Πολύ ωραίο κουτί, πιο όμορφο απ τις φωτογραφίες που τουλάχιστον σε μένα φαινόταν λίγο παλιομοδίτικο. Υπάρχουν δύο-τρία ψιλοπράγματα που πρέπει να προσέξετε όμως:
α) Το στήριγμα της κάρτας γραφικών είναι για αρκετά μακριές κάρτες. Εγώ έχω την xfx 6650xt qick 308 με 3 ανεμιστήρες και οριακά την ακουμπάει για 2-3 χιλιοστά.
β) Οι μπροστινοί ανεμιστήρες είναι 160mm και βιδώνουν πάνω σε μια λάμα η οποία μετακινείται ανάλογα το μέγεθος των fans. Ωστόσο είναι κοινή και για τους δύο ανεμιστήρες οπότε αν χαλάσει ο ένας ή θα πρέπει να βρεθεί άλλος 160άρης πράγμα δύσκολο καθώς δεν πρόκειται για κοινό μέγεθος είτε να αντικατασταθεί και ο δεύτερος ώστε να μπουν 2 140άρηδες.
γ) Πάλι για τους μπροστινούς ανεμιστήρες, είναι max 0.5Α ο καθένας οπότε αν τους κάνετε daisy chain σε ένα header της μητρικής καλό θα ήταν το header να σηκώνει παραπάνω από 1Α. Αν και λογικά θα δουλεύουν όσο μπορεί να δώσει η μητρική, δε νομίζω να πάθει ζημία η ίδια.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!