Εγκαταστήσαμε πρόσφατα τον απορροφητήρα. Αρχικά -1 αστερί γιατί δεν αναγράφεται πουθενά η διάμετρος του σωλήνα που χρειάζεται. Ενώ οι οδηγίες λένε ø15, με μέτρο βλέπω ότι είναι ø12,5. Έχει έναν εσωτερικό δακτύλιο με διάμετρο ø11,5. Θεωρούσα ότι ένας 12άρης σωλήνας θα χωρούσε ανάμεσα, αλλά χρειάστηκε να βάλουμε άλλο καπάκι για να μπει.
Γενικά σαν απορροφητήρας είναι αρκετά καλός, όπως είπε και κάποιος άλλος δεν κρατάει τις ρυθμίσεις του, που σημαίνει ότι αν θες φως, πρέπει να τον ανοίξεις και να πατήσεις το φως. Επίσης, αν δεν τον τραβήξεις έξω και πατήσεις το φως ενώ είναι "κλειστός", μετά από μερικά δευτερόλεπτα σβήνει αυτόματα. Το ίδιο ισχύει και με τις σκάλες του. Αυτό σημαίνει ότι δεν ανοίγει αυτόματα με το που τον τραβήξεις, πρέπει πάντα να πατήσεις τα 2 κουμπάκια για να ξεκινήσει η λειτουργία του.
Απορροφητήρες με τα μισά λεφτά έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά και αν όχι καλύτερη, σίγουρα πολύ κοντά σε απορροφητικότητα. Δεν ξέρω για την αντοχή του, πάντως αν αγοράζω ποτέ ξανά απορροφητήρα, σίγουρα θα κοιτάξω κάπου αλλού.