Για τα χαρακτηριστικά που έχει και επιπλέον ειναι 5G, που τόσο με cosmote card, όσο και με Νοva εμένα δουλεύει κανονικά, είναι μια χαρά.
Η έκδοση F που έχω και εγω, έχει 8GB Ram /256MB space και το NFC , ενώ το μοντέλο FS που έχει 12GB Ram / 512GB space, ναι μεν έχει παραπάνω μνήμη και αποθηκευτικό χώρο από το μοντέλο F, αλλά το FS δεν έχει το NFC. Οπότε για όσους ενδιαφέρονται για πληρωμές μέσω του ψηφιακού πορτοφολιού της googe (google pay) που είναι απαραίτητη η χρήση του NFC, θα τους πρότεινα να διαλέξουν το μοντέλο F και όχι το FS που δεν περιλαμβάνει το NFC.
Για τα χρήματα που έδωσα για αυτήν την κατηγορία τηλεφώνου, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχει γίνει και η ενημέρωση σε android 15 / 16 και το τηλέφωνο συμπεριφερεται μια χαρά. Το πράσινο (λαδι) χρώμα αν και ήμουν επιφυλακτικος πριν την αγορά, τώρα που το έχω το λατρευω όλο και περισσοτερο.
Άλλωστε η Oppo έχει και την OnePlus σαν θυγατρική και πλέον βγάζει πολύ αξιόλογες συσκευές.
Υποστηρίζω την samsung (κάτοχος και του Samsung S22 Ultra) , οπότε η γνώμη μου έχοντας και μια κλάσης καλύτερη συσκευή, είναι τελείως αντικειμενική και όσα γράφω, δεν τα γράφω γιατί είμαι λάτρης της Oppo κτλ.
Ξέροντας από τηλέφωνα, προσωπική μου άποψη είναι, ότι για όσους δεν μπορούν να διαθέσουν χρήματα αυτήν την εποχή, για μια ακριβή συσκευή, το Oppo 12 F 5G είναι πραγματικά ένα πολύ καλό τηλέφωνο, έχοντας 5G , NFC, και Android 15/16 στα υπέρ του.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!