Δυο στα Δυο απο κλώνους που γενικα δεν εχω και τις καλυτερες εντυπωσεις , μετα την θετικη εκπληξη του detour eco ( Haltane Clone )
Ειπα ας κανω αλλη μια δοκιμή , αν βγαλουμε εκτος τα μπουκαλια που προσωπικα δεν μου αρεσουν καθολου ( τα βρισκω to much , το καπακι ειναι αθλιο ) , το συγκεκριμένο ειναι καλοφτιαγμενο σμουθ χωρις αυτη την εντονη συνθετιλα που βγαζουν οι κλώνοι , δοκιμασα στο ενα χερι το Layton ( το απλο οχι το Exclusive ) και στο αλλο αυτο ειναι πολυ κοντα και στον αερα δεν μπορουσα να καταλαβω διαφορα , ισως λιγο στο ανοιγμα το Layton ειναι λιγο ποιο φρεσκο και λιγοτερο πιπερατο, απο κοντα στο στεγνωμα μετα απο ωρα το Layton ειναι λιγο ποιο musky εχει το κλασικο DNA της PDM το Stag expression 2 ειναι περισσοτερο βανιλια ( οι κλωνοι το εχουν αυτο με την βανιλια τους που σκεπαζουν τις αλλες νοτες , ειναι η ποιοτητα υποθετω )
Μπραβο καλη περιπτωση , και ελπιζω να το κρατησουν ετσι διοτι απο οτι βλεπω με τους κλωνους οι πρωτες εκδοσεις που βγαζουν ειναι πολυ ποιο ποιοτικες απο τις επομενες ( δες Club de nuit Intense ) .