Δεν είμαι gamer, ωστόσο αγόρασα το συγκεκριμένο λάπτοπ (με την Ryzen 5, 16GB RAM και την RTX 3050) για διεκπεραίωση multitasking και εργασιών όπως επεξεργασία βίντεο και ήχου χωρίς να ζορίζεται. Μετά από 2 μήνες χρήσης δεν με έχει απογοητεύσει ως προς αυτά, καθώς είναι πολύ γρήγορο και η οθόνη σούπερ με refresh rate στα 144Hz. Η μπαταρία όντως δεν θα διαρκέσει πάνω από 2 με 3 ώρες με χαλαρή-μέτρια χρήση, πράγμα το οποίο το αναφέρουν όλοι στα σχόλια και επιβεβαιώνω και εγώ ότι ισχύει. Ωστόσο, προσωπικά δεν το κατατάσσω στα αρνητικά του, γιατί είναι κάτι που περιμένεις από gaming laptop, και γιατί μπορείς να προσαρμόσεις την χρήση της μπαταρίας επιλέγοντας ανάμεσα σε λειτουργίες Power Saver, Balanced και Performance (η τελευταία για τις πιο απαιτητικές διαδικασίες, για τις οποίες ούτως ή άλλως προσωπικά το έχω συνδεδεμένο με τον φορτιστή). Το πληκτρολόγιο είναι άνετο και το backlight με δύο λειτουργίες εξυπηρετεί για χρήση το βράδυ. Solid κατασκευή που θυμίζει πιο ακριβά λάπτοπ, για τα γούστα μου δηλαδή είναι πανέμορφο, και οι ανεμιστήρες του είναι αθόρυβοι και κάνουν τη δουλειά μια χαρά (δεν το έχω νοιώσει προς το παρόν να θερμαίνεται υπερβολικά ακόμα και όταν έτρεξα, δοκιμαστικά, βαριά παιχνίδια). Οι περισσότερες θύρες του λάπτοπ είναι στο πίσω μέρος και υπάρχει 1 USB, 1 AUX και 1 για φορτιστή type C στο δεξιά μέρος, το οποίο το βρίσκω εξαιρετικά βολικό. Ο επεξεργαστής αποδίδει, επίσης, ακριβώς όπως περιμένει κάποιος. Σίγουρα η έκδοση με τον Ryzen 7 θα αποδίδει ακόμα καλύτερα, παρότι και εκείνη απ' ό,τι βλέπω έρχεται χωρίς integrated γραφικά.
Και με αυτό θέλω να περάσω στα 2 βασικά αρνητικά του. Ξεκινώ με το βασικότερο, το οποίο εγώ προσωπικά δεν το πρόσεξα κατά την αγορά ή ίσως δεν του έδωσα τόση σημασία:
Το συγκεκριμένο λάπτοπ ΔΕΝ διαθέτει integrated γραφικά (iGPU), που σημαίνει πως οποιαδήποτε εργασία, από την μικρότερη έως την πιο βαριά, βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην dedicated Nvidia, η οποία γι' αυτό τον λόγο δεν «κοιμάται» ποτέ. Παρότι όπως είπα δεν παίζω παιχνίδια, ο χρόνος θα δείξει πόσο αναμένεται αυτό να φθείρει την μπαταρία μελλοντικά προκαλώντας υπερθερμάνσεις μέσω ακατάπαυστης χρήσης των ανεμιστήρων.
Το δεύτερο αρνητικό έχει να κάνει με τα ηχεία του λάπτοπ. Με λίγα λόγια: ο ήχος είναι κάτω του μετρίου. Δεν είναι μέτριος, είναι κακός. Προσωπικά συνδέω εξωτερικά ηχεία και κάνω τη δουλειά μου, αλλά μην περιμένετε κάτι καλό σε αυτό το θέμα.
Τέλος, περισσότερο ως συμβουλή, και χωρίς να ξέρω εάν κανείς θα το σκεφτόταν όπως εγώ: το συγκεκριμένο λάπτοπ, δυστυχώς, είναι φτιαγμένο για Windows. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε Linux, αλλά εγώ που έβαλα τα Mint δεινοπάθησα μέχρι να το φέρω σε ένα ανεκτό σημείο και να μην κρασάρει κατά το άνοιγμα/κλείσιμο ή κατά την διεκπεραίωση απλών εργασιών.
Σίγουρα μια VFM επιλογή (το πήρα στα €640) αρκεί να ξέρεις ακριβώς τι αγοράζεις.