Το πρωτο μου μηχανικο πληκτρολογιο. Καμια σχεση στην αφη σε συγκριση με το μεμβρανης που ειχα. Επελεξα τους jupiter red διακοπτες καθως ηθελα να ακουγεται οσο το δυνατον λιγοτερο και να εχει καλη αποκριση στο πατημα των κουμπιων, εμεινα ευχαριστημενος.
Στα θετικα δεν θα επεκταθω πολυ καθως οποιος πηγαινει για το συγκεκριμενο ηδη τα χει λιγο πολυ δει. Μερικα ονομαστικα ειναι:
1) Ποιοτητα κατασκευης, βαρυ, αλουμινιο που ευχαριστιεσαι να το χρησιμοποιεις.
2) Ωραιο πατημα και αφη των switches και keycaps.
3) Ειναι μια καλη επενδυση για καποιον που στο μελλον θελει να το παραμετροποιησει, κτλ.
Στα αρνητικα τωρα:
1) Καποια κουμπια οπως το backspace, το αριστερο shift και γενικα τα κουμπια που απο κατω εχουν και stabilizers εχουν λιγο πιο clicky ηχο που νομιζω σχετιζεται με το λιπαντικο που εχουν πανω οι stabilizers. Θα το προτιμουσα να ειναι πιο καλα λιπασμενο ωστε να ειναι και πιο αθορυβο. Επισης, καποια πληκτρα που χρησιμοποιουνται συχνα εχουν αρχισει και αυτα να εχουν ελαχιστα πιο οξυ-clicky ηχο. Σημειωση το πληκτρολογιο το χρησιμοποιω με μετρια χρηση προς το παρων για περιπου 1 μηνα.
2) Μπορει να φανει λιγο υπερβολικο σε καποιους αλλα εχω παρατηρησει οτι αρκετα keycaps δεν ειναι aligned μεταξυ τους (οριζοντια ή καθετα), παραδειγμα αποτελουν τα arrow keys, καθως και καποια πληκτρα οπως τα c, v, b και n. Πιθανον οφειλεται στον τροπο που κουμπωνουν απο κατω τα switches.
3) Η μπαταρια εξαντλειται σχετικα γρηγορα αν εχετε βαλει καποιο mod στο rgb και το χρησιμοποιειται σε G mode. Για BT mode δεν εχω δοκιμασει και wired δεν εχει καποιο θεμα.
4) Τελος, κατα την διαδικασια αφαιρεσης καποιων key caps ενω το εκανα πολυ προσεκτικα, καποια βγαινανε μαζι με το switch απο κατω ή βγαινανε μερικως με αποτελεσμα να ειναι δυσκολη η ολη διαδικασια με κινδυνο να στραβωσουν τα 2 pins των διακοπτων.
Σε γενικες γραμμες ειναι ενα πολυ καλο πληκτρολογιο, το οποιο αν σε δευτερο χρονο αλλαξεις key caps και switches μπορει να απογειωθει ισως ακομα περισσοτερο. Για τα χρηματα του θα ηθελα τα παραπανω μικρο θεματα να μην υπηρχαν, αλλα καταλαβαινω πληρωνεις την ποιοτητα των υλικων και τη βαση παρα τους διακοπτες και τα πληκτρα, για αυτο αλλωστε ειναι και hot-swappable.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!