζί σου και θες να δεις αν σου ταιριάζει αυτό το στυλ παγουριού το συστήνω. Θα επιστρέψω αργότερα να γράψω για τον σωλήνα μόλις έχω νέα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το προϊόν είναι τής πλάκας ή βαλβίδα τής παροχής νερού χάνει νερό συνεχώς, το στόμιο για να πιείς νερό τρέχει νερό ακόμα Κ όταν το κλείνεις, και το νερό έχει απαίσια γεύση μετά από μερικά λεπτά, πόσο μάλλον ώρες πού θα χρειαστεί, δεν περίμενα με τά χρήματα που το πήρα κάτι πού να συγκρίνετε με ακριβότερα αλλά έστω τά βασικά, τά οποία δεν κάνει είναι ή αλήθεια εγώ το έκανα αντικατάσταση καί τό καινούργιο ήρθε όπου είχε το ίδιο πρόβλημα άρα λοιπόν είναι ή κατασκευή του έτσι

    3
  • 10 ευρώ που μου στοιχησαν 1500 ευρώ.. Το χρησιμοποίησα μόνο για μια ημέρα, γύρισα σπίτι, το τοποθέτησα πάνω σε μια καρέκλα με 1 λίτρο νερό μέσα και έφυγα για Σαββατοκύριακο. Έσκασε μόνο του στο σημείο που βλέπετε και όλο το νερό χύθηκε στο πάτωμα που είναι από laminate.. Φούσκωσαν οι σανίδες σε ένα πάτωμα που τοποθετήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες.. Στο κατάστημα που το αγόρασα απλά μου έκαναν αντικατάσταση προϊόντος. 3 εβδομάδες αργότερα κι ενώ το έχω στην πλάτη μου με περίπου 2 λίτρα νερό μέσα απλά άρχισε να τρέχει στην πλάτη μου.. Ξανάνοιξε στο ίδιο σημείο που άνοιξε και το προηγούμενο στο κάτω μέρος της ραφης. Δεν το ξαναπάω για αλλαγή.. Λένε ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά ένα παγουρινο από τα jumbo με 1 ευρώ θα άντεχε περισσότερο από 3 βδομαδες χρήσης..

    3
  • Στα θετικά του, είναι πολύ μαζεμένο, ο σωλήνας είναι άνετος κι όχι κοντός και έχει μια θήκη για ψιλό πράγματα όπως κινητό κλειδιά ανάμεσα στην πλάτη και το bladder.
    Αρνητικά τώρα, δεν φεύγει η μυρωδιά απ τον σωλήνα, οπότε μυρίζει πλαστικούρα (έκανα 1 πλύση με σόδα και ξύδι.), απ το bladder εχει φύγει οπότε ίσως καινούργιος σωλήνας αν επιμείνει με επόμενες πλύσεις. Επίσης το στόμιο στο bladder δεν είναι περιστρεφόμενο με αποτέλεσμα να πρέπει να ξοδέψεις παραπάνω εκατοστά σωλήνα εσωτερικά της τσάντας για να φτάνει όμως λόγω του μήκους του σωλήνα ( είναι αρκετά μακρύς)δεν δείχνει να είναι πρόβλημα. Δεν υπάρχει Άγκιστρο στο στόμιο(τύπου camelbak) για να αγκιστρώσει πάνω στο χερούλι οπότε θέλει πατέντα εκεί, όμως ότι πληρώνεις παίρνεις.

    Προσαρμοζεται εύκολα σε τσάντα στρατιωτικού τύπου (παραπλήσια pentagon).
    Γενικά φαίνεται καλής ποιότητας (για 8 ευρώ) οπότε αν το θες για τρέξιμο, ποδηλασία, κανό ή απλά να χεις μπόλικο νερό μαζί σου και θες να δεις αν σου ταιριάζει αυτό το στυλ παγουριού το συστήνω. Θα επιστρέψω αργότερα να γράψω για τον σωλήνα μόλις έχω νέα.

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα