Αθλητικά Παπούτσια

Deviate Nitro Elite 3 Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Running Πορτοκαλί Κωδικός: 310554-01

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ελαφρύ παπούτσι που είναι φτιαγμένο για τους ταχύτερους μαραθωνοδρόμους και τους δρομείς του Σαββατοκύριακου. Επανασχεδιασμένο και αναζωογονημένο για να είναι το απόλυτο παπούτσι για την ημέρα του αγώνα.

Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Yian_Pap
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το πρώτο "super shoe" που αγοράζω/δοκιμάζω, οπότε θα το συγκρίνω με τα υπόλοιπα πιο καθημερινά παπούτσια που έχω (Asics Cumulus, Puma Deviate Nitro 2, Puma Foreverrun και Nike Pegasus. Δεν έχω τρέξει μεγάλη απόσταση ακόμα γιατί είμαι τραυματισμένος, αλλά η αίσθηση και ιδιιαίτερα η επιστροφή ενέργειας/αναπήδηση είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τα "απλά" παπούτσια (προσοχή, άλλο μαλακό, άλλο αναπήδηση). Θα συμφωνήσω με τον φίλο platis119 στο νούμερο, έχω πάνω κάτω ίδιο μήκος πέλματος (28.2εκ) και πήρα το 44.5 και πάλι έχει πολύ χώρο μπροστά στα δάχτυλα. Να τονίσω όμως ότο το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει κάπως μακρύ, πχ στο Deviate Nitro 2 έχω το 45 (και έχει λιγότερο χώρο μπροστά!), σε Asics παίρνω 46, σε Nike 45-45.5. Δηλαδή σε σχέση με το κανονικό σας νούμερο μάλλον θέλει μισό νούμερο πιο κάτω, εκτός και αν έχετε φαρδύ/γεμάτο πόδι οπότε θα διάλεγα το κανονικό νούμερο γιατί είναι απλά πιο μακρύ, αλλά κατά τα άλλα η εφαρμογή είναι προς το στενό. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ (215 γρ, τα υπόλοιπα που έχω είναι όλα γύρα στα 300γρ). Ενώ είναι παπούτσι αγώνα, έχω διαβάσει ότι είναι πολύ φιλικό και προς ερασιτέχνες (παρότι έχει άκαμπτη carbon plate) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή προπόνηση και σε χαμηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Βέβαια όσο πιο γρήγορα πάει κανείς, τόσο περισσότερο θα οφεληθεί καθώς έχει σχεδιαστεί για γρήγορους ρυθμούς. Εγώ στο λίγο που έτρεξα και χαλαρά (6:00λπτ/χμ) δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά σε 4:00λπτ/χμ και κάτω που δοκίμασα λίγο, εκεί πετάς. Πιστεύω πάντως ότι από ρυθμούς 5:00λπτ/χμ και κάτω όλοι θα δούνε μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο εύκολο το κάνει το παπούτσι. Βέβαια λόγω του παχύ στρώματος αφρού (που προστατεύει τα πόδια 100%) και της σχετικά στενής σόλας το παπούτσι είναι σαφώς πιο ασταθές από κάτι σαν το Pegasus, κάτι που πρέπει να έχει υπ'όψη του κανείς. Δεν είναι για περπάτημα, είναι για δρομείς με ουδέτερο πάτημα και σχετικά καλή τεχνική.

    Τέλος και κάτι κάπως αρνητικό, το δεξί ζυγίζει 210 και το αριστερό 219γρ, κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Ολα τα υπόλοιπα ζευγάρια που έχω δεν έχουν πάνω από 4γρ διαφορά. Και δεν είμαι απλά άτυχος. Πριν είχα παραγγείλει ένα άλλο ζευγάρι το οποίο και επέστρεψα καθώς είχε έρθει ελαφρώς μεταχειρισμένο και είχαν 11γρ διαφορά! Μάλλον ο πανάλαφρος αφρός έχει μεγάλη κατασκευαστική απόκλιση... Η επιστροφή όμως μου βγήκε σε καλό γιατί κατόπιν τα βρήκα με 50% έκπτωση στο εξωτερικό , δηλαδή 105 ευρώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • platis119
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το παπούτσι αξίζει καθε ευρώ. Ερχόμενος απο noosa tri 14, είναι σαν να πηγαίνεις από fiat σε Ferrari. Τρομερό πάτημα, λες και δεν φοράς παπούτσι. Με τα noosa ένιωθα τα ποδια μου και βάραιναν μετα τα 4χλμ, ενω με αυτά πήγα 8χλμ τάπα(για τα δεδομένα μου?)
    Εννοείται πανέμορφο δεν το συζητάμε. Η πλάκα carbon που έχει σου δίνει μια επιπλέον ώθηση. Πρώτη δοκιμή σήμερα και απο 24:50 τα 5Κ, έκανα 23:21, και με πρωινή προπόνηση crossfit. Οσο αναφορά το νούμερο, με μήκος πέλματος 28.5εκ πήρα το 44.5. Μου έκανε και το 44, αλλα επέλεξα μισο παραπάνω, για να μην με χτυπάει μπροστά στο τρέξιμο. Για κάποιον που θέλει ενα καλο παπούτσι για τρέξιμο, που θα του δώσει το παραπάνω, αξίζει την επένδυση. Και οσο μεγαλώνουμε πρέπει να προσέχουμε γόνατα, αστραγάλους, αρθρώσεις κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο "super shoe" που αγοράζω/δοκιμάζω, οπότε θα το συγκρίνω με τα υπόλοιπα πιο καθημερινά παπούτσια που έχω (Asics Cumulus, Puma Deviate Nitro 2, Puma Foreverrun και Nike Pegasus. Δεν έχω τρέξει μεγάλη απόσταση ακόμα γιατί είμαι τραυματισμένος, αλλά η αίσθηση και ιδιιαίτερα η επιστροφή ενέργειας/αναπήδηση είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τα "απλά" παπούτσια (προσοχή, άλλο μαλακό, άλλο αναπήδηση). Θα συμφωνήσω με τον φίλο platis119 στο νούμερο, έχω πάνω κάτω ίδιο μήκος πέλματος (28.2εκ) και πήρα το 44.5 και πάλι έχει πολύ χώρο μπροστά στα δάχτυλα. Να τονίσω όμως ότο το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει κάπως μακρύ, πχ στο Deviate Nitro 2 έχω το 45 (και έχει λιγότερο χώρο μπροστά!), σε Asics παίρνω 46, σε Nike 45-45.5. Δηλαδή σε σχέση με το κανονικό σας νούμερο μάλλον θέλει μισό νούμερο πιο κάτω, εκτός και αν έχετε φαρδύ/γεμάτο πόδι οπότε θα διάλεγα το κανονικό νούμερο γιατί είναι απλά πιο μακρύ, αλλά κατά τα άλλα η εφαρμογή είναι προς το στενό. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ (215 γρ, τα υπόλοιπα που έχω είναι όλα γύρα στα 300γρ). Ενώ είναι παπούτσι αγώνα, έχω διαβάσει ότι είναι πολύ φιλικό και προς ερασιτέχνες (παρότι έχει άκαμπτη carbon plate) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή προπόνηση και σε χαμηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Βέβαια όσο πιο γρήγορα πάει κανείς, τόσο περισσότερο θα οφεληθεί καθώς έχει σχεδιαστεί για γρήγορους ρυθμούς. Εγώ στο λίγο που έτρεξα και χαλαρά (6:00λπτ/χμ) δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά σε 4:00λπτ/χμ και κάτω που δοκίμασα λίγο, εκεί πετάς. Πιστεύω πάντως ότι από ρυθμούς 5:00λπτ/χμ και κάτω όλοι θα δούνε μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο εύκολο το κάνει το παπούτσι. Βέβαια λόγω του παχύ στρώματος αφρού (που προστατεύει τα πόδια 100%) και της σχετικά στενής σόλας το παπούτσι είναι σαφώς πιο ασταθές από κάτι σαν το Pegasus, κάτι που πρέπει να έχει υπ'όψη του κανείς. Δεν είναι για περπάτημα, είναι για δρομείς με ουδέτερο πάτημα και σχετικά καλή τεχνική.

    Τέλος και κάτι κάπως αρνητικό, το δεξί ζυγίζει 210 και το αριστερό 219γρ, κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Ολα τα υπόλοιπα ζευγάρια που έχω δεν έχουν πάνω από 4γρ διαφορά. Και δεν είμαι απλά άτυχος. Πριν είχα παραγγείλει ένα άλλο ζευγάρι το οποίο και επέστρεψα καθώς είχε έρθει ελαφρώς μεταχειρισμένο και είχαν 11γρ διαφορά! Μάλλον ο πανάλαφρος αφρός έχει μεγάλη κατασκευαστική απόκλιση... Η επιστροφή όμως μου βγήκε σε καλό γιατί κατόπιν τα βρήκα με 50% έκπτωση στο εξωτερικό , δηλαδή 105 ευρώ!

    2
  • Λοιπόν το παπούτσι αξίζει καθε ευρώ. Ερχόμενος απο noosa tri 14, είναι σαν να πηγαίνεις από fiat σε Ferrari. Τρομερό πάτημα, λες και δεν φοράς παπούτσι. Με τα noosa ένιωθα τα ποδια μου και βάραιναν μετα τα 4χλμ, ενω με αυτά πήγα 8χλμ τάπα(για τα δεδομένα μου?)
    Εννοείται πανέμορφο δεν το συζητάμε. Η πλάκα carbon που έχει σου δίνει μια επιπλέον ώθηση. Πρώτη δοκιμή σήμερα και απο 24:50 τα 5Κ, έκανα 23:21, και με πρωινή προπόνηση crossfit. Οσο αναφορά το νούμερο, με μήκος πέλματος 28.5εκ πήρα το 44.5. Μου έκανε και το 44, αλλα επέλεξα μισο παραπάνω, για να μην με χτυπάει μπροστά στο τρέξιμο. Για κάποιον που θέλει ενα καλο παπούτσι για τρέξιμο, που θα του δώσει το παραπάνω, αξίζει την επένδυση. Και οσο μεγαλώνουμε πρέπει να προσέχουμε γόνατα, αστραγάλους, αρθρώσεις κλπ

    11
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ελαφρύ παπούτσι που είναι φτιαγμένο για τους ταχύτερους μαραθωνοδρόμους και τους δρομείς του Σαββατοκύριακου. Επανασχεδιασμένο και αναζωογονημένο για να είναι το απόλυτο παπούτσι για την ημέρα του αγώνα.

Deviate Elite 3

Το Deviate Elite 3 ζυγίζει 17 γραμμάρια λιγότερο από τον προκάτοχό του και διαθέτει μεγαλύτερο ύψος στοίβας, με το νέο και βελτιωμένο NITROFOAM ELITE. 

Το race day go-to παπούτσι είναι χτισμένο πάνω σε ένα πιο σκληρό PWRPLATE από ανθρακονήματα για μια πιο δυναμική οδήγηση, με μεγαλύτερη απόκριση που κάνει τους γρήγορους αγώνες να μοιάζουν ακόμα πιο εύκολοι.

PWRPLATE

Πλάκα από ανθρακονήματα σχεδιασμένη για να σταθεροποιεί την ενδιάμεση σόλα, ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί τη μεταφορά ενέργειας.

NITROFOAM ELITE

Τεχνολογία αφρού υψηλών επιδόσεων, που παρέχει κορυφαία απόκριση σε ένα εξαιρετικά ελαφρύ πακέτο.

ULTRAWEAVE

Εξαιρετικά ελαφρύ κατασκευασμένο ύφασμα με δομημένο τέντωμα 4 κατευθύνσεων (4-way stretch), που μειώνει το βάρος και την τριβή.

Κατασκευασμένο για αθλητές που επιθυμούν να αυξήσουν την ταχύτητα και τη δύναμη

Λεπτομέρειες:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Ύψος τακουνιού: 32 έως 40 mm
  • Drop: 8 mm
  • Συνιστάται για: ουδέτερους πρηνιστές
  • Βάρος παπουτσιού: 194 g (μέγεθος EU 42)

Brand

Κωδικός Προϊόντος
310554-01
Τύπος
Running
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Πορτοκαλί
Εφαρμογή
-
Εσωτερικός πάτος
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
NITRO Elite
Drop
-
Βάρος
-
Ορθοστασία
-
Ιδιότητες
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Yian_Pap
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το πρώτο "super shoe" που αγοράζω/δοκιμάζω, οπότε θα το συγκρίνω με τα υπόλοιπα πιο καθημερινά παπούτσια που έχω (Asics Cumulus, Puma Deviate Nitro 2, Puma Foreverrun και Nike Pegasus. Δεν έχω τρέξει μεγάλη απόσταση ακόμα γιατί είμαι τραυματισμένος, αλλά η αίσθηση και ιδιιαίτερα η επιστροφή ενέργειας/αναπήδηση είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τα "απλά" παπούτσια (προσοχή, άλλο μαλακό, άλλο αναπήδηση). Θα συμφωνήσω με τον φίλο platis119 στο νούμερο, έχω πάνω κάτω ίδιο μήκος πέλματος (28.2εκ) και πήρα το 44.5 και πάλι έχει πολύ χώρο μπροστά στα δάχτυλα. Να τονίσω όμως ότο το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει κάπως μακρύ, πχ στο Deviate Nitro 2 έχω το 45 (και έχει λιγότερο χώρο μπροστά!), σε Asics παίρνω 46, σε Nike 45-45.5. Δηλαδή σε σχέση με το κανονικό σας νούμερο μάλλον θέλει μισό νούμερο πιο κάτω, εκτός και αν έχετε φαρδύ/γεμάτο πόδι οπότε θα διάλεγα το κανονικό νούμερο γιατί είναι απλά πιο μακρύ, αλλά κατά τα άλλα η εφαρμογή είναι προς το στενό. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ (215 γρ, τα υπόλοιπα που έχω είναι όλα γύρα στα 300γρ). Ενώ είναι παπούτσι αγώνα, έχω διαβάσει ότι είναι πολύ φιλικό και προς ερασιτέχνες (παρότι έχει άκαμπτη carbon plate) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή προπόνηση και σε χαμηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Βέβαια όσο πιο γρήγορα πάει κανείς, τόσο περισσότερο θα οφεληθεί καθώς έχει σχεδιαστεί για γρήγορους ρυθμούς. Εγώ στο λίγο που έτρεξα και χαλαρά (6:00λπτ/χμ) δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά σε 4:00λπτ/χμ και κάτω που δοκίμασα λίγο, εκεί πετάς. Πιστεύω πάντως ότι από ρυθμούς 5:00λπτ/χμ και κάτω όλοι θα δούνε μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο εύκολο το κάνει το παπούτσι. Βέβαια λόγω του παχύ στρώματος αφρού (που προστατεύει τα πόδια 100%) και της σχετικά στενής σόλας το παπούτσι είναι σαφώς πιο ασταθές από κάτι σαν το Pegasus, κάτι που πρέπει να έχει υπ'όψη του κανείς. Δεν είναι για περπάτημα, είναι για δρομείς με ουδέτερο πάτημα και σχετικά καλή τεχνική.

    Τέλος και κάτι κάπως αρνητικό, το δεξί ζυγίζει 210 και το αριστερό 219γρ, κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Ολα τα υπόλοιπα ζευγάρια που έχω δεν έχουν πάνω από 4γρ διαφορά. Και δεν είμαι απλά άτυχος. Πριν είχα παραγγείλει ένα άλλο ζευγάρι το οποίο και επέστρεψα καθώς είχε έρθει ελαφρώς μεταχειρισμένο και είχαν 11γρ διαφορά! Μάλλον ο πανάλαφρος αφρός έχει μεγάλη κατασκευαστική απόκλιση... Η επιστροφή όμως μου βγήκε σε καλό γιατί κατόπιν τα βρήκα με 50% έκπτωση στο εξωτερικό , δηλαδή 105 ευρώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • platis119
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το παπούτσι αξίζει καθε ευρώ. Ερχόμενος απο noosa tri 14, είναι σαν να πηγαίνεις από fiat σε Ferrari. Τρομερό πάτημα, λες και δεν φοράς παπούτσι. Με τα noosa ένιωθα τα ποδια μου και βάραιναν μετα τα 4χλμ, ενω με αυτά πήγα 8χλμ τάπα(για τα δεδομένα μου?)
    Εννοείται πανέμορφο δεν το συζητάμε. Η πλάκα carbon που έχει σου δίνει μια επιπλέον ώθηση. Πρώτη δοκιμή σήμερα και απο 24:50 τα 5Κ, έκανα 23:21, και με πρωινή προπόνηση crossfit. Οσο αναφορά το νούμερο, με μήκος πέλματος 28.5εκ πήρα το 44.5. Μου έκανε και το 44, αλλα επέλεξα μισο παραπάνω, για να μην με χτυπάει μπροστά στο τρέξιμο. Για κάποιον που θέλει ενα καλο παπούτσι για τρέξιμο, που θα του δώσει το παραπάνω, αξίζει την επένδυση. Και οσο μεγαλώνουμε πρέπει να προσέχουμε γόνατα, αστραγάλους, αρθρώσεις κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο "super shoe" που αγοράζω/δοκιμάζω, οπότε θα το συγκρίνω με τα υπόλοιπα πιο καθημερινά παπούτσια που έχω (Asics Cumulus, Puma Deviate Nitro 2, Puma Foreverrun και Nike Pegasus. Δεν έχω τρέξει μεγάλη απόσταση ακόμα γιατί είμαι τραυματισμένος, αλλά η αίσθηση και ιδιιαίτερα η επιστροφή ενέργειας/αναπήδηση είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τα "απλά" παπούτσια (προσοχή, άλλο μαλακό, άλλο αναπήδηση). Θα συμφωνήσω με τον φίλο platis119 στο νούμερο, έχω πάνω κάτω ίδιο μήκος πέλματος (28.2εκ) και πήρα το 44.5 και πάλι έχει πολύ χώρο μπροστά στα δάχτυλα. Να τονίσω όμως ότο το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει κάπως μακρύ, πχ στο Deviate Nitro 2 έχω το 45 (και έχει λιγότερο χώρο μπροστά!), σε Asics παίρνω 46, σε Nike 45-45.5. Δηλαδή σε σχέση με το κανονικό σας νούμερο μάλλον θέλει μισό νούμερο πιο κάτω, εκτός και αν έχετε φαρδύ/γεμάτο πόδι οπότε θα διάλεγα το κανονικό νούμερο γιατί είναι απλά πιο μακρύ, αλλά κατά τα άλλα η εφαρμογή είναι προς το στενό. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ (215 γρ, τα υπόλοιπα που έχω είναι όλα γύρα στα 300γρ). Ενώ είναι παπούτσι αγώνα, έχω διαβάσει ότι είναι πολύ φιλικό και προς ερασιτέχνες (παρότι έχει άκαμπτη carbon plate) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή προπόνηση και σε χαμηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Βέβαια όσο πιο γρήγορα πάει κανείς, τόσο περισσότερο θα οφεληθεί καθώς έχει σχεδιαστεί για γρήγορους ρυθμούς. Εγώ στο λίγο που έτρεξα και χαλαρά (6:00λπτ/χμ) δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά σε 4:00λπτ/χμ και κάτω που δοκίμασα λίγο, εκεί πετάς. Πιστεύω πάντως ότι από ρυθμούς 5:00λπτ/χμ και κάτω όλοι θα δούνε μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο εύκολο το κάνει το παπούτσι. Βέβαια λόγω του παχύ στρώματος αφρού (που προστατεύει τα πόδια 100%) και της σχετικά στενής σόλας το παπούτσι είναι σαφώς πιο ασταθές από κάτι σαν το Pegasus, κάτι που πρέπει να έχει υπ'όψη του κανείς. Δεν είναι για περπάτημα, είναι για δρομείς με ουδέτερο πάτημα και σχετικά καλή τεχνική.

    Τέλος και κάτι κάπως αρνητικό, το δεξί ζυγίζει 210 και το αριστερό 219γρ, κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Ολα τα υπόλοιπα ζευγάρια που έχω δεν έχουν πάνω από 4γρ διαφορά. Και δεν είμαι απλά άτυχος. Πριν είχα παραγγείλει ένα άλλο ζευγάρι το οποίο και επέστρεψα καθώς είχε έρθει ελαφρώς μεταχειρισμένο και είχαν 11γρ διαφορά! Μάλλον ο πανάλαφρος αφρός έχει μεγάλη κατασκευαστική απόκλιση... Η επιστροφή όμως μου βγήκε σε καλό γιατί κατόπιν τα βρήκα με 50% έκπτωση στο εξωτερικό , δηλαδή 105 ευρώ!

    2
  • Λοιπόν το παπούτσι αξίζει καθε ευρώ. Ερχόμενος απο noosa tri 14, είναι σαν να πηγαίνεις από fiat σε Ferrari. Τρομερό πάτημα, λες και δεν φοράς παπούτσι. Με τα noosa ένιωθα τα ποδια μου και βάραιναν μετα τα 4χλμ, ενω με αυτά πήγα 8χλμ τάπα(για τα δεδομένα μου?)
    Εννοείται πανέμορφο δεν το συζητάμε. Η πλάκα carbon που έχει σου δίνει μια επιπλέον ώθηση. Πρώτη δοκιμή σήμερα και απο 24:50 τα 5Κ, έκανα 23:21, και με πρωινή προπόνηση crossfit. Οσο αναφορά το νούμερο, με μήκος πέλματος 28.5εκ πήρα το 44.5. Μου έκανε και το 44, αλλα επέλεξα μισο παραπάνω, για να μην με χτυπάει μπροστά στο τρέξιμο. Για κάποιον που θέλει ενα καλο παπούτσι για τρέξιμο, που θα του δώσει το παραπάνω, αξίζει την επένδυση. Και οσο μεγαλώνουμε πρέπει να προσέχουμε γόνατα, αστραγάλους, αρθρώσεις κλπ

    11
  • Δες τα όλα