Είναι το πρώτο "super shoe" που αγοράζω/δοκιμάζω, οπότε θα το συγκρίνω με τα υπόλοιπα πιο καθημερινά παπούτσια που έχω (Asics Cumulus, Puma Deviate Nitro 2, Puma Foreverrun και Nike Pegasus. Δεν έχω τρέξει μεγάλη απόσταση ακόμα γιατί είμαι τραυματισμένος, αλλά η αίσθηση και ιδιιαίτερα η επιστροφή ενέργειας/αναπήδηση είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με τα "απλά" παπούτσια (προσοχή, άλλο μαλακό, άλλο αναπήδηση). Θα συμφωνήσω με τον φίλο platis119 στο νούμερο, έχω πάνω κάτω ίδιο μήκος πέλματος (28.2εκ) και πήρα το 44.5 και πάλι έχει πολύ χώρο μπροστά στα δάχτυλα. Να τονίσω όμως ότο το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει κάπως μακρύ, πχ στο Deviate Nitro 2 έχω το 45 (και έχει λιγότερο χώρο μπροστά!), σε Asics παίρνω 46, σε Nike 45-45.5. Δηλαδή σε σχέση με το κανονικό σας νούμερο μάλλον θέλει μισό νούμερο πιο κάτω, εκτός και αν έχετε φαρδύ/γεμάτο πόδι οπότε θα διάλεγα το κανονικό νούμερο γιατί είναι απλά πιο μακρύ, αλλά κατά τα άλλα η εφαρμογή είναι προς το στενό. Είναι πάρα πολύ ελαφρύ (215 γρ, τα υπόλοιπα που έχω είναι όλα γύρα στα 300γρ). Ενώ είναι παπούτσι αγώνα, έχω διαβάσει ότι είναι πολύ φιλικό και προς ερασιτέχνες (παρότι έχει άκαμπτη carbon plate) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή προπόνηση και σε χαμηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Βέβαια όσο πιο γρήγορα πάει κανείς, τόσο περισσότερο θα οφεληθεί καθώς έχει σχεδιαστεί για γρήγορους ρυθμούς. Εγώ στο λίγο που έτρεξα και χαλαρά (6:00λπτ/χμ) δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά σε 4:00λπτ/χμ και κάτω που δοκίμασα λίγο, εκεί πετάς. Πιστεύω πάντως ότι από ρυθμούς 5:00λπτ/χμ και κάτω όλοι θα δούνε μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο εύκολο το κάνει το παπούτσι. Βέβαια λόγω του παχύ στρώματος αφρού (που προστατεύει τα πόδια 100%) και της σχετικά στενής σόλας το παπούτσι είναι σαφώς πιο ασταθές από κάτι σαν το Pegasus, κάτι που πρέπει να έχει υπ'όψη του κανείς. Δεν είναι για περπάτημα, είναι για δρομείς με ουδέτερο πάτημα και σχετικά καλή τεχνική.
Τέλος και κάτι κάπως αρνητικό, το δεξί ζυγίζει 210 και το αριστερό 219γρ, κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Ολα τα υπόλοιπα ζευγάρια που έχω δεν έχουν πάνω από 4γρ διαφορά. Και δεν είμαι απλά άτυχος. Πριν είχα παραγγείλει ένα άλλο ζευγάρι το οποίο και επέστρεψα καθώς είχε έρθει ελαφρώς μεταχειρισμένο και είχαν 11γρ διαφορά! Μάλλον ο πανάλαφρος αφρός έχει μεγάλη κατασκευαστική απόκλιση... Η επιστροφή όμως μου βγήκε σε καλό γιατί κατόπιν τα βρήκα με 50% έκπτωση στο εξωτερικό , δηλαδή 105 ευρώ!