Κάμερες Οπισθοπορείας

Κάμερα Οπισθοπορείας Αυτοκινήτου με Νυχτερινή Λήψη Universal Volkswagen Golf / Passat / Touareg / Tiguan / Bora

Η Universal κάμερα οπισθοπορείας είναι ιδανική για τα μοντέλα Volkswagen Golf, Passat, Touareg, Tiguan και Bora, προσφέροντας μεγάλη ευκολία κατά την οδήγηση. Διαθέτει αξιόπιστη λειτουργία και...

Η Universal κάμερα οπισθοπορείας είναι ιδανική για τα μοντέλα Volkswagen Golf, Passat, Touareg, Tiguan και Bora, προσφέροντας μεγάλη ευκολία κατά την οδήγηση. Διαθέτει αξιόπιστη λειτουργία και εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της:

  • Ο τύπος είναι αποκλειστικά κάμερα, ιδανική για την υποστήριξη της οπισθίας όψης του οχήματος.
  • Η κάμερα...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Η Universal κάμερα οπισθοπορείας είναι ιδανική για τα μοντέλα Volkswagen Golf, Passat, Touareg, Tiguan και Bora, προσφέροντας μεγάλη ευκολία κατά την οδήγηση. Διαθέτει αξιόπιστη λειτουργία και εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της:

  • Ο τύπος είναι αποκλειστικά κάμερα, ιδανική για την υποστήριξη της οπισθίας όψης του οχήματος.
  • Η κάμερα προσφέρει νυχτερινή λήψη, εξασφαλίζοντας πως οι εικόνες παραμένουν καθαρές και όρατες σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Με αυτή την κάμερα, η οπισθοπορία γίνεται πιο εύκολη και ασφαλής.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μόνο Κάμερα
Ασύρματη Κάμερα
Όχι
Αδιάβροχη
Όχι
Νυχτερινή Λήψη
Ναι

Συμβατότητα

Universal
Universal
VW
Golf, Passat, Touareg, Tiguan, Bora

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (1)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Giannis_Taltaloglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν ανάλυση είναι καλή, δεν μπαίνει όμως εκεί που προορίζεται δηλ,στην θέση τις μπλαφονιερας γιατί δεν έχει κλιπ στερέωσης σαν κατασκευή αλλά βίδες και οι βίδες πέφτουν στην τρύπα άρα μπαίνει με πατέντα ή κάνεις τρύπα στο κέντρο ανάμεσα στις δύο μπλαφονιερες ώστε να περάσει η κάμερα και βιδωνεις στον προφυλακτήρα μετά!!! Άλλο ένα πρόβλημα και ίσως το πιο σοβαρό σε εμένα αλλά χωρίς να ξέρω με βεβαιότητα αν φταίει η κάμερα ή η οθόνη ενώ η εγκατάσταση έγινε σωστά βάζοντας όπισθεν παίρνει την εντολή να πάει στην κάμερα αλλά δεν έχει σήμα! Ψάχνοντας στο internet βρήκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης αλλά και πάλι σε εμένα δεν αλλάζει γιατί είναι στο αυτόματο και ίσως οφείλεται στην κάμερα με αποτέλεσμα να πρέπει να πατήσω ξανά στην οθόνη ώστε να εμφανιστεί ένα κουμπί που πατώντας το γυρνάει στην κάμερα και παίρνω εικόνα!!! Αυτό είναι λίγο πρόβλημα γιατί κάθε φορά που βάζω όπισθεν πρέπει να κάνω και κίνηση στην οθόνη ώστε να πάρω εικόνα και σε ένα παρκάρισμα που χρειάζεται να βγάλεις και να βάλεις ίσως περισσότερες από 2 φορές όπισθεν είναι θέμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν ανάλυση είναι καλή, δεν μπαίνει όμως εκεί που προορίζεται δηλ,στην θέση τις μπλαφονιερας γιατί δεν έχει κλιπ στερέωσης σαν κατασκευή αλλά βίδες και οι βίδες πέφτουν στην τρύπα άρα μπαίνει με πατέντα ή κάνεις τρύπα στο κέντρο ανάμεσα στις δύο μπλαφονιερες ώστε να περάσει η κάμερα και βιδωνεις στον προφυλακτήρα μετά!!! Άλλο ένα πρόβλημα και ίσως το πιο σοβαρό σε εμένα αλλά χωρίς να ξέρω με βεβαιότητα αν φταίει η κάμερα ή η οθόνη ενώ η εγκατάσταση έγινε σωστά βάζοντας όπισθεν παίρνει την εντολή να πάει στην κάμερα αλλά δεν έχει σήμα! Ψάχνοντας στο internet βρήκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης αλλά και πάλι σε εμένα δεν αλλάζει γιατί είναι στο αυτόματο και ίσως οφείλεται στην κάμερα με αποτέλεσμα να πρέπει να πατήσω ξανά στην οθόνη ώστε να εμφανιστεί ένα κουμπί που πατώντας το γυρνάει στην κάμερα και παίρνω εικόνα!!! Αυτό είναι λίγο πρόβλημα γιατί κάθε φορά που βάζω όπισθεν πρέπει να κάνω και κίνηση στην οθόνη ώστε να πάρω εικόνα και σε ένα παρκάρισμα που χρειάζεται να βγάλεις και να βάλεις ίσως περισσότερες από 2 φορές όπισθεν είναι θέμα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η Universal κάμερα οπισθοπορείας είναι ιδανική για τα μοντέλα Volkswagen Golf, Passat, Touareg, Tiguan και Bora, προσφέροντας μεγάλη ευκολία κατά την οδήγηση. Διαθέτει αξιόπιστη λειτουργία και εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της:

  • Ο τύπος είναι αποκλειστικά κάμερα, ιδανική για την υποστήριξη της οπισθίας όψης του οχήματος.
  • Η κάμερα προσφέρει νυχτερινή λήψη, εξασφαλίζοντας πως οι εικόνες παραμένουν καθαρές και όρατες σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Με αυτή την κάμερα, η οπισθοπορία γίνεται πιο εύκολη και ασφαλής.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μόνο Κάμερα
Ασύρματη Κάμερα
Όχι
Αδιάβροχη
Όχι
Νυχτερινή Λήψη
Ναι

Συμβατότητα

Universal
Universal
VW
Golf, Passat, Touareg, Tiguan, Bora

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (1)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Giannis_Taltaloglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν ανάλυση είναι καλή, δεν μπαίνει όμως εκεί που προορίζεται δηλ,στην θέση τις μπλαφονιερας γιατί δεν έχει κλιπ στερέωσης σαν κατασκευή αλλά βίδες και οι βίδες πέφτουν στην τρύπα άρα μπαίνει με πατέντα ή κάνεις τρύπα στο κέντρο ανάμεσα στις δύο μπλαφονιερες ώστε να περάσει η κάμερα και βιδωνεις στον προφυλακτήρα μετά!!! Άλλο ένα πρόβλημα και ίσως το πιο σοβαρό σε εμένα αλλά χωρίς να ξέρω με βεβαιότητα αν φταίει η κάμερα ή η οθόνη ενώ η εγκατάσταση έγινε σωστά βάζοντας όπισθεν παίρνει την εντολή να πάει στην κάμερα αλλά δεν έχει σήμα! Ψάχνοντας στο internet βρήκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης αλλά και πάλι σε εμένα δεν αλλάζει γιατί είναι στο αυτόματο και ίσως οφείλεται στην κάμερα με αποτέλεσμα να πρέπει να πατήσω ξανά στην οθόνη ώστε να εμφανιστεί ένα κουμπί που πατώντας το γυρνάει στην κάμερα και παίρνω εικόνα!!! Αυτό είναι λίγο πρόβλημα γιατί κάθε φορά που βάζω όπισθεν πρέπει να κάνω και κίνηση στην οθόνη ώστε να πάρω εικόνα και σε ένα παρκάρισμα που χρειάζεται να βγάλεις και να βάλεις ίσως περισσότερες από 2 φορές όπισθεν είναι θέμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν ανάλυση είναι καλή, δεν μπαίνει όμως εκεί που προορίζεται δηλ,στην θέση τις μπλαφονιερας γιατί δεν έχει κλιπ στερέωσης σαν κατασκευή αλλά βίδες και οι βίδες πέφτουν στην τρύπα άρα μπαίνει με πατέντα ή κάνεις τρύπα στο κέντρο ανάμεσα στις δύο μπλαφονιερες ώστε να περάσει η κάμερα και βιδωνεις στον προφυλακτήρα μετά!!! Άλλο ένα πρόβλημα και ίσως το πιο σοβαρό σε εμένα αλλά χωρίς να ξέρω με βεβαιότητα αν φταίει η κάμερα ή η οθόνη ενώ η εγκατάσταση έγινε σωστά βάζοντας όπισθεν παίρνει την εντολή να πάει στην κάμερα αλλά δεν έχει σήμα! Ψάχνοντας στο internet βρήκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης αλλά και πάλι σε εμένα δεν αλλάζει γιατί είναι στο αυτόματο και ίσως οφείλεται στην κάμερα με αποτέλεσμα να πρέπει να πατήσω ξανά στην οθόνη ώστε να εμφανιστεί ένα κουμπί που πατώντας το γυρνάει στην κάμερα και παίρνω εικόνα!!! Αυτό είναι λίγο πρόβλημα γιατί κάθε φορά που βάζω όπισθεν πρέπει να κάνω και κίνηση στην οθόνη ώστε να πάρω εικόνα και σε ένα παρκάρισμα που χρειάζεται να βγάλεις και να βάλεις ίσως περισσότερες από 2 φορές όπισθεν είναι θέμα

    0
  • Δες τα όλα