Το παρέλαβα μόλις πριν 2 μέρες, οπότε η κριτική μου είναι κάπως πρώιμη, και αν προκύψει κάτι άλλο θα επανέλθω. Προς το παρόν μου έχει κάνει πάρα πολύ καλή εντύπωση το ρολόι, ειδικά για τα λεφτά του. Φαίνεται αρκετά ποιοτική κατασκευή με μόνο "μείον" τα λουράκια, που αν και δεν είναι καθόλου κακά, θεωρώ πως είναι κάπως "φτηνιάρικα" σε σχέση με το κυρίως ρολόι που δίνει αίσθηση ακριβού προϊόντος. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχουν εναλλακτικά λουράκια που να ταιριάζουν. Θα προτιμούσα να είχε μεταλλικά. Πάντως δείχνει πολύ όμορφο στο χέρι, δεν έχει κάτι να ζηλέψει εμφανισιακά από ακριβότερα μοντέλα. Το αναφέρω γιατί κακά τα ψέμματα, κάτι που φοριέται πρέπει να είναι και στυλάτο. Δεν είναι πολύ βαρύ ή χοντρό και γενικά δεν το πολυκαταλαβαίνεις στο χέρι μετά από λίγο, το φοράω όλη μέρα και έχω σχεδόν ξεχάσει πως το έχω. Μια σημείωση όμως: Γενικά δεν βολεύει πολύ αν κάποιος έχει πολύ χοντρό και μυώδες χέρι. Εγώ με το ζόρι το βάζω στη πρώτη πρώτη τρυπούλα, δεν με σφίγγει υπερβολικά αλλά μου κάνει ίσα ίσα (βέβαια οκ εγώ είμαι και 120 κιλά γομάρι). Φαίνεται πως το ρολόι μάλλον προορίζεται κυρίως για το γυναικείο κοινό, ή οι κινέζοι έχουν πολύ λεπτά χεράκια.... Πάντως στο γκρί χρώμα που το πήρα, δείχνει αρκετά αντρικό, κι εγώ άντρας είμαι, οπότε μην το απορρίψετε για αυτόν τον λόγο. Είναι αδιάβροχο με πιστοποίηση IP68, κάτι πολύ σημαντικό. Φορτίζει αρκετά γρήγορα, ούτε καν μία ωρίτσα δεν πήρε, και η μπαταρία σε 2 μέρες μου έφτασε στο 76%, οπότε φαντάζομαι με πλήρη, 24ωρη χρήση, θα κρατάει γύρω στη βδομάδα. Καλά είναι (υπόψιν πως του έχω κάνει κάπως πιο εκτεταμένη χρήση, αλλά από την άλλη μεριά απενεργοποίησα την αυτόματη ενεργοποίηση κάθε φορά που γυρνάει ο καρπός, γιατί είναι άχρηστη αν δεν θες απλά να το δείχνεις στους γύρω, και καίει μπαταρία τζάμπα, η οθόνη ενεργοποιείται άνετα με ένα απλό πάτημα του κουμπιού όταν το θες). Η οθόνη του είναι πανέμορφη και μπορείς να δεις άνετα και έξω στο φως της μέρας. Το μενού του ρολογιού είναι όμορφο, έχει ελληνική γλώσσα, και είναι σχετικά εύκολο στη χρήση μόλις διαβάσεις τις οδηγίες, που δυστυχώς δεν είναι στα ελληνικά. Αλλά δεν είναι κάτι τρομερό, με λίγο ψάξιμο μαθαίνεται. Υπάρχει και μια αρκετά καλή συλλογή από καντράν για να παραμετροποιήσετε την εμφάνιση του ρολογιού, με κάποια προεγκατεστημένα στο ρολόι και με δυνατότητα να μεταφέρετε από το λογισμικό του κινητού αρκετά περισσότερα. Το λογισμικό στο κινητό είναι αρκετά καλό, επίσης στα ελληνικά, με πολλές λειτουργίες. Υποστηρίζει και τη δυνατότητα αναβάθμισης του firmware του ρολογιού, κάτι που το έκανα από τη πρώτη στιγμή που φόρτιζε το ρολόι και έγινε σύντομα χωρίς προβλήματα. Όσον αφορά τις διάφορες μετρήσεις που κάνει το ρολόι, θέλω να πω πως τα χαρακτηριστικά που αναφέρει η σελίδα του σκρουτζ δεν ισχύουν. Πρώτα από όλα το σκρουτζ αναφέρει πως είναι αδιάβροχο με "απλή επαφή με νερό" αλλά η πραγματικότητα είναι πως είναι IP68, που σημαίνει πως κάνεις και μπάνιο με το ρολόι κανονικά, σε πισίνα.... Αυτό είναι το "θετικό" λάθος γιατί υπάρχουν και αρνητικά. Το ρολόι δεν έχει ουσιαστικά πιεσόμετρο, ούτε θερμόμετρο, πράγματα που ήθελα να έχει και τα είχα τσεκάρει στην αναζήτησή μου. Καλό θα ήταν το σκρουτζ αν διαβάζει την κριτική μου, να τα αφαιρέσει από τους αισθητήρες. Η "πίεση" που μετράει το ρολόι, είναι το stress meter, που βγάζει ένα δικό του νούμερο και υπολογίζει το στρες. Επίσης μετράει τα συναισθήματα, τον ρυθμό αναπνοής, τους καρδιακούς παλμούς, την οξυγόνωση του αίματος, την ποιότητα του ύπνου (κάνει εντυπωσιακή δουλειά εκεί, τσεκαρισμένο), τα βήματα και τις θερμίδες. Α και κάτι με την γυναικεία περίοδο μετράει, αλλά δεν ξέρω τι κάνει για προφανείς λόγους . Μου αρέσει αρκετά το ρολόι οπότε δεν του αφαιρώ αστέρι για το λόγο του ότι δεν έχει θερμόμετρο και πραγματικό πιεσόμετρο, απλά προέρχομαι από ένα smart band κινεζιά, μάρκα μ' έκαψες, που το είχα πάρει σε προσφορά 15 ευρώ πριν 4 χρόνια, και τα είχε και τα 2 και μάλιστα ήταν και αρκετά ακριβή, τα είχα ελέγξει με όργανα ακριβείας.... Οπότε με χαλάει λίγο που δεν τα έχουν συμπεριλάβει. Πάντως αυτά που μετράει, σε γενικές γραμμές δείχνει να τα μετράει αρκετά σωστά. Με αποκορύφωμα τον ύπνο, που με εξέπληξε ευχάριστα, υπολογίζει ακριβώς το άτιμο πότε κοιμάμαι αλλά και το πως κοιμάμαι. Όσον αφορά άλλες λειτουργίες, υποστηρίζει NFC αλλά μόνο το κινέζικο οπότε δώρον άδωρο για εμάς στην Ελλάδα. Επίσης υποστηρίζει πραγματοποίηση κλήσεων αλλά δεν την έχω τεστάρει γιατί δεν θέλω να δώσω τις αναγκαίες άδειες στην εφαρμογή στο κινητό. Δε ξέρω είμαι λίγο καχύποπτος με αυτά τα κινέζικα λογισμικά, έχω τραπεζικές εφαρμογές, κάρτες στα πορτοφόλια κλπ, ε δεν θέλω να έχει τόση πρόσβαση, ποτέ δε ξέρεις τι γίνεται. Πάντως όποιος θέλει, η δυνατότητα υπάρχει. Σε γενικές γραμμές, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το συγκεκριμένο ρολόι, ειδικά για τα λεφτά που έδωσα (γύρω στα 42 ευρώ). Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν καλύτερα προϊόντα αλλά φαντάζομαι θα κοστίζουν και αρκετά περισσότερα χρήματα, και για τις ανάγκες μου είναι περιττά. Από την άλλη μεριά, ήμουν ανάμεσα σε αυτό, και στο Xiaomi Smart Band 9 που είναι φτηνότερο, αλλά τελικά νομίζω πως έκανα καλύτερη επιλογή, γιατί αυτό δείχνει πολύ πιο όμορφο, πιο ρολόι, και ταιριάζει καλύτερα εμφανισιακά με το υπόλοιπο ντύσιμο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε σχέση με ένα smart band που δείχνει πιο χομπίστικο και αθλητικό. Συν του ότι μου αρέσει η στρογγυλή, μεγάλη οθόνη του ρολογιού. Σε γενικές γραμμές το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν έχει εξεζητημένες απαιτήσεις από ένα ρολόι, όπως πχ να πληρώνει ανέπαφα με αυτό, και θέλει κάτι προσιτό και όμορφο.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!