Αερόθερμα

Rowenta Αερόθερμο Δωματίου Δαπέδου 2400W Κωδικός: SO6510

  • Ισχύς: 2 επιλογές, 2400W και 1200W σε λειτουργία silence
  • Σύστημα προστασίας από τις σταγόνες νερού
  • Λειτουργία κρύου αέρα για το καλοκαίρι
  • Χειρολαβή για εύκολη μεταφορά
  • Μέγ. μέγεθος δωματίου: 30 τ.μ.
  • Ισχύς: 2 επιλογές, 2400W και 1200W σε λειτουργία silence
  • Σύστημα προστασίας από τις σταγόνες νερού
  • Λειτουργία κρύου αέρα για το καλοκαίρι
  • Χειρολαβή για εύκολη μεταφορά
  • Μέγ. μέγεθος δωματίου: 30 τ.μ.
  • Διαφανές κάλυμμα
  • Θερμοστάτης
  • Φωτεινή ένδειξη λειτουργίας
  • Compact μέγεθος
  • Μοντέρνο design

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Ισχύς: 2 επιλογές, 2400W και 1200W σε λειτουργία silence
  • Σύστημα προστασίας από τις σταγόνες νερού
  • Λειτουργία κρύου αέρα για το καλοκαίρι
  • Χειρολαβή για εύκολη μεταφορά
  • Μέγ. μέγεθος δωματίου: 30 τ.μ.
  • Διαφανές κάλυμμα
  • Θερμοστάτης
  • Φωτεινή ένδειξη λειτουργίας
  • Compact μέγεθος
  • Μοντέρνο design

Το αερόθερμο Instant Comfort Aqua ζεσταίνει κάθε χώρο του σπιτιού σας με ασφάλεια. Αμέσως μπορείτε να ζεστάνετε το μπάνιο σας πριν ή μετά το ντους σας, χωρίς να ανησυχείτε, καθώς η συσκευή είναι εξοπλισμένη με μία διάφανη κάλυψη του χειριστηρίου της, όπως και με μια ειδική μόνωση υγρασίας, βάσει του κανονισμού ασφάλειας (IP21).

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνει ικανοποιητικά το δωμάτιο και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SO6510

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2400 W
Είδος
Δωματίου
Βαθμίδες Θέρμανσης
2

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Ναι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Ναι
Κεραμικό
Όχι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Ναι
Τοίχου
Όχι

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (110)

Αξιολογήσεις

  1. 83
  2. 14
  3. 7
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Αντοχή
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αθόρυβο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Christos_Karagiannis1545754215

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλα αψογο. για το μπανιο που το χρησιμοποιουμε εμεις, ανεβαζει την θερμοκρασια 5-6 βαθμους σε 5 λεπτα στην ECO λειτουργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mifares
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xeffie
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_CHasialis6070
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
    Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_marin
    4
    43 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
    Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Pol.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μοναδικό ίσως που στα 1200 watt , δηλαδη στην μισή του δυνατότητα, ειναι πραγματικά ΑΘΟΡΥΒΟ.
    Βέβαια τότε πρέπει να το έχεις κάτω απο τα πόδια σου...
    Αποπνέει ποιότητα ( αίσθηση διακοπτών κυρίως ) σαν πρώτη εντύπωση.
    Θα ήθελα λίγες παραπάνω στροφές του ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα(1200 watt) για δύο λόγους:
    1)Καλύτερη απόδοση για λίγο μακρύτερα απο την συσκευή,
    2)Βλέπω να κοκκινίζουν κάποιες αντιστάσεις μέσα και με φοβίζει αυτό.
    Με λίγες περισσότερες στροφές θα είχε λίγο περισσότερο θόρυβο μεν , αλλα ΚΑΙ θα απέδιδε καλύτερα
    στα 2 μέτρα , ΚΑΙ θα δούλευαν και οι αντιστάσεις του σε χαμηλότερη θερμοκρασία (όχι κόκκινες). Προσωπική άποψη καί όχι τεχνικά εμπεριστατωμένη...
    Απο την μέχρι στιγμής απροβλημάτιστη λειτουργία του (1 μηνός) το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros_spy_po
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για όσο δούλεψε. Σε οκτώ μήνες λειτουργίας κάηκε μια εσωτερική ασφαλεία του μηχανήματος.
    Η χρήση του ηταν μόνο για το μπάνιο. Δεν δούλευε πάνω ούτε μια ώρα την ημέρα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Ε. Ladopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χθες το παρέλαβα και η πρώτη εικόνα είναι εξαιρετική, ιδίως σε σύγκριση με το φτηνιάρικο που είχα. Στο μπάνιο το έχω, είναι όντως αθόρυβο στην οικονομική σκάλα και ζεσταίνει γρήγορα και καλά. Φυσικά ακόμη δεν μπορώ να μιλήσω για αντοχή.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena.christopoulou
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό δεν είναι κάνει δουλειά αλλά το καπάκι που έχει απάνω του το έβγαλα γιατί τρίζει και κάνει θόρυβο. Δεν αξίζει για τα λεφτά του, υπάρχουν άλλα πιο οικονομικά και αθόρυβα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefan_Alv
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αθόρυβο στη χαμηλή σκάλα! Αν θες απόδοση αναγκαστικά πρέπει να ανεβάσεις ένταση!
    Παρόλα αυτά θερμαίνει ιδανικά ένα υπνοδωμάτιο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Anastasopoulos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχω κανένα παράπονο, αγοράστηκε για το μπάνιο και εδώ και ένα χρόνο λειτουργεί εξαιρετικά, έχει και λειτουργία αθόρυβη στην οποία λειτουργεί ικανοποιητικά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros.maragos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο τις αξιολογησεις που διαβασα το πηρα και εγω, αξιζει τα λεφτα του. Το εχω σε μεγαλο δωματιο και αργει να το ζεστανει αλλα ειναι λογικο. Στην μικρη σκαλα ειναι πραγματικα αθορυβο. Εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Εχω και αλλα αεροθερμα αλλα αυτο ποιοτικα ειναι καλυτερο αλλα και σε αποδοση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prosektikos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το αγόρασα και είναι πολύ ικανοποιητικό. Η αθόρυβη σκάλα κάνει αυτό που υπόσχεται και από απόδοση είναι μια χαρά.

    Ενημέρωση: 1 χρόνο μετά δυστυχώς άρχισε να χάνει σε απόδοση, στη μέγιστη σκάλα βγάζει χλιαρό αέρα στην καλύτερη.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_sideridis80
    1
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο και την πρώτη φορά που λειτούργησε, κάηκε κάτι ηλεκτρονικό και μύριζε. Για αντικατάσταση ούτε λόγος απο το μαγαζί. Το πήγα για σέρβις εντός εγγύησης και αντικαταστήσανε αυτό το ηλεκτρονικό που κάηκε και μετά απο περίοδο 4 μηνών ξανακάηκε και μύριζε το ίδιο. Πέρασε ο χρόνος που είναι στην εγγύηση γιατί το αμέλησα και μου είχε σπάσει τα νεύρα και τώρα σκέφτομαι εκτός εγγύησης να μήν πάω να το φτιάξω και να πάρω κάτι πιό καλό. Μακριά απο εμένα.

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnxios
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αεροθερμο είναι ιδανικό για μπάνιο. Το ζεστάνει πολύ γρήγορα . Επίσης είναι πολύ καλό για κλειστούς χώρους και δωμάτια (εννοώ για χώρους όπου μπορούν να κλείσουν με πόρτα) μέχρι 20τμ.Σε μεγαλύτερους χώρους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματική θέρμανση. Επίσης στην δεύτερη "ταχύτητα"καταναλώνει 2400w και θέλει προσεκτική λειτουργία. Στην πρώτη "ταχύτητα" είναι πραγματικά αθόρυβο, ίσα που ακούγεται.Ειναι πολύ καλή κατασκευή και άξιζει τα χρήματα του . Για οικονομική λειτουργία πρέπει για 20-25 λεπτά να δουλεύει στα 2400w και μετά για διατήρηση στα 1200w. Ολα βέβαια εξαρτώνται από τις θερμοκρασίες τις κάθε περιοχής. Στην περιοχή που μένω επικρατούν ήπιες θερμοκρασίες ,

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pantopikou
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν 2 μήνες περίπου από κατάστημα, γιατί πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει από το ίντερνετ και δεν ήμουν ευχαριστημένη, οπότε ήθελα να το δω από κοντά για να είμαι πιο σίγουρη για την αγορά μου. Το χρησιμοποιώ για συμπληρωματική θέρμανση στο δωμάτιο μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημενη μέχρι στιγμής από την αγορά μου. Το συστήνω χωρίς δεύτερες σκέψεις. Στην 2η σκαλα ζεσταίνει φουλ το δωμάτιο σε 5 λεπτά. Στην 2 σκαλα έχει λίγο θόρυβο παραπάνω, όμως η πρώτη σκαλα είναι απίστευτα αθόρυβη, αφού την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα το κοιτούσα με περιέργεια αν δουλεύει. Δεν ακούγεται καθόλου! Και στην 1η σκαλα ζεσταίνει πολύ καλά και γρήγορα! Και κάτι άλλο βασικό δεν μυρίζει άσχημα πλαστικό.. Μονο τις πρώτες φορές πολύ λίγο και είναι φυσικό στα αεροθερμα όπως μου είπαν στο κατάστημα, γιατί και το προηγούμενο που είχα μύριζε πολύ άσχημα και ένα άλλο που είδα στο κατάστημα όχι απλά μύριζε.. Δεν αντέχες την μυρωδιά. Αυτό μετά από 3, 4 φορές δεν μυρίζει καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisFlabouras
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απόλυτα ικανοποιημένος! ίσως λίγο ακριβό από ποιο οικονομικά, αλλά τουλάχιστον είναι αποδοτικό και ανθεκτικό.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolaos_Ntoulas
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα και μέχρι τώρα δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο ικανοποιημένος είμαι από το προϊόν πραγματικά εκπληκτικό ζεσταίνει πολύ άνετα μία γκαρσονιέρα μέσα σε 15 λεπτά. Το συνιστώ με κλειστά μάτια!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Xatzi
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αγορά.Ίσως το καλύτερο αερόθερμο στην αγορά.Αξίζει πραγματικά.Το χρησιμοποιώ 2 χρόνια καθημερινά τους χειμώνες κ είναι άψογο!!!Πολύ καλή κατασκευή,ποιοτικά υλικά, δυνατό ζεσταίνει γρήγορα ,έχει κ αθόρυβη λειτουργία στην πρώτη σκάλα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • korant
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό αερόθερμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καθόλου τριξίματα. Βρίσκεται στην κατοχή μου για μικρό χρονικό διάστημα για αυτό δεν γνωρίζω για την αντοχή του στο χρόνο, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι άριστο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baaaka
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα περυσι για τον χειμωνα. Δωματιο 13 τμ το ζεσταινει σε 5 λεπτα. Μεγαλυτερο δωματιο οχι, απλα σπαει την θερμοκρασια, αλλα αν εχει καποιος καλη μονωση τοτε ζεσταινει και εως 20-22τμ πιστευω.
    Αν δεν εχει θεμα με τον καυτο αερα διοτι η ατμοσφαιρα θα ειναι λιγο περιεργη τοτε παρτο αφοβα. Αλλιως μπορεις να το επιλεξεις αφοβα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo P.
    3
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το Rowenta SO2210 σε γραφείο επαγγελματικό για 9 χρόνια με φουλ σκόνη, καπνιστές, πέρα δώθε, κλωτσιές κατά λάθος και ποτέ καθάρισμα. Το άλλαξα γιατί μια μέρα έπεσε και έσπασε η χούφτα/χειρολαβή και ευκαιρία για καινούργιο (δουλεύει ακόμα το σκυλί). Το Rowenta SO6510 είναι ακριβότερο κατά (14€ πάνω από 50%) και θεωρώ πως ναι μεν δυνατότερο, αλλά δε η ποιότητα πλαστικών έγινε χειρότερη. Μοτέρ και αντίσταση είναι μεν δυνατότερα αλλά δε μικρή διαφορά από 2000 σε 2400 (ένας χειμώνας χρήσης "σκληρής"). Ποιοτικό/δυνατό/γρήγορο/κομψό αλλά προτείνω τελικά το μικρό αδερφάκι του λόγω σχέσης τιμής/απόδοσης και μόνο. Μπράβο στη rowenta

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Affenzeller
    5
    22 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν 3 πράγματα:

    1) είναι δυνατό και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο 20 τετραγωνικά
    2) κόμπακτ, καλή κατασκευή και ωραίο Design
    3) η λειτουργία ανεμιστήρα (χωρίς θέρμανση) είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να κοιμίζω το μωρό (white noise).

    Στα 2.5kW θερμικής ισχύος σημαίνει ότι έχει κατανάλωση περίπου 0.25 € ανά ώρα.

    * Για αυτούς που νομίζουν ότι το συγκεκριμένο προιον δεν ζεσταίνει το χώρο τους, να ενημερώσω ότι το πρόβλημα έγκειται α) στον μεγάλο όγκο άερα που πρέπει να ζεσταθεί σε μεγάλα δωμάτια (χρειάζεται δλδ περισσότερος χρόνος) και β) στις μεγάλες θερμικές απώλειες του χώρου.

    ** το προιόν δεν συστήνεται για οικονομική θέρμανση, γιατί απλά δεν είναι. Είναι για να ζεστανεις γρήγορα ένα μικρό χώρο. Για μεγάλους χώρους προτιμήστε κλιμαστικό που έχει πιο οικονομική λειτουργία.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ignbou83
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για δουλειά γραφείου χωρίς να σας ενδιαφέρει η κατανάλωση είναι τέλειο. Για το σπίτι αξίζει για το μπάνιο, ενώ για τα υπόλοιπα δωμάτια πρέπει να προσέχετε την κατανάλωση. Εάν ξέρετε για τη χρήση το θέλετε τότε είναι τέλειο, θερμαίνει το χώρο γρήγορα, στη χαμηλή σκάλα είναι ιδιαίτερα αθόρυβο, είναι ελαφρύ και από άποψη ποιότητας κατασκευής είναι άριστο. Απλά ξανά τονίζω ότι δεν είναι οικονομικό στην κατανάλωση, αν θέλετε οικονομία αλλά με πολύ ακριβότερο κόστος αγοράς, για ψύξη και θέρμανση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, προτείνω την αγορά κλιματιστικό...

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petranman
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το παλαιοτερο μοντελο των 2000 watt, ηταν πολυ πιο καλο και πιο στιβαρο. Καταναλωνει πολυ ρευμα χωρις να εχει την αντιστοιχη αποδοση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariagazis
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά, πολύ καλή αγορά. Ζεσταίνει το σαλόνι (40 m²) σε 5 με 10 λεπτά. Μικρό και αποτελεσματικό. Το συνιστω ανεπιφυλακτα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ltzimkas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Στην αθόρυβη λειτουργία ακούγεται ελάχιστα μπορεί κάποιος να διαβάσει η και να κοιμηθεί.
    Στη δυνατή σκάλα ζεσταίνει το χώρο πολύ γρήγορα.
    Κατά κύριο λόγο το χρησιμοποιώ στην αθόρυβη λειτουργία στη μικρή σκάλα και είναι πολύ ικανοποιητική η απόδοση του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zalistika
    1
    9 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου ήρθε ο λογαριασμός 300 € πάνω από ότι συνήθως . Μην ακούτε τον καθένα . Όταν παίζεις με τέτοια πράγματα . Τα πληρώνεις μετά . θα επερνα ένα κλιματιστικό με τα ίδια λεφτά .

    . προσοχη καιει παρα πολυ ! ερχεται ο λογαρισμος παρα πολυ ! ειναι μονο για πεντε δεκα λεπτα να ζεστανει το μπανιο !

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • απλα αψογο. για το μπανιο που το χρησιμοποιουμε εμεις, ανεβαζει την θερμοκρασια 5-6 βαθμους σε 5 λεπτα στην ECO λειτουργια.

    0
  • Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.

    1
  • Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.

    2
  • Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
    Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.

    4
  • Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
    Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).

    43
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

595 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
xeffie

Να ρωτήσω λίγο... Έχει διακόπτη on/off ώστε να μην ανοίγει αυτόματα από το θερμοστάτη ή πρέπει να το βγάζεις από το ρεύμα;

Black_planet

Ενδιαφερομε να το βαλω σε μαγαζι 25τετραγωνικων με 4 μετρα ταβανι. Θα κανει πιστευετε δουλεια; Επισης με απασχολει πολυ το θεμα του θορυβου καθως ειναι μαγαζι και θελω να ειναι αθορυβο

Pantelis_Katsikis

Θόρυβο δεν κάνει καθόλου. Αν το βάλεις κάτω απο το γραφείο που κάθεσαι θα έχεις αρκετή ζέστη. Αν το βάλεις γενικά κάπου στον χώρο δεν αξίζει γιατί δεν θα θερμαίνει.

Filippos123123

Καλησπέρα σας, για συνεχόμενη χρήση στο δωμάτιο το βράδυ τώρα που κάνει πολύ κρύο είναι οκ? θα το βάζατε ανεχόμενα την ωρα όπου κοιμάστε στην πρώτη σκάλα ή σε 2 ώρες θα γίνει το δωμάτιο φούρνος και θα ιδρώνεις? εχει timer να κλέινει μόνο του η θερμοστάτη?

Ευχαριστώ

Prosektikos

Έχει θερμοστάτη οπότε αποφασίζεις σε ποια (περίπου) θερμοκρασία σου κάνει να το αφήσεις. Στην αθόρυβη σκάλα είναι ό,τι πρέπει για να το έχεις ανοιχτό όλη νύχτα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Ισχύς: 2 επιλογές, 2400W και 1200W σε λειτουργία silence
  • Σύστημα προστασίας από τις σταγόνες νερού
  • Λειτουργία κρύου αέρα για το καλοκαίρι
  • Χειρολαβή για εύκολη μεταφορά
  • Μέγ. μέγεθος δωματίου: 30 τ.μ.
  • Διαφανές κάλυμμα
  • Θερμοστάτης
  • Φωτεινή ένδειξη λειτουργίας
  • Compact μέγεθος
  • Μοντέρνο design

Το αερόθερμο Instant Comfort Aqua ζεσταίνει κάθε χώρο του σπιτιού σας με ασφάλεια. Αμέσως μπορείτε να ζεστάνετε το μπάνιο σας πριν ή μετά το ντους σας, χωρίς να ανησυχείτε, καθώς η συσκευή είναι εξοπλισμένη με μία διάφανη κάλυψη του χειριστηρίου της, όπως και με μια ειδική μόνωση υγρασίας, βάσει του κανονισμού ασφάλειας (IP21).

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ζεσταίνει ικανοποιητικά το δωμάτιο και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
SO6510

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2400 W
Είδος
Δωματίου
Βαθμίδες Θέρμανσης
2

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Ναι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Ναι
Κεραμικό
Όχι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Ναι
Τοίχου
Όχι

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (110)

  1. 83
  2. 14
  3. 7
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Αντοχή
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αθόρυβο

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Christos_Karagiannis1545754215

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλα αψογο. για το μπανιο που το χρησιμοποιουμε εμεις, ανεβαζει την θερμοκρασια 5-6 βαθμους σε 5 λεπτα στην ECO λειτουργια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mifares
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xeffie
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_CHasialis6070
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
    Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris_marin
    4
    43 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
    Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Pol.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μοναδικό ίσως που στα 1200 watt , δηλαδη στην μισή του δυνατότητα, ειναι πραγματικά ΑΘΟΡΥΒΟ.
    Βέβαια τότε πρέπει να το έχεις κάτω απο τα πόδια σου...
    Αποπνέει ποιότητα ( αίσθηση διακοπτών κυρίως ) σαν πρώτη εντύπωση.
    Θα ήθελα λίγες παραπάνω στροφές του ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα(1200 watt) για δύο λόγους:
    1)Καλύτερη απόδοση για λίγο μακρύτερα απο την συσκευή,
    2)Βλέπω να κοκκινίζουν κάποιες αντιστάσεις μέσα και με φοβίζει αυτό.
    Με λίγες περισσότερες στροφές θα είχε λίγο περισσότερο θόρυβο μεν , αλλα ΚΑΙ θα απέδιδε καλύτερα
    στα 2 μέτρα , ΚΑΙ θα δούλευαν και οι αντιστάσεις του σε χαμηλότερη θερμοκρασία (όχι κόκκινες). Προσωπική άποψη καί όχι τεχνικά εμπεριστατωμένη...
    Απο την μέχρι στιγμής απροβλημάτιστη λειτουργία του (1 μηνός) το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros_spy_po
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για όσο δούλεψε. Σε οκτώ μήνες λειτουργίας κάηκε μια εσωτερική ασφαλεία του μηχανήματος.
    Η χρήση του ηταν μόνο για το μπάνιο. Δεν δούλευε πάνω ούτε μια ώρα την ημέρα.

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Ε. Ladopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χθες το παρέλαβα και η πρώτη εικόνα είναι εξαιρετική, ιδίως σε σύγκριση με το φτηνιάρικο που είχα. Στο μπάνιο το έχω, είναι όντως αθόρυβο στην οικονομική σκάλα και ζεσταίνει γρήγορα και καλά. Φυσικά ακόμη δεν μπορώ να μιλήσω για αντοχή.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elena.christopoulou
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακό δεν είναι κάνει δουλειά αλλά το καπάκι που έχει απάνω του το έβγαλα γιατί τρίζει και κάνει θόρυβο. Δεν αξίζει για τα λεφτά του, υπάρχουν άλλα πιο οικονομικά και αθόρυβα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefan_Alv
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αθόρυβο στη χαμηλή σκάλα! Αν θες απόδοση αναγκαστικά πρέπει να ανεβάσεις ένταση!
    Παρόλα αυτά θερμαίνει ιδανικά ένα υπνοδωμάτιο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Anastasopoulos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχω κανένα παράπονο, αγοράστηκε για το μπάνιο και εδώ και ένα χρόνο λειτουργεί εξαιρετικά, έχει και λειτουργία αθόρυβη στην οποία λειτουργεί ικανοποιητικά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros.maragos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο τις αξιολογησεις που διαβασα το πηρα και εγω, αξιζει τα λεφτα του. Το εχω σε μεγαλο δωματιο και αργει να το ζεστανει αλλα ειναι λογικο. Στην μικρη σκαλα ειναι πραγματικα αθορυβο. Εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Εχω και αλλα αεροθερμα αλλα αυτο ποιοτικα ειναι καλυτερο αλλα και σε αποδοση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prosektikos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το αγόρασα και είναι πολύ ικανοποιητικό. Η αθόρυβη σκάλα κάνει αυτό που υπόσχεται και από απόδοση είναι μια χαρά.

    Ενημέρωση: 1 χρόνο μετά δυστυχώς άρχισε να χάνει σε απόδοση, στη μέγιστη σκάλα βγάζει χλιαρό αέρα στην καλύτερη.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_sideridis80
    1
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο και την πρώτη φορά που λειτούργησε, κάηκε κάτι ηλεκτρονικό και μύριζε. Για αντικατάσταση ούτε λόγος απο το μαγαζί. Το πήγα για σέρβις εντός εγγύησης και αντικαταστήσανε αυτό το ηλεκτρονικό που κάηκε και μετά απο περίοδο 4 μηνών ξανακάηκε και μύριζε το ίδιο. Πέρασε ο χρόνος που είναι στην εγγύηση γιατί το αμέλησα και μου είχε σπάσει τα νεύρα και τώρα σκέφτομαι εκτός εγγύησης να μήν πάω να το φτιάξω και να πάρω κάτι πιό καλό. Μακριά απο εμένα.

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnxios
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αεροθερμο είναι ιδανικό για μπάνιο. Το ζεστάνει πολύ γρήγορα . Επίσης είναι πολύ καλό για κλειστούς χώρους και δωμάτια (εννοώ για χώρους όπου μπορούν να κλείσουν με πόρτα) μέχρι 20τμ.Σε μεγαλύτερους χώρους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματική θέρμανση. Επίσης στην δεύτερη "ταχύτητα"καταναλώνει 2400w και θέλει προσεκτική λειτουργία. Στην πρώτη "ταχύτητα" είναι πραγματικά αθόρυβο, ίσα που ακούγεται.Ειναι πολύ καλή κατασκευή και άξιζει τα χρήματα του . Για οικονομική λειτουργία πρέπει για 20-25 λεπτά να δουλεύει στα 2400w και μετά για διατήρηση στα 1200w. Ολα βέβαια εξαρτώνται από τις θερμοκρασίες τις κάθε περιοχής. Στην περιοχή που μένω επικρατούν ήπιες θερμοκρασίες ,

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pantopikou
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν 2 μήνες περίπου από κατάστημα, γιατί πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει από το ίντερνετ και δεν ήμουν ευχαριστημένη, οπότε ήθελα να το δω από κοντά για να είμαι πιο σίγουρη για την αγορά μου. Το χρησιμοποιώ για συμπληρωματική θέρμανση στο δωμάτιο μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημενη μέχρι στιγμής από την αγορά μου. Το συστήνω χωρίς δεύτερες σκέψεις. Στην 2η σκαλα ζεσταίνει φουλ το δωμάτιο σε 5 λεπτά. Στην 2 σκαλα έχει λίγο θόρυβο παραπάνω, όμως η πρώτη σκαλα είναι απίστευτα αθόρυβη, αφού την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα το κοιτούσα με περιέργεια αν δουλεύει. Δεν ακούγεται καθόλου! Και στην 1η σκαλα ζεσταίνει πολύ καλά και γρήγορα! Και κάτι άλλο βασικό δεν μυρίζει άσχημα πλαστικό.. Μονο τις πρώτες φορές πολύ λίγο και είναι φυσικό στα αεροθερμα όπως μου είπαν στο κατάστημα, γιατί και το προηγούμενο που είχα μύριζε πολύ άσχημα και ένα άλλο που είδα στο κατάστημα όχι απλά μύριζε.. Δεν αντέχες την μυρωδιά. Αυτό μετά από 3, 4 φορές δεν μυρίζει καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisFlabouras
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απόλυτα ικανοποιημένος! ίσως λίγο ακριβό από ποιο οικονομικά, αλλά τουλάχιστον είναι αποδοτικό και ανθεκτικό.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolaos_Ntoulas
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα και μέχρι τώρα δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο ικανοποιημένος είμαι από το προϊόν πραγματικά εκπληκτικό ζεσταίνει πολύ άνετα μία γκαρσονιέρα μέσα σε 15 λεπτά. Το συνιστώ με κλειστά μάτια!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Xatzi
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αγορά.Ίσως το καλύτερο αερόθερμο στην αγορά.Αξίζει πραγματικά.Το χρησιμοποιώ 2 χρόνια καθημερινά τους χειμώνες κ είναι άψογο!!!Πολύ καλή κατασκευή,ποιοτικά υλικά, δυνατό ζεσταίνει γρήγορα ,έχει κ αθόρυβη λειτουργία στην πρώτη σκάλα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • korant
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό αερόθερμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καθόλου τριξίματα. Βρίσκεται στην κατοχή μου για μικρό χρονικό διάστημα για αυτό δεν γνωρίζω για την αντοχή του στο χρόνο, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι άριστο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baaaka
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα περυσι για τον χειμωνα. Δωματιο 13 τμ το ζεσταινει σε 5 λεπτα. Μεγαλυτερο δωματιο οχι, απλα σπαει την θερμοκρασια, αλλα αν εχει καποιος καλη μονωση τοτε ζεσταινει και εως 20-22τμ πιστευω.
    Αν δεν εχει θεμα με τον καυτο αερα διοτι η ατμοσφαιρα θα ειναι λιγο περιεργη τοτε παρτο αφοβα. Αλλιως μπορεις να το επιλεξεις αφοβα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo P.
    3
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το Rowenta SO2210 σε γραφείο επαγγελματικό για 9 χρόνια με φουλ σκόνη, καπνιστές, πέρα δώθε, κλωτσιές κατά λάθος και ποτέ καθάρισμα. Το άλλαξα γιατί μια μέρα έπεσε και έσπασε η χούφτα/χειρολαβή και ευκαιρία για καινούργιο (δουλεύει ακόμα το σκυλί). Το Rowenta SO6510 είναι ακριβότερο κατά (14€ πάνω από 50%) και θεωρώ πως ναι μεν δυνατότερο, αλλά δε η ποιότητα πλαστικών έγινε χειρότερη. Μοτέρ και αντίσταση είναι μεν δυνατότερα αλλά δε μικρή διαφορά από 2000 σε 2400 (ένας χειμώνας χρήσης "σκληρής"). Ποιοτικό/δυνατό/γρήγορο/κομψό αλλά προτείνω τελικά το μικρό αδερφάκι του λόγω σχέσης τιμής/απόδοσης και μόνο. Μπράβο στη rowenta

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Affenzeller
    5
    22 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν 3 πράγματα:

    1) είναι δυνατό και ζεσταίνει γρήγορα το δωμάτιο 20 τετραγωνικά
    2) κόμπακτ, καλή κατασκευή και ωραίο Design
    3) η λειτουργία ανεμιστήρα (χωρίς θέρμανση) είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να κοιμίζω το μωρό (white noise).

    Στα 2.5kW θερμικής ισχύος σημαίνει ότι έχει κατανάλωση περίπου 0.25 € ανά ώρα.

    * Για αυτούς που νομίζουν ότι το συγκεκριμένο προιον δεν ζεσταίνει το χώρο τους, να ενημερώσω ότι το πρόβλημα έγκειται α) στον μεγάλο όγκο άερα που πρέπει να ζεσταθεί σε μεγάλα δωμάτια (χρειάζεται δλδ περισσότερος χρόνος) και β) στις μεγάλες θερμικές απώλειες του χώρου.

    ** το προιόν δεν συστήνεται για οικονομική θέρμανση, γιατί απλά δεν είναι. Είναι για να ζεστανεις γρήγορα ένα μικρό χώρο. Για μεγάλους χώρους προτιμήστε κλιμαστικό που έχει πιο οικονομική λειτουργία.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ignbou83
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για δουλειά γραφείου χωρίς να σας ενδιαφέρει η κατανάλωση είναι τέλειο. Για το σπίτι αξίζει για το μπάνιο, ενώ για τα υπόλοιπα δωμάτια πρέπει να προσέχετε την κατανάλωση. Εάν ξέρετε για τη χρήση το θέλετε τότε είναι τέλειο, θερμαίνει το χώρο γρήγορα, στη χαμηλή σκάλα είναι ιδιαίτερα αθόρυβο, είναι ελαφρύ και από άποψη ποιότητας κατασκευής είναι άριστο. Απλά ξανά τονίζω ότι δεν είναι οικονομικό στην κατανάλωση, αν θέλετε οικονομία αλλά με πολύ ακριβότερο κόστος αγοράς, για ψύξη και θέρμανση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, προτείνω την αγορά κλιματιστικό...

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petranman
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το παλαιοτερο μοντελο των 2000 watt, ηταν πολυ πιο καλο και πιο στιβαρο. Καταναλωνει πολυ ρευμα χωρις να εχει την αντιστοιχη αποδοση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariagazis
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά, πολύ καλή αγορά. Ζεσταίνει το σαλόνι (40 m²) σε 5 με 10 λεπτά. Μικρό και αποτελεσματικό. Το συνιστω ανεπιφυλακτα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ltzimkas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Στην αθόρυβη λειτουργία ακούγεται ελάχιστα μπορεί κάποιος να διαβάσει η και να κοιμηθεί.
    Στη δυνατή σκάλα ζεσταίνει το χώρο πολύ γρήγορα.
    Κατά κύριο λόγο το χρησιμοποιώ στην αθόρυβη λειτουργία στη μικρή σκάλα και είναι πολύ ικανοποιητική η απόδοση του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zalistika
    1
    9 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου ήρθε ο λογαριασμός 300 € πάνω από ότι συνήθως . Μην ακούτε τον καθένα . Όταν παίζεις με τέτοια πράγματα . Τα πληρώνεις μετά . θα επερνα ένα κλιματιστικό με τα ίδια λεφτά .

    . προσοχη καιει παρα πολυ ! ερχεται ο λογαρισμος παρα πολυ ! ειναι μονο για πεντε δεκα λεπτα να ζεστανει το μπανιο !

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • απλα αψογο. για το μπανιο που το χρησιμοποιουμε εμεις, ανεβαζει την θερμοκρασια 5-6 βαθμους σε 5 λεπτα στην ECO λειτουργια.

    0
  • Χρησιμοποιώ αυτό το αερόθερμο στο μπάνιο μου. Έχει δουλέψει για μένα για περισσότερο από μισό χρόνο και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Αυτό το αερόθερμο το στεγνώνει γρήγορα το μπάνιο μετά το ντους και βοηθά στην πρόληψη της μούχλας. Έπεσε ακόμη και μια φορά, αλλά συνέχισε να λειτουργεί.

    1
  • Καλή επιλογή για τη θέρμανση ενός μικρού δωματίου. Αθόρυβο, αρκετά δυνατό με επιλογές έντασης, καλαίσθητο. Το χρησιμοποιώ σε δωμάτιο ~14 τ.μ. και το ζεσταίνει γρήγορα στη δυνατή σκάλα και μετά στη συντήρηση... Στην τιμή του είναι μια πολύ καλή επιλογή.

    2
  • Το λειτουργώ δύο μήνες. Διαβάζοντας τις κριτικές αποφάσισα να το πάρω παρακάμπτοντας άλλα φθηνότερα ή και ακριβότερα. Έχω μπάνιο 2×2 , μ αλλά λόγια περίπου 12 κυβικά μέτρα αέρα. Σε τρία λεπτά έχει κάνει το μπάνιο σάουνα.
    Είμαι πολύ ικανοποιημένος που το επέλεξα, γι αυτό και μπήκα εδώ να γράψω την κριτική μου, βοηθώντας κι άλλους στην επιλογή τους.

    4
  • Πολύ αποδοτική και γρήγορη θέρμανση του χώρου. Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής. Δυστυχώς μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά (εκτός εγγύησης), σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Διαπίστωσα ότι ήταν το σύνηθες πρόβλημα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές, είχε καεί η θερμική ασφάλεια εντός της συσκευής.
    Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και ξέρει τι κάνει με τα ηλεκτρολογικά, αξίζει η επισκευή με κάτω από 1€. Πληροφοριακά η ασφάλεια που χρησιμοποιεί η συσκευή είναι η SF129R1 (Θερμοκρασία λειτουργίας 129±2 ℃).

    43
  • Δες τα όλα