Αθλητικά Παπούτσια

Clifton 9 Γυναικεία Αθλητικά Παπούτσια Running Gull / Sea Ice Κωδικός: 1127896-GLLS

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

To πολυβραβευμένο μοντέλο της Hoka Clifton, στην 9η του ανανεωμένη έκδοση, πιο ελαφρύ και προστατευτικό από ποτέ. Πιστό στη φιλοσοφία της Hoka One με τη γεωμετρία που χαρακτηρίζει την ενδιάμεση σόλα και την κορυφαία cushioning αίσθηση για απόλυτη προστασία από κραδασμούς με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 19 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών HOKA
104 08
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Z-mall 5,0 (31)
Ελλάδα
Δες Παπούτσια στη σελίδα του Z-mall

Αξιολογήσεις (161)

Αξιολογήσεις

  1. 139
  2. 12
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

moetoemail4e
5
17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αυτά είναι το τρίτο ζευγάρι Hoka που αγοράζω από τότε που τα ανακάλυψα για πρώτη φορά. Περπατάω αρκετά καθημερινά – περίπου 8 χιλιόμετρα την ημέρα – και είμαι πολύ απαιτητική όσον αφορά τα παπούτσια που φοράω. Έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες, όπως Nike, Asics, και Sketchers, αλλά όταν αγόρασα το πρώτο μου ζευγάρι Hoka Arahi 6, η εμπειρία ήταν απλά μοναδική!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη μάρκα που να προσφέρει την ίδια αίσθηση σταθερότητας, ισορροπίας και άνεσης στο περπάτημα. Η διαφορά είναι αισθητή από την πρώτη κιόλας βόλτα. Η συμβουλή μου είναι να δοκιμάσετε τα Hoka πριν τα αγοράσετε, γιατί κάθε μοντέλο παρέχει διαφορετική στήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας. Προσωπικά, προτιμώ τα Clifton 9 από τα Challenger, Transport ή Bondi, καθώς μου ταιριάζουν καλύτερα για τις καθημερινές μου διαδρομές.

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eygenia_Kagianni
1
33 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Φανατική των nimbus, αλλά προσφάτως απογοητευμένη - τρύπησε το net στο δάχτυλο και πλάγια μέσα σε 2 μήνες - μου έκανα δώρο τα clifton 9. Είναι supercalifragilisticexpialidocious!!! Χειρουργημένο γόνατο δις. Από την πρώτη στιγμή που τα φόρεσα, νόμιζα πως ήταν tailor made μόνο για μένα! Design και χρώματα απίθανα, δεν ήξερα ποιο να διαλέξω! 25cm με πολύ στενό πόδι, πήρα το 40 2/3 γιατί συμβουλεύτηκα και ξένο site. Θα επανέλθω για την ποιότητα του net σε βάθος χρόνου. Τα πήρα 108,00€ χάρη στο Skroutz, σας ευχαριστώ!
UPDATE 25-07-2024_ τα φορούσα σχεδόν καθημερινά έως αρχές καλοκαιριού, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, πρώτη φορά ενθουσιάζομαι τόσο με την άνεση αθλητικών παπουτσιών, το χρώμα που επέλεξα (βεραμαν-μωβ) είναι τελειο, δείχνουν να μην καταλαβαίνουν από καταπόνηση. Εύχομαι να μπορέσω να αγοράσω άλλο ένα ζευγάρι στο εγγύς μέλλον.
UPDATE 24-04-2025 Ό,τι και αν έχω γράψει ίσχυε έως σήμερα. Προς μεγάλη μου απογοήτευση 1 χρόνο και 2 μήνες μετά την αγορά του πρώτου μου ΗΟΚΑ - δυστυχώς αγόρασα και δεύτερο ζευγάρι αρχές 2025 - είδα ότι ξεκόλλησε ένα κομμάτι από την σόλα. Χρήση μόνο περπάτημα, όχι τρέξιμο.. έχω μείνει speechless που λένε και στο χωριό μου. Όφειλα να το προσθέσω, καθώς βλέπω πως πολλοί βρίσκουν την αξιολόγησή μου χρήσιμη. Λυπάμαι πολύ γιατί είχα βρει το τέλεια αναπαυτικό παπούτσι, αλλά δεν θα τα ξαναπροτιμήσω

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    perfect overall shoes

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Τα φοράω ένα χρόνο χορεύω τρέχω δεν τα βγάζω από τα πόδια μου και ακόμα είναι λες και τα αγόρασα χθες!Παπουτσαρα θα τα ξανά έπαιρνα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανώνυμη καταναλωτής

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ

    Είναι περίεργη η αίσθηση όταν τα φοράω.. Έχω κανονικό βάρος, αλλά τα χρησιμοποιώ μόνο για περπάτημα. Η σόλα είναι πολύ ψηλή και πάνω είναι ένα στενό παπούτσι αν τα πήρα μισό νούμερο μεγαλύτερο. Νομίζω τα Tamaris τελικά είναι τα καλύτερα αν θες άνεση και ελαφρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Ευτυχία_
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Πολύ άνετα κ βολικά, είναι σαν να περπατάς πάνω σε σύννεφα. Το μειονέκτημα τους είναι πως οι πατοι έχουν εξωτερικά ένα έξτρα λάστιχο, το οποίο ξεκολλάει διαρκώς σε διάφορα σημεία. Τα έχω ήδη πάει δύο φορές για κόλλημα σε τσαγκάρη. Αυτό συνέβη στο Φουξ ζευγάρι που πήρα. Στο λευκό, επειδή ο πάτος είναι μονόχρωμος, δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Με αυτή την τιμή όμως δε δικαιολογείται

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PATY_TZANIDOU4358
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης και εννοείται πλυντήριο μια φορά το μήνα ..Δεν τα αλλάζω για κανένα λόγο..σταμάτησε να πονάει η μεση μου κα τα γόνατα μου και εννοείται δεν πάω πουθενά χωρίς αυτά..βάζω καλό παπούτσι κα νιώθω άβολα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akoysathana
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δυστυχώς εμένα δεν με βόλεψε παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο, ελαφρύ αλλά με πονάει πολύ στα πλάγια, ίσως έπρεπε να πάρω μισό νούμερο παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilios_Seimenis
    1
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορα πριν 20 μέρες με ελάχιστη χρήση..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kleopatra_Papoutsaki
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Σαν ποιότητα είναι πολύ καλά παπούτσια και πραγματικά με το που τα φοράς πετάς. Σου δίνουν τη σωστή ώθηση. Εγώ τα πήρα για βάδην με αυτό το drop τα ήθελα και δεν με ενοχλούν στα γόνατα. Απλά πιστεύω πως σαν φόρμα μπροστά είναι ελάχιστα λίγο πιο στενά. Ενώ είναι σωστό το νούμερο παίρνω πάντα για 25.5 εκατοστά θεωρώ ότι για να μου ήταν 100% θα ήθελα ίσως 26 εκατοστά. Μπροστά θεωρώ έχει λιιιγο στενή φόρμα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rodanthi damianaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα καλυτερα αθλητικα που εχω αγορασει! Ειναι σαν να τρεχεις πανω σε συννεφα! ΠΡΟΣΟΧΗ θελει πολυ size up - εγω σε κανονικο παπουτσι φοραω 39 ακριβως, σε αυτο πηρα 40.67.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Vul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καλό παπούτσι πρώτη φορά χρήστης στα hoka μετά από nike pegasus 39 και 40 και asics στην κατοχή μου έχω να πω ότι είναι αρκετά ξεκουραστα από τα υπόλοιπα. Ο πάτος είναι ανθεκτικος όπως και το ύφασμα από πάνω που στα υπόλοιπα μου καταστραφηκαν κατευθείαν. Στο πλαστικό μόνο κάτω μου σκιστηκαν αλλά αυτό μπορεί να νε από χρήση μηχανής αλλά με κόλλα ειδική κόλλησε και δεν φαίνεται. Δεν χτυπανε, δεν γλιστρανε και είναι ότι πρέπει για την ορθοστασια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_xtsss
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα πήρα για την μητέρα μου. Έχει ξετρελαθεί με το πόσο άνετα κ όμορφα είναι. Θεωρώ αξίζουν καθώς έχει θέμα λόγω ορθοστασίας. Ως προς το νούμερο φοράει 41 σε adidas 41 1/3 της πήρα κ είναι οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Zacharopoulou891
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πιο άνετο παπούτσι που έχω βάλει ποτέ. Φοβερό πάτημα ανατομικό. Μαλακό και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • izeritis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πανάλαφρα αλλά παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο με χτύπησαν λίγο πίσω. Είναι αρκετά αναπαυτικά αλλά πρέπει να συνηθίσει λίγο το πόδι το καινούριο πάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jesusbibcrew
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχάς νομίζεις ότι το κουτί είναι άδειο, είναι τόσο ελαφρύ.

    Ο λόγος αγοράς τους είναι ότι η μητέρα μου έχει ακανθες πτερνας και επιβαλλόταν να της πάρουμε κάτι που θα ήταν πάρα πολύ μαλακό στη πτέρνα για να μην γίνεται επιβάρυνση του προβλήματος. Επιπλέον είναι ένα άτομο με παράπανω κιλά οπότε η σωστή ανατομία για την μη πρόσθετη επιβάρυνση του ισχίου και των ποδιών της ήταν αναγκαία.

    Στις πρώτες κιόλας μέρες πραγματικά δεν αισθάνεται πόνο και τα πόδια της είναι σε καλύτερη και πιο ξεκούραστη κατάσταση.
    Πραγματικά προτείνω να το αγοράσει όποιος έχει αντίστοιχα προβλήματα.

    Μιλάμε για την επιτομή του τέλειου παπουτσίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dellalydia
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Super light and super comfortable! I got one size bigger as suggested by the reviews here and it was the right choice.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • moetoemail4e
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτά είναι το τρίτο ζευγάρι Hoka που αγοράζω από τότε που τα ανακάλυψα για πρώτη φορά. Περπατάω αρκετά καθημερινά – περίπου 8 χιλιόμετρα την ημέρα – και είμαι πολύ απαιτητική όσον αφορά τα παπούτσια που φοράω. Έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες, όπως Nike, Asics, και Sketchers, αλλά όταν αγόρασα το πρώτο μου ζευγάρι Hoka Arahi 6, η εμπειρία ήταν απλά μοναδική!
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη μάρκα που να προσφέρει την ίδια αίσθηση σταθερότητας, ισορροπίας και άνεσης στο περπάτημα. Η διαφορά είναι αισθητή από την πρώτη κιόλας βόλτα. Η συμβουλή μου είναι να δοκιμάσετε τα Hoka πριν τα αγοράσετε, γιατί κάθε μοντέλο παρέχει διαφορετική στήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας. Προσωπικά, προτιμώ τα Clifton 9 από τα Challenger, Transport ή Bondi, καθώς μου ταιριάζουν καλύτερα για τις καθημερινές μου διαδρομές.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GButterfly
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλύτερο παπούτσι που μπορεί κάποιος να φορέσει είτε για αθλητισμό είτε για μισής μέρας ορθοστασία, όπως εγώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimos_fragkos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    πανάλαφρο και άνετο παπούτσι, η γυναίκα μου έμεινε κατενθουσιασμενη ,όσο για την αντοχή ο χρόνος θα δείξει. και από εμφάνιση σούπερ, σκέφτομαι να πάρω το αντρικό για μένα...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbie_thai
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα παρέλαβα σήμερα και τα φοράω από το πρωί. Απίστευτα μαλακα και ελαφριά , τα πήρα για ορθοστασία και νομίζω ότι θα κάνουν δουλίτσα. Το πρώτο ζευγάρι μου σε hoka και το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι διαβάζοντας κριτικές αποφάσισα να πάρω το 38 2/3 σε μέγεθος ενώ κανονικά φοράω 38, και μου πέφτουν ελάχιστα μεγάλα. Ίσως τελικά το 38 να ήταν το σωστό μέγεθος αλλά επηρεάστηκα από τις κριτικές. Μικρό το κακό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Οrfεas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Πανάλαφρα, εξαιρετική υποστήριξη και άνεση. Αξίζουν 200% και η μικρή κυρία τα λάτρεψε από το πρώτο τρέξιμο ! Απλά, φορέστε τα πρώτα για να βεβαιωθείτε για το μέγεθος

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anniefouk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    τα αγόρασα και δεύτερη φορά, μετά από 14 μήνες χρήσης το πρώτο ζευγάρι μου έμαθε τι σημαίνει καλό παπούτσι. περπατημα σωστό, στρώνουν τα ισχυα, τα γόνατα, τα πέλματα. τα φοράς και περπατάνε μόνα τους. τώρα πια ένα hoka πρέπει να υπάρχει στο σπίτι για βόλτα σκύλου, για ταξίδι, για οποιαδήποτε επίπονη μέρα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valiana_kosma
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Αρχικά, όταν παρέλαβα το κουτί νόμιζα ότι ήταν άδειο! Τόσο ελαφριά! Πολύ άνετα και στο περπάτημα και στην προπόνηση! Απλώς θέλει προσοχή το νούμερο, Adidas Superstar παίρνω 39 1/3, αυτό το πήρα 40 2/3 και είναι τέλειο!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_FEGGEROU
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ άνετα , κατάλληλα για ταλαιπωρημένες αρθρώσεις.
    Μακράν τα καλύτερα από ότι άλλο έχω φορέσει.
    Αξίζουν τα λεφτά τους.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Selena_Moon
    5
    5 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Невозможно правильно выбрать размер. В той сетке, которую вы здесь предлагаете, мне с моей ступней в 26 см нужно выбрать 41.5, но мои старые кроссовки Hoka 41,5 и они мне велики! Из-за недоразумений с размерами не могу заказать обувь. Сделайте что-нибудь. Сравнила размер Hoka cо стандартом USA, здесь на сайте у вас несоответствия. Обувь не такая и дешёвая, чтобы я могла позволить себе ошибиться с размером.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pit70
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι το πρωτο μου παπούτσι Ηοka.Πολύ ελαφρύ.
    Κανω 25-35 χλμ τρέξιμο την εβδομαδα. Είναι ιδανικά για καθημερινή προπόνηση σε
    ταρτάν ή δρόμο.Εχω βελτιώσει και συνεχίζω να βελτιώνω τους χρόνους μου.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marhatz76
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Τα πιο άνετα παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ με το που τα πρωτοφόρεσα πήγα ταξίδι, οπότε τα φορούσα για μια εβδομαδα απο το πρωι ως το βράδυ! Δε νομίζω να ξανα ψάξω άλλη μάρκα παπουτσιών από εδώ και πέρα ειλικρινά! Η αρχική τους ήταν στα 155€ αλλά τα βρήκα στα 118€ μέσω Skroutz. Ένα νούμερο μεγαλύτερα από το κανονικό μου.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    5
    17 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    (update) πήρα το νούμερο 40 και είναι το σωστό. Αν φοράτε συνήθως Adidas, στα Hoka επιλέξτε το αμέσως επόμενο νούμερο.
    Το πρώτο που θα πω είναι ότι ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο αναφέρεται στα sites ως true to size, δεν είναι. Πήρα το νούμερο που φοράω συνήθως (39 1/3) και ήταν πάρα πολύ στενό (ειδικά στα πλάγια) - να σημειωθεί πως έχω στενό πόδι άρα κάποια με φαρδύτερο πόδι καλό είναι να επιλέξει όχι ένα, αλλά δύο νούμερα μεγαλύτερο.
    Κατά τα άλλα είναι άψογα - πανάλαφρα, μαλακά, αναπαυτικά, με υψηλή ποιότητα κατασκευής που φαίνεται στις λεπτομέρειες.
    Και είναι και όμορφα - το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή είναι ουδέτερο οπτικά το πήρα για καθημερινή χρήση και μπορώ να το φοράω στο γραφείο.
    Επιστρέφω το 39, παραγγέλνω 40 και ελπίζω αυτή τη φορά να το πετύχω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rania1981giorgos
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρώτη φορά αγόρασα αυτή την μάρκα και τα πήρα σύμφωνα με τις κριτικές που διάβασα.
    Όταν παρέλαβα νόμιζα ότι ήρθε το κουτί άδειο ? ειναι παρά πολύ ελαφρύ παπούτσι.
    Φοράω νούμερο 38 και τα πηρα 39,5 και είναι το σωστο το μέγεθος αυτό για το πόδι μου.
    Τα πήρα για την δουλειά μου, δουλεύω σε ξενοδοχείο πολλές ώρες..
    Ξεκίνησα να τα φοράω και δεν είχα την παραμικρή ενόχληση στα πόδια ούτε στη μέση, "πετάω" χωρίς υπερβολή.
    Είμαι ευχαριστημένη και θα επανέλθω σε λίγο καιρό για να σας πω την συνέχεια......

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • perfect overall shoes

    0
  • 0
  • Τα φοράω ένα χρόνο χορεύω τρέχω δεν τα βγάζω από τα πόδια μου και ακόμα είναι λες και τα αγόρασα χθες!Παπουτσαρα θα τα ξανά έπαιρνα !

    0
  • Είναι περίεργη η αίσθηση όταν τα φοράω.. Έχω κανονικό βάρος, αλλά τα χρησιμοποιώ μόνο για περπάτημα. Η σόλα είναι πολύ ψηλή και πάνω είναι ένα στενό παπούτσι αν τα πήρα μισό νούμερο μεγαλύτερο. Νομίζω τα Tamaris τελικά είναι τα καλύτερα αν θες άνεση και ελαφρότητα.

    0
  • Πολύ άνετα κ βολικά, είναι σαν να περπατάς πάνω σε σύννεφα. Το μειονέκτημα τους είναι πως οι πατοι έχουν εξωτερικά ένα έξτρα λάστιχο, το οποίο ξεκολλάει διαρκώς σε διάφορα σημεία. Τα έχω ήδη πάει δύο φορές για κόλλημα σε τσαγκάρη. Αυτό συνέβη στο Φουξ ζευγάρι που πήρα. Στο λευκό, επειδή ο πάτος είναι μονόχρωμος, δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Με αυτή την τιμή όμως δε δικαιολογείται

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

To πολυβραβευμένο μοντέλο της Hoka Clifton, στην 9η του ανανεωμένη έκδοση, πιο ελαφρύ και προστατευτικό από ποτέ. Πιστό στη φιλοσοφία της Hoka One με τη γεωμετρία που χαρακτηρίζει την ενδιάμεση σόλα και την κορυφαία cushioning αίσθηση για απόλυτη προστασία από κραδασμούς με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Μειώνοντας το βάρος και προσθέτοντας 3 χιλιοστά σε ύψος, το νέο Clifton 9 προσφέρει μια αναζωογονημένη εμπειρία τρεξίματος. Γρήγορο και ανθεκτικότερο με CMEVA foam ενδιάμεση σόλα αφρού για την απαλότερη αίσθηση και Meta-Rocker τεχνολογία για ομαλή μετάβαση του βηματισμού, διατήρηση του tempo και αυξημένες επιδόσεις.

Λεπτομέρειες:

  • Ελαφρύ πλέγμα στο πάνω μέρος για μέγιστη διαπνοή
  • Τεχνολογία Meta-Rocker για ομαλότερο τρέξιμο
  • Η ενδιάμεση σόλα EVA πλήρους συμπίεσης παρέχει εξαιρετική προστασία
  • Εξωτερική σόλα σχεδιασμένη για ομαλή και σταθερή διαδρομή και πλήρη επαφή με το έδαφος
  • Στρατηγικά τοποθετημένες ζώνες από καουτσούκ υψηλής αντοχής στην εξωτερική σόλα για μείωση του βάρους
  • Drop (Διαφορά ύψους φτέρνας με μπροστινό μέρος παπουτσιού): 5 χιλ.
  • Βάρος: 205 γρ.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
1127896-GLLS
Τύπος
Running
Φύλο
Γυναίκα
Χρώμα
Γκρι
Δημοφιλής Σειρά
Hoka Clifton
Εφαρμογή
Φαρδιά
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
EVA
Drop
5 mm
Βάρος
205 gr
Ορθοστασία
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (161)

  1. 139
  2. 12
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

moetoemail4e
5
17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αυτά είναι το τρίτο ζευγάρι Hoka που αγοράζω από τότε που τα ανακάλυψα για πρώτη φορά. Περπατάω αρκετά καθημερινά – περίπου 8 χιλιόμετρα την ημέρα – και είμαι πολύ απαιτητική όσον αφορά τα παπούτσια που φοράω. Έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες, όπως Nike, Asics, και Sketchers, αλλά όταν αγόρασα το πρώτο μου ζευγάρι Hoka Arahi 6, η εμπειρία ήταν απλά μοναδική!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη μάρκα που να προσφέρει την ίδια αίσθηση σταθερότητας, ισορροπίας και άνεσης στο περπάτημα. Η διαφορά είναι αισθητή από την πρώτη κιόλας βόλτα. Η συμβουλή μου είναι να δοκιμάσετε τα Hoka πριν τα αγοράσετε, γιατί κάθε μοντέλο παρέχει διαφορετική στήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας. Προσωπικά, προτιμώ τα Clifton 9 από τα Challenger, Transport ή Bondi, καθώς μου ταιριάζουν καλύτερα για τις καθημερινές μου διαδρομές.

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eygenia_Kagianni
1
33 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Φανατική των nimbus, αλλά προσφάτως απογοητευμένη - τρύπησε το net στο δάχτυλο και πλάγια μέσα σε 2 μήνες - μου έκανα δώρο τα clifton 9. Είναι supercalifragilisticexpialidocious!!! Χειρουργημένο γόνατο δις. Από την πρώτη στιγμή που τα φόρεσα, νόμιζα πως ήταν tailor made μόνο για μένα! Design και χρώματα απίθανα, δεν ήξερα ποιο να διαλέξω! 25cm με πολύ στενό πόδι, πήρα το 40 2/3 γιατί συμβουλεύτηκα και ξένο site. Θα επανέλθω για την ποιότητα του net σε βάθος χρόνου. Τα πήρα 108,00€ χάρη στο Skroutz, σας ευχαριστώ!
UPDATE 25-07-2024_ τα φορούσα σχεδόν καθημερινά έως αρχές καλοκαιριού, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, πρώτη φορά ενθουσιάζομαι τόσο με την άνεση αθλητικών παπουτσιών, το χρώμα που επέλεξα (βεραμαν-μωβ) είναι τελειο, δείχνουν να μην καταλαβαίνουν από καταπόνηση. Εύχομαι να μπορέσω να αγοράσω άλλο ένα ζευγάρι στο εγγύς μέλλον.
UPDATE 24-04-2025 Ό,τι και αν έχω γράψει ίσχυε έως σήμερα. Προς μεγάλη μου απογοήτευση 1 χρόνο και 2 μήνες μετά την αγορά του πρώτου μου ΗΟΚΑ - δυστυχώς αγόρασα και δεύτερο ζευγάρι αρχές 2025 - είδα ότι ξεκόλλησε ένα κομμάτι από την σόλα. Χρήση μόνο περπάτημα, όχι τρέξιμο.. έχω μείνει speechless που λένε και στο χωριό μου. Όφειλα να το προσθέσω, καθώς βλέπω πως πολλοί βρίσκουν την αξιολόγησή μου χρήσιμη. Λυπάμαι πολύ γιατί είχα βρει το τέλεια αναπαυτικό παπούτσι, αλλά δεν θα τα ξαναπροτιμήσω

  • Άνεση
  • Βάρος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    perfect overall shoes

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Τα φοράω ένα χρόνο χορεύω τρέχω δεν τα βγάζω από τα πόδια μου και ακόμα είναι λες και τα αγόρασα χθες!Παπουτσαρα θα τα ξανά έπαιρνα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανώνυμη καταναλωτής

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ

    Είναι περίεργη η αίσθηση όταν τα φοράω.. Έχω κανονικό βάρος, αλλά τα χρησιμοποιώ μόνο για περπάτημα. Η σόλα είναι πολύ ψηλή και πάνω είναι ένα στενό παπούτσι αν τα πήρα μισό νούμερο μεγαλύτερο. Νομίζω τα Tamaris τελικά είναι τα καλύτερα αν θες άνεση και ελαφρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Ευτυχία_
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Πολύ άνετα κ βολικά, είναι σαν να περπατάς πάνω σε σύννεφα. Το μειονέκτημα τους είναι πως οι πατοι έχουν εξωτερικά ένα έξτρα λάστιχο, το οποίο ξεκολλάει διαρκώς σε διάφορα σημεία. Τα έχω ήδη πάει δύο φορές για κόλλημα σε τσαγκάρη. Αυτό συνέβη στο Φουξ ζευγάρι που πήρα. Στο λευκό, επειδή ο πάτος είναι μονόχρωμος, δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Με αυτή την τιμή όμως δε δικαιολογείται

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PATY_TZANIDOU4358
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης και εννοείται πλυντήριο μια φορά το μήνα ..Δεν τα αλλάζω για κανένα λόγο..σταμάτησε να πονάει η μεση μου κα τα γόνατα μου και εννοείται δεν πάω πουθενά χωρίς αυτά..βάζω καλό παπούτσι κα νιώθω άβολα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akoysathana
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Δυστυχώς εμένα δεν με βόλεψε παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο, ελαφρύ αλλά με πονάει πολύ στα πλάγια, ίσως έπρεπε να πάρω μισό νούμερο παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilios_Seimenis
    1
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορα πριν 20 μέρες με ελάχιστη χρήση..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kleopatra_Papoutsaki
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Σαν ποιότητα είναι πολύ καλά παπούτσια και πραγματικά με το που τα φοράς πετάς. Σου δίνουν τη σωστή ώθηση. Εγώ τα πήρα για βάδην με αυτό το drop τα ήθελα και δεν με ενοχλούν στα γόνατα. Απλά πιστεύω πως σαν φόρμα μπροστά είναι ελάχιστα λίγο πιο στενά. Ενώ είναι σωστό το νούμερο παίρνω πάντα για 25.5 εκατοστά θεωρώ ότι για να μου ήταν 100% θα ήθελα ίσως 26 εκατοστά. Μπροστά θεωρώ έχει λιιιγο στενή φόρμα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rodanthi damianaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα καλυτερα αθλητικα που εχω αγορασει! Ειναι σαν να τρεχεις πανω σε συννεφα! ΠΡΟΣΟΧΗ θελει πολυ size up - εγω σε κανονικο παπουτσι φοραω 39 ακριβως, σε αυτο πηρα 40.67.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Vul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καλό παπούτσι πρώτη φορά χρήστης στα hoka μετά από nike pegasus 39 και 40 και asics στην κατοχή μου έχω να πω ότι είναι αρκετά ξεκουραστα από τα υπόλοιπα. Ο πάτος είναι ανθεκτικος όπως και το ύφασμα από πάνω που στα υπόλοιπα μου καταστραφηκαν κατευθείαν. Στο πλαστικό μόνο κάτω μου σκιστηκαν αλλά αυτό μπορεί να νε από χρήση μηχανής αλλά με κόλλα ειδική κόλλησε και δεν φαίνεται. Δεν χτυπανε, δεν γλιστρανε και είναι ότι πρέπει για την ορθοστασια.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_xtsss
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα πήρα για την μητέρα μου. Έχει ξετρελαθεί με το πόσο άνετα κ όμορφα είναι. Θεωρώ αξίζουν καθώς έχει θέμα λόγω ορθοστασίας. Ως προς το νούμερο φοράει 41 σε adidas 41 1/3 της πήρα κ είναι οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Zacharopoulou891
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πιο άνετο παπούτσι που έχω βάλει ποτέ. Φοβερό πάτημα ανατομικό. Μαλακό και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • izeritis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πανάλαφρα αλλά παρόλο που πήρα ένα νούμερο μεγαλύτερο με χτύπησαν λίγο πίσω. Είναι αρκετά αναπαυτικά αλλά πρέπει να συνηθίσει λίγο το πόδι το καινούριο πάτημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jesusbibcrew
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταρχάς νομίζεις ότι το κουτί είναι άδειο, είναι τόσο ελαφρύ.

    Ο λόγος αγοράς τους είναι ότι η μητέρα μου έχει ακανθες πτερνας και επιβαλλόταν να της πάρουμε κάτι που θα ήταν πάρα πολύ μαλακό στη πτέρνα για να μην γίνεται επιβάρυνση του προβλήματος. Επιπλέον είναι ένα άτομο με παράπανω κιλά οπότε η σωστή ανατομία για την μη πρόσθετη επιβάρυνση του ισχίου και των ποδιών της ήταν αναγκαία.

    Στις πρώτες κιόλας μέρες πραγματικά δεν αισθάνεται πόνο και τα πόδια της είναι σε καλύτερη και πιο ξεκούραστη κατάσταση.
    Πραγματικά προτείνω να το αγοράσει όποιος έχει αντίστοιχα προβλήματα.

    Μιλάμε για την επιτομή του τέλειου παπουτσίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dellalydia
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Super light and super comfortable! I got one size bigger as suggested by the reviews here and it was the right choice.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • moetoemail4e
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτά είναι το τρίτο ζευγάρι Hoka που αγοράζω από τότε που τα ανακάλυψα για πρώτη φορά. Περπατάω αρκετά καθημερινά – περίπου 8 χιλιόμετρα την ημέρα – και είμαι πολύ απαιτητική όσον αφορά τα παπούτσια που φοράω. Έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες, όπως Nike, Asics, και Sketchers, αλλά όταν αγόρασα το πρώτο μου ζευγάρι Hoka Arahi 6, η εμπειρία ήταν απλά μοναδική!
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη μάρκα που να προσφέρει την ίδια αίσθηση σταθερότητας, ισορροπίας και άνεσης στο περπάτημα. Η διαφορά είναι αισθητή από την πρώτη κιόλας βόλτα. Η συμβουλή μου είναι να δοκιμάσετε τα Hoka πριν τα αγοράσετε, γιατί κάθε μοντέλο παρέχει διαφορετική στήριξη ανάλογα με τις ανάγκες σας. Προσωπικά, προτιμώ τα Clifton 9 από τα Challenger, Transport ή Bondi, καθώς μου ταιριάζουν καλύτερα για τις καθημερινές μου διαδρομές.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GButterfly
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλύτερο παπούτσι που μπορεί κάποιος να φορέσει είτε για αθλητισμό είτε για μισής μέρας ορθοστασία, όπως εγώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimos_fragkos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    πανάλαφρο και άνετο παπούτσι, η γυναίκα μου έμεινε κατενθουσιασμενη ,όσο για την αντοχή ο χρόνος θα δείξει. και από εμφάνιση σούπερ, σκέφτομαι να πάρω το αντρικό για μένα...

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbie_thai
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα παρέλαβα σήμερα και τα φοράω από το πρωί. Απίστευτα μαλακα και ελαφριά , τα πήρα για ορθοστασία και νομίζω ότι θα κάνουν δουλίτσα. Το πρώτο ζευγάρι μου σε hoka και το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι διαβάζοντας κριτικές αποφάσισα να πάρω το 38 2/3 σε μέγεθος ενώ κανονικά φοράω 38, και μου πέφτουν ελάχιστα μεγάλα. Ίσως τελικά το 38 να ήταν το σωστό μέγεθος αλλά επηρεάστηκα από τις κριτικές. Μικρό το κακό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Οrfεas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Πανάλαφρα, εξαιρετική υποστήριξη και άνεση. Αξίζουν 200% και η μικρή κυρία τα λάτρεψε από το πρώτο τρέξιμο ! Απλά, φορέστε τα πρώτα για να βεβαιωθείτε για το μέγεθος

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anniefouk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    τα αγόρασα και δεύτερη φορά, μετά από 14 μήνες χρήσης το πρώτο ζευγάρι μου έμαθε τι σημαίνει καλό παπούτσι. περπατημα σωστό, στρώνουν τα ισχυα, τα γόνατα, τα πέλματα. τα φοράς και περπατάνε μόνα τους. τώρα πια ένα hoka πρέπει να υπάρχει στο σπίτι για βόλτα σκύλου, για ταξίδι, για οποιαδήποτε επίπονη μέρα.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valiana_kosma
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ

    Αρχικά, όταν παρέλαβα το κουτί νόμιζα ότι ήταν άδειο! Τόσο ελαφριά! Πολύ άνετα και στο περπάτημα και στην προπόνηση! Απλώς θέλει προσοχή το νούμερο, Adidas Superstar παίρνω 39 1/3, αυτό το πήρα 40 2/3 και είναι τέλειο!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_FEGGEROU
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπεζ

    Πολύ άνετα , κατάλληλα για ταλαιπωρημένες αρθρώσεις.
    Μακράν τα καλύτερα από ότι άλλο έχω φορέσει.
    Αξίζουν τα λεφτά τους.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Selena_Moon
    5
    5 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Невозможно правильно выбрать размер. В той сетке, которую вы здесь предлагаете, мне с моей ступней в 26 см нужно выбрать 41.5, но мои старые кроссовки Hoka 41,5 и они мне велики! Из-за недоразумений с размерами не могу заказать обувь. Сделайте что-нибудь. Сравнила размер Hoka cо стандартом USA, здесь на сайте у вас несоответствия. Обувь не такая и дешёвая, чтобы я могла позволить себе ошибиться с размером.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pit70
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι το πρωτο μου παπούτσι Ηοka.Πολύ ελαφρύ.
    Κανω 25-35 χλμ τρέξιμο την εβδομαδα. Είναι ιδανικά για καθημερινή προπόνηση σε
    ταρτάν ή δρόμο.Εχω βελτιώσει και συνεχίζω να βελτιώνω τους χρόνους μου.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marhatz76
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Τα πιο άνετα παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ με το που τα πρωτοφόρεσα πήγα ταξίδι, οπότε τα φορούσα για μια εβδομαδα απο το πρωι ως το βράδυ! Δε νομίζω να ξανα ψάξω άλλη μάρκα παπουτσιών από εδώ και πέρα ειλικρινά! Η αρχική τους ήταν στα 155€ αλλά τα βρήκα στα 118€ μέσω Skroutz. Ένα νούμερο μεγαλύτερα από το κανονικό μου.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    5
    17 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    (update) πήρα το νούμερο 40 και είναι το σωστό. Αν φοράτε συνήθως Adidas, στα Hoka επιλέξτε το αμέσως επόμενο νούμερο.
    Το πρώτο που θα πω είναι ότι ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο αναφέρεται στα sites ως true to size, δεν είναι. Πήρα το νούμερο που φοράω συνήθως (39 1/3) και ήταν πάρα πολύ στενό (ειδικά στα πλάγια) - να σημειωθεί πως έχω στενό πόδι άρα κάποια με φαρδύτερο πόδι καλό είναι να επιλέξει όχι ένα, αλλά δύο νούμερα μεγαλύτερο.
    Κατά τα άλλα είναι άψογα - πανάλαφρα, μαλακά, αναπαυτικά, με υψηλή ποιότητα κατασκευής που φαίνεται στις λεπτομέρειες.
    Και είναι και όμορφα - το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή είναι ουδέτερο οπτικά το πήρα για καθημερινή χρήση και μπορώ να το φοράω στο γραφείο.
    Επιστρέφω το 39, παραγγέλνω 40 και ελπίζω αυτή τη φορά να το πετύχω.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rania1981giorgos
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρώτη φορά αγόρασα αυτή την μάρκα και τα πήρα σύμφωνα με τις κριτικές που διάβασα.
    Όταν παρέλαβα νόμιζα ότι ήρθε το κουτί άδειο ? ειναι παρά πολύ ελαφρύ παπούτσι.
    Φοράω νούμερο 38 και τα πηρα 39,5 και είναι το σωστο το μέγεθος αυτό για το πόδι μου.
    Τα πήρα για την δουλειά μου, δουλεύω σε ξενοδοχείο πολλές ώρες..
    Ξεκίνησα να τα φοράω και δεν είχα την παραμικρή ενόχληση στα πόδια ούτε στη μέση, "πετάω" χωρίς υπερβολή.
    Είμαι ευχαριστημένη και θα επανέλθω σε λίγο καιρό για να σας πω την συνέχεια......

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • perfect overall shoes

    0
  • 0
  • Τα φοράω ένα χρόνο χορεύω τρέχω δεν τα βγάζω από τα πόδια μου και ακόμα είναι λες και τα αγόρασα χθες!Παπουτσαρα θα τα ξανά έπαιρνα !

    0
  • Είναι περίεργη η αίσθηση όταν τα φοράω.. Έχω κανονικό βάρος, αλλά τα χρησιμοποιώ μόνο για περπάτημα. Η σόλα είναι πολύ ψηλή και πάνω είναι ένα στενό παπούτσι αν τα πήρα μισό νούμερο μεγαλύτερο. Νομίζω τα Tamaris τελικά είναι τα καλύτερα αν θες άνεση και ελαφρότητα.

    0
  • Πολύ άνετα κ βολικά, είναι σαν να περπατάς πάνω σε σύννεφα. Το μειονέκτημα τους είναι πως οι πατοι έχουν εξωτερικά ένα έξτρα λάστιχο, το οποίο ξεκολλάει διαρκώς σε διάφορα σημεία. Τα έχω ήδη πάει δύο φορές για κόλλημα σε τσαγκάρη. Αυτό συνέβη στο Φουξ ζευγάρι που πήρα. Στο λευκό, επειδή ο πάτος είναι μονόχρωμος, δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Με αυτή την τιμή όμως δε δικαιολογείται

    4
  • Δες τα όλα
104,08 €
4,00 € σε Skroutz Point